Zeik-community

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 12 13 14 15 16 volgende »

Roel -

Roel -

25/02/2009 19:51:00
Quote Anchor link
thymen schreef op 25.02.2009 16:46:
ik vind het allemaal best van wat je van deze website vind maar mijn mening is:

ik vind dit niet echt een "zeik-community"
omdat je hier gewoon
1. snel geholpen word
2. meeste mensen zijn vriendelijk
3. de site is "klant" vriendelijk.

en wat maakt het uit dat de nieuwe versie uitgelopen is?
het werkt toch nog gewoon goed er word volgens mij nog gewoon aan gedacht/script

zo...
en nu ga ik mijn vraag even posten op phphulp.nl


Zoals hij al zegt, wat boeit het dat die nieuwe versie niet komt? Deze doet het toch prima, en wat denk je te verwachten in die nieuwe versie? Als die nieuwe versie niet komt wat boeit dat nou, wij zitten niet met het gezeik, dat zit Bas.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:09:39
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

25/02/2009 20:14:00
Quote Anchor link
Loran schreef op 25.02.2009 18:50:
@thymen,
Ik weet niet hoeveel tijd jij hier op dit forum zit. (volgens je account morgen 26-2-2009) een maand.

Ik zit hier vanaf Juni 2008 op en in die tijd is er heel erg veel verandert.

En en wat maakt het uit dat de nieuwe versie uitgelopen is?
Ik denk dat jij niet weet dat die vernieuwing al bijna 4 jaar gelden is aangekondigd.


De aanpassingen die gemaakt zijn, ja, het zijn aanpassingen, geen updates, zijn op een hand te tellen. En ik loop hier al langer rond dan juni 2008. Volgens mij ergens van 2006 of misschien wel 2005.
 
Thymen akker

thymen akker

25/02/2009 23:40:00
Quote Anchor link
@tommy ik zit er wel al een tijdje op hoor alleen nooit zin gehad om aan te melden
had ik idd veel eerder moeten doen.

(mijn konijn heet ook tommy)
cool xD
 
- SanThe -

- SanThe -

25/02/2009 23:49:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 25.02.2009 20:14:
Volgens mij ergens van 2006 of misschien wel 2005.

11.07.2005 08:51
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

26/02/2009 06:21:00
Quote Anchor link
En als mensen zo door blijven zeiken en dit soort topics openen wordt het er niet beter op.

Ik post enkel een bericht na aanleiding van de ts (topic starter).

Ten eerste de script lib is gemaakt voor mensen met originele scripts, d.w.z. als jij bijv. een contact script maakt, en dat is een script waar de script lib heel veel van heeft ja natuurlijk wordt hij verwijderd. Maar als je nou iets maakt wat met veiligheid te maken heeft zoals iets met cookie's en sessies dan wordt hij geaccepteerd.

En als jij als beginner een script hebt gemaakt, en je wilt weten of hij wel mooi is, en ook veilig is maak dan een topic aan in het forum plaats je script met een vriendelijke vraag of andere community leden willen kijken.

En als jij dit nog steeds een zeik community vind, maak dan je eigen community en geloof me dat is moeilijker dan een snoepje vragen aan je moeder.

Mr. de Jong
 
ToySoldier ZegIkNiet

ToySoldier ZegIkNiet

23/04/2009 21:37:00
Quote Anchor link
Moet na enkele weken maanden afwezigheid (nu weer eventjes aan het kijken) helaas constateren dat je nog steeds afgeschreven word als 'gay', 'noob' en nog een paar andere dingen als je een onveilig of niet werkend of niet veilig (genoeg) of een niet snel genoeg script post.

Ik snap dat jullie waarschijnlijk de schijt krijgen van mensen die keer op keer en elke keer een ander weer een script in de foute sectie zetten of iets anders wel weer fout dan (al dan niet volgens jullie of dat het echt zo is) maar de reacties hier liggen nog lager dan het niveau van de nieuwelingen die hier voor hulp komen. :|
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ToySoldier ZegIkNiet
 
GaMer B

GaMer B

23/04/2009 21:52:00
Quote Anchor link
Weet je wat het probleem van sommige ('gevorderde') mensen is? Ze 'helpen' beginners, maar daarvoor leren ze de beginners wel slechte dingen aan. Daar heb ik een hekel aan weet je.

Bijvoorbeeld dat ze dan een scriptje posten als antwoord met daarin HTML maar dan niet enkele quotes gebruiken maar gewoon dubbele quotes en die dubbele quotes in de HTML escapen. Dat is iets verkeerds aanleren, en de beginner mag dan wel een werkend scriptje hebben, maar dat is zo verkeerd.

Nja, het zal allemaal wel. Het niveau van deze community zakt inderdaad door al die 'gevorderde' (beginners eigenlijk) die denken dat ze het 'beter weten'.

Woeptidoe, ik heb gesproken.
 
Afra ca

Afra ca

23/04/2009 21:52:00
Quote Anchor link
Het is opvallend dat van het standaard groepje mensen dat reageert, gelukkig 75% van die mensen met goede reacties aankomen. Als in bijv. een lijstje met 4 verbeterpuntjes, en `mocht je dan nog problemen hebben, kom dan maar weer terug`. Een prima reactie toch. Dat er echter nog 25% over is die met achterlijke reacties aankomt, is onontkoombaar op een dergelijk forum.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

23/04/2009 22:33:00
Quote Anchor link
Ik vind niet dat het de echt gevorderden zijn die zo kort door de bocht reageren (doorgaans niet in elk geval) De "oude garde" vind ik over het algemeen prima reageren, en heb ook meer het idee dat het een aantal nieuwere mensen zijn die denken alles te weten, omdat ze gewoon wel aardig PHP kennen en niet meer in de beginnersgroep vallen.

Mijn motto bij het werken en reageren op een forum is altijd "Reageer op vragen zoals je hoopt dat er op jou vragen gereageerd wordt" met die kanttekening dat als ik een linkje kan geven waarmee de TS op het juiste pad wordt gestuurd, ik dat niet meteen ook verder ga toelichten.

Het is altijd zo dat er een aantal raddraaiers zijn die de boel voor een hele groep verpesten. Wij moeten ons niet zo door die mensen te pakken laten nemen en er niet zo serieus op in gaan, dat is de enige optie. Het is ook de bedoeling van (een aantal) van die mensen dat er topics als deze komen waarin iedereen mensen proberen af te zeiken. Laat je niet door deze groep mensen leiden, helaas kunnen we niet alles blokkeren en mensen die het echt willen komen toch wel op het forum. Gewoon negeren, misschien (als het echt te erg wordt) even een modje vragen om de boel op te ruimen. De community ziet er dan al een stuk vriendelijker uit wat waarschijnlijk ook de sfeer al wel doet verbeteren.

Wat ik overigens wel prettig vind aan de community is het volgende:
Het gebeurt me wel eens dat ik in de gauwigheid een kleine fout maak in een voorbeeldje wat ik maak als antwoord op een vraagm (komt ook omdat de code dan rechtstreeks in het reactieveld wordt ingevuld, dus geen kleurtjes om evt. fouten meteen te zien) dat er anderen zijn die aangeven dat ik een foutje heb gemaakt. (en dat 9 van de 10 keer dat ook een reactie is op een goede/ normale toon)

Wat hiervoor al is gezegd klopt helemaal, dat soort dingen is nou eenmaal niet te voorkomen op een forum als dit. Er zijn altijd mensen die zichzelf boven de rest stellen, en ook mensen die alleen maar negatief (kunnen/ willen) reageren als iemand net begint met PHP en dus (als logisch gevolg) ook een beginnersvraag stelt.
Waar ik dan zelf iets minder tegen kan is mensen die géén PHP kennen/ kunnen iets hebben gezien, dan maar een code ergens vandaan kopiëren en dan met de vraag komen "het werkt niet". In dat soort gevallen reageer ik meestal niet eens, omdat ik zoiets heb van:
1) Als je het zelf niet kan, laat dan iemand het voor je regelen die het wel kan
2) Is optie 1 geen goede optie, ga dan eerst eens uitviegelieren hoe PHP werkt. Als je snapt wat het doet, en hoe het dat doet is het ook veel eenvoudiger de code te begrijpen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 
Steven Hack

Steven Hack

23/04/2009 23:05:00
Quote Anchor link
Ligt dit niet meer bij sommige gebruikers dan bij de site zelf?
Natuurlijk reageren sommige beheerders/moderators misschien wat pittig maar dat zal dan wel komen omdat ze honderdenduizenden posts langs zien komen waar dingen in staan die geheel overbodig zijn.

Vaak door de regels te lezen voordat je post (misschien zijn ze daar voor) en phphulp.nl zien als een HULP site en niet een ik-vraag-en-u-antwoord site.

Wanneer iemand gewoon serieus om hulp vraagt en laat zien dat hij/zij bereid iets wil leren, merk ik zelf geen onaardig of grof antwoord.

Dus misschien moeten posters meer aan het community gedeelte werken, in plaats van hier alleen komen om hulp te krijgen, en that's all.

Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen ...
 
Emmanuel Delay

Emmanuel Delay

24/04/2009 01:26:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 23.04.2009 22:33:
Waar ik dan zelf iets minder tegen kan is mensen die géén PHP kennen/ kunnen iets hebben gezien, dan maar een code ergens vandaan kopiëren en dan met de vraag komen "het werkt niet". ...


Vind ik ook. Zelfs al probeer je op een vriendelijke manier uit te leggen dat wij liever niet op die manier werken, vaak zullen ze het nog als een aanval zien.

Ook mensen duidelijk maken dat ze hun script beter compleet wegsmijten en hen er op wijzen dat ze het beter op een andere manier proberen, kan soms lastig zijn.
Ik denk: je helpt iemand niet echt door hem de weg te wijzen door een doodlopende straat. Je bent meer geholpen met het advies terug te keren en een andere straat in te slaan.
Ik denk bv. aan vragen over frameset, of mensen die gegevens in text files willen opslaan, maar wel verwachten dat ze kunnen sorteren, groeperen, ...

Wel probeer dat maar eens vriendelijk te zeggen. Nog zullen mensen denken dat je ze niet wil helpen.

Mij maakt het weinig uit of het een gevorderd probleem is, of een ";" die verkeerd staat.

Wanneer mensen een duidelijke vraag stellen, wanneer ze 1 probleem hebben met en script dat verder wel werkt, wel, dan krijgen ze over het algemeen een deftig antwoord.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

24/04/2009 07:21:00
Quote Anchor link
Mij maakt het ook niet uit of het een gevorderd of beginners probleem is. 1 van de problemen die misschien wat zeikerig overkomen is inderdaad in de post hiervoor genoemd:
dusdanige problemen met een script, of een heel slechte opbouw, waardoor ze beter opnieuw kunnen beginnen.

Een andere is dat veel mensen verwachten: Ik heb een probleem, zij lossen het voor mij op. Ik ben in 't geval van iemand die wel moeite doet, maar het niet ziet of een probleem waar ik niet meteen van kan zeggen waar het fout gaat best bereid een stukje code te posten wat wel werkt. Maar er moet niet verwacht worden dat dit altijd zo gaat.
Het op het juiste spoor (of om meer in de termen van mijn collega hiervoor te praten op de juiste weg) zetten van iemand die een vraag heeft, is voor mij een heel goede manier van helpen. Daar komt bij dat de vraagsteller (topicstarter of TS) daar ook het meeste van leert.
Sommigen ervaren dit ook als lomp/ bot, omdat ze een pasklaar antwoord verwachten. Terwijl ik zoiets heb van: Wees blij dat je zo snel en zo accuraat in de juiste richting wordt gestuurd. Zie het als een soort van TomTom bij het zoeken naar een oplossing.

Ten slotte wil ik nogmaals aangeven dat ik het geen zeik-communitie vind, maar dat er gewoon een aantal raddraaiers zijn die het voor anderen verpesten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 
- wes  -

- wes -

24/04/2009 08:44:00
Quote Anchor link
/shakes fist
 
RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

24/04/2009 09:03:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 24.04.2009 07:21:
Ten slotte wil ik nogmaals aangeven dat ik het geen zeik-communitie vind, maar dat er gewoon een aantal raddraaiers zijn die het voor anderen verpesten.

hier wil ik me bij aansluiten.
sommige mensen hebben alleen ander idee bij hulp.
hulp != steljevraagenwijmakenhetvoor

ik had gister en vraag en binnen 180 seconden had ik en goed antwoord dat nou ik:
- goeie hulp
- snelle hulp
- dus geen gezijk! :)
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

24/04/2009 09:16:00
Quote Anchor link
Ik vind het wel ok hier. Alleen sommige nieuwe mensen die denken gelijk dat wij alles voor hun gaan maken...
 
ToySoldier ZegIkNiet

ToySoldier ZegIkNiet

24/04/2009 14:48:00
Quote Anchor link
Dat probleem is op elke community, maar er word hier niet altijd door iedereen normaal mee omgegaan, dat was mijn punt eigenlijk.
 
Crude Oil

Crude Oil

24/04/2009 15:42:00
Quote Anchor link
Iedereen zeikt hier
 
Erik Rijk

Erik Rijk

24/04/2009 15:47:00
Quote Anchor link
Nou nou, dat valt nog best mee :)
Als je hier langer rond loopt dan begrijp je veel beter waarom dat gebeurt.
Het is niet omdat mensen ervan genieten anderen af te zeiken. Mensen die vragen stellen zonder zelf enigszins moeite doen, die krijgen reacties die ze als "zeikend" opvatten.
Mensen die een topic openen en verwachten dat wanneer ze 10 minuten laten terug komen er een heel script voor ze ligt, die krijgen dat soort reacties.

Zolang je een duidelijk verhaal hebt, laat zien dat je veel moeite hebt gedaan, dan wordt je prima behandeld en is er niks aan de hand..

Je kan zeggen dat "iedereen" loopt te zeiken, maar dat is echt niet het geval.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

24/04/2009 15:52:00
Quote Anchor link
En dan nog is het 9 van de 10 keer geen zeiken om het zeiken maar omdat bijv. alleen de botte bijl helpt, of de reageerder gewoon een rotdag heeft maar niet te beroerd is om te helpen
 
Crude Oil

Crude Oil

24/04/2009 16:14:00
Quote Anchor link
Ik wordt hier alleen afgezeikt
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 12 13 14 15 16 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.