telefoon... scherm... touchscreen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/09/2011 17:17:30
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn telefoonabonnement verlengd... met internet! :-)

Aangezien mijn huidige telefoon hard aan vervanging toe is, wil ik een nieuwe kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar een niet al te grote Android telefoon. Ik heb een paar keer in een telefoonwinkel touchscreen uitgeprobeerd, maar ik typte telkens de verkeerde letters.

Nu heb ik deze telefoon op het oog, klein en voorzien van een fysiek toetsenbord:

De Sony Ericsson Xperia Mini Pro.

Een heel leuk toestel, maar het scherm is vrij klein, namelijk 3 inch... 6,5 x 4,3 cm. De resolutie is 320 x 480 pixels.

Nu heb ik ook nog een ander niet al te groot toestel gezien:

De Sony Ericsson Xperia Ray.

Deze telefoon is nog steeds vrij compact, maar het schermpje is iets groter (3,3 inch) en de resolutie is een stukje hoger: 480 x 854 pixels.

Het enige "nadeel" is dat deze telefoon geen fysiek toetsenbord heeft.

Nu is mijn vraag wat jullie mij aanraden. Kan ik het beste gaan voor de Xperia Mini Pro met een kleiner scherm en lagere resolutie, maar MET een toetsenbord? Of adviseren jullie toch om te gaan voor de Xperia Ray met groter scherm en grotere resolutie maar zonder toetsenbord? En hebben jullie in het begin ook moeite gehad met touchscreen? Is het gewoon een kwestie van wennen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren, want ik zou echt heel erg balen als ik dadelijk niet fatsoenlijk kan surfen omdat m'n scherm te klein is...

Heel graag jullie advies!
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 15:36:43
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

20/09/2011 17:53:19
Quote Anchor link
mijn ervaring is, je leert snel genoeg met een touchscreen telefoon omgaan (toetsenbord)
Gewijzigd op 20/09/2011 17:53:37 door Vincent Huisman
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/09/2011 17:58:08
Quote Anchor link
Een klein toetsenbordje vind ik hinderlijker, zoals dat ding op die Nokia N97.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/09/2011 18:05:44
Quote Anchor link
@Vincent: hoe lang duurde dat (ongeveer) bij jou? En typ je nu nog wel eens verkeerd of gaat het altijd goed?

@Aar. Jij geeft dus ook de voorkeur aan touchscreen? Het toetsenbord van de Xperia Mini Pro is denk ik vergelijkbaar met die van de N97. Klik.

Nog meer mensen die mijn vraag kunnen beantwoorden? Moet ik gaan voor kleiner scherm met toetsenbord of iets groter scherm met touchscreen?
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

20/09/2011 22:27:03
Quote Anchor link
wanneer je je woordenboek aanzet, dan wil het al wel binnen een week
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/09/2011 23:07:31
Quote Anchor link
Ah oke, ik wil geen woordenboek gebruiken eigenlijk. Die doen nooit wat ik wil. Kun jij zonder woordenboek niet typen dan?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/09/2011 11:16:31
Quote Anchor link
Als je nooit touchcreen hebt gehad dan mis je m niet . Maar heb je al een keer touchscreen gehad dan wil je altijd touchscreen (in elk geval bij mij) Je leert t snel
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/09/2011 11:24:27
Quote Anchor link
Ah, oké... da's grappig dat je dat zegt. Jij bent er dus erg positief over. Geldt dat voor touchscreen in het algemeen, of ook voor het typen met touchscreen? Vind jij typen met touchscreen net zo makkelijk (of makkelijker) als met een normaal toetsenbord?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/09/2011 23:21:22
Quote Anchor link
ik kan op mijn mobiel niet blind typenhaha . het is welbiets lastigeraar je leert het snel

let er wel op dat je spellingscontrole uit zet
Anders krijg je allemaal rare woorden

Kloon voorbeeldige is deze mooier zin
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/09/2011 23:23:05
Quote Anchor link
"Kloon voorbeeldige is deze mooier zin"

Haha... maar dit was omdat je spellicngcontrole aan had staan? Maar wat had je dan echt getypt?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/09/2011 23:25:05
Quote Anchor link
" klein voorbeeldje is deze mooie zin . "
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/09/2011 23:28:50
Quote Anchor link
Ah oke, maar je had m dus goed getypt, maar spellingscontrole maakt ervan "Kloon voorbeeldige is deze mooier zin"??
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.