Verwerken webformulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Databasebeheerder

Informatievoorziening is een vakgebied waarin de ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen en dat staat soms in contrast met het werken voor een gemeente. Wij zien dat juist als een uitdaging. Wat ons extra motiveert is dat we hier, in tegenstelling tot in veel andere organisaties, echt voor en met mensen werken. We werken niet geïsoleerd aan een product zoals een website of applicatie, maar zoeken juist contact met andere afdelingen. De gemeentelijke organisatie en dus ook de inwoners van Haarlem en Zandvoort profiteren hiervan. Ons DBA-team is verantwoordelijk voor onze MS SQLServer, Oracle en PostgreSQL cluster-omgevingen. We hebben in

Bekijk vacature »

Data Engineer

Data Engineer - Smart Logistics Functiebeschrijving: Ben jij de Data Engineer die het verschil weet te maken door data te transformeren naar business values? Wil jij met innovatieve data-oplossingen bijdragen aan de transformatie van onze klanten om data-driven organisaties te worden binnen de transportsector? Wat ga je doen? Als ervaren Data Engineer help je mee met het uitbreiden van onze positie bij klanten in de wereld van Transport & Logistiek. Je bouwt binnen ons team verder aan de ontwikkelingen het onderhoud van (Cloud) dataplatformen en werk je mee aan het uitvoeren van de architectuur van nieuwe projecten. Samen met een

Bekijk vacature »

Senior Azure Developer

GrandVision Benelux is onderdeel van GrandVision N.V. Met meer dan 850 winkels van de formules Pearle Opticiens, Eye Wish Opticiens en GrandOptical is GrandVision Benelux marktleider op het gebied van optiek. Op het Support Office in Soesterberg bevindt zich ook de IT Afdeling, waar het IT Development Team onderdeel van uitmaakt. Het huidige Development Team bestaat uit 4 personen en kan niet wachten om jou te verwelkomen als nieuwe Senior Azure Developer! Onze cultuurwaarden DO DARE CARE vertegenwoordigen wie we zijn en waar we met elkaar voor staan. Heb jij ambitie en drive? Wij leren je graag beter kennen! DO

Bekijk vacature »

Medior .NET developer voor de medische sector

Bedrijfsomschrijving Als C# developer heb jij nu de kans om jouw expertise in te zetten om de zorgsector beter en efficiënter te maken! Ik ben voor een van mijn vaste opdrachtgevers op zoek naar een nauwkeurige en gedreven C#.NET ontwikkelaar. Deze klant is gevestigd in de omgeving van Leusden en zijn actief binnen de medische sector. Het klantenbestand van dit bedrijf bevat de grootste ziekhuizen van Nederland maar ook kleinere zelfstandige medische- en zorginstellingen. Als jij wil werken aan complexe software waarbij de kwaliteitslat erg hoog ligt.... Lees hieronder dan snel verder over jouw nieuwe functie. Functieomschrijving Als C# Developer

Bekijk vacature »

Lead Developer .NET / Machinebouw @ Regio Den Bosc

2021-10-04 iSense Lead Developer .NET / Machinebouw Ben jij een ervaren .NET Software Developer die klaar is voor een nieuwe stap? Heb je een achtergrond in de machinebouw en lijkt het je leuk om een gedreven team van technische software aan te sturen? Dan is dit dé vacature voor jou! ISDE51081 Organisatie Bij onze klant, een ervaren machinebouwer en marktleider in regio Den Bosch, wordt flink ingezet op moderne technieken. De machines worden steeds meer uitgerust met slimme technieken als Artificial Intelligence. Het bedrijf doet alles zelf; van hardware engineering tot de bijbehorende software oplossingen. Er zijn verschillende ontwikkelteams, onder

Bekijk vacature »

PLC Software programmeur voor sterkste kraan ter w

Bedrijfsomschrijving Deze unieke organisatie bestaat al meer dan 40 jaar en maakt on off a kind oplossingen voor onshore en offshore veiligheidoplossingen voor grote industrie machines of installaties. Ze kennen vier vestigingen over de wereld, maar jij hoeft alleen maar te werken op het kantoor in Den Bosch. De projecten zitten in markten zoals offshore en baggerwerken, havens en scheepswerven, spoorwegen, visserij, bouw en infra. Het bedrijf ontwikkelt een breed scala aan sensoren met innovatieve, in eigen huis ontwikkelde software en hardware voor op maat gemaakte veiligheid- en besturingoplossingen in veeleisende omgevingen. Een van de laatste projecten waar zij aan

Bekijk vacature »

Support Engineer

Heb jij een passie voor IT? En ben jij de hobbyist die ‘s avonds nog bezig is met het uitzoeken van zijn of haar ICT uitdagingen? Bellen vrienden en familie jou als eerste wanneer hun computer vastloopt? En lijkt het jou leuk om hier jouw werk van te maken? Dan hebben wij een gave baan voor jou waarin jij je kan ontwikkelen tot ICT professional! Als Support Engineer bij Port-IT werk je mee aan uitdagende projecten en verleen je service en ondersteuning aan klanten over de hele wereld. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder! Wat ga je doen? Als Support

Bekijk vacature »

Full Stack Developer @ Regio Den Haag

2021-10-06 iSense Full Stack Developer Ben jij een ervaren Full stack developer met ruime ervaring? Wil je meedenken over de toekomst van de organisatie op het gebied van web ontwikkeling en heb je ervaring met development op het gebied van .NET & C#? Lees dan snel verder! ISBA49658 Nieuw Organisatie Voor een semi-overheidsorganisatie in de regio Den Haag zijn we opzoek naar een ervaren Developer, die full-stack georiënteerd is. Je zal verantwoordelijk worden voor het ontwikkelen van het huidige platforms en nieuwe web-omgevingen. Als developer binnen dit team ga je zorg dragen voor het ontwikkelen van organisatie gerelateerde modules in

Bekijk vacature »

Full Stack Developer / Clojure / Functional Progra

2021-06-03 iSense Full Stack Developer / Clojure / Functional Programming / React Are you an experienced (medior / senior) Full-stack Developer who likes working on a state-of-the-art platform with techniques like Clojure and React? Then this is the vacancy for you! ISDR49939 Company For our client, a modern and ambitious company in the Eindhoven region, we're looking for an experienced Full-stack Developer. The company is expanding rapidly after launching their product about 2 years ago. You'd be contributing to their ever expanding, world-wide used content platform with enormous amounts of data and big files. With your team, you're working on

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer - Banking

Do you embody the Agile principles? Do you have passion for innovation and get motivated by complex challenges and innovative solutions? Are you ready for working with state of the art technology stacks? Do you have enough experience to quickly and adaptively deploy new frameworks and tools for our customers? Your day-to-day activities As an experienced full stack Java Developer you design, develop and test software systems and applications. You know what the software system of the client needs to do and you find ways to improve and revolutionize them. You create software tailored to the clients’ specific needs. High

Bekijk vacature »

PHP Developer Shops United bij PostNL

PHP Developer Shops United Rotterdam HBO/WO IT Professional Ben jij een software developer die naast Nederlands en Engels ook PHP, MySQL, KNOCKOUT, Javascript en GiT spreekt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Shops United is een van de grootste e-commerce platformen voor verzendingen van pakketten binnen Nederland. Voldoende aandacht besteden aan het logistieke proces en het bijbehorende digitale proces is hierin essentieel. Shops United is expert op het gebied van pakketverzending en biedt een complete verzendoplossing voor alle pakketten in binnen- en buitenland. Parcel Pro  is onze unieke webapplicatie, uitermate geschikt voor elke webshop. Of

Bekijk vacature »

Developer (PHP)

Als PHP developer werk jij mee aan de uitbreiding van onze SaaS applicatie. Je bouwt aan nieuwe functionaliteiten, verbetert ons Content Management Systeem op basis van Symfony en optimaliseert de gebruiksvriendelijkheid. Je werkt aan een mooi product dat continu uitgebreid wordt en de potentie heeft om de wereld over te nemen! Naast het meewerken aan de uitbreiding van onze SaaS applicatie, werk je ook aan specifieke modules voor onze klanten. Klanten als Scania, Fletcher Hotels, Gamma of Aditech hebben jouw hulp nodig! Wil jij meewerken om onze ambitie waar te maken? We bieden: Een salaris tussen € 2200 en €

Bekijk vacature »

Senior Developer Micro Services Expert

As a Senior Developer you will work closely together with multiple teams within the factory Drachten. You will work with local teams to develop, implement, and migrate manufacturing IT functionality from not only technical perspective but also from a functional perspective. As part of your job you will cooperate in a European project with 13 other partners, with the objective to develop cutting edge OT security solutions based on micro services. As a Senior Developer you will work closely together with multiple teams within the factory Drachten. You will work with local teams to develop, implement, and migrate manufacturing IT

Bekijk vacature »

Fullstack Developer /.NET Core @ Almere

2021-08-16 iSense Fullstack Developer /.NET Core Ben jij een ervaren Fullstack Developer, die graag zijn expertise van NET.Core inzet in een dynamische en bedrijf kritische omgeving? Is een jonge club waar je als IT-team het hart vormt van de organisatie, echt iets voor jou? Lees dan snel verder! ISMA49157 Organisatie Als Fullstack Developer kom je te werken in de regio Almere bij een organisatie, dat als internationale marktleider opereert op het gebied van detailhandel. Vanuit ruim tienduizend locaties verkopen zij hun producten aan de klanten. Om diverse data en bedrijfsprocessen van HR, CRM tot inkoop overzichtelijk in beeld te hebben

Bekijk vacature »

Android app developer

Wij zijn TURNN! In korte tijd hebben we als startup een platform ontwikkeld en in de markt gezet voor het organiseren van volledige mobiliteit van consumenten en medewerkers van bedrijven. Openbaar vervoer, deelauto’s, deelfietsen en nog veel meer kun je plannen, boeken, betalen en gebruiken met ons platform bestaande uit onder meer een app, backend en een multimodale reisplanner. Met een jong en slagvaardig team zijn we in rap tempo de markt aan het veroveren. Nu nog hoofdzakelijk in Nederland maar met grote plannen om de grens over te gaan. We zoeken naar gedreven, eigenwijze en ervaren mobiele developers om

Bekijk vacature »
PHP ifelse

PHP ifelse

16/03/2012 16:24:26
Quote Anchor link
Ik heb een klein webformulier die verzonden wordt naar mail, echter is deze mail slecht te lezen aangezien alles achter elkaar staat.
Hoe kan ik de opmaak van de mail aanpassen?

Script:
$bericht = "Mijn voornaam is ".$_POST['naam'];
$bericht .= "Mijn achternaam is ".$_POST['land'];
$bericht .= "Speltak is ".$_POST['speltak'];
$bericht .= "Materiaal ".$_POST['materiaal'];
mail ("jaja@hotmail.com", "Bestellen materiaal", $bericht, "FROM: Materiaal HKG");
Gewijzigd op 16/03/2012 16:25:08 door PHP ifelse

PHP hulp

PHP hulp

22/10/2021 15:43:34

Willem L

Willem L

16/03/2012 16:32:41
Quote Anchor link
$bericht = "Mijn voornaam is ".$_POST['naam']"\r\n";
$bericht .= "Mijn achternaam is ".$_POST['land']"\r\n";
$bericht .= "Speltak is ".$_POST['speltak']"\r\n";
$bericht .= "Materiaal ".$_POST['materiaal']"\r\n";
mail ("jaja@hotmail.com", "Bestellen materiaal", $bericht, "FROM: Materiaal HKG");

PHP ifelse

PHP ifelse

16/03/2012 16:34:54
Quote Anchor link
Bedankt voor je reactie.

Dit had ik geprobeerd maar dan krijg ik de volgende melding:
Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING

Willem L

Willem L

16/03/2012 16:38:44
Quote Anchor link
Ik was er toevallig ook mee bezig vanmiddag.
Dit is mijn uitkomst
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
$to = "test@ziggo.nl";    
        //headers and subject
        //$headers  = "MIME-Version: 1.0\r\n";
        //$headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";
        $headers = "From: ".$naam." <".$email.">\r\n";

$body = "Melding\r\n";
        $body .= "Naam        : ".$naam."\r\n";
        $body .= "Email         : ".$email."\r\n";
        $body .= "Straat        : ".$straat."\r\n";
        $body .= "Onderwerp: ".$onderwerp."\r\n";        
        $body .= "Bericht       : ".$bericht."\r\n";
        //$body .= "IP: ".$ip."\r\n";

if (mail($to, $onderwerp, $body)) {
                $verzonden  = TRUE;
                $melding    = "Hartelijk dank voor uw reactie. ";

//$melding   .= "U ontvangt zo snel mogelijk antwoord. ";
            } else {
                $verzonden  = FALSE;
                $melding    = "Uw bericht kon niet worden verzonden. ";
                $melding   .= "Wijzig het e-mailadres of probeer het later nog een keer. ";
            }
        }
[/CODE]

Teun Hesseling

Teun Hesseling

16/03/2012 16:45:26
Quote Anchor link
Je kan ook html gebruiken binnen je mail waardoor je <br> kunt gebruiken.

- SanThe -

- SanThe -

16/03/2012 17:14:12
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
$bericht
  = "Mijn voornaam is ".$_POST['naam'].PHP_EOL;
        $bericht .= "Mijn achternaam is ".$_POST['land'].PHP_EOL;
    $bericht .= "Speltak is ".$_POST['speltak'].PHP_EOL;
    $bericht .= "Materiaal ".$_POST['materiaal'].PHP_EOL;
?>

Toevoeging op 16/03/2012 17:16:05:

Uit je andere post:
- SanThe - op 15/03/2012 19:02:43:

PHP ifelse

PHP ifelse

16/03/2012 17:21:53
Quote Anchor link
bedankt voor je reactie.
als ik het goed begrijp
en ik pas $bericht naar $headers komt het de mail niet meer aan in mijn spambox?

- SanThe -

- SanThe -

16/03/2012 17:26:01
Quote Anchor link
En nu in fatsoenlijk Nederlands.

PHP ifelse

PHP ifelse

16/03/2012 17:40:13
Quote Anchor link
haha sorry.

Het script werkt wel, komt alleen in mijn spambox terecht

- SanThe -

- SanThe -

16/03/2012 17:42:17
Quote Anchor link
- SanThe - op 16/03/2012 17:14:12:
Uit je andere post:
- SanThe - op 15/03/2012 19:02:43:

Heb je dit al in orde?

PHP ifelse

PHP ifelse

16/03/2012 17:45:17
Quote Anchor link
Nee maar snap ook niet precies.

heb nog steeds dit wat poet ik precies veranderen.
sorry maar heb er echt geen verstand van

script:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?php
// in style.css staat de opmaak van deze pagina
include 'style.html';

//Als men op de Submit knop heeft gedrukt van het formulier...
if (isset($_POST['verzenden'])) {
    if (!isset($_POST['naam'])) {
        $error = "Naam is niet ingevuld<BR />";      
    }
if (!isset($_POST['land'])) {
        $error .= "Land is niet ingevuld";
    }

if (!isset($_POST['speltak'])) {
        $error .= "Speltak is niet ingevuld";
    }

if (!isset($_POST['materiaal'])) {
        $error .= "Materiaal is niet ingevuld";
    }

if (!isset($error)) {

$bericht  = "Mijn voornaam is ".$_POST['naam'];
        $bericht .= "Mijn achternaam is ".$_POST['land'];
    $bericht .= "Speltak is ".$_POST['speltak'];
    $bericht .= "Materiaal ".$_POST['materiaal'];
        mail ("erikjanwestendorp@hotmail.com", "Bestellen materiaal", $bericht, "FROM: Materiaal HKG");

// hieronder wordt er een bedankje gegeven
        echo "Bedankt voor het bestellen van het materiaal!";

}
else {

echo "Gelieve alle formuliervelden netjes in te vullen !<BR /><BR />";
        echo "<FONT COLOR=\"#FF0000\">".$error."</FONT>";

}

}
else {

echo "U moet eerst het formulier invullen !";

}

?>

- SanThe -

- SanThe -

16/03/2012 17:49:09
Quote Anchor link
Jij hebt dit in je mailcommando:
mail ("...", "...", $bericht, "FROM: Materiaal HKG");
Die vierde parameter: "FROM: Materiaal HKG" is compleet onzinnig.
Kijk op die link, daar staat wat er wél moet staan.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.