Waarom werkt dit niet?

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 17:21:44
Anchor link
Kijk eens naar: http://php.net/array_push
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 11:49:30
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 17:24:27
Anchor link
Ok, ik heb die array aangepast naar array_push maar het werkt nog steeds niet :(
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 17:26:31
Anchor link
En wie zegt dat je dat aan moest passen? Ik raad je aan om de documentatie eens grondig te bekijken..
Gewijzigd op 01/06/2013 17:27:05 door - Ariën -
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 17:31:55
Anchor link
Mijn Engels is echt niet zo best en dat is voor mij al een moeilijkheid wat de codeacademy.com betreft.
volgens mij gaat het met de code gewoon ergens mis bij die rand()...
De rest bovenaan lijkt me in orde!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 17:36:31
Anchor link
Je rand klopt niet, de parameters die je gebruikt kloppen niet:
Quote:
min The lowest value to return (default: 0)

Quote:
max The highest value to return (default: getrandmax()


Is het niet een beter idee om eens naar deze tutorial te kijken;
http://www.phptuts.nl/view/39/

Hij is weliswaar wel Nederlandstalig, maar aan de Engelse taal ontkom je nooit met programmeren. 99% van de manuals die je tegenkomt is Engels. En zelfs is PHP op Engels gebaseerd met functions, if, else, en statements.
Gewijzigd op 01/06/2013 17:38:13 door - Ariën -
 
Cake Masher

Cake Masher

01/06/2013 17:37:39
Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<?php
    
    // We maken een array met onze beste vrienden en familie
    $names = array ("vriend 2", "vriend 1", "mama", "papa");
    
    
    // We soteren de array
    sort ($names);
    
    
    /* We maken een variable aan met de winner erin
    het lijkt lastig, maar is opzich redelijk logisch.
    We hebben een array waarbij we bijvoorbeeld vriend 1 kunnen oproepen d.m.v. de volgende variable: $names[2]
    Maar we moeten een random naam hebben, dus gebruiken we de functie rand (start, eind). Hiermee kunnen we een random nummer
    genereren. We gebruiken 0 als start cijfer, omdat de array bij 0 begint. Vervolgens tellen we alle items in de array met de functie count ($names).
    Deze geeft ons het aantal items in de array terug, maar hij telt de 0 als een 1. Dit houd in dat je een cijfer krijgt van 4 (terwijl de array 0, 1, 2 en 3 is).
    Daarom halen we 1 van het resultaat af count ($names) - 1. Dit allemaal tussen haakjes, zodat we zeker weten dat dit eerst word uitgerekend. (count ($names) - 1) */

    $winner    = $names[rand (0, (count ($names) - 1))];
    

    // Vervolgens maken we van de naam, die we geselecteerd hebbem, hoofdletters met de functie strtoupper.
    $winner = strtoupper ($winner);
    
    
    // En als laatst knallen we de output naar de browser.
    echo $winner;
    
?>
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 17:42:41
Anchor link
Ik krijg resultaat maar geeft toch nog foutcode: did you remember to use array_push() in your code?
En als ik array aanpas naar array_push zegt ie did you remember to use array() in your code...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 17:45:16
Anchor link
Quote:
En wie zegt dat je dat aan moest passen? Ik raad je aan om de documentatie eens grondig te bekijken...


Kijk eens op php.net/array_push hoe die functie werkt. De eerste example #1 is al vrij duidelijk.
Gewijzigd op 01/06/2013 17:46:07 door - Ariën -
 
Cake Masher

Cake Masher

01/06/2013 17:45:44
Anchor link
Gezien je vorige fouten met je vorige 'opdracht', begin ik me af te vragen wat voor webserver / php jij gebruikt. Aangezien deze, en de eerder genoemde fouten, nergens op slaan..
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 17:47:17
Anchor link
Ik kan niks aan die fouten doen, ik moet die website gebruiken van mijn docent.
als we die volledige cursus doorlopen kunnen 6 van de 20 punten verdienen van ons examen...
Toch wel de moeite om even te doorlopen.
Ik ben het ook beu dat die zo'n fouten geeft maar ik heb het zelf niet in de hand en kan even alle hulp gebruiken :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 17:50:46
Anchor link
Waar komen die fouten dan vandaan?? Het zijn geen PHP-foutmeldingen.....
Gewijzigd op 01/06/2013 17:51:17 door - Ariën -
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 17:52:24
Anchor link
Ik typ de code in volgens de instructie en druk op 'save en submit code' dan verwerkt die dan en krijg ik een scherm met ofwel dat ik verder kan of dat de code fout is met de daarbij 'horende fout'.
Ik weet het is vreselijk maar ik moet door deze laatste oefening. Er moet 100 % voltooid komen staan anders is het bye bye punten :(
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 17:55:10
Anchor link
"did you remember to use array_push() in your code?"

Letterlijk vertaald staat er dus:
Ben je vergeten om array_push() in je code te verwerken?

Plaats die functie dus in je code, op de juiste manier.
Gewijzigd op 01/06/2013 17:55:33 door - Ariën -
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 17:56:01
Anchor link
ik ga het proberen, ik doe mijn best hé :)

Toevoeging op 01/06/2013 17:59:36:

GRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
Het scherm geeft telkens vriend2, papa, mama enzo weer...
Maar de foutmelding blijft!
 
Cake Masher

Cake Masher

01/06/2013 18:02:21
Anchor link
In de opdracht die je ons liet zien staat niks in over de functie array_push. Ik neem aan dat dat niet je hele opdracht is?
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 18:03:09
Anchor link
Nee dat was de volledige opdracht.
Dat bedoel ik dus dat het nergens opslaat...
Ik moet helemaal geen array_push gebruiken...
Ik ga hier totaal niet uitkomen éh... :(
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 18:03:50
Anchor link
Voeg gewoon array_push toe aan je code op de juiste manier, zoals je opdracht vermeldt.

Het staat er toch echt: "did you remember to use array_push() in your code?"
Waarom denk jij dat het dan juist weer NIET moet?
Gewijzigd op 01/06/2013 18:04:53 door - Ariën -
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 18:05:06
Anchor link
Heb ik gedaan en dan zegt hij dat ik het resultaat moet printen...
Terwijl ik dat allemaal doe!
 
Cake Masher

Cake Masher

01/06/2013 18:06:14
Anchor link
Ik zou, zoals Aar het ook al aangeeft, de functie erin plaatsen en kijken wat er gebeurd. Nog steeds niet opgelost? dan zou ik het probleem bij je leraar neer leggen.. Aangezien er foutmeldingen komen die niet gerelateerd zijn aan de opdracht.
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 18:07:35
Anchor link
Ja ik ben ocharm al bezig vanaf 14 uur en ik heb zo lang aan drie oefeningen gewerkt.
Ik vind het echt niet aangenaam... Ik wil jullie allemaal van harte bedanken voor jullie hulp!
Lieve groetjes, Keke.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.