[Test] Nieuw CMS systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/06/2011 10:52:46
Quote Anchor link
Haha, mijn opmerking dat het aanlokkelijk is om een eigen CMS te maken heeft een aantal interessante reacties opgeleverd. Zelf geef ik ook de voorkeur aan een eigen CMS systeem, hoewel ik wel merk dat het aardig wat werk is om te maken. Persoonlijk geef ik er de voorkeur aan vanwege precies die redenen die Oetzie genoemd heeft. Maar de redenen van The Force daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Blijkbaar is het gewoon nogal een persoonlijke keuze, het is maar net waar je de voorkeur aan geeft.

Hoe dan ook, het was totaal niet de bedoeling om dit topic te "kapen", dus graag weer on topic en vanaf nu aub alleen weer reacties geven die betrekking hebben op het systeem van Bram.
Gewijzigd op 10/06/2011 10:53:10 door Ozzie PHP
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 18:08:24
 
Chris -

Chris -

10/06/2011 10:56:49
Quote Anchor link
@Ozzie en anderen, ga gerust hier verder met discussieren! Dan kunnen we inderdaad hier het topic schoon houden voor Bram ;-)
Gewijzigd op 10/06/2011 10:57:16 door Chris -
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.