Webcam Capture

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Strategisch Plan Ontwikkelaar

De functie Als onze nieuwe Strategisch Planontwikkelaar Grootschalige Renovaties analyseer je, samen met onze Reliability Engineers, de huidige staat van de assets en systemen en stel je vast welke gebieden, gebouwen, assets en/of systemen op Schiphol de komende jaren grootschalig moeten worden gerenoveerd en wat daarbij prioriteit heeft. Je definieert de scope van renovatieprojecten en bepaalt, in samenwerking met andere afdelingen, welke prestaties de nieuw gewenste situatie zou moeten leveren. Daarbij kun je denken aan onder andere het verbeteren van duurzaamheidsprestaties, comfortniveau en functionele prestaties. Je bent mede verantwoordelijk voor het waarborgen van de prestaties van de assets en systemen

Bekijk vacature »

Senior iOS developer

Plenty of jobs online but which one will you choose? Want to discuss your options, working on an app that really makes you happy? Join the house of appril. We have a team of experts who know everything about the Dutch app ecosystem. We organise the app festival since 2012 and help App developers with their next job. For a specialized app agency with great clients, we are looking for a Swift developer to join the iOS team. Together with their team members you will develop apps for clients, from end to end through prototyping, validation, implementation, launch, and further

Bekijk vacature »

Randstad - Oracle Forms Developer (Freelance/ZZP)

Startdatum: ZSM Max tarief per uur: 85€ Uren per week: 32-40 Bij RGN IT werken we steeds meer en meer volgens de Agile Way of Working. Dat betekent dat je in het team met het Scrum Proces werkt. Je zult actief deelnemen aan refinement sessies en helpen bij het opstellen van user stories. Je draagt mede bij het stellen van acceptatiecriteria en bepaalt wat het effect en/of impact kan zijn op aanpalende systemen. Tevens draag je bij aan mogelijke oplossingen voor het gevraagde in de user story. Je werkt samen met de andere developers in je team, de product owner

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer (m/v/d)

Apply now Apply now Senior .NET Developer Date: 21-Nov-2022 Location: Heerenveen, FR, NL, 8441 ER Year: 2019 Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een Senior .NET Developer (m/v/d) Op onze locatie in Heerenveen / deels vanuit huis Riverty in Heerenveen is de thuisbasis van het domeinteam voor provisioning. Met de software en API's die we maken, stellen

Bekijk vacature »

Senior Frontend Developer Commercial Platform

De functie Every year, over 70 million travelers are our compass. Their experiences, needs, and frustrations help us decide where and how we can use digital solutions to make the traveler's journey a happier one. Whether it's a personal itinerary in the app or a transfer kiosk that caters to travelers with a short and stressful connection: with relevant information at the right time and place, we aim to ease travelers' minds as much as possible. In multidisciplinary agile teams, we go the extra mile to continuously develop our website, app, Self Service Units and new concepts. We do so,

Bekijk vacature »

Flutter Developer

As a Flutter Developer you will work in a multidisciplinary Scrum team. You will design and build innovative Flutter apps for our customers. You have experience in developing mobile apps, native Android or iOS. You follow the latest trends in mobile and love a challenge. You will be part of all phases of the Flutter development lifecycle. Don't worry you have to fix bugs only ;-) Functie-eisen 3+ years working in a professional environment You have a bachelors or masters degree in IT 2+ years Android or iOS development. 1+ or more years with Flutter. You are familiar with Git

Bekijk vacature »

JAVA Developer, deels remote (salaris tot 90.000 e

Bedrijfsomschrijving Tegenwoordig is het steeds makkelijker om vanuit huis te werken en waar reizen vaak het grootste nadeel was binnen de consultancy is dat nu voor een groot deel verdwenen. Ondanks een groot deel van de organisaties er nog steeds aan vast houdt, ziet deze consultancy organisatie de meerwaarde in van (deels) remote werken. Ze spelen hier dan ook op in, waardoor het reizen voor jou beperkt zal worden. Onze klant is een dynamische onderneming met veel opdrachten binnen Oracle development waar zij nog veel toekomst in zien. Vanuit die overtuiging werken de developers van deze organisatie bij verschillende opdrachtgevers

Bekijk vacature »

Java Developer

Je werkt in een scrumteam en werkt samen met collega's aan het gehele ontwikkelproces, te weten het verfijnen van de opdracht, budgettering en planning van taken, ontwikkelen en testen tot en met het demonstreren van de functionaliteit aan de gebruikers. Wij zijn op zoek naar een full-stack java developer met ervaring in het ontwikkelen van back-end systemen. Je bent een informatiebron voor collega's en deelt je kennis waar nodig. Je bent bekend met verschillende frameworks of hebt ze snel onder de knie. Kennis van webbeveiliging en openSAML is belangrijk. Verder ben je bekend met Websphere, Websphere openLiberty, Jenkins, SonarQube, Junit,

Bekijk vacature »

Senior Frontend developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA GEOS werken onze consultants als Frontend Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Frontend Developers om ons development team te versterken. Je draagt positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam je kijkt verder dan je eigen rol. Eventueel begeleid je ook andere ontwikkelaars in het softwareontwikkelproces. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit

Bekijk vacature »

Fullstack TypeScript developer voor innovatieve so

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. De bedrijven schakelen hen in wanneer er iets nieuws ontwikkelt moet worden. Het fijne hieraan is dat je niet constant bezig bent met oude software en alleen maar onderhoud werk aan het verrichten bent. Innovatie staat erg hoog in het vaandel, je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen voor diverse werkzaamheden, zodat het nooit een saaie baan zal worden. Doordat alle projecten van A tot Z ontwikkeld worden, zul je ook

Bekijk vacature »

2GW Program Manager Systems Engineering

TenneT is growing fast to realize its strategic ambitions. We play a leading role in driving the energy transition. We are looking for a passionate 2GW Program Manager Systems Engineering at our location in Arnhem who will contribute to this and that might be you? Your contribution to TenneT As 2GW Program Manager Systems Engineering you will be responsible to: Continue to build SE strategy and implementation upon current foundation of functional directives and implementation plans to meet TenneT’s ambitious level 3 maturity level growth; Ensuring a well-coordinated and widely supported development within TenneT – both in Germany and the

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Software Developer C#

Vacature details Vakgebied: (Hightech) Industrie Opleiding: Medior Werklocatie: Den haag Vacature ID: 4077 Introductie Wij zoeken C# software developers met ervaring in een productieomgeving. Functieomschrijving Wij zijn voor onze opdrachtgever in de regio Den Haag op zoek naar een C# engineer (junior, medior en senior) met een focus op machinebouw of high tech. De software welke gebruikt wordt in de machines is bijzonder veelzijdig. Je moet hierbij denken aan onder andere: userinterfaces, embedded code met beeldverwerkingsalgoritmes, databases webservers en rapportagetools. Verantwoordelijkheden: Het ontwikkelen van voornamelijk userinterface software; Je bent actief met zowel het ontwikkelen, implementeren, testen, integreren en documenteren van

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Als Senior Java Full Stack Developer binnen ons Client domein maak je directe impact op de dienstverlening van heel Randstad Groep Nederland. Je bent onderdeel van onze interne IT afdeling. Ondanks de domein naam dus geen eindeloze klantopdrachten, maar juist focus op de technische innovatie van onze eigen processen en dienstverlening. Om dit continu te kunnen optimaliseren zitten we middenin een grote transformatie en zijn daarom op zoek naar een tweetal vaste senior developers die ruimte en vrijheid zoeken om hun kennis en ervaring in te zetten. Wat bieden wij? Het nodige vertrouwen en de autonomie om je werk

Bekijk vacature »
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

23/10/2009 16:30:00
Quote Anchor link
Hallo allen,

Ik ben momenteel bezig met het maken van een video chat.
Ik heb nu een java applet geschreven, die om de x aantal milliseconden een afbeelding laat zien.
Nu is het dus de bedoeling dat ik ook constant bij de user vandaan een image capture van de webcam, en die dan opsla.
Het is de bedoeling dat ik constant hetzelfde plaatje overschrijf.
Nu zal het wel aan mijn google kunsten liggen,
Maar ik blijk enkel en alleen mijn eigen soort creaties tegen te komen, maar niks wat echt een image captured bij de user vandaan.
Ik heb dit het liefst in Java, maar als het niet anders is, mag een hidden flash ook.
Heeft iemand misschien nog tips voor het zoeken, of een mooie link die ik kan gebruiken?

(overigens komen mijn zoektermen neer op:
java webcam streaming applet,
java webcam applet,
java webcam capture applet,
enzovoorts.
)

PHP hulp

PHP hulp

07/12/2022 17:02:07

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 17:29:00
Quote Anchor link
nog niks gevonden,, iemand?
Tutorials zijn ook goed trouwens

24/10/2009 17:38:00
Quote Anchor link
Waarom moet het per se in java? Flash lijkt mij veel handiger / makkelijker.
En ik denk dat je zo'n vraag beter hier kunt stellen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 17:53:00
Quote Anchor link
Omdat flash een stuk minder programeerdelijk (is dat een woord?) is.
i.i.g. voor mij dan, flash is heel grafisch ingesteld, en java een stuk minder.

GaMer B

GaMer B

24/10/2009 17:55:00
Quote Anchor link
Flash minder programmeerbaar?! Ga je mond spoelen. Actionscript heeft veel kracht om dingen te realiseren.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 17:57:00
Quote Anchor link
Voor mij wel, ik ken het niet, en zodra ik het in mijn editor open, staat er alleen maar gebrabbel, en in de comments is ieder letter gescheiden met een spatie.

En ik heb er altijd nogal moeite mee om flash op de achtergrond te laten draaien, want blijkbaar is iedereen die met flash kan werken zo trots, dat het allemaal enorm groot in het beeld moet staan, i.p.v. gewoon verborgen werken.

24/10/2009 18:44:00
Quote Anchor link
nico schreef op 24.10.2009 17:57:
Voor mij wel, ik ken het niet, en zodra ik het in mijn editor open, staat er alleen maar gebrabbel, en in de comments is ieder letter gescheiden met een spatie.

In je editor?
Euh? Dat klinkt alsof je het in notepad++ wilt openen ofzo.
Zoiets doe je toch niet? :-/
Maar met flash kan je echt heel veel. Zie adobe over flash. Natuurlijk is dat veel grafisch, maar je hebt in flash ]actionscript[/google] dat is een variant van ecmascript.
Je kunt er van alles mee doen:
http://www.newgrounds.com/portal/view/326194
http://blog.soulwire.co.uk/flash/actionscript-3/webcam-motion-detection-tracking/
http://www.adobe.com/devnet/flash/articles/webcam_motion.html
http://www.gskinner.com/blog/archives/2005/08/flash_8_webcam.html
http://www.adobe.com/devnet/flash/articles/augmented_reality.html
http://www.flashkit.com/tutorials/Dynamic_Content/Basic_Fl-Jeff_Hug-732/index.php

nico schreef op 24.10.2009 17:57:
En ik heb er altijd nogal moeite mee om flash op de achtergrond te laten draaien, want blijkbaar is iedereen die met flash kan werken zo trots, dat het allemaal enorm groot in het beeld moet staan, i.p.v. gewoon verborgen werken.

Waarom moet het verborgen?

Als je ook linux wilt ondersteunen dan is flash misschien niet zo'n goede keuze, flash ondersteuning in linux is echt kut.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 19:00:00
Quote Anchor link
Het moet op alle platforms ondersteund worden.
En ik wil gewoon via de webcam van de gebruiker een foto maken, en die dan opslaan op me server.
Dit kan ik dan om de zoveel seconden doen, en dan krijg je gewoon een soort streaming eigenlijk.
Opzich is directe streaming ook goed, maar daar kan ik ook niet echt iets voor vinden, zodat een ander het ook live kan bekijken.

Maar dat is het grote nadeel van flash, je kan niet gewoon ff de code wijzigen, en als programmeur wil je gewoon graag die mogelijkheid hebben, vind ik.
Ik heb er een hekel aan als ik voor iedere nieuwe taal weer een nieuwe software pakker moet downloaden of kopen.

24/10/2009 19:04:00
Quote Anchor link
nico schreef op 24.10.2009 19:00:
Maar dat is het grote nadeel van flash, je kan niet gewoon ff de code wijzigen, en als programmeur wil je gewoon graag die mogelijkheid hebben, vind ik.

Welwaar, gewoon als project opslaan en naar flash exporteren.
Java kan je ook compilen en ook nog je code elke dag aanpassen.
Kan met flash ook.
nico schreef op 24.10.2009 19:00:
Ik heb er een hekel aan als ik voor iedere nieuwe taal weer een nieuwe software pakker moet downloaden of kopen.

Tja, maar ik denk dat je sowieso hier niet veel hulp krijgt...

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 19:10:00
Quote Anchor link
Met java kan je compilen, maar hoeft niet.
Je kan ook gewoon de .java bestanden gebruiker i.p.v. de .class
De .class filles zijn ook onbruikbaar, als je die wijzigt, word hij ongeveer 60% kleiner, en dan werkt het gewoon niet meer.

GaMer B

GaMer B

24/10/2009 19:40:00
Quote Anchor link
nico schreef op 24.10.2009 19:10:
De .class filles zijn ook onbruikbaar, als je die wijzigt, word hij ongeveer 60% kleiner, en dan werkt het gewoon niet meer.

Daar heb je decompilers voor. Ook voor Flash ;)

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

25/10/2009 19:36:00
Quote Anchor link
en dat kost weer tijd :P
Maar ik snap opzich jou punt wel, maar ik heb het gewoon niet zo op flash.
Dus we krijgen eigenlijk een eindeloze wellus nietus discussie (kan ook heel leuk zijn =þ)

Maar ik heb nogsteeds niks gevonden, behalve het Java Media Framework, maar nog geen voorbeeld van wat ik wil, dus nu ga ik zelf lekker aan kloten :P

Jullie horen het wel als het me is gelukt, en jullie krijgen de code lekker toch niet,,

Ah puh huuh.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.