Contact formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/11/2015 14:29:25
Quote Anchor link
Je overschrijft je Body.
Doe het eens zo:

$mail->Body= $message;
$mail->Body.= $phone;
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 08:57:58
 
Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

21/11/2015 14:39:31
Quote Anchor link
Oke dat werkt maar kan je me even uitleggen? die . gebruik je voor een 2de body. De 3de doe je dan door $mail->Body..? wat betekent die . eigenlijk precies?

2 hoe krijg je alles onder elkaar in zo'n mail? Je kan lastig even een <br> toevoegen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/11/2015 14:46:57
Quote Anchor link
Als je HTML-headers gebruikt kan je prima <br> gebruiken. Anders gebruik je je \n als linebreak.

Die punt is om variabelen aan elkaar te koppelen. Gewoon na de eerste steeds met een enkele punt.
Probeer maar eens.....
 
Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

21/11/2015 20:47:36
Quote Anchor link
Ik heb al veel van jullie mogen leren! De volgende vraag dan maar:

Ik typ het volgende
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
if (!filter_var($email, FILTER_VALIDATE_EMAIL))
         $error = '<font color=\"green\"> U hebt geen emailadres opgegeven opgegeven </font>';


En ik krijg de melding in het groen. Hoe kan dat?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/11/2015 20:52:13
Quote Anchor link
Omdat dat ook in de HTML-code staat? Green = Groen. ;-)

Font is overigens verouderd. Kijk liever naar CSS.
 
Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

21/11/2015 21:06:24
Quote Anchor link
o Sorry had er red van gemaakt maar dan krijg ik hem ook groen was het in de kopie vergeten
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/11/2015 21:13:05
Quote Anchor link
Er moet geen \ voor je double-quote staan voor escaping. Je gebruikt namelijk al een single-quoted echo.
 
Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

23/11/2015 09:27:13
Quote Anchor link
Iedereen die aan dit steeds langer wordende topic meewerkt wil ik zeer hartelijk danken door jullie reacties wordt het mij steeds duidelijker en leer ik er veel van.

De volgende vraag dan maar: over heel het internet kom ik kilometers lange pagina's met code tegen om aan je formulier de optie toe te voegen om een bijlage mee te sturen.

Weet er iemand net zo;n handige tutorial als die ik hier heb gekregen voor het formulier maken alleen dan voor het toevoegen van een bijlage?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2015 09:48:27
Quote Anchor link
Er is genoeg informatie te vinden op internet over het mailen van bijlages, zoals: http://webcheatsheet.com/php/send_email_text_html_attachment.php

Ikzelf zou dan liever naar PHPmailer grijpen die dat met een paar regels mogelijk maakt.
Gewijzigd op 23/11/2015 09:54:15 door - Ariën -
 
Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

23/11/2015 14:39:54
Quote Anchor link
Ik gebruik de PHP mailer dus dat is geregeld :) ik ga eens kijken of ik de regels kan ontcijferen die gelden voor de PHP mailer ik ga maar eens kijken of ik er ook nog wat van begrijp want dat is natuurlijk wel het doel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2015 16:10:48
Quote Anchor link
Simple as pie:

$mail->AddAttachment("documents/pdf_order_576575.pdf");
 
Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

24/11/2015 15:01:57
Quote Anchor link
Dank zover was ik gisteren ook gekomen. (ja met jullie hulp gaat het er nog eens van komen dat ik dingen zelf uit vind.

Ik heb nu de code zoals ik denk dat hij moet.

HTML

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<input type ="file" name="upload">


PHP
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
<?php

require 'PHPMailerAutoload.php';

function
sendemail($name, $email, $subject, $upload, $phone, $message)
{

    

    $mail = new PHPMailer;
    

    $mail->From ='van adres';
    
    $mail->addAddress ('adres naar');               // Name is optional
    $mail->addReplyTo($email, $name);
    $mail->addCC($email);

    
    $name->name    = $name;
    $mail->Subject = $subject;
    $mail->AddAttachment = $upload;
    $mail->Body = $message;
    $mail->Body.= $phone;

    

    if($mail->send()) {
        return true;
        // ga dan naar thankyou.html
    }
    else
    {
        echo 'Message could not be sent.';
        echo 'Mailer Error: ' . $mail->ErrorInfo;
        return false;
    }
}

function
validate ($name, $email, $subject, $phone, $message)
{

    $error = '';
    
    if($name ==  '')
        $error = 'U hebt geen naam opgegeven';
    
    if (!filter_var($email, FILTER_VALIDATE_EMAIL))
         $error = '<font color="red"> U hebt geen emailadres  opgegeven </font>';
    
        if ($subject ==  '')
         $error = '<font color="red"> U hebt geen onderwerp opgegeven </font>';
    
        if ($phone == '')
        $error = '<font color="red"> U hebt geen telefoonnummer ingevoerd </font> ';
    
        if ($message ==  '')
        $error ='<font color="red"> U hebt geen bericht ingevoerd opgegeven </font> ';
    
    
    return $error;
}


$name = '';
$email = '';
$subject = '';
$upload = '';
$phone = '';
$message = '';

if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST' )
{

    //FORMULIER IS VERZONDEN
    

    $name = $_POST['name'];
    $email = $_POST['email'];
    $subject = $_POST['subject'];
    $uload = $_POST['upload'];
    $phone = $_POST['phone'];
    $message = $_POST['message'];
    
    $error = validate($name, $email, $subject, $phone, $message);
    
    if($error != '')
        echo $error;
    else
        if(sendemail($name, $email, $subject, $upload, $phone, $message) == true)
            header ('location: thankyou.html');
    
}


?>


Alleen wordt nu de bijlage nog niet meegezonden. De mail wordt verder zonder fouten verzonden. Ik heb volgens mij de finish in zicht.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

24/11/2015 15:31:28
Quote Anchor link
Bevat je formuliertag het attribuut/de eigenschap enctype="multipart/form-data"? Anders wordt er uberhaupt niets ge-upload.
 
Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

24/11/2015 15:40:49
Quote Anchor link
ja
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

24/11/2015 15:48:02
Quote Anchor link
Oh, je uploads zitten ook in $_FILES he, niet in $_POST.

Daarnaast worden je uploads tijdelijk (voor de duur van het script) in een directory gezet. Als je dit bestand als attachment wilt meesturen zul je deze uit deze tijdelijke folder moeten vissen via $_FILES['upload']['tmp_name']. Als het script klaar is met uitvoering wordt dit bestand verwijderd van deze tijdelijke locatie, voor die tijd zul je hier dus iets mee moeten doen. Ofwel meesturen als attachment, ofwel verplaatsen naar een meer permanente bestemming.

Dit soort bestanden zul je wel voorzichtig moeten behandelen, want deze kunnen virussen/trojans bevatten. Het is een goede gewoonte om nooit "user input" te vertrouwen.
Gewijzigd op 24/11/2015 15:49:06 door Thomas van den Heuvel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/11/2015 16:20:30
Quote Anchor link
Regel 19 mag weg, die slaat nergens op. Er is geen class die je met $name instantieert.
 
Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

24/11/2015 16:26:43
Quote Anchor link
Mag ik zeggen dat ik echt geen snars van snap! Moet ik een map aanmaken op de server waar ik ze tijdelijk inzet?

Kan je een stukje van de sluier oplichten met een deel van het script?
Gewijzigd op 24/11/2015 17:01:20 door Rubensky PHP starter
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/11/2015 18:14:03
Quote Anchor link
Bestanden uploaden met PHP is niet echt geheel eenvoudig, tenzij je het behoorlijk goed doorhebt, en wat de valkuilen zijn die Thomas in zijn laatste alinea aanhaalt.

Standaard parkeert PHP de uploads in een aparte /tmp directory waar je meestal geen toegang tot hebt. Daarna kan je deze in je eigen directory schrijven met move_uploaded_files. Let dan heel goed op de extenties en mimetypes, en controleer in het geval van afbeeldingen of deze met getimagesize of deze geen FALSE retourneert.

Een kwaad exe-bestand met een trojan is anders snel genoeg geuploadt als iemand misbruik van je formulier maakt. Helaas gebeurt het nog te vaak dat dergelijke beheerderstools onbeveiligd en onbeschermd zijn en misbruikt worden.

Okee, net als PHPmailer heb je ook speciale classes die uplaoden vergemakkelijker, zoals de uploadclass op http://www.verot.net. Deze kan ook meteen op diverse wijze afbeeldingen resizen, croppen, watermerken etc...
Leuk voor beginners, maar ik raad wel aan om je alsnog eens te verdiepen in de werking van uploads via PHP (zie de Table of Contents).
Gewijzigd op 24/11/2015 18:17:53 door - Ariën -
 
Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

24/11/2015 19:38:24
Quote Anchor link
We gaan ons er eens in verdiepen want aan onveilige formulieren hebben we niets dank voor zover
 
Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

28/11/2015 13:11:28
Quote Anchor link
ik kom met een veel gemakkelijkere vraag het is me al uitgelegd maar op de 1 of andere manier wil het niet lukken.

Ik heb de volgende code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
if ($phone == '') \n  // telefoonnummer
        $error = '<font color="red"> U hebt geen telefoonnummer ingevoerd </font> <br>' ;
    
        if ($message ==  '') \n //bericht
        $error ='<font color="red"> U hebt geen bericht ingevoerd opgegeven </font>'  


(ik weet dat de font de oude manier is maar dat pas ik nog aan! )

De mail kan nu worden verzonden alleen worden het telefoonnummer en het bericht aan elkaar geplakt in de mail die ik ontvang dit wil ik natuurlijk onder elkaar. wat doe ik verkeerd?
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.