XAMPP 1.5.4a

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ilja

Ilja

26/10/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik wou zelf een webserver starten. Dat is mij gelukt door het programma Xampp te gebruiken maar nu werkt alles perfect. Maar alle plaatjes doen het niet goed als ze groot zijn als ze kleiner zijn doen ze het beter. De muziek stotterd en is hele maal verkracht(Om het zo te noemen). Voorbeeld: http://217.121.83.55/sheep/Image/logo.gif <-- = op mijn server
Voorbeeld: http://img278.imageshack.us/img278/5416/logopa4.gif <-- = op imageshack zo hoord het er werkelijk uit te zien.

Kan iemand mij helpen met dit probleem? Iemand die ik ken gebruikt ook Xampp en heeft het zelfde probleem...
 
PHP hulp

PHP hulp

21/05/2024 00:26:30
 
PHP Newbie

PHP Newbie

26/10/2006 21:42:00
Quote Anchor link
kan eigenlijk niet aan de server liggen.

Weet je zeker dat het een goed plaatje is?
 
Ilja

Ilja

26/10/2006 21:53:00
Quote Anchor link
Ja 100% zeker En ook al omdat een vriend van mij het ook heeft en ik heb het al heel vaak geprobeerd.
 
Steff   an

Steff an

26/10/2006 22:07:00
Quote Anchor link
http://217.121.83.55/foto/index.html

Heel raar probleem! Dit lijkt sprekend op iets wat ik had, maar dat heeft er eigenlijk niet veel mee te maken.
Ik had namelijk foto's verwijderd en mijn harde schijf geformatteerd(op de langzame manier) na het terug halen van deze foto's, zaten er ook een paar bij die er zo uit zien.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steff an
 
Ilja

Ilja

26/10/2006 22:11:00
Quote Anchor link
Ja dat fotoboek is idd een goed voorbeeld dat het niet goed werkt. Maar op de hardeschijf zien er wel gewoon goed uit het is die apache denk ik die het niet goed werkt.
 
Steff   an

Steff an

26/10/2006 22:12:00
Quote Anchor link
Ook als je de foto's opent? Alle tumbnails zijn bij mij namelijk wél goed, maar de foto zelf niet.
 
Ilja

Ilja

26/10/2006 22:14:00
Quote Anchor link
ja hoor staan allemaal goed
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ilja
 
Steff   an

Steff an

26/10/2006 22:34:00
Quote Anchor link
Ik bedoel de miniatuurweergaven van windows zelf, ik ga er vanuit dat je windows gebruikt. Dus als je in de map zit van die verkeerde foto's.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

26/10/2006 22:50:00
Quote Anchor link
Ik denk niet dat het aan xampp ligt want bij mij loopt ie op rolletjes. Misschien aan je pc op een één of andere manier?
 
Ilja

Ilja

26/10/2006 23:07:00
Quote Anchor link
Ik weet bijna zeker dat het aan Xampp ligt als ik apache er apart opzet of wamp dan werkt het wel goed maar niet als ik xampp gebruik.
 
St.Chessere

St.Chessere

26/10/2006 23:24:00
Quote Anchor link
effe iets anders heb je een nforce mobo met ingebouwde hardware firewall zoja zet die uit daar had ik ook problemen mee die filterd sommige dingen uit plaatjes maargoed

ps let niet op het niet gebruik van ., ik zit op mijn pda ;-)
 
Ilja

Ilja

26/10/2006 23:50:00
Quote Anchor link
nee gebruik ik niet het zou toch moeten werken? :(
 
St.Chessere

St.Chessere

26/10/2006 23:55:00
Quote Anchor link
mis negeerd je bestaande firewall stukken omg data van xampp
 
Ilja

Ilja

27/10/2006 15:24:00
Quote Anchor link
Nope firwall uitgezet het ligt echt aan xampp..
 
- -

- -

27/10/2006 15:26:00
Quote Anchor link
miss ff op off homepage van xamp kijke, of in de faq
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

27/10/2006 15:27:00
Quote Anchor link
Dan ligt het toch echt aan de installatie van JOU xampp, installeer hem eens opnieuw?
 
Ilja

Ilja

27/10/2006 15:44:00
Quote Anchor link
Warom zou het daar aan liggen?
Ik heb het al vaak opnieuw geïnstaleerd.
Als ik apache normaail gebruik werkt het wel.
Mijn vriend heeft presies het zelfde probleem.
Ik heb het ook al eens op een andere pc geïstaleerd daar doet hij presies het zelfde.
 
Ilja

Ilja

30/10/2006 14:26:00
Quote Anchor link
Euhm iemand die mij nog kan helpen?
 
Zim Zim

Zim Zim

30/10/2006 14:38:00
Quote Anchor link
Ik gebruik al jaren Xampp, en nog nooit problemen mee gehad met plaatjes of i.d. En gebruik het regelmatig, wat doe je pressies met het plaatje?
 
Ilja

Ilja

30/10/2006 14:57:00
Quote Anchor link
Ik zet het in de map htdocs en bekijk het via mijn browser.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

30/10/2006 16:07:00
Quote Anchor link
Waarom ga je liggen verekken met Xampp als WAMP wel gewoon werkt....
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.