Zeik-community

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 volgende »

- SanThe -

- SanThe -

06/01/2009 12:00:00
Quote Anchor link
'wes:
moet me inhouden om niet weer te gaan posten

Dat 'inhouden' is je dan toch niet gelukt. ;-)

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 11:06:14

- wes  -

- wes -

06/01/2009 12:10:00
Quote Anchor link
actief te gaan posten zoals voorheen dan : )

Marien xD

Marien xD

06/01/2009 14:24:00
Quote Anchor link
Als er nu gewoon constructief gepost gaat worden en zeuren gewoon hard afstraffen. Waarom gaat het bijvoorbeeld in een community van Tweakers wel goed dan? Daar wandel ik met plezier rond en hier komt je idd regelmatig gezeik tegen. Hoe groter een community hoe meer er regels nodig zijn. En gehandhaafd moeten worden.
Daarnaast blijf je altijd ontevreden mensen houden, dat hoort erbij.

Ook vind ik PHPhulp onoverzichtelijk, de verschillende categorieen komen niet naar boven. En dat is nu juist je richtlijn om scripts en forumposts te beoordelen.

Verder moeten we niet zo zeuren en gewoon verder gaan met waarin we goed zijn: PHP en bijbehorende technieken.

Frank -

Frank -

17/01/2009 12:32:00
Quote Anchor link
'Paradox™:
'Dennis:
Phpfreakz is duidelijk genoeg.

Op het moment dat jij uit die website niets kan opmaken, heb je eerder een andere cursus nodig, i.p.v. PHP leren.
PHPFreakz is onoverzichtelijk, oogt onprofessioneel en er zitten nóg meer "noobs" op dan hier..

Nog meer noobs dan op phphulp? Toch bijzonder dat PHPfreakz dan workshops weet te organiseren waar 180 tot 220 betalende professionals op af komen: pfcongrez 2008. In 2009 zal wederom een congres worden georganiseerd door de vereniging.

Dat de site verouderd is, dat klopt, het ziet er niet uit. Maar wanneer je echte hulp nodig hebt, kom je daar toch een heel stuk verder dan hier op phphulp. PFZ is een vereniging (pdf) en dus democratisch. Het zijn de leden die bepalen wie in het bestuur komt, wie de moderators zijn, wie de admins zijn, etc. etc. Dat zijn zaken waar je hier bij phphulp alleen maar van kunt dromen.

Niek Weevers

Niek Weevers

17/01/2009 12:39:00
Quote Anchor link
Ik vind eigenlijk het volgende:
als je last hebt van het gezeur, dan ga je weg.
Er is inderdaad wel wat gezeur, maar ik kijk daar makkelijk door heen en kijk gewoon naar de reacties die me wel interesseren. Ik heb al veel hulp gehad en gedeeld hier.

ToySoldier ZegIkNiet

ToySoldier ZegIkNiet

17/01/2009 13:10:00
Quote Anchor link
@ Niek:

De "als-het-je-niet-bevalt-rot-je-maar-op" reacties zijn we in dit topic al overheen, kay?

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

17/01/2009 22:04:00
Quote Anchor link
Ik heb net even het hele topic gelezen,,

Ik ben hier binnengekomen als newb,, dat is iets anders dan "noob" ook al denken hier mensen blijkbaar anders over,, want voor iedereen is PHP ooit de eerste keer toch?? of zie ik dat heel verkeerd? als dat zo is hoor ik dat namelijk graag(A)
Dan wil ik wel eens weten hoe jij met PHP scripts in je hoofd bent geboren;-)

De sfeer toen ik hier kwam was goed, je werd goed geholpen en alles werd goed uitgelegt of gaven voorbeelden, daar heb ik zelf veel van geleerd.

Na een tijdje werd de sfeer hier echt minder, ik zal geen namen noemen, maar sommige kraken je echt helemaal af, en ik ken goed het verschil tussen afkraken en opbouwende kritiek, als je een newb bent, iedereen moet leren voor iedereen is het een begin, en als het al eerder is geweest dan zeg je dat op een normale manier en niet gelijk helemaal de grond intrappend.

Echter vind ik het wel dat de moderaters goed hun werk doen en altijd klaar staan om je te helpen!!!
Ik vind het echter wel jammer dat Bas niets van zich laat horen, want als hij 1 keer een berichtje plaatst in dit topic waarin hij alles uitlegt en eventueel op punten in gaat is dat zeker een GOED en willig gebaar richting de bezoekers van PHPHulp.

Ik vind ook dat het design oud is en dat er een nieuwe PHPHulp moet komen maar ik snap ook wel dat Bas dat alles in zijn eigen hand wilt houden, alleen helpt hij op dit moment de hele communitie naar de klote,, ook vind ik die reclame in topics heel erg vervelend geworden!!

Ik hoop dat er dat de sfeer nu een keertje verbeterd en dat er ook tegen newb's een beetje normaal wordt gedaan want iedereen moet leren!
Maak anders een soort PHPHulp voor Newb's met tuts en voorbeeld scripts, chat etc,, personen die hier mee willen helpen?? Misschien zorgt dat ook voor wat minder ergenissen van mensen die zich "The king" voelen op het gebied van PHP...

EDIT: is de kerst niet allang voorbij???
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeroen Spaans

Jeroen Langenberg

Jeroen Langenberg

23/01/2009 18:31:00
Quote Anchor link
'pgFrank:
'Paradox™:
'Dennis:
Phpfreakz is duidelijk genoeg.

Op het moment dat jij uit die website niets kan opmaken, heb je eerder een andere cursus nodig, i.p.v. PHP leren.
PHPFreakz is onoverzichtelijk, oogt onprofessioneel en er zitten nóg meer "noobs" op dan hier..

Nog meer noobs dan op phphulp? Toch bijzonder dat PHPfreakz dan workshops weet te organiseren waar 180 tot 220 betalende professionals op af komen: pfcongrez 2008. In 2009 zal wederom een congres worden georganiseerd door de vereniging.

Dat de site verouderd is, dat klopt, het ziet er niet uit. Maar wanneer je echte hulp nodig hebt, kom je daar toch een heel stuk verder dan hier op phphulp. PFZ is een vereniging (pdf) en dus democratisch. Het zijn de leden die bepalen wie in het bestuur komt, wie de moderators zijn, wie de admins zijn, etc. etc. Dat zijn zaken waar je hier bij phphulp alleen maar van kunt dromen.

Dan moet je nog overwegen of je dat wel wil voeren, een dergelijk beleid...

Frank -

Frank -

23/01/2009 18:34:00
Quote Anchor link
@Jeroen: Wat bedoel je precies met "een dergelijk beleid" ?

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

23/01/2009 20:37:00
Quote Anchor link
Idd, begrijp het ook niet echt, wat bedoel je precies?

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

08/02/2009 13:42:00
Quote Anchor link
Ik denk dat hij doeld op strenge controle, betalende leden etc.

Roel -

Roel -

08/02/2009 14:00:00
Quote Anchor link
'Niek:
Er is inderdaad wel wat gezeur, maar ik kijk daar makkelijk door heen en kijk gewoon naar de reacties die me wel interesseren. Ik heb al veel hulp gehad en gedeeld hier.

Ik heb hier ook wel veel hulp gehad, da's erg fijn, maar als er eens een script niet goed werkt wordt het gelijk afgezeken... Geef bijvoorbeeld aan wat er beter kan

PHP Newbie

PHP Newbie

24/02/2009 20:21:00
Quote Anchor link
'Niek:

Precies, helemaal mee eens. Ik zit al lange tijd met de vraag wat ik hier eigenlijk nog doe en het gezeik van Karl was vandaag de druppel in die welbekende emmer. Het is genoeg geweest hier.

24/02/2009 20:29:00
Quote Anchor link
'PHP:
'Niek:

Precies, helemaal mee eens. Ik zit al lange tijd met de vraag wat ik hier eigenlijk nog doe en het gezeik van Karl was vandaag de druppel in die welbekende emmer. Het is genoeg geweest hier.

Waarom post je dan 8 minuten nadat je dit hebt gepost een reactie op mijn post in een ander topic?
En verder boeit het mij niet of je hier nou bent of niet. Lijkt mij dat jij ook zo over mij moet denken.

Jelmer -

Jelmer -

25/02/2009 16:38:00
Quote Anchor link
Kleuters!

Thymen akker

thymen akker

25/02/2009 16:46:00
Quote Anchor link
ik vind het allemaal best van wat je van deze website vind maar mijn mening is:

ik vind dit niet echt een "zeik-community"
omdat je hier gewoon
1. snel geholpen word
2. meeste mensen zijn vriendelijk
3. de site is "klant" vriendelijk.

en wat maakt het uit dat de nieuwe versie uitgelopen is?
het werkt toch nog gewoon goed er word volgens mij nog gewoon aan gedacht/script

zo...
en nu ga ik mijn vraag even posten op phphulp.nl

Loran DP

Loran DP

25/02/2009 18:50:00
Quote Anchor link
@thymen,
Ik weet niet hoeveel tijd jij hier op dit forum zit. (volgens je account morgen 26-2-2009) een maand.

Ik zit hier vanaf Juni 2008 op en in die tijd is er heel erg veel verandert.

En en wat maakt het uit dat de nieuwe versie uitgelopen is?
Ik denk dat jij niet weet dat die vernieuwing al bijna 4 jaar gelden is aangekondigd.

Midas

Midas

25/02/2009 18:55:00
Quote Anchor link
'Loran:
@thymen,
Ik weet niet hoeveel tijd jij hier op dit forum zit. (volgens je account morgen 26-2-2009) een maand.

Ik zit hier vanaf Juni 2008 op en in die tijd is er heel erg veel verandert.

En en wat maakt het uit dat de nieuwe versie uitgelopen is?
Ik denk dat jij niet weet dat die vernieuwing al bijna 4 jaar gelden is aangekondigd.
De tijd dat je account bestaat zegt niets over hoeveel je hier van de gang van zaken weet. En dr is sinds juni helemaal niet zoveel veranderd volgens mij.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

25/02/2009 18:59:00
Quote Anchor link
Hou nou a.u.b. eens op met de gezeik over die nieuwe versie.

@loran,
Aangezien jij hier ook nog nieteens een jaar zit, en k al vanaf 2005, weet jij ook helemaal niks van de gang van zaken, Lekker Puh *uh*

Doe nou eens volwassen, jij hebt vast ook wel eens een beloofte gedaan, die je 10 jaar later nog niet bent nagekomen.

Chris visser

chris visser

25/02/2009 19:08:00
Quote Anchor link
Ik ben langer lid dan Loran, maar ook nog niet zo heel lang vergeleken met de meeste mensen hier.

Wat mij opvalt in vergelijking met bijvoorbeeld een website als Websitemaken en Sitemasters is dat je hier erg snel geholpen word en dat de moderators hier duidelijk verstand van zaken hebben.

Het is echter wel zo dat wanneer ik bijvoorbeeld met een vraag of een script kom er mensen zijn die een grote mond opentrekken van hoe verkeerd mijn aanpak wel niet is, maar vervolgens komen ze niet met een goede oplossing of uitleg.

Mijn laatste vraag ging over een loop in een updatequery. Een goede tip werd in eerste instantie gegeven dat het niet handig was om het op die manier te doen ivm foutopsporing etc, maar vervolgens word de zogenaamde oplossing gegeven in de vorm van een referentie naar een tutorial over een andere programmeertaal die anders met query's omgaat.

Ik vind phphulp een erg goede website, maar het is jammer dat helpers teveel refereren naar andere programmeertalen of methodes die ze zelf beter vinden waardoor vaak hele discussies ontstaan tussen moderators.

Buiten dat kom ik hier graag en ben ik ervan overtuigt dat mensen hier soms een beetje hard zijn, maar het vrijwel altijd goed bedoelen. Hierdoor blijft automatisch het niveau op deze website op peil en leren de mensen zelf dingen op te zoeken voor ze een vraag plaatsen die al lang beantwoord is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door chris visser

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.