Waarom werkt dit niet?

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 16:30:09
Anchor link
Dag iedereen

Dit is de opgave:
INSTRUCTIONS
Write a function called greetings.
It should take $name as a parameter.
The function should echos a string equal to "Greetings, " . $name . "!".

En dit is de code en nochtans werkt die niet...
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<html>
    <head>
        <title></title>
    </head>
    <body>
      <p>
    <?php
    function greetings($name = "Keke")
    {
      
   echo "Greetings, " . $name . "!";
    }
    
       ?>

      </p>
    </body>
</html>


Ik zie de fout echt niet, net zoals bij deze, waar we twee variabelen maken:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<html>
    <head>
        <title></title>
    </head>
    <body>
      <p>
        <?php
     function aboutMe ($name="keke" , $age= 22) {
    print "Hello! My name is " . $name . " and I am " . $age . " years old." ;
    }
    
        ?>

      </p>
    </body>
</html>

Codeblokken:
Gelieve voortaan code-tags om je code te plaatsen.


Wie helpt me even?

Bedankt!!
Gewijzigd op 01/06/2013 16:34:29 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 15:01:35
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 16:33:14
Anchor link
Inkoppertje: Roep de functie eens aan? Nu creëer je hem alleen nog maar, maar doe je er niks mee.
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 16:34:00
Anchor link
Dat begrijp ik niet.
Kan je eens een voorbeeld geven?
Dank je.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 16:36:14
Anchor link
Een functie is bedoeld om een stuk code vaker uit te kunnen voeren. Een container van instructies dus, die je kan hergebruiken.

Je zult de functie dus aan moeten roepen met:
greetings(), of greetings("Pietje")
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 16:37:26
Anchor link
Moet ik dan dan plaatse bij bijvoorbeeld echo?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 16:38:09
Anchor link
Na je functie natuurlijk dus. ;-)
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 16:39:11
Anchor link
Nee, sorry, ik zie de fout echt niet :(

Toevoeging op 01/06/2013 16:41:12:

ik heb het resultaat maar hij zegt nog dat het fout is, dat ik mijn greetings geen naam gegeven heb...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 16:42:16
Anchor link
Hoe roep je het dan aan, en wat gebeurt er?
Gewijzigd op 01/06/2013 16:43:10 door - Ariën -
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 16:43:05
Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
    function greetings($name = "Keke")
    {
      
   echo "Greetings, " . $name . "!";
    }

    greetings()
    

Mijn resultaat is Greetings, Keke! Maar hij zegt nog dat het fout is!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 16:43:47
Anchor link
Je mist de punt-komma aan het einde.
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 16:45:54
Anchor link
hij blijft zeggen:
Did you give your greetings() function one parameter called $name?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 16:46:41
Anchor link
Dan geef je toch een naam mee?
Het staat er zelfs vrij duidelijk ;-)

Bijv: greetings("Pietje");

Lees anders dit eens door:
http://www.phptuts.nl/view/39/7/
Gewijzigd op 01/06/2013 16:47:48 door - Ariën -
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 16:48:29
Anchor link
Dan doet zegt ie nog steeds hetzelfde...
Grr, hier word ik wel gek van!
dit is een oefening voor school en ik zit er al van 14 uur aan!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 16:50:17
Anchor link
Lijkt me sterk, want je geeft toch echt en parameter op.

Misschien moet je een bepaalde naam invullen?
Ik weet niet wie of wat de melding 'Did you give your greetings() function one parameter called $name?' geeft?

En als je 14 uur aan functies zit te werken, dan lijkt het me zinnig om een goede tutorial te zoeken. In een half uur valt alles wel te leren over functies.
Zie ook de link die ik net gaf.
Gewijzigd op 01/06/2013 16:51:07 door - Ariën -
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 16:51:37
Anchor link
Dat is via de site www.codeacademy.com
We moeten daar de cursus PHP zelfstandig doorlopen.
Deze oefening lijkt echt niet te lukken en ik weet echt niet wat ik fout doe.
Dit is mijn code nu:

<p>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
    function greetings($name = "Keke")
    {
      
   echo "Greetings, " . $name . "!";
    }
  
  greetings("keke");
    
       ?>

</p>
 
Shamrock Modelbouw

Shamrock Modelbouw

01/06/2013 16:54:36
Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?PHP
function greetings($name = "Keke")
{
      
   return "Greetings, " . $name . "!";
}


echo greetings("Keke");
?>
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 16:56:27
Anchor link
Is aangepast en krijg nog steeds dezelfde foutmelding...
 
Shamrock Modelbouw

Shamrock Modelbouw

01/06/2013 16:59:42
Anchor link
Dan denk ik dat er iets anders fout is.

Dit zijn mijn resultaten met bovenstaande code:

echo greetings(); (Greetings, Keke!)
echo greetings("Keke"); (Greetings, Keke!)
echo greetings("Bert"); (Greetings, Bert!)
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 17:01:01
Anchor link
Ik heb nog wat gepuzzeld en met onderstaande code kreeg ik te zien dat het juist is... Al begrijp ik er niks van waarom het met deze code wel werkt!

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?PHP
function greetings($name)
{
      
   return "Greetings, " . $name . "!";
}


echo greetings($name="Keke");
?>


Toevoeging op 01/06/2013 17:02:39:

Maar ik heb nog een oefening waar ik totaal niet weet hoe ik eraan moet beginnen...
Dat is de laatste van de 70 die ik moet maken:
Create an array() with the names of your closest family and friends. The more names in your array, the more fun your game will be, so don't skimp!
After you've created your list, sort it and randomly select a name from the list. When you have your winning name, print it to the screen with authority so everyone knows how awesome the winner is.
Functions we'll use here: array(), sort(), count(), rand(), and strtoupper(). Play around with some of the other functions you've learned as well.

Dit is mijn code maar het lijkt weer niet te werken:
?php
// Create an array and push on the names
// of your closest family and friends
$names = array("d","l","mama","papa");
// Sort the list
sort($names);
// Randomly select a winner!
rand(2,1)
// Print the winner's name in ALL CAPS
print ($names)
?>

Toevoeging op 01/06/2013 17:07:49:

kan iemand me daarmee op weg helpen aub?
Gewijzigd op 01/06/2013 17:03:50 door Keke Vermielen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/06/2013 17:17:17
Anchor link
Op welk punt werkt het niet?
- Ik zie wel dat je PHP-start-tag al fout is
- en dat je punt-komma's mist
- en dat je $names niet zomaar kan echo'en omdat het een array is.
- en dat je niks met je rand() functie doet.
Gewijzigd op 01/06/2013 17:19:22 door - Ariën -
 
Keke Vermielen

Keke Vermielen

01/06/2013 17:20:18
Anchor link
Ik had ondertussen zelf ook wat fouten gezien en heb de code aangepast naar dit

<html>
<p>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
    // Create an array and push on the names
    // of your closest family and friends

      $names = array("d","l","mama","papa");
    // Sort the list
    sort($names);
    // Randomly select a winner!
    $winner= rand($names,2);
       // Print the winner's name in ALL CAPS
    print ($winner);
    ?>

</p>
</html>

Toch wil het nog niet werken, de site geeft de foutcode: Did you remember to use array_push() in your code? En geen idee waar het over gaat. Sorry, ik ben hier echt een leek in en wil gewoon de verplichtingen van school nakomen! Alvast bedankt voor jullie hulp!
 

Pagina: 1 2 3 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.