Text editten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »
Huh bla

Huh bla

21/01/2006 13:28:00
Quote Anchor link
hey

Ik heb een site waarbij ik de text van een paar pagina's graag online zou willen editten.

Het gaat eigenlijk alleen maar om de text met 'vet', 'cursief', en het invoeren van '<h2>...</h2>'

Het is voor iemand die GEEN verstand heeft van html en/of php, dus eigenlijk moet de html code onizchtbaar zijn.

Groet
Lukie
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 16:15:23
 

21/01/2006 13:31:00
Quote Anchor link
Zoek even een BB Parser en ga aan de slag :-)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

21/01/2006 13:33:00
Quote Anchor link
http://test.i-cey.net/cms/

Er zijn honderen van zulke systemen die gratis te gebruiken zijn.
 
Huh bla

Huh bla

21/01/2006 13:38:00
Quote Anchor link
@Arjan

Ziet er goed uit wat je daar hebt.

Maar;

1. waar kan ik de code vinden (A)
2. kun je er dan ook een dropdownboxje neerzetten, om verschillende pagina's te kunnen kiezen?

Groet
Lukie
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

21/01/2006 13:42:00
Quote Anchor link
1) http://sourceforge.net/projects/hypertextarea/
2) Uiteraard kan dat, het is gewoon een '<textarea>' waartussen je tekst plaats. En of dat nou uit een database of een bestand haalt maakt niet zoveel uit..
 
Huh bla

Huh bla

21/01/2006 17:16:00
Quote Anchor link
2) hoe doe ik dat?

Want nu kan ik wel de text editten, maar ik zie geen echte pagina :S
 
Huh bla

Huh bla

21/01/2006 17:27:00
Quote Anchor link
verder krijg ik de error:

Method Not Allowed
The requested method POST is not allowed for the URL /editor/demo.html.
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

21/01/2006 18:20:00
Quote Anchor link
Wanneer ik je goed begrijp wil je dus een cms tool maken voor editen van tekst en je niet goed weet hoe je dit moet scripten?

Begrijp ik je zo goed?
 

21/01/2006 20:06:00
Quote Anchor link
Ik wil een kleine wysiwyg editor, om kleine stukjes text aan te passen.

Hoeft verder geen javascrip of php in, alleen maar de text, en eventueel een plaatje

Maar de meeste dingen die ik op internet vind, werken niet, of niet goed, dus daarom vroeg ik me af of hier nog goede ideeën zaten...
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

21/01/2006 20:10:00
Quote Anchor link
Het moeilijke aan een goeie CMS is om het cross-browser te laten zijn. Wat in FF werkt, werkt in IE niet, en andersom. Ik dacht dan ook dat browser check de enige mogelijkheid was een om browser-cross CMS te maken.

Maar daar zal Arjan meer over weten.
 
Huh bla

Huh bla

21/01/2006 20:19:00
Quote Anchor link
als het in IE werkt is het goed, ik gebruik dan wel FF maar degene die het uiteindelijk moet gaan gebruiken, weet volgens mij niet eens wat FF is ;-)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

21/01/2006 20:26:00
Quote Anchor link
Die http://sourceforge.net/projects/hypertextarea/ werkt prima in zowel IE als FF, zelf getest ;)

HyperTextArea works with all current Mozilla Variants including:

* Mozilla
* Netscape
* Firefox

Mozilla based browsers are available for every major platform and many minor ones. Additionally, HyperTextArea works with Internet Explorer for Windows. Future versions of KHTML based browsers (such as Konquerer and Safari) will most likely be supported as well.

Zet het stukje javascript tussen een <form></form> en maak een submit butten met een stukje php en klaar. Het stukje javascript maakt gewoon een <textarea> dus je kan hem aanspreken met $_POST['naamvandearea']
 
Huh bla

Huh bla

21/01/2006 20:31:00
Quote Anchor link
ik snap helemaal niks van dat script

ik krijg ook helemaal geen gewone pagina, alleen maar een pagina waarop ik de text kan ediiten, en vervolgens niet een op kan slaan :S
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

21/01/2006 20:33:00
Quote Anchor link
Omdat je het opslaan gedeelte zelf moet maken... De kracht van dat systeem is dat het doet wat het doen moet, en dus overal voor bruikbaar is omdat er geen onnodige code bij zit...

Waar het werkt hetzelfde als een normaal form, dus leef je uit.
 
Huh bla

Huh bla

21/01/2006 21:01:00
Quote Anchor link
dan zoek ik wel een ander systeem, want hier snap ik nog minder dan de balle van
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

21/01/2006 21:03:00
Quote Anchor link
Als je dit niet snapt betwijfel ik of je een ander systeem zult vinden wat je wel werken krijgt...
 
Huh bla

Huh bla

21/01/2006 21:04:00
Quote Anchor link
zien we wel
 
Shakes

Shakes

22/01/2006 01:46:00
Quote Anchor link
Makkelijk systeem!

Was toevallig aan het kijken of ik zelf een WYSIWYG editor in elkaar kon flansen maar dat ging me een beetje boven de pet.

Het geposte systeem is ontzettend makkelijk in te voegen in mijn huidige CMS. En het is ook een beetje te customizen (script zelf).
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

22/01/2006 11:30:00
Quote Anchor link
Tja ik laat me niet snel uit het veld slaan en zou dit graag aan de praat maken.
Ik weet wel hoe ik een form moet maken en ga hier is mee aan de slag :-)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/01/2006 11:32:00
Quote Anchor link
Hij maakt gewoon een textarea aan, dus als je een form maakt met een knopje dan kan je de gegevens gewoon ophalen met een $_POST['naamvantextarea']. Als je het eenmaal ziet snap je hoe simpel het is ;). En anders maak ik vanmiddag ff een voorbeeld.
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

22/01/2006 12:15:00
Quote Anchor link
OK ik ga eerst zelf aan de slag en meld me zeker wanneer ik "vast" loop.
Bedankt voor het helpen voor zover!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.