BAD GATEWAY meldingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/01/2016 23:08:00
Quote Anchor link
In navolging van dit topic stel ik voor om wanneer je een "Bad gateway" scherm te zien krijgt dit hieronder te melden zodat er een duidelijk overzicht ontstaat. Bas (de eigenaar van dit forum) kan dan aan de hand daarvan actie ondernemen.

Graag melden: datum, tijdstip en URL

Voorbeeld:

27-01-2016 23:00 www.phphulp.nl


Alvast bedankt voor de medewerking!
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 10:10:03
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 01:08:05
Quote Anchor link
28-01-2016 01:07 www.phphulp.nl
 
B a s
Beheerder

B a s

28/01/2016 10:06:18
Quote Anchor link
Wil iedereen die hierop reageert ook even zijn IP adres via een PM aan mij sturen? Dan kan ik dit makkelijker vinden in de logs.

Edit door Ariën
Zie ook: http://www.watismijnip.nl/ om je IP-adres te kunnen achterhalen.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:46:20 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 12:29:09
Quote Anchor link
@Bas, die informatie heb je toch al in principe? Of houd je dat niet bij in je ledeninformatie?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 13:39:34
Quote Anchor link
In de ledenadministratie staat niet aangegeven wanneer iemand een 'Gateway error' kreeg, en ip-adressen bij de gegeven tijden opzoeken, kan best tijdrovend zijn, lijkt me.

Dus gewoon even per PM sturen, tenzij Bas anders aangeeft.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 14:09:49
Quote Anchor link
Zucht.

Even in Jip en Janneke taal.

Hennie maakt hier een melding van een Bad Gateway error.

Vervolgens snor je het IP op van Hennie in de ledenadministratie, als er zoiets wordt bijgehouden, waar ik naar informeerde.

Daarna gebruik je dit IP-adres om te spitten in je log.

Effort much? Het aantal stappen lijkt mij hetzelfde? Of je leest een additionele PM, of je voert een query uit. Vraag is wel of dit kan (of je die informatie uberhaupt hebt). Vandaar, nogmaals, mijn vraag.

Ik zie niet helemaal waarom we alle informatie op een zilveren dienblad aan moeten leveren als je deze met vergelijkbare moeite zelf op kan zoeken. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je deze informatie simpelweg niet hebt. Maar dan vraag ik mij wel af wat voor administratie je dan (wel) voert.

Wederom lijkt de crew van phphulp zich niet te realiseren dat inzage bijdraagt aan het begrip. Geef je geen inzage, reken dan ook niet op begrip. Daarom vraag ik naar het waarom van dingen, zodat ik de beweegredenen van acties kan begrijpen.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:24:04 door Thomas van den Heuvel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 14:42:29
Quote Anchor link
Ik heb geen zin om dit topic in een discussie te laten verzanden, maar een gebruiker kan meerdere IP's hebben. Denk aan werk, thuis, school. Je moet een query bedenken om dit op te kunnen halen, eventueel een interface schrijven.
Het wordt hier gewoon vriendelijk gevraagd, dus als die informatie geleverd kan worden... graag. Als iemand het echt niet weet, dan lijkt een melding in dit topic alleen ook voldoende.

Bas heeft liever deze keuze, en het is aan hem om eventueel anders te besluiten. Een discussie op deze plek vind ik het niet waard. Dus gaarne hier alleen de data noemen. Dan komen we vanzelf wel bij een oplossing.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:45:16 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 14:55:03
Quote Anchor link
Okay, het kwam mij alleen over als een luie oplossing.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2016 00:30:19
Quote Anchor link
29-01-16 00:28 www.phphulp.nl, zelfde ip als vorige melding.

29-01-16 00:30 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/1/#715276

29-01-16 00:34 & 00:35 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/
Gewijzigd op 29/01/2016 00:35:43 door - Ariën -
 
Yoop Overmaat

Yoop Overmaat

29/01/2016 06:41:50
Quote Anchor link
Het komt de laatste tijd vaker voor, zal het als ik weer tegen kom wel melden.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

29/01/2016 13:23:58
Quote Anchor link
Het komt vaker voor, en meestal begint het voor mij vlak na 12 uur 's nachts, alsof er bijvoorbeeld een lopende backup in de weg zit.
 
Ivo P

Ivo P

29/01/2016 13:55:52
Quote Anchor link
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
grep 503 delogfile.log


moet je daar toch een overzicht van kunnen maken?
 
Willem vp

Willem vp

30/01/2016 00:41:19
Quote Anchor link
2016-01-30 00:38 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/probleem-met-htmlentities-in-php-56/98932/last/

2016-01-30 00:55 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/1/#715306
(2x achter elkaar, en daarna nog een keer toen ik dit bericht wilde wijzigen.)

Toevoeging op 30/01/2016 00:44:53:

Ivo P op 29/01/2016 13:55:52:
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Lijkt me niet, want het zijn Nginx-meldingen. ;-)
Gewijzigd op 30/01/2016 00:57:48 door Willem vp
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

30/01/2016 01:05:27
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 00:41:19:
Ivo P op 29/01/2016 13:55:52:
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Lijkt me niet, want het zijn Nginx-meldingen. ;-)

Met ook nog een apache backend, want af en toe komen er ook apache meldingen naar boven

2016-01-30 01:03 http://www.phphulp.nl
2016-01-30 01:03 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/



Toevoeging op 30/01/2016 01:25:09:

2016-01-30 01:23 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/warning-invalid-argument-supplied-for-foreach/
2016-01-30 01:24 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/ (3 keer achter elkaar)
 
Willem vp

Willem vp

30/01/2016 02:11:52
Quote Anchor link
> Met ook nog een apache backend, want af en toe komen er ook apache meldingen naar boven

Jup, maar dat zullen dan waarschijnlijk geen bad gateway-meldingen zijn.

Overigens kreeg ik bij mijn laatste refresh van deze pagina geen foutmelding, maar mis ik van bijna iedereen het avatar-plaatje.

Edit:
en bij het submitten van mijn bericht kreeg ik wel weer een bad gateway.

2016-01-30 02:11 http://www.phphulp.nl/forum/reply/99377/
Gewijzigd op 30/01/2016 02:13:51 door Willem vp
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/01/2016 09:07:35
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 02:11:52:
Overigens kreeg ik bij mijn laatste refresh van deze pagina geen foutmelding, maar mis ik van bijna iedereen het avatar-plaatje.

Dat zal hoogstvermoedelijk ook een gateway-error zijn bij nét deze request.

Gisteravond om 0:10 en 0:12 had ik ze ook op www.phphulp.nl
 
Ivo P

Ivo P

30/01/2016 15:36:55
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 00:41:19:
Ivo P op 29/01/2016 13:55:52:
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Lijkt me niet, want het zijn Nginx-meldingen. ;-)


Duh, dat mag je dan lezen als "de logs van de webserver". Lijkt me sterk dat Nginx geen logfiles heeft.

Wel zie je bij het googelen op 503 meldingen topics langskomen waarbij een verbinding met een proxy de problemen oplevert.
En een combinatie van Nginx en Apache wordt wel gebruikt in een proxy toepassing. Daarbij zorgt de ene server voor de statische content en de andere voor de dynamische.
Bijvoorbeeld de snelle Nginx doet alle statische afbeeldingen, js, css etc, en die besteedt dan weer de php-scripts uit aan Apache.

Gaat die verbinding fout, dan zou dat wel eens een 503 fout kunnen opleveren.
Vraag is, of een site als phphulp een dergelijke setup nodig zou hebben.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

31/01/2016 00:37:33
Quote Anchor link
2016-01-31 00:35 http://www.phphulp.nl - een aantal keren achter elkaar 503 uit Apache, gevolgd door 502 uit Nginx
 
- SanThe -

- SanThe -

31/01/2016 00:37:35
Quote Anchor link
Zojuist weer een paar Bad Gateway's tussen 00:15 en 00:36 op 31-01-2016
En nu weer twee keer een nieuwe melding:

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Apache Server at www.phphulp.nl Port 80
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/01/2016 00:53:09
Quote Anchor link
Zojuist ook weer een Bad Gateway op http://www.phphulp.nl/

@Bas Kreleger en/of iemand anders van de crew

Ik neem aan dat er nu inmiddels genoeg meldingen zijn gedaan om het probleem voldoende inzichtelijk te krijgen?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

31/01/2016 00:55:21
Quote Anchor link
Zou ik ook hopen. Zelfs zonder de logs te zien zie ik een overduidelijk patroon ontstaan.
 

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.