Zeik-community

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 14 15 16 volgende »

Hipska BE

Hipska BE

03/01/2009 17:19:00
Quote Anchor link
Idd die meldingen in het admin forum zouden beter 1 topic per script/tutorial geweest zijn, dan ging het nog wel interessant geworden zijn.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 14:41:24
 
Loran DP

Loran DP

03/01/2009 17:28:00
Quote Anchor link
Wat mij ook handig lijkt is dat er bij het forum een categorie komt waarin mensen scripts kunnen laten testen. Wat vinden jullie?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

03/01/2009 17:29:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 03.01.2009 15:34:
Quote:
Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;

Klopt...

* knip *

Naamsverandering dan maar? Nee, ik vind dit een beetje te drastisch om dit te zeggen.


Dan zijn er altijd weer van die leuke mensen die meteen one-liners terug geven! Dat maakt de 'community' ook weer goed, t is geen ruzie. En die laatste is totaal niet grappig. (als ie zo is bedoelt)

Eddy Erkelens schreef op 03.01.2009 15:40:
we zijn allemaal volwassen (18+) toch? Op een enkeling na dan.


klopt

GaMer13 schreef op 03.01.2009 15:40:
PHPHulp zit een beetje zak-in-as, want er is niks vernieuwds doorgevoerd sinds de laatste paar jaren. Daarom is het een beetje 'saai'.


Nog één die er met mij achter komt, ik kom al een maand ofzo niet mee zo veel op PHP Hulp als ik vroeger deed, het is idd alleen maar (af)gezeik, afkraken, bumpen, irriteren, ruzie, beginners vragen, etc..

GaMer13 schreef op 03.01.2009 15:46:
En daar kan ik mee inkomen met de senior leden, als het gaat om de zelfredzaamheid van bepaalde beginnende leden. Ze beginnen aan project X en stuiten op een probleem. Het eerste wat in ze op komt is 'FORUM, FORUM' in plaats van 'GOOGLE, GOOGLE' en dan krijg je het 'justfuckinggoogleit.com' gezeur.


Als ik denk FORUM FORUM, dan heb ik al gedacht GOOGLE GOOGLE, maar dan kan het zijn dat ik niet weet waar ik op moet googlen, dan vraag ik daar specefiek naar, dus dan vraag ik de naam of waar ik op moet googlen.

Blanche schreef op 03.01.2009 16:20:
ToySoldier schreef op 03.01.2009 16:02:
En zelfs bij goede scripts doen ze niet eens positief in de vorm van "Hey, goed gedaan".
Nee klopt, zie vooral de reacties bij bijvoorbeeld dit script.

Oneliner...

Blanche schreef op 03.01.2009 16:20:
ToySoldier schreef op 03.01.2009 16:02:
Als je zo ontevreden bent met de gang van zaken hier op phphulp, wat doe je hier dan nog? Wordt actief binnen een andere community of begin je eigen. Dat was mijn eerste reactie bij het lezen van dit topic.


E
PHP Hulp is de meest bezochte/gebruikte PHP community in het nederlands.. '-.-

Als er een design review geplaatst word, dan zeg ik als ik het slecht vind, maar als het echt mooi is, dan zeg ik dat ook echt, ga maar kijken!

En Blanche, een community, een gemeenschap, is een gemeenschap omdat de mensen elkaar iets interesseren, niet geen hol kan schelen zoals hier. Lol..

Tot zo ver mijn reactie, ik denk dat het toch niet veranderd :)

Edit: kerst is al lang voor bij dus waarom nog die kut lelijke kerst logo?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Yorick17

yorick17

03/01/2009 17:29:00
Quote Anchor link
Of maak een forum genaamd "zandbak" of zoiets, voor degene die nog niet zo goed zijn in php en vervolgens dus niet de grond in worden geboord.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/01/2009 17:39:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 03.01.2009 17:29:
Als ik denk FORUM FORUM, dan heb ik al gedacht GOOGLE GOOGLE, maar dan kan het zijn dat ik niet weet waar ik op moet googlen, dan vraag ik daar specefiek naar, dus dan vraag ik de naam of waar ik op moet googlen.
En dan zal er neem ik aan een normaal antwoord op gegeven worden. Het zijn dan ook niet de gevallen waarin eerst duidelijk zelf initiatief genomen is, nee het zijn juist de gevallen waarin duidelijk blijkt dat dat niet het geval is. Dus de personen die niet de moeite genomen hebben om zelf eerst e.e.a. uit te zoeken.

Ik ben het niet altijd eens met hoe er soms op zo'n vraag gereageerd wordt, dat zou in sommige gevallen een stuk vriendelijker kunnen.

Quote:
Oneliner...
En wat bedoel je daarmee? Het ontkracht lijkt mij duidelijk de stelling die daaraan vooraf ging. Oneliner of niet, het is in elk geval op zijn plaats...
 
Loran DP

Loran DP

03/01/2009 17:42:00
Quote Anchor link
Ligt het aan mij of lopen dit soort topic meestal bijna uit tot ruzie?
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

03/01/2009 17:44:00
Quote Anchor link
@Tommy, voel je niet meteen persoonlijk aangevallen jonge, je weet zelf ook donders goed dat er zat topics zijn, waar nog niet eens gegoogled is.
Als het goed is zitten hier trouwens allemaal mensen die zich interesseren in PHP en k denk dat er maar heel weinig zijn die PHP geen hol kan schelen, zoals jij suggereert, (no offence)


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
/**
 *@offtopic
 * use SOAD
*/

?>


EDIT:
@loran
Het is maar net wat je onder ruzie verstaat,
Ik zie het meer als een discussie waarin sommige deelnemers nooit echt hebben leren discussiëren, waardoor er zo af en toe dus hele onzinnige en stomme antwoorden naar boven komen drijven, en je hebt natuurlijk altijd nog de mensen die gaan zondigen (of iets in die richting) om toch hun gelijk te krijgen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/01/2009 17:47:00
Quote Anchor link
Loran schreef op 03.01.2009 17:42:
Ligt het aan mij of lopen dit soort topic meestal bijna uit tot ruzie?
Discussie != ruzie.

Je kunt het niet met elkaar eens zijn en toch op een normale manier met elkaar omgaan. Ik zie hier geen gescheld of aanvallen op een persoon, dus van ruzie is hier imo geen sprake...
 
Loran DP

Loran DP

03/01/2009 17:48:00
Quote Anchor link
En zo begint 2009 op PHPHULP.
Gezellig, lijkt mijn 1e kerst dag wel... Ook zo gezellig.

EDIT
Nee nu nog niet nee...

EDIT 2
Voor alle leden die het hier niet meer aan vinden ga dan weg.
Stuur een mail via het contact formulier of een Admin je uit de database wilt verwijderen.
(weet niet of mods dit ook kunnen?)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

03/01/2009 17:51:00
Quote Anchor link
En dat zijn dan net de reacties waar niemand iets aan heeft.
Nu wil ik ook nog wel een discussie beginnen over je zo begint 2009 gebeuren, maar dat zal ik maar niet doen om het nog on-topic te houden

no offence!!!
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/01/2009 17:55:00
Quote Anchor link
Loran schreef op 03.01.2009 17:48:
En zo begint 2009 op PHPHULP.
Gezellig, lijkt mijn 1e kerst dag wel... Ook zo gezellig.
Loran, als je niets nuttigs toe te voegen hebt, reageer dan alsjeblieft niet.

Juist dit soort reacties vormen voor veel mensen een ergernis en dat komt de sfeer in een topic (en daardoor community) niet ten goede...
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

03/01/2009 17:58:00
Quote Anchor link
nico schreef op 03.01.2009 17:51:
En dat zijn dan net de reacties waar niemand iets aan heeft.
Nu wil ik ook nog wel een discussie beginnen over je zo begint 2009 gebeuren, maar dat zal ik maar niet doen om het nog on-topic te houden

no offence!!!


Klopt, die dingen van Loran van zo begint 2009 voegen niets toe. Er was weer eens een pionier die het probeerde op PHP Hulp te verbeteren, tevergeefd, dat had ik op voorhand kunnen zeggen. Loran dan moet je dus niet dit soort totaal-onnuttige-bijzaken gaan melden..
 
Jeroen

Jeroen

03/01/2009 18:02:00
Quote Anchor link
@nico;
Je hebt helemaal gelijk, er worden veel te veel reacties geplaatst waar niemand wat aan heeft. Naar mijn gevoel doen sommige gebruikers dit alleen om hun berichten (posts) op te krikken.

En zoals Blanche al zei: Discussie != ruzie. Iedereen heeft goede punten aangegeven op verschillende gebieden.

De gebruikers van PHPhulp zijn al verschillende keren nieuwe features en een nieuw ontwerp beloofd waardoor deze (denk ik) afhaken. Door deze afhakers daalt het niveau en worden er steeds meer zinloze/respectloze reacties geplaatst. Mede hierdoor heeft Arjan (denk ik) geen motivatie meer om deze site verder te runnen.

Jeroen
 
Midas

Midas

03/01/2009 18:04:00
Quote Anchor link
Jeroen schreef op 03.01.2009 18:02:
De gebruikers van PHPhulp zijn al verschillende keren nieuwe features en een nieuw ontwerp beloofd waardoor deze (denk ik) afhaken. Door deze afhakers daalt het niveau en worden er steeds meer zinloze/respectloze reacties geplaatst. Mede hierdoor heeft Arjan (denk ik) geen motivatie meer om deze site verder te runnen.

Jeroen
Arjan is niet degene die deze site runt. Dat is Bas Kreleger.
 
Jeroen

Jeroen

03/01/2009 18:15:00
Quote Anchor link
Daar heb je inderdaad gelijk :-P. Maar dit veranderd weinig aan de situatie dat er nog steeds zinloze, respectloze reacties geplaatst worden waardoor de Moderaters er geen zin meer in hebben.

Overigens zie ik Bas ook weinig tot nooit meer op PHPhulp.

Jeroen
 
ToySoldier ZegIkNiet

ToySoldier ZegIkNiet

03/01/2009 18:16:00
Quote Anchor link
@ Robert:

Ik snap het wel dat Bas het druk heeft met zijn school en ik geef hem ook 100% gelijk dat hij school laat voorgaan. Maar dan snap ik dus weer niet waarom hij het design niet uitbesteed. Gebruik FreelanceHulp.nl ervoor of iets dergelijks?
Er zijn best nog wel Senior PHP'ers hier die PHPHulp.nl kunnen vernieuwen.

Nog over de opruiming: Hij is geweest, dus dat is al goed. Dan snap ik ook dat het topic is gesloten door Bas ^^.
 
Midas

Midas

03/01/2009 18:19:00
Quote Anchor link
Is er een opruimactie geweest? Hoe weet je dat?
 
ToySoldier ZegIkNiet

ToySoldier ZegIkNiet

03/01/2009 18:20:00
Quote Anchor link
Midas schreef op 03.01.2009 18:19:
Is er een opruimactie geweest? Hoe weet je dat?


Dat zei Robert in zijn laatste post..
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

03/01/2009 18:20:00
Quote Anchor link
Bespreek dit soort dingen maar via PM o.i.d.
Probeer dit topic nou voor deze ene keer a.u.b. on topic te houden,
(het ging net zo goed (tot een half uur geleden))
 
Midas

Midas

03/01/2009 18:25:00
Quote Anchor link
Oke, er is een opruimactie geweest kennelijk, de ergste scripts zijn inderdaad weg. Neemt niet weg dat dat wel gemeld had kunnen worden, de manier waarop het topic gesloten is suggereert dat er niets gebeurd is.

Ontopic: In de FAQ staat dit (letterlijk):
Quote:
Wat voor regels gelden hier?
Er zijn op het moment nog geen regels gemaakt omdat wij dit tot nu toe niet nodig vinden. Iedereen die deze website bezoekt gedraagd zich goed. Ga zo door.


Is het dan niet een idee om nu wél regels op te stellen?
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 14 15 16 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.