Zeik-community

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 volgende »

Midas

Midas

03/01/2009 20:09:00
Quote Anchor link
'SanThe:
'Robert_Deiman:
..........
"Een betere community begint bij jezelf!!"

Mooi stukje Robert.

Verder zou, wat mij betreft, de koffiehoek weer in de lijst mogen. Daar kunnen/willen sommigen nog wel eens even afkoelen onder het genot van een vaag gesprek. Volgens mij gaf dat voorheen best wel gezelligheid (sfeer).
Inderdaad een mooi stukje. Wat je hier zegt, SanThe, ben ik het ook wel mee eens. Irc komen veel mensen niet aan toe en dan kan je dmv de koffiehoek toch even lekker kletsen. Nu zie je vaak dat er 2 of 3 reacties komen bij een topic dat best leuk kan zijn.

Het probleem dat de tracker vol staat met koffiehoek topics kan voorkomen worden door het maximum aantal koffietopics op 3 ofzo te zetten.

Edit: Wel jammer dat verklaringen van Robert moeten komen in plaats van degene die toch deze site onderhoudt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 09:00:47

Loran DP

Loran DP

03/01/2009 20:12:00
Quote Anchor link
Jullie zeggen eigenlijk wel dat Bas niet zo vaak te zien is op PHPhulp maar laat in de avond (begin nacht) is hij meestal wel een tijdje er. Maar voor de rest ben ik het vel grotendeels met jullie eens.

( Ik weet niet of deze reactie nut heeft, zoals vele van mij, geef ik ook toe :P )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/01/2009 20:13:00
Quote Anchor link
'Robert_Deiman:
Jullie kunnen prima meehelpen om het alvast in elk geval weer gezellig te maken. Het begint met een goede sfeer, die nodigt ook meer uit om hier een probleem te posten, maar net zo goed om iemand te helpen.

Maar er zijn mensen die dat nou eenmaal niet kunnen. Hun mening/manier van werken is heilig voor hun en zij zijn niet in staat zich te veranderen. Dat heb ik nu al vaker gemerkt, hoe vaak ik daar ook opmerkingen over maak.

Nja, ik zit zelf ook nog op school en heb twee jaar geleden in 3 tot 6 maanden een gloednieuwe website (inhoudelijk: voor én achter de schermen) gebouwd. Ook na school, ook in de weekenden, ook in de avonden; en die werden dan niet eens zo laat. Inmiddels zijn wij, met PHPHulp, alweer 1 tot 2 jaar verder, dat toont niet van veel inzet. Zonde, want PHPHulp kan zo mooi zijn als het er een beetje moderner uit zou zien dan dat het nu doet...

Midas

Midas

Quote Anchor link
@Loran,
Je hebt gelijk, maar de communicatie van Bas naar de gebruikers toe verbetert niet door het feit dat hij 's avonds wel eens online is.

Of post jij wel altijd als je online bent? :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas

M Ypma

M Ypma

Quote Anchor link
@Midas,

Robert Deimann is tot nu toe altijd degene geweest die voor Bas in het vuur is gesprongen. Ook bij voorgaande discussies kwamen de eerste reacties van Robert. Deze nam dan contact op met Bas om vervolgens weer een antwoord van Robert te lezen in het topic. Vreemde situatie ook, Bas was druk met zijn internet bankieren denk ik.

- SanThe -

- SanThe -

Quote Anchor link
Vergeet die update gewoon. Dat heb ik ook allang gedaan. Komt ie er ooit nog, dan is dat meegenomen. Het heeft verder geen enkel nut om dat steeds op te rakelen. Gewoon vergeten.

Verder is dit forum van en voor jullie. Dus maak het interessant en waardevol voor elkaar. Zeiken doe je op de plee zeg ik altijd. Hou het hier gezellig en heb respect, ook voor de nieuwelingen die in het begin misschien onzinnige dingen vragen omdat ze nog moeten wennen. Hou elkaar heel en hou het forum heel. Het is tenslotte voor jullie.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

03/01/2009 20:15:00
Quote Anchor link
[quote='yorick17 schreef op 03.01.2009 20:03'.. maar aan de update niet, hoe graag we ook willen....[/quote]

www.hulpbijphp.nl is nog vrij! Kan je het zo mooi maken als je zelf wilt

Crispijn -

Crispijn -

03/01/2009 20:17:00
Quote Anchor link
Ik heb de hele discussie even doorgenomen en wat me nog mee valt is dat niemand oppert pluhphp.nl te klussen met een eigen initiatief voor een community. Wat dat betreft zijn we allemaal heel trouw. Dit is bijzonder. Waar ik denk dat 't snel fout gaat is de schrijfwijze/haast van opmerkingen/oplossingen die geboden worden. Ik weet dat ik soms bot uit de hoek kan komen, dat doe ik tegen mijn vrienden ook. Ik nuanceer dat meestal met een smiley of grap en hier is het forum helaas te onpersoonlijk voor.

Wanneer je zorgt dat je deze berichten tracker zelf kan samenstellen heb je precies de inhoud die je als gebruiker wil. Het hoeft natuurlijk niet altijd over php of aanverwanten te gaan. Ideeën voor 't weekend, plannen of andere dingen moeten best eens kunnen.

Verder gewoon de nieuwe updates los laten, de plannen en keuzes van Bas accepteren en lekker gezellig door phphulpen!

edit:
Komt Klaasjan net met een idee voor een nieuwe community... Mooi is dat :D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Crispijn -

Yorick17

yorick17

03/01/2009 20:21:00
Quote Anchor link
@SanThe
Ik ben blij dat je het zelf zegt want je hebt het wel over dat WIJ de sfeer goed moeten houden maar kijk zelf eens in de spiegel, zelf kun je ook nog wel eens iemand behoorlijk bod afkraken. Admins/mods zijn echt niet heilig hoor..

Loran DP

Loran DP

03/01/2009 20:23:00
Quote Anchor link
Ik denk ook wel dat Bas zich soms heel (dit woord gebruik ik niet vaak) klote voelt. Omdat sommige leden altijd wat te klagen hebben. Ik ben hier nu iets langer dan een half jaar lid en ik heb gezien dat in dat half jaar wel veel dingen slechter zijn geworden, Vorig jaar juli was Bas veel vaker online (en overdag)

Eigenlijk heb ik super veel respect voor Bas.

@Crispijn
Er zijn leden die al een tijdje bezig zijn met een soort gelijk site als deze.

Crispijn -

Crispijn -

03/01/2009 20:25:00
Quote Anchor link
Ik denk dat feedback geven een deel van de community is. Het topic waar jij je reactie op baseerd is naar mijn idee niet negatief. Het is opbouwende kritiek die misschien in weinig woorden wordt gegeven. Een aantal steekwoorden kunnen voldoende zijn om de TS op nieuwe ideeën te brengen. Ik zie daar geen slechte dingen in.

@Loran: Nou, waarom is die site nog niet klaar dan ;-)

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/01/2009 20:25:00
Quote Anchor link
'Loran:
@Crispijn

Oh, verklaar je nader?

Loran DP

Loran DP

03/01/2009 20:28:00
Quote Anchor link
Van die gene mag ik er ook niet over zeggen en dat ga ik ook niet doen.
En een ding vertel ik wel tot nu toe weet ik het van 4.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP

Yorick17

yorick17

03/01/2009 20:30:00
Quote Anchor link
'Jezpur:
'Loran:
@Crispijn

Oh, verklaar je nader?

Ik kan het precies begrijpen, als er niets gebeurd gaan mensen zelf wat doet dus zelf een site maken, ik vind dit echter niet zielig ofzo voor Bas want dat heeft hij aan zichzelf te danken!!

Crispijn -

Crispijn -

03/01/2009 20:33:00
Quote Anchor link
Yorick: je wil dat iedereen zo veel respect naar elkaar uitdraagt maar veel respect voor keuzes van Bas toon je zo niet. Ik kan me voorstellen dat je geen tijd hebt voor grote applicaties wanneer je aan het afstuderen bent... En geloof me, ik weet waar ik het over heb.

Hipska BE

Hipska BE

03/01/2009 20:35:00
Quote Anchor link
Ik ken ook een aantal (ex-)leden die bezig zijn met een alternatieve phphulp. Maar ook hier gaat alles zeer geheim.

Rens nvt

Rens nvt

03/01/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Het laatste deel van dit topic gaat alleen nog maar over nieuwe versies, nieuwe sites, enz... Is het niet gewoon goed om 2009 positief in te gaan, en voor je een reactie plaatst eens na te denken over:

1. Voeg ik iets toe?
2. Op welke toon voeg ik dit toe?
3. Zijn er misschien meerdere wegen naar Rome, waardoor niet alleen mijn werkwijze de juiste is?
4. Al ben ik ervan overtuigd dat mijn werkwijze de enige juist is, is het misschien voor het kennisniveau / de ervaring van de TS een compleet nieuwe werkwijze?

En na het posten je post gewoon eens na te lezen?

Internet is heel leuk, maar heeft als nadeel dat veel communicatie verkeerd begrepen wordt of hard overkomt. Hou dat gewoon in je achterhoofd, en probeer met begrip voor elkaar (en voor Bas :p ) hier op het forum rond te hangen... Dan zijn bugjes misschien irritant, maar dat overleef je ook wel weer...

Midas

Midas

03/01/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Inderdaad, er kunnen wel mensen bezig zijn met een nieuwe site, maar aan een 2e phphulp heeft niemand iets. Wil je dus bezoekers, zorg er dan voor dat het verdomd goed opgezet is. Anders is er geen meerwaarde tov PHPhulp.

Yorick17

yorick17

03/01/2009 20:37:00
Quote Anchor link
'Crispijn:
Yorick: je wil dat iedereen zo veel respect naar elkaar uitdraagt maar veel respect voor keuzes van Bas toon je zo niet. Ik kan me voorstellen dat je geen tijd hebt voor grote applicaties wanneer je aan het afstuderen bent... En geloof me, ik weet waar ik het over heb.

Daar ben ik het mee eens maar uit deze topic moet wel blijken dat bas zich niet echt heel sociaal opstelt tegenover het forum, dan ga ik ook niet heiliger dan de paus doen en ook niet voor hem in het vuur springen. Voor de rest ben ik best wel positief tegen de rest maar ja de goeden moeten onder de kwaden leiden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door yorick17

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/01/2009 20:43:00
Quote Anchor link
'yorick17:
'Crispijn:

Daar ben ik het mee eens maar uit deze topic moet wel blijken dat bas zich niet echt heel sociaal opstelt tegenover het forum, dan ga ik ook niet heiliger dan de paus doen en ook niet voor hem in het vuur springen. Voor de rest ben ik best wel positief tegen de rest maar ja de goeden moeten onder de kwaden leiden.

Je loopt hier anders wel heilige Antonius uit te hangen. Tegen modjes loop je te verkondigen dat je achter Bas staat, maar als er over een alternatieve versie van PHPHulp gesproken wordt verklaar je Bas voor gek.
Wat wil je nou?

@Geheimhouders van het Alternatief:
Het klinkt goed, maar kan het PHPHulps niveau ooit halen? Zoveel bezoekers, zoveel googlehits, zoveel topics, zoveel ervaring...

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.