unexpected T_VARIABLE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Huibert linden

huibert linden

07/01/2011 11:47:33
Quote Anchor link
Justin Streuper op 07/01/2011 11:43:30:
Nou dan heb je een hoop te leren...

Deze klopt ook niet, regel 37
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
    if (mysql_num_rows($resultaat) > 0);
                {
    
                    echo("Geen resultaten gevonden");
                 }

?>



Je zegt dus hier:
Als de query meer dan 0 resultaten weergeeft, echo ik aan de bezoeker dat er geen resultaten gevonden zijn.. Logisch?
Ik zou het eens opnieuw op gaan bouwen.. Dit is bagger


het moet juist zijn als hij meer dan 0 is dat hij het invoert lijkt me. ja ik snap html en probeer php te snappen maar lees over veel fouten heen. toch vast bedankt voor de mensen

Toevoeging op 07/01/2011 11:51:13:

en je zegt dat dit een bagger script is. Ik wil het graag veranderen zodat die het doet of een ander scipt (dat niet bagger is) veranderen zodat die het doet. ik heb teweinig kaas gegeten van php om het helemaal zelf te gaan typen. maar weet iemand waar ik dan wel een beter script kan vinden om te veranderen wat het wel zou doen?

Toevoeging op 07/01/2011 12:32:58:

ik zoek zegmaar een script waarmee ik gegevens uit de database dus in een tabel zet maar die kon ik niet vinden op deze na dan.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:07:48
 
Huibert linden

huibert linden

08/01/2011 16:38:45
Quote Anchor link
Ik heb nu een script gemaakt dat het redelijk doet tot ik variable uit mijn database wil opvragen en wil invoeren. Ik vind het ook logisch want ik mis een stuk maar weet niet wat ik daar moet zetten. Kan iemand mij helpen
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
<?php include("../connection.php"); ?>
<?php include("../div.php");?>
            
        </div>
            <div id="content">
                <div id="welkom">
                
                <h2>gegevens van de Clubs</h2>
                </div>
                </div>
<?php                
Query = mysql_query("SELECT naam_club,speelstad,naam_stadion,opgericht,stadion_grote,landstitels FROM gegevens_club where naam_club = 'Ajax'");
?>

<?php
$naam_club
= 'naam_club';
$speelstad = 'speelstad';
$naam_stadion = 'naam_stadion';
$opgericht = 'opgericht';
$stadion_grote = 'stadion_grote';
$landstitels = 'landtitels';
?>
                
<center>
<table border="1">
<tr>
     <td>
naam van de club
     </td>
    <td>
<?phpecho $naam_club;?>
    </td>
</tr>
<tr>
     <td>
speelstad
     </td>
    <td>
<?phpecho $speelstad;?>
    </td>
</tr>
<tr>
     <td>
naam van stadion
     </td>
    <td>
<?phpecho $naam_stadion;?>
    </td>
</tr>
<tr>
     <td>
opgericht in
     </td>
    <td>
<?phpecho $opgericht;?>
    </td>
</tr>
<tr>
     <td>
maximum capaciteit stadion
     </td>
    <td>
<?phpecho $stadion_grote?>
    </td>
</tr><tr>
     <td>
aantal landstitels gewonnen
     </td>
    <td>
<?phpecho $landstitels;?>
    </td>
</tr>
</center>
<?php include("../footer.php");?>
 
Justin S

Justin S

08/01/2011 18:14:17
Quote Anchor link
Huibert linden op 07/01/2011 11:47:33:
Justin Streuper op 07/01/2011 11:43:30:
Nou dan heb je een hoop te leren...

Deze klopt ook niet, regel 37
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
    if (mysql_num_rows($resultaat) > 0);
                {
    
                    echo("Geen resultaten gevonden");
                 }

?>



Je zegt dus hier:
Als de query meer dan 0 resultaten weergeeft, echo ik aan de bezoeker dat er geen resultaten gevonden zijn.. Logisch?
Ik zou het eens opnieuw op gaan bouwen.. Dit is bagger


het moet juist zijn als hij meer dan 0 is dat hij het invoert lijkt me. ja ik snap html en probeer php te snappen maar lees over veel fouten heen. toch vast bedankt voor de mensen


Joh... Dus dan klopt je controle toch niet?

$var > 0 betekent dat de variabele meer dan 0 is, dus in feite: er zijn 3 resultaten gevonden, maar ik toon de tekst: geen resultaten gevonden.. Dat klopt toch niet?!

Het moet zijn: $var == 0...
 
Lauren Zonneveld

Lauren Zonneveld

08/01/2011 21:44:38
Quote Anchor link
http://www.w3schools.com/php/php_mysql_select.asp

Bekijk ook de instructies basis PHP op W3CSchools.
 
Huibert linden

huibert linden

09/01/2011 11:00:59
Quote Anchor link
Justin Streuper op 08/01/2011 18:14:17:
Huibert linden op 07/01/2011 11:47:33:
Justin Streuper op 07/01/2011 11:43:30:
Nou dan heb je een hoop te leren...

Deze klopt ook niet, regel 37
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
    if (mysql_num_rows($resultaat) > 0);
                {
    
                    echo("Geen resultaten gevonden");
                 }

?>



Je zegt dus hier:
Als de query meer dan 0 resultaten weergeeft, echo ik aan de bezoeker dat er geen resultaten gevonden zijn.. Logisch?
Ik zou het eens opnieuw op gaan bouwen.. Dit is bagger


het moet juist zijn als hij meer dan 0 is dat hij het invoert lijkt me. ja ik snap html en probeer php te snappen maar lees over veel fouten heen. toch vast bedankt voor de mensen


Joh... Dus dan klopt je controle toch niet?

$var > 0 betekent dat de variabele meer dan 0 is, dus in feite: er zijn 3 resultaten gevonden, maar ik toon de tekst: geen resultaten gevonden.. Dat klopt toch niet?!

Het moet zijn: $var == 0...



weet ik, ik zag toen dat het fout was, maar script duigde niet

Ik heb het probleem nu opgelost alles doet het dus kan een slotje op
 
Maestro Roboroads

Maestro Roboroads

09/01/2011 15:25:48
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
    if (mysql_num_rows($resultaat) > 0);
                {
    
                    echo("Geen resultaten gevonden");
                 }

?>


Waarom sluit je een if af ..?
Hoe ik het geleerd heb is dat niet goed :O


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
    if (mysql_num_rows($resultaat) > 0)
                {
    
                    echo("Geen resultaten gevonden");
                 }

?>
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.