Team PHPhulp wel of niet open voor verbeteringen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/02/2011 01:30:23
Quote Anchor link
Ik vind het prima als ze druk zijn en er geen bugs opgelost worden, alleen wil ik dat even van Bas zelf horen, aangezien hij degene is die erover gaat. Een "ja" of een "nee" is al voldoende.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 16:02:36
 
- SanThe -

- SanThe -

06/02/2011 05:58:25
Quote Anchor link
Ik ben een behoorlijke tijd moderator geweest op het 'oude' phphulp-forum. Toen de nieuwe phphulp online ging en er nieuwe moderators werden gezocht kreeg ik de melding dat ik geen moderator meer mocht zijn omdat ik te negatief ben. Negatief, ja, want ik had en heb nog steeds de mening dat Bas er eigenlijk geen ene kloot aan doet om zijn gemeenschap te vertellen wat er wel en/of niet gebeurt. Er is zo vaak vraag naar duidelijkheid en die zal Bas blijkbaar nooit geven. Het is zijn site en hij is de baas, vraag niet om duidelijkheid want dat interesseert hem van geen meter.

SanThe.
 
Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 10:43:11
Quote Anchor link
Dat was duidelijk... Zo Ozzie je hebt het gehoord er komt geen antwoord. :)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/02/2011 13:32:30
Quote Anchor link
Het zou zomaar kunnen. Ik heb ook nog geen prive bericht terug ontvangen. Ik geef Bas nog even het voordeel van de twijfel en wacht nog enkele dagen af.
 

06/02/2011 15:42:58
Quote Anchor link
Waarom blijven mensen toch hier als ze zo ontevreden zijn.

Het wel of niet reageren van Bas is gewoon een fatsoensnorm die Bas niet kent.
 
Wouter J

Wouter J

06/02/2011 15:46:29
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/02/2011 22:38:03
Quote Anchor link
Jammer maar helaas. Inmiddels zijn we een aantal dagen verder en heb ik Bas maar liefst 2x een prive-bericht gestuurd met het verzoek om een reactie. Helaas heeft hij nog steeds niks van zich laten horen. Helemaal niks, geen enkele reactie. Erg jammer... en zeer zeker niet netjes van hem. Ik heb hem in ieder geval voldoende gelegenheid gegeven nu.

Het zou zo maar kunnen dat een zeer bekend Nederlands computer-magazine over 2 maanden aandacht besteedt aan de 7 meest bekende Nederlandse forums op het gebied van IT. Globaal wordt hierbij enerzijds gekeken hoe goed en snel problemen worden opgelost door forumleden en anderzijds hoe goed de verantwoordelijken achter een forum (admin/mods) met hun leden omgaan. Zo kom je dan uiteindelijk tot een eindscore. Met dat 1e deel zit het dan wel goed, maar met dat laatste deel... Toch wel heel jammer moet ik zeggen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/02/2011 23:02:17
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 09/02/2011 22:38:03:
Jammer maar helaas. Inmiddels zijn we een aantal dagen verder en heb ik Bas maar liefst 2x een prive-bericht gestuurd met het verzoek om een reactie. Helaas heeft hij nog steeds niks van zich laten horen. Helemaal niks, geen enkele reactie. Erg jammer... en zeer zeker niet netjes van hem. Ik heb hem in ieder geval voldoende gelegenheid gegeven nu.

Het zou zo maar kunnen dat een zeer bekend Nederlands computer-magazine over 2 maanden aandacht besteedt aan de 7 meest bekende Nederlandse forums op het gebied van IT. Globaal wordt hierbij enerzijds gekeken hoe goed en snel problemen worden opgelost door forumleden en anderzijds hoe goed de verantwoordelijken achter een forum (admin/mods) met hun leden omgaan. Zo kom je dan uiteindelijk tot een eindscore. Met dat 1e deel zit het dan wel goed, maar met dat laatste deel... Toch wel heel jammer moet ik zeggen.

Hmmmm.. je weet iets wat wij nog niet weten?
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

10/02/2011 10:24:48
Quote Anchor link
Het eerste deel van deze discussie is zeer vermakelijk en heeft mij toch uit de donderdagochtenddip getrokken! Waarvoor dank! :)
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

10/02/2011 11:14:13
Quote Anchor link
- SanThe - op 06/02/2011 05:58:25:
Ik ben een behoorlijke tijd moderator geweest op het 'oude' phphulp-forum. Toen de nieuwe phphulp online ging en er nieuwe moderators werden gezocht kreeg ik de melding dat ik geen moderator meer mocht zijn omdat ik te negatief ben. Negatief, ja, want ik had en heb nog steeds de mening dat Bas er eigenlijk geen ene kloot aan doet om zijn gemeenschap te vertellen wat er wel en/of niet gebeurt. Er is zo vaak vraag naar duidelijkheid en die zal Bas blijkbaar nooit geven. Het is zijn site en hij is de baas, vraag niet om duidelijkheid want dat interesseert hem van geen meter.

SanThe.


@SanThe., FTW! In de tijd dat jij moderator was werden er tenminste nog regels nageleefd.. Nu is dat niet meer echt het geval. Het is gewoon jammer dat de oude moderators weg zijn.. Als bas nou de website aan de community geeft.. Of in ieder geval aan iemand die er wel mee wilt werken?
 
Johan Dam

Johan Dam

10/02/2011 11:22:52
Quote Anchor link
@mebus dan loopt hij inkomen mis (van advertenties) en PHPHulp is een bekende website met genoeg mogelijkheden, Bas is niet gek genoeg om dat 'weg te geven' aan wie dan ook.

Het beste is (denk ik) dat Bas de site verkoopt aan iemand die er wel wat mee wil doen. En er de tijd voor heeft. Ik heb hem al eens een mail gestuurd over de mogelijkheid hiervan maar (zoals je misschien al kan raden) geen reactie. Bovendien denk ik niet dat ik de enige geïnteresseerde zal zijn ALS Bas überhaupt bereid is om deze site te verkopen.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

12/02/2011 10:34:39
Quote Anchor link
ik heb sinds het bericht van Johan Dam (10-2, 11:22:52) al 2 keer een mailtje gekregen dat er een nieuwe reactie op dit topic is, maar ik zie ze niet?
 
TJVB tvb

TJVB tvb

12/02/2011 10:46:09
Quote Anchor link
Dat zal dan wel ongewenst zijn en verwijderd worden. (Tenminste dat vermoed ik)
 

12/02/2011 10:49:39
Quote Anchor link
Tobias Witmer op 12/02/2011 10:34:39:
ik heb sinds het bericht van Johan Dam (10-2, 11:22:52) al 2 keer een mailtje gekregen dat er een nieuwe reactie op dit topic is, maar ik zie ze niet?


Klopt. Ik heb dat met andere topics wel gehad, dan komt er een dag later pas een mailtje aan. Bas' mailserver is gewoon brak, zie ook dit topic van mij.
 
Maikel  B

Maikel B

06/04/2011 14:39:48
Quote Anchor link
Bas is op dit moment online zie ik dus nu kan ie reageren :)


Ik vind het persoonlijk heel jammer dat de website als het ware "verwaarloosd" wordt door de mensen achter de schermen. Ik heb zelf al veel geleerd van PHPHulp en ik denk dat ik niet de enige ben. Volgens mij willen de meeste hier dat de website goed onderhouden worden en er regelmatig bugfixes en nieuwe functies bijkomen. Of dat de scriptlibrary wordt nagekeken en foute codes worden weggegooid. Maar zonder een goede eigenaar zal dit allemaal niet snel gebeuren denk ik.

Bas, probeer iets te regelen waardoor we allemaal weer blij en tevreden worden en we niet afhaken naar een andere php community ;)
Gewijzigd op 06/04/2011 14:46:48 door Maikel B
 
Wouter J

Wouter J

06/04/2011 15:52:18
Quote Anchor link
Maikel B op 06/04/2011 14:39:48:
Bas is op dit moment online zie ik dus nu kan ie reageren :)

Bas is best wel vaak online, maar hij reageert bijna nooit :)

Maikel B op 06/04/2011 14:39:48:
Of dat de scriptlibrary wordt nagekeken en foute codes worden weggegooid. Maar zonder een goede eigenaar zal dit allemaal niet snel gebeuren denk ik.

Er is pas een nieuwe moderator voor de scriptlib ingesteld: Niels. Hij is momenteel erg actief en ik vind dat hij het goed doet! Alleen scripts weggooien heb ik hem nog niet zien doen...
 
Maikel  B

Maikel B

06/04/2011 16:45:55
Quote Anchor link
Wouter J op 06/04/2011 15:52:18:
Er is pas een nieuwe moderator voor de scriptlib ingesteld: Niels. Hij is momenteel erg actief en ik vind dat hij het goed doet! Alleen scripts weggooien heb ik hem nog niet zien doen...


Ooh sorry, dat wist ik niet. Maar mooi om te horen dat er eindelijk iemand bezig is in de script library :D
 
Bram Boos

Bram Boos

06/04/2011 17:34:16
Quote Anchor link
Er worden genoeg scripts weg gegooid zonder dat jullie iets in de gaten hebben. Als er iets dwars zit wat een mod kan oplossen-> meldpunt moderatie

Verder zijn we diep in de onderwereld van PHPhulp bezig met het herorganiseren van de script en tutlib want 1 persoon kan dat niet allemaal regelen...

Wat Bas doet hoeven wij als 'Moderator Team' niet op afgerekend te worden toch?!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/04/2011 18:25:57
Quote Anchor link
He... m'n topic leeft weer even op :)

Bram Boos op 06/04/2011 17:34:16:
Wat Bas doet hoeven wij als 'Moderator Team' niet op afgerekend te worden toch?!


Helemaal mee eens. Keep up the good job!
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

06/04/2011 18:29:17
Quote Anchor link
Ik log niet vaak in, maar lees eigenlijk altijd alles.
Maar het negeren van Bas is natuurlijk wel heel vervelend.
Ik hoop dat de script lib gewoon leeg wordt gemaakt.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.