PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 27 28 29 30 31 ... 47 48 49 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

24/03/2012 23:44:44
Anchor link
Da's het betere werk :)
Enjoy!
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 17:08:26
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

31/03/2012 17:47:18
Anchor link
ik zie dat phphulp inmiddels ook een favicon heeft, mocht ook wel tijd worden. Het leek zo amateuristisch
 
- SanThe -

- SanThe -

31/03/2012 20:18:09
Anchor link
Vincent Huisman op 31/03/2012 17:47:18:
ik zie dat phphulp inmiddels ook een favicon heeft, mocht ook wel tijd worden. Het leek zo amateuristisch


Die is er al jaren. Echter nu een nieuwe, stuk frissere.
 
Jasper DS

Jasper DS

31/03/2012 20:38:44
Anchor link
ik vind het niet zo mooi eerlijk gezegd.. :s
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/03/2012 22:32:01
Anchor link
Ik ben er ook niet kapot van. Toch jammer hoe met sommige design zaken de plank wordt misgeslagen.

Hebben jullie trouwens ook al gezien dat er een nieuw anchor icoontje aan de rechterkant bij ieder bericht staat? Niet handig om het rechts te plaatsen waar je de wijzigen knop verwacht, maar daarnaast werkt het ook niet. Klik er maar eens op!
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

31/03/2012 23:03:13
Anchor link
Ik vind het niet mooi. Ik vind het niet passen bij phphulp.

@Ozzie het werkt wel klik maar eens op een willekeurig anchor knopje dan komt die post bovenaan. Bas moet alleen nog iets maken dat je gemakkelijker kunt sharen. Ipv eerst rechtermuisknop koppelingslocatie kopiëren.
 

31/03/2012 23:04:52
Anchor link
Hier werkt het niet
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

31/03/2012 23:09:39
Anchor link
Ik heb het net even snel getest. Het werkt mits je op pagina 1 bent. Omdat er in de links geen /{paginanummer}/ bij staat. Ik zal het even aan bas melden.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/03/2012 23:37:40
Anchor link
Jordi kroon op 31/03/2012 23:03:13:
@Ozzie het werkt wel...


Jordi kroon op 31/03/2012 23:09:39:
Ik heb het net even snel getest. Het werkt mits je op pagina 1 bent.


Ofwel... het werkt dus niet ;)
 
Wouter J

Wouter J

31/03/2012 23:45:56
Anchor link
Er is inderdaad een favicon. Dit had ik aangevraagd.

Gisteravond ben ik begonnen met mijn Update PM. Omdat Bas het waarschijnlijk te druk heeft om weeklijks even op het bug/feature deel te kijken heb ik besloten elke maand een PM te sturen met de belangrijke dingen en/of leuke dingen die toegevoegd/opgelost moeten worden.

Het heeft succesvol uitgepakt, want meerdere bugs en features (onder andere de favicon en links naar berichten) zijn vandaag opgelost/toegevoegd. Goed werk en ik hoop dat het zo door gaat!
 
- Raoul -

- Raoul -

01/04/2012 20:48:47
Anchor link
Omdat het 1 april is, even een heel flauwe woordspeling:

PHPGulp

Hahaha, wie snapt hem :-D
Gewijzigd op 01/04/2012 20:49:06 door - Raoul -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/04/2012 21:38:19
Anchor link
- Raoul - op 01/04/2012 20:48:47:
Hahaha, wie snapt hem :-D

Ik in ieder geval niet :-/
 

01/04/2012 22:01:03
Anchor link
Ik snap hem maar hij is de beetje droog.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/04/2012 22:10:07
Anchor link
Wat is dan de clou?
 
- Raoul -

- Raoul -

02/04/2012 02:03:10
Anchor link
Een gulp... xD
Gewijzigd op 02/04/2012 02:03:44 door - Raoul -
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

02/04/2012 02:05:43
Anchor link
Is hij nou zo flauw dat ik m ook niet snap. Of komt t omdat het 2 april is.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/04/2012 06:39:27
Anchor link
Jordi kroon op 02/04/2012 02:05:43:
Is hij nou zo flauw dat ik m ook niet snap. Of komt t omdat het 2 april is.

Ik snap 'm ook nog steeds niet.

Raoul, waar heb je het over... een gulp?
 

02/04/2012 07:49:02
Anchor link
php"gulp"
 
Gerhard l

gerhard l

02/04/2012 08:12:39
Anchor link
Ja en nu de clou?
 
Chris -

Chris -

02/04/2012 08:14:20
Anchor link
Mij ontgaat de clou ook..
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 27 28 29 30 31 ... 47 48 49 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.