webpagina bevestigen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Data Engineering Training Track Class (DETT) - sta

Data Engineering Training Track Class (DETT) - start 3 Januari 2022 Functiebeschrijving: Are you starting out in IT and looking to expand your skillset? Then CGI is the right choice for you! Because of our strong competencies in the field and the scale of our business, we can shape any kind of career in IT. As a stable and growing organization, we offer you every opportunity to work on exciting projects that have an impact on the real world. What can you expect? In the Data Engineering Training Track (DETT) you will be trained to become a full-blown Azure Data

Bekijk vacature »

Senior .Net Developer (fixed & interim)

What are you going to do? All our T-Mobile Thuis systems are developed internally by our enthusiastic and self-organized scrum/DevOps teams. These are responsible for the analysis, the functional design and the realization of software solutions (applications / systems) that support the customer processes and the activation of the services in the network and on the platforms. The developments in IT are moving fast and we believe that you need hands-on expertise in implementing the new technology in order to be able to value these. We are therefore looking for experienced candidates who can and want to combine the role

Bekijk vacature »

PHP backend ontwikkelaar met Symfony kennis gezoch

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf maakt voor haar klanten aansprekende en slimme webapplicaties voor haar klanten. De mensen gaan hier informeel en sympathiek met elkaar om. De eigenaar komt vanuit een andere branche en heeft inmiddels alweer een aantal jaar gelden dit bedrijf overgenomen. Ontwikkelaars krijgen hier heel veel vrijheid om zelf invulling te geven aan hun manier van werken. Inmiddels is er weer ruimte voor een extra medewerker vanwege de groei van de organisatie. Groeien is overigens geen doel van dit bedrijf. Wel het 'blij' maken van klanten en mooie technische PHP applicaties ontwikkelen. Die houding zorgt dat ze veel aanbevelingen

Bekijk vacature »

Oracle en PL/SQL Developer @ Regio Den Haag

2021-07-01 iSense Oracle en PL/SQL Developer Wil jij een bijdrage leveren aan de groei en ontwikkeling van een energie leverancier die duurzaamheid hoog in het vaandel heeft staan? Vind je het gaaf om je eigen applicaties te bouwen? Lees dan snel verder! ISBA49318 Nieuw Organisatie Als ervaren DevOps Engineer zal je verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van nieuwe webapplicaties door middel van Oracle APEX en PL/SQL. Je houdt je bezig met het realiseren van mooie en innovatieve oplossingen, voortstormend uit de requirements die je hebt achterhaald bij diverse stakeholders. Naast web development ben je tevens verantwoordelijk voor het onderhouden een

Bekijk vacature »

Business Developer Value Recovery

Als Business Developer Value Recovery help je met het succesvol initiëren, piloten, opschalen en implementeren van projecten met als doel er meer waarde uit te halen. Wat doe je als Business Developer Value Recovery bij Coolblue? Je bent verantwoordelijk voor het halen van meer waarde uit producten die we nu afschrijven, aan opkopers verkopen, recyclen of weggooien en je zorgt ervoor dat er zoveel mogelijk geld verdiend wordt aan het verkoopklaar maken en het verkopen van deze producten via B2B en B2C kanalen. Je zult in jouw eerste projecten o.a. verantwoordelijk zijn voor het opschalen van onze marktplaats verkopen, vinden

Bekijk vacature »

Full stack Developer / Go & Ruby on Rails @ Am

2021-09-01 iSense Full stack Developer / Go & Ruby on Rails Ben jij ondernemend en blijf jij jezelf graag ontwikkelen on the job? Is Ruby on Rails jouw expertise en haal je energie uit het ontwikkelen voor meerdere Europese landen? Kom jij het best tot jouw recht in een kleinere organisatie waar de lijntjes super kort zijn? Ben je klaar om deel te nemen aan een gigantisch groeipad? Dan ben je hier aan het juiste adres. Lees snel de onderstaande vacature! ISBA50819 Organisatie De organisatie is geheel IT gericht en werkt aan een online omgeving en diverse software diensten. Ze

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar .NET en of Java

We leven in een wereld die 24/7 draait op technologie. Een mooi gegeven, maar ook een flinke uitdaging. Niet iedereen weet complexe IT-omgevingen up and running te houden. Bij ICT Group weten wij heel goed hoe we alles wél draaiende kunnen houden. Hoe? Samen met onze collega’s van Outsourced Services. Onze (en wellicht jouw toekomstige) collega’s nemen het beheer van software uit handen van onze klanten en zorgen ervoor dat we een mooie balans creëren tussen investering en rendement. Deze afdeling heeft als doel een toegevoegde waarde te zijn voor haar klanten door mee te denken en samen tot innovatieve

Bekijk vacature »

Microsoft Developer Technische Automatisering

Regio: Deventer, Eindhoven Wil jij je Microsoft kennis inzetten in binnen de technische automatisering in onze business unit machine & systems? Zoek jij een omgeving met collega's uit je vakgebied met wie jij jouw kennis kunt delen en van wie je kunt leren? Is werken voor een Microsoft Goldpartner voor jou een extra plus? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar nieuwe Microsoft collega's met passie voor deze technische unit. De functie Als .NET Software Developer werk je aan diverse software ontwikkelprojecten binnen de technische automatisering Je ontwikkelt innovatieve oplossingen voor onze klanten zowel

Bekijk vacature »

PHP Developer bij Getnoticed Nederweert

Briljante werken-bij websites voor clubs als ABN-AMRO, T-Mobile, KWF Kankerbestrijding en Boskalis. Online recruitmentmarketingcampagnes voor Waterschap Rivierenland, Randstad en VDL Nederland. Dit zijn zomaar een paar van de projecten die we al hebben binnengeharkt. En er kan nog meer bij. Welke projecten oogst jij als PHP developer bij Getnoticed? Je werkt samen met je scrumteam van designers, front- en backend developers, marketeers en projectmanager bij het uitwerken van stories voor zowel klant als in-house gerelateerde projecten. Wat je werkzaamheden zoal zijn Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het Content Management Systeem op basis van Symfony Het optimaliseren van

Bekijk vacature »

Software Developer / Oracle PL/SQL / Delphi / C++

2021-10-11 iSense Software Developer / Oracle PL/SQL / Delphi / C++ Are you experienced in the field of Oracle PL/SQL and Delphi or C++? Do you want to make cutting edge software for automating a brand new warehouse? Then this is the perfect vacancy for you! ISGO51299 Organization For a good client in Limburg, we are looking for a medior / senior Oracle PL/SQL developer with experience with Delphi or C++. Our client is one of the leading international service providers, providing warehousing and logisitics for mainly high-tech customers. With approximately 20.000 employees all over the world, based in more

Bekijk vacature »

Python Developer @ Utrecht

2021-09-06 iSense Python Developer Do you like working with Data? Do you have experience in Python and Azure Cloud? Would you like to implement data modelling and processing applications on top of Azure Native Services? Search no further because we have the vacancy for you! ISKE50429 Organization We are looking for several Python Developers who enjoy programming. Together with your team you will design and develop maintainable systems that allow the organization to calculate it’s credit risk. You will have opportunity to remain abreast of the latest market and technological developments and incorporate these in the execution of your development

Bekijk vacature »

Lead Java Developer @ Utrecht

2021-08-12 iSense Lead Java Developer Ben jij een Senior/Lead Java Developer met minimaal 5 jaar ervaring én wil jij als Meewerkend Voorman verantwoordelijk zijn voor een DevOps team van 5 personen bij een organisatie die rechtmatigheid in de zorg controleert? Wil je 60% van de tijd nog zelf ontwikkelen en meteen mee werken aan een gloednieuwe applicatie die de kwaliteit van zorg(verleners) in Nederland inzichtelijk maakt? Spreekt het je daarnaast aan om constant nieuwe innovatieve tooling te onderzoeken en te gebruiken, zoals bijvoorbeeld CQRS en Event Sourcing? Lees dan nu verder! ISHU49943 Organisatie Als Lead Java Developer kom je te

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar @ Oldenzaal

2021-07-22 iSense .Net Ontwikkelaar Wil jij werken aan software wat overal ter wereld wordt gebruikt? Wil jij werken in een platte organisatie met oog voor zijn werknemers? Lees dan snel verder! ISHA49468 Nieuw Organisatie Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en onderhoud. Deze applicatie omgevingen draaien

Bekijk vacature »

Software Consultant

Ben je graag onder de mensen, goed in het geven van uitleg en wil je werken in een jong team? Dan is deze functie wat voor jou! Software Consultant Wat zijn je taken? Als software consultant ben je dé schakel tussen de klant en de software. Je bent dagelijks bezig met de implementatie van onze ERP software PowerAll. Bij nieuwe klanten bestaat dit uit installatie, inrichting, training en nazorg. Bij bestaande klanten geef je advies over nieuwe mogelijkheden en zorg je voor dat dit succesvol is in gebruik worden genomen. Daarnaast geef je ondersteuning op afstand van op locatie bij

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar .NET en of Java

We leven in een wereld die 24/7 draait op technologie. Een mooi gegeven, maar ook een flinke uitdaging. Niet iedereen weet complexe IT-omgevingen up and running te houden. Bij ICT Group weten wij heel goed hoe we alles wél draaiende kunnen houden. Hoe? Samen met onze collega’s van Outsourced Services. Onze (en wellicht jouw toekomstige) collega’s nemen het beheer van software uit handen van onze klanten en zorgen ervoor dat we een mooie balans creëren tussen investering en rendement. Deze afdeling heeft als doel een toegevoegde waarde te zijn voor haar klanten door mee te denken en samen tot innovatieve

Bekijk vacature »
Aad B

Aad B

13/04/2019 13:45:44
Quote Anchor link
Ik ben bezig een Arduino Wemos D1 te programmeren om elk uur de spanning van de zonnepanelen door te geven (aan mijn website voor opslag in MySQL) via WiFi. Het gaat om een openbare wifi zonder wachtwoord maar wel met een "akkoord voorwaarden knop".
Het lukt mij prima om de Wemos D1 bij opstarten te laten verbinden met de WiFi maar ik kom niet verder omdat de ik de akkoord knop op een of andere manier moet bevestigen. Verder is het geen probleem om http requests te doen en het apparaatje werkt ook prima op een wifi zonder akkoord knop.

Hoe moet de bevestiging van de akkoord knop eruit zien in het op eerste verbinding volgende http request??
Gewijzigd op 13/04/2019 13:51:29 door Aad B

PHP hulp

PHP hulp

16/10/2021 01:10:52

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

13/04/2019 14:31:33
Quote Anchor link
Geen idee? Staat hier iets over in een handleidig?
Kijk eens in de netwerktab?
Ergens zal onthouden moeten worden dat je akkoord bent gegaan, dus ik vermoed een cookie? Als dat het geval is zul je een HTTP-request moeten bouwen waarin je in de HTTP-headers zo'n acceptatie cookie meegeeft. En anders zul je even moeten uitzoeken wat er dan wel aan de hand is.

Yoop Overmaat

Yoop Overmaat

13/04/2019 14:47:18
Quote Anchor link
Zou het probleem oplossen met een confirmbox.
Zoiets als dit:

<script>
if(confirm("Play again?")) {
// indien ja geklikt, http-request
} else {
// indien nee geklikt, verzin maar wat
}
</script>

Aad B

Aad B

13/04/2019 14:50:17
Quote Anchor link
Thomas, dank voor je reactie. Ik moet meer uitzoeken begrijp ik.
Het is sowieso al een probleem om het te testen op mijn laptop, daar kom ik die knop nooit (meer) tegen.
Jouw tip over een cookie is natuurlijk de juiste. Ik ga dat checken op mijn laptop en cookie weggooien. Misschien kom ik dan de knop weer tegen. Het doel hiervan is:
Het gaat om de WiFi op onze jachthaven en ik heb een zonnepaneeltje om de accu van de boot op peil te houden en ik wil het spanningsverloop op de accu de meten en weten.
Dus kort door de bocht: Hoe druk ik geautomatiseerd op een knop???
Gewijzigd op 13/04/2019 15:31:37 door Aad B

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

13/04/2019 15:24:21
Quote Anchor link
Kijk eerst eens op een computer met behulp van de 'developer tools' welke request er wordt aangeroepen bij het klikken op de knop.

Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

13/04/2019 15:31:35
Quote Anchor link
Welk type omvormer heb je? Zit er niet een soort API op waarbij je de gegevens gewoon als "ruwe data" op kunt vragen (zonder "akkoord" dialoog). Hoef je ook niet in de HTML te zitten grutten voor je gegevens.

Aad B

Aad B

13/04/2019 15:40:13
Quote Anchor link
@Rob Ik heb een van de eerste Victron MPPT solar laders zonder Bluetooth of iets dergelijks. Ik wil thuis achteraf het spanningsverloop kunnen zien. Ik heb de Wemos D1 zover dat er elke 5 min spanning gemeten wordt via een weerstandsbruggetje op de analoge ingang waarna er een verbinding gemaakt wordt met WiFi en een php script aangeroepen op mijn website waarmee vervolgens de waarde samen met de tijd in een MySQL tabel wordt gezet. Het totaal was een klusje van niks en getest op een (reserve) WiFi zonder wachtwoord thuis waarna het op de jachthaven WiFi maar niet wilde werken..... LCD display eraan geprogrammeerd en toen zag ik de de reply van de WiFi terugkomen met "akkoord".......en toen wist ik dat er een button zou zijn. Ooit wel eens gezien op telefoon en laptop maar slechts 1 keer denk ik.

@Ariën Dank, dat is wat ik ga doen. Kom er later nog wel op terug.
Gewijzigd op 13/04/2019 15:41:04 door Aad B

Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

13/04/2019 15:56:06
Quote Anchor link
Ah die fiets: de Arduino zit dus bedraad aan de omvormer vast, maar vervolgens wil je de gemeten waarde via de "haven WiFi" naar je eigen website doorzetten. En die "haven WiFi" vraagt dus om "akkoord".

Het zou mooi zijn als je inderdaad een cookie op je laptop kunt vinden. Deze kun je dan direct aan je request toevoegen. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de haven WiFi via MAC-adressen (zelf) onthoud wie er al toestemming heeft gegeven. Dat zou je kunnen proberen door je Arduino even dezelfde MAC als je laptop/telefoon/whatever te geven, en dan kijken of ie niet meer akkoord hoeft te geven.

Aad B

Aad B

13/04/2019 16:48:57
Quote Anchor link
Rob Doemaarwat op 13/04/2019 15:56:06:
Ah die fiets: de Arduino zit dus bedraad aan de omvormer vast, maar vervolgens wil je de gemeten waarde via de "haven WiFi" naar je eigen website doorzetten. En die "haven WiFi" vraagt dus om "akkoord".

Je beschrijft exact wat de bedoeling is!!
Ik vermoed dat het inderdaad op mac adres werkt. Dat ga ik dus als eerste even toevoegen aan de Arduino code. Laptop mee en uittesten, Mac adres maar ook cookie checken. Dat is het makkelijkste, die gooi ik dan even weg op de laptop.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

13/04/2019 17:40:39
Quote Anchor link
Meeste hotspots werken met MAC-adressen. Want je wilt op DNS-niveau iets opvragen.
Gewijzigd op 13/04/2019 17:41:44 door - Ariën -

Aad B

Aad B

16/04/2019 21:44:22
Quote Anchor link
Rob Doemaarwat op 13/04/2019 15:56:06:
Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de haven WiFi via MAC-adressen (zelf) onthoud wie er al toestemming heeft gegeven. Dat zou je kunnen proberen door je Arduino even dezelfde MAC als je laptop/telefoon/whatever te geven, en dan kijken of ie niet meer akkoord hoeft te geven.
Gedaan, Arduino MAC van telefoon gegeven en het setje werkt nu probleemloos. De Arduino/Wemos D1 zendt nu elke 5 minuten de accuspanning naar mijn website!! Rob, dank voor de tip :)
Gewijzigd op 16/04/2019 21:44:58 door Aad B

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.