Team PHPhulp wel of niet open voor verbeteringen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Wouter J

Wouter J

05/02/2011 20:14:44
Quote Anchor link
@ozzie, kan jij niet in het team van PHPhulp? Kan je zelf mooi makkelijk alle bugs meteen melden aan bas. Je kan zelf dan reageren op mails die je verzonden worden. En in dit topic laat je al heel goed je moderator kwaliteiten zien...
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 01:03:43
 
Jasper DS

Jasper DS

05/02/2011 20:59:20
Quote Anchor link
zo makkelijk gaat dat niet... ;)
 
Niels K

Niels K

05/02/2011 22:11:57
Quote Anchor link
Wouter wat heeft dit met moderator kwaliteiten te maken? Dit gaat over de harde kern van phphulp ;)
 
Wouter J

Wouter J

05/02/2011 22:23:24
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 05/02/2011 22:11:57:
Wouter wat heeft dit met moderator kwaliteiten te maken?

Ja, sorry. Maar ik zie het nut van dit topic totaal niet in, om 2 redenen:
1) Als je niet wilt dat er gereageerd wordt in een topic, waarom maak je dan een topic aan?
2) Waarom zou Bas wel reageren als er een topic wordt aangemaakt? Doe gewoon lekker via PM of een ander netwerk, maar ga het niet lekker opblazen in een topic.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/02/2011 23:24:06
Quote Anchor link
@Wouter J: Waarom ga jij nu op de man spelen ineens? Erg jammer, ik had van jou anders verwacht.

Ten eerste: Als je even de moeite had genomen om mijn allereerste post goed te lezen dan had ook jij kunnen zien dat dit bericht en mijn vraag was gericht aan de mensen die verantwoordelijk zijn voor het onderhoud van deze site. Ben jij er daar een van? Ik geloof het niet dus waarom reageer je uberhaupt. Gelukkig is Chris (moderator) zo netjes geweest om te melden dat uiteindelijk Bas degene is die hierover gaat. Het is dan ook aan Bas om te reageren. De reden waarom ik dit bericht op het forum plaats is a) omdat via PM respons uitblijft en b) dit een discussiepunt is waarvan het antwoord dat Bas geeft voor alle (betrokken) leden relevant is.

Ten tweede: wat betreft jouw 2e opmerking. "Waarom zou Bas wel reageren als er een topic wordt aangemaakt?" Misschien omdat hij de verantwoordelijke man is voor dit forum en derhalve betrokken is bij zijn leden? "maar ga het niet lekker opblazen in een topic". Deze opmerking slaat totaal nergens op. De enige die door zoiets te zeggen dingen opblaast dat ben jij zelf. Als je alles terugleest dan zie je dat ik een hele normale vraag stel en dat er door mij niks wordt opgeblazen.

Kortom, ik vind je reactie nogal nutteloos. Gelukkig heb ik van jou veel betere bijdrages gezien, dus ik beschouw dit maar als een slippertje.
 
Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

06/02/2011 00:14:53
Quote Anchor link
Dat afzeiken van elkaar begint een beetje eentonig te woorden mensen... Als iemand er een topic van maakt laat diegene lekker en ga dan niet allemaal lopen zeiken van doe het in een PM. Wie weet zit er wel een hele voorgeschiedenis aan vast.

Dus mensen laat Ozzie lekker zijn vraag stellen in dit topic en laat Bas alsjeblieft eens reageren :-)!
 
Niek s

niek s

06/02/2011 00:21:32
Quote Anchor link
Quote:
Vanwaar dit topic? Omdat ik zowel uit eigen ervaring als uit ervaringen van anderen heb bemerkt dat bugs niet of nauwelijks worden opgelost. Ook de terugkoppeling aan degene die een bug heeft aangemeld laat zeer te wensen over. Zelf heb ik bijvoorbeeld een bug aangemeld op 18 november vorig jaar. Het probleem is simpel te verhelpen (1 regel code copy/paste), maar dat gebeurt niet. Ik heb ook geen flauw idee of er iets met mijn verzoek gebeurt, want ik krijg geen enkele terugkoppeling van het team van PHPhulp.


Persoonlijk vind ik dat echt een schrale kut opmerking.
Je weet nooit hoe complex een change kan zijn in een dergelijk systeem. Jij bent niet de programmeur geweest, dus ga dan niet van dit soort opmerkingen roepen.
Alleen omdat je denkt dat je verstand hebt van PHP, betekent niet dat je zomaar iedere bug kan beoordelen op "Time To Fix" in applicaties die jij niet gemaakt hebt.

Verder:
Ja, er mag eerder gereageerd worden. Maar 't werkt toch allemaal? Ik snap het gejank allemaal niet..
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/02/2011 00:31:12
Quote Anchor link
"Persoonlijk vind ik dat echt een schrale kut opmerking."

Beste Niek, praat jij altijd zo tegen mensen? Een schrale kut opmerking? Tjonge jonge... leer een beetje manieren anders neem ik je al bij voorbaat niet serieus.

Denk jij soms dat ik zomaar iets zeg of dat ik achterlijk ben? Ik denk het niet. Ik draai al langer in dit wereldje mee. Die ene regel code waar ik het over heb is een meta tag in de <head> section van de pagina. En ja, dat is letterlijk een kwestie van copy / paste.

"Alleen omdat je denkt dat je verstand hebt van PHP, betekent niet dat je zomaar iedere bug kan beoordelen op "Time To Fix" in applicaties die jij niet gemaakt hebt."

Ik denk niet alleen dat ik er verstand van heb, ik heb er zowaar echt nog een beetje verstand van. Grappig genoeg heeft die ene regel code niks met PHP te maken maar gaat het om een doodgewone html tag, dus wederom sla je de plank mis.

Als je in het vervolg weer een schrale kut opmerking wil plaatsen (om maar even met jouw eigen woorden te spreken) zorg dan dat die onderbouwd is met feiten en hou anders gewoon lekker je mond dicht.



Toevoeging op 06/02/2011 00:32:28:

@moderators:

gooi maar een slot op deze discussie, het gaat totaal voorbij aan mijn doel en ik heb er op deze manier echt geen zin meer in. Slotje.
Gewijzigd op 06/02/2011 00:36:25 door Ozzie PHP
 
Niek s

niek s

06/02/2011 00:39:05
Quote Anchor link
Ozzie, de argumenten die je zelf noemt nu slaan nog steeds nergens op, waardoor het nog steeds een schrale kut opmerking is.

Laat ik even bij het begin beginnen:

- Ja ik praat altijd zo tegen mensen. Sorry?

- Wauw! gefeliciteerd jij! Binnenkort een feestje omdat je al zo lang mee doet ?

- Klopt. Misschien wel, maar voor hetzelfde geld heeft bas meerdere head tags verspreid over zijn systeem omdat andere scripts/sections andere head data gebruiken. Maar daar gaat het me nu niet om, lees verder.

- Over de plank misslaan: sla ik alleen de plank mis omdat ik er voor het gemak vanuit ging dat het PHP betreft? Oke, het was HTML. Sorry man. Ik hoop dat je nu niet boos op me bent :(
Het ging er niet om of het nou PHP of HTML was. Voor hetzelfde geld ging het over Java C++ of ASP. Dat is niet relevant. Waar het mij om ging is dat je geen conclusies kunt trekken over een onbekend systeem als je er eigenlijk geen verstand van hebt. (en dan nogmaals, verstand van dat specifieke systeem, en niet over de al dan niet gebruikte programmeer/scripting taal)

- Verder ben je niet superieur aan me ofzo, en bepaal ik zelf wanneer ik mijn mond dicht houd. Just wanna let you know.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/02/2011 00:46:08
Quote Anchor link
blablabla... moeite niet waard om op in te gaan
 

06/02/2011 00:47:29
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 06/02/2011 00:46:08:
blablabla... moeite niet waard om op in te gaan


Wie zat hier nou te roepen over onderbouwing?

Maar goed, zoals ik ook al in je bug topic had gemeld, die meta is niet net.
 
Niek s

niek s

06/02/2011 00:47:47
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 06/02/2011 00:46:08:
blablabla... moeite niet waard om op in te gaan


Oke, je begrijpt mijn punt dus? :)
Gewijzigd op 06/02/2011 00:48:03 door niek s
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/02/2011 00:52:55
Quote Anchor link
Niek s op 06/02/2011 00:47:47:
Oke, je begrijpt mijn punt dus? :)

Begrijp jij het mijne? In mijn beginpost stel ik een vraag die gericht is op de mensen die deze site in onderhoud hebben. Vervolgens komt er een hele stroom van reacties van mensen aan wie deze vraag niet gericht is en heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag:

DOEN JULLIE WEL IETS (JA) OF DOEN JULLIE NIET IETS (NEE) MET OPMERKINGEN VAN LEDEN DIE BEDOELD ZIJN OM VERBETERINGEN DOOR TE VOEREN OP HET FORUM?

Dit topic is alleen bedoeld om antwoord te krijgen op bovenstaande vraag en vervolgens begint iedereen zich er mee te bemoeien. Maar zoals ik al aangaf er mag een slotje op. Ik heb geen zin meer hierin.
 
Niek s

niek s

06/02/2011 00:55:54
Quote Anchor link
Ik begrijp je punt gedeeltelijk, ja:
Ik begrijp dat je wilt weten of er iets gedaan wordt met bug submits, ik ben het zelfs met je eens dat er in ieder geval een feedback moet zijn.
Er was echter ook een gedeelte waar ik het niet eens over was, maar dat is blijkbaar verboden.

Verder: als je niet wilt dat andere mensen reageren op een opmerking, dan moet je het niet op een forum zetten. Dan moet je dit in een PM zetten o.i.d. Beetje raar.
"Ja maar ik wil dat iedereen het antwoord kan lezen van de mods" -> dat antwoord kan je dan later toch publiceren in het forum? Als het dan wel gewenst is om te reageren?

Verder zou ik je er op willen wijzen dat het gebruik van capslock nogal schreeuwerig over kan komen.
 
- -

- -

06/02/2011 00:57:31
Quote Anchor link
Niek s op 06/02/2011 00:55:54:
Verder: als je niet wilt dat andere mensen reageren op een opmerking, dan moet je het niet op een forum zetten. Dan moet je dit in een PM zetten o.i.d. Beetje raar.
"Ja maar ik wil dat iedereen het antwoord kan lezen van de mods" -> dat antwoord kan je dan later toch publiceren in het forum? Als het dan wel gewenst is om te reageren?


Vermoedelijk was TS bang dat er nooit reactie zou komen op een PM, op deze manier zou je zeggen dat de beheerders gedwongen worden om te reageren. Ben echter bang dat het topic op slot gaat en we nooit wat zullen horen …
 

06/02/2011 00:58:44
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 06/02/2011 00:52:55:
(...)

DOEN JULLIE WEL IETS (JA) OF DOEN JULLIE NIET IETS (NEE) MET OPMERKINGEN VAN LEDEN DIE BEDOELD ZIJN OM VERBETERINGEN DOOR TE VOEREN OP HET FORUM?

(...)


Volgens mij had ik het antwoord al gegeven:
Nee.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/02/2011 01:09:27
Quote Anchor link
Jona than op 06/02/2011 00:57:31:
Vermoedelijk was TS bang dat er nooit reactie zou komen op een PM, op deze manier zou je zeggen dat de beheerders gedwongen worden om te reageren. Ben echter bang dat het topic op slot gaat en we nooit wat zullen horen …

Correct. Bedoeling was inderdaad dat iemand van de beheerders hierop zou reageren. Tot op heden is alleen Chris zo netjes geweest om dit te doen. Voor de rest heb ik geen enkele reactie ontvangen. Ook niet van Bas die ik een PM heb gestuurd.

Karl Karl op 06/02/2011 00:58:44:
Volgens mij had ik het antwoord al gegeven:
Nee.

Dit had je gedaan, alleen was de vraag niet aan jou gericht. Ik wil het antwoord van Bas zelf horen.

Niek s op 06/02/2011 00:55:54:
Verder zou ik je er op willen wijzen dat het gebruik van capslock nogal schreeuwerig over kan komen.

Dat is taalkundig gezien een geheel correcte opmerking van jou. De tekst staat in hoofdletters zodat deze opvalt en er niet overheen kan worden gelezen. Het is een bewuste keuze.
Gewijzigd op 06/02/2011 01:10:05 door Ozzie PHP
 
Niek s

niek s

06/02/2011 01:12:12
Quote Anchor link
Want letters die je zo neer zet vallen niet genoeg op?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/02/2011 01:13:22
Quote Anchor link
Godverdomme Niek... SHUT THE FUCK UP! als je niks zinnigs te zeggen hebt. Sluit je browser af en ga slapen.
 
Niek s

niek s

06/02/2011 01:25:39
Quote Anchor link
oh.. ik dacht dat we nutteloze opmerkingen aan het maken waren.
De vorige keer was jij trouwens aan het klagen over mijn taalgebruik?

Verder: On topic: Ik denk niet dat je kan verwachten dat er veel bugs gefixt worden, omdat het "programmeer team" redelijk druk is.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.