XAMPP 1.5.4a

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ilja

Ilja

26/10/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik wou zelf een webserver starten. Dat is mij gelukt door het programma Xampp te gebruiken maar nu werkt alles perfect. Maar alle plaatjes doen het niet goed als ze groot zijn als ze kleiner zijn doen ze het beter. De muziek stotterd en is hele maal verkracht(Om het zo te noemen). Voorbeeld: http://217.121.83.55/sheep/Image/logo.gif <-- = op mijn server
Voorbeeld: http://img278.imageshack.us/img278/5416/logopa4.gif <-- = op imageshack zo hoord het er werkelijk uit te zien.

Kan iemand mij helpen met dit probleem? Iemand die ik ken gebruikt ook Xampp en heeft het zelfde probleem...
 
PHP hulp

PHP hulp

21/05/2024 08:30:45
 
PHP Newbie

PHP Newbie

26/10/2006 21:42:00
Quote Anchor link
kan eigenlijk niet aan de server liggen.

Weet je zeker dat het een goed plaatje is?
 
Ilja

Ilja

26/10/2006 21:53:00
Quote Anchor link
Ja 100% zeker En ook al omdat een vriend van mij het ook heeft en ik heb het al heel vaak geprobeerd.
 
Steff   an

Steff an

26/10/2006 22:07:00
Quote Anchor link
http://217.121.83.55/foto/index.html

Heel raar probleem! Dit lijkt sprekend op iets wat ik had, maar dat heeft er eigenlijk niet veel mee te maken.
Ik had namelijk foto's verwijderd en mijn harde schijf geformatteerd(op de langzame manier) na het terug halen van deze foto's, zaten er ook een paar bij die er zo uit zien.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steff an
 
Ilja

Ilja

26/10/2006 22:11:00
Quote Anchor link
Ja dat fotoboek is idd een goed voorbeeld dat het niet goed werkt. Maar op de hardeschijf zien er wel gewoon goed uit het is die apache denk ik die het niet goed werkt.
 
Steff   an

Steff an

26/10/2006 22:12:00
Quote Anchor link
Ook als je de foto's opent? Alle tumbnails zijn bij mij namelijk wél goed, maar de foto zelf niet.
 
Ilja

Ilja

26/10/2006 22:14:00
Quote Anchor link
ja hoor staan allemaal goed
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ilja
 
Steff   an

Steff an

26/10/2006 22:34:00
Quote Anchor link
Ik bedoel de miniatuurweergaven van windows zelf, ik ga er vanuit dat je windows gebruikt. Dus als je in de map zit van die verkeerde foto's.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

26/10/2006 22:50:00
Quote Anchor link
Ik denk niet dat het aan xampp ligt want bij mij loopt ie op rolletjes. Misschien aan je pc op een één of andere manier?
 
Ilja

Ilja

26/10/2006 23:07:00
Quote Anchor link
Ik weet bijna zeker dat het aan Xampp ligt als ik apache er apart opzet of wamp dan werkt het wel goed maar niet als ik xampp gebruik.
 
St.Chessere

St.Chessere

26/10/2006 23:24:00
Quote Anchor link
effe iets anders heb je een nforce mobo met ingebouwde hardware firewall zoja zet die uit daar had ik ook problemen mee die filterd sommige dingen uit plaatjes maargoed

ps let niet op het niet gebruik van ., ik zit op mijn pda ;-)
 
Ilja

Ilja

26/10/2006 23:50:00
Quote Anchor link
nee gebruik ik niet het zou toch moeten werken? :(
 
St.Chessere

St.Chessere

26/10/2006 23:55:00
Quote Anchor link
mis negeerd je bestaande firewall stukken omg data van xampp
 
Ilja

Ilja

27/10/2006 15:24:00
Quote Anchor link
Nope firwall uitgezet het ligt echt aan xampp..
 
- -

- -

27/10/2006 15:26:00
Quote Anchor link
miss ff op off homepage van xamp kijke, of in de faq
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

27/10/2006 15:27:00
Quote Anchor link
Dan ligt het toch echt aan de installatie van JOU xampp, installeer hem eens opnieuw?
 
Ilja

Ilja

27/10/2006 15:44:00
Quote Anchor link
Warom zou het daar aan liggen?
Ik heb het al vaak opnieuw geïnstaleerd.
Als ik apache normaail gebruik werkt het wel.
Mijn vriend heeft presies het zelfde probleem.
Ik heb het ook al eens op een andere pc geïstaleerd daar doet hij presies het zelfde.
 
Ilja

Ilja

30/10/2006 14:26:00
Quote Anchor link
Euhm iemand die mij nog kan helpen?
 
Zim Zim

Zim Zim

30/10/2006 14:38:00
Quote Anchor link
Ik gebruik al jaren Xampp, en nog nooit problemen mee gehad met plaatjes of i.d. En gebruik het regelmatig, wat doe je pressies met het plaatje?
 
Ilja

Ilja

30/10/2006 14:57:00
Quote Anchor link
Ik zet het in de map htdocs en bekijk het via mijn browser.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

30/10/2006 16:07:00
Quote Anchor link
Waarom ga je liggen verekken met Xampp als WAMP wel gewoon werkt....
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.