PHP-hulp praat topic
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 53 volgende »
Weet er iemand hoe ik dit het beste kan doen?
Ene kleur wit
Andere kleur zwart
om en om zegmaar . Het is voor een forum .
Ene kleur wit
Andere kleur zwart
om en om zegmaar . Het is voor een forum .
Gewijzigd op 16/03/2011 15:18:22 door Jordi Kroon
@Jordi: http://phptuts.nl/view/22/
Ik zal er naar kijken :) Iemand nog iets meegemaakt?
Toevoeging op 16/03/2011 16:15:35:
Toevoeging op 16/03/2011 16:15:35:
Je kan ook gebruik maken van de CSS3 structural pseudo selector :nth-child() en dan even of odd invullen.
Hmm, ja ik heb nog iets leuks meegemaakt;
Iedereen uit onze klas heeft de master-key van de concierge nu. Een klasgenoot moest kauwgom krabben en kreeg de sleutel welke hij was vergeten in te leveren. Na schooltijd was die meteen naar een sleutelboer gegaan en heeft die sleutel na laten maken en nu verkoopt die jongen de sleutels voor 10 euro per stuk...
En wat heb je eraan? Nou; er zijn op misterieuze wijze 2 pakken met latex handschoenen uit de schoonmaak kast verdwenen en de lift maakt overuren.
(Nu nog de sleutel om de racks in de server ruimte te openen :D)
Iedereen uit onze klas heeft de master-key van de concierge nu. Een klasgenoot moest kauwgom krabben en kreeg de sleutel welke hij was vergeten in te leveren. Na schooltijd was die meteen naar een sleutelboer gegaan en heeft die sleutel na laten maken en nu verkoopt die jongen de sleutels voor 10 euro per stuk...
En wat heb je eraan? Nou; er zijn op misterieuze wijze 2 pakken met latex handschoenen uit de schoonmaak kast verdwenen en de lift maakt overuren.
Gewijzigd op 16/03/2011 17:41:44 door Bram Boos
Haha dat is slim
Toevoeging op 16/03/2011 18:55:33:
Is hier iemand handig in word?
Ik heb 15 bestanden ( 1 stukje per bestand )
Hoe kan ik die zo krijgen dat ze 1 bestand worden en dan alles onder elkaar dus ongeveer 20 pagina's onder elkaar ( dat is makkelijker voor het printen )
Hoe kan ik die zo krijgen dat ze 1 bestand worden en dan alles onder elkaar dus ongeveer 20 pagina's onder elkaar ( dat is makkelijker voor het printen )
dat zul je denk ik zelf moeten gaan kopiëren en plakken, ik denk niet dat daar een functie voor is.
met pdf kan dit wel
met pdf kan dit wel
@Bram
Oef, daar moet je wel mee uitkijken hoor .. Illegale schizzle.. :| Als ze die goser pakken ..
Oef, daar moet je wel mee uitkijken hoor .. Illegale schizzle.. :| Als ze die goser pakken ..
Heb alles geconverteerd naar pdf en dan weer naar word gaat een stuk sneller als kopieren plakken
Wat is JQuery UI toch geniaal .. :)
@Niels er kunnen ook voordelen aan zitten. De congierge vertrouwt ze niet meer en geeft ze geen sleutel meer waardoor ze niet meer hoeven te kauwgum krabben
Maar ik denk dat alleen die jongen alles over zich heen krijgt. Hij (jatte ) nam de sleutel mee en kopieerde en verkocht de gekopieerde sleutels
Maar ik denk dat alleen die jongen alles over zich heen krijgt. Hij (jatte ) nam de sleutel mee en kopieerde en verkocht de gekopieerde sleutels
vooral het doorverkopen is goed bedacht (minder als hij gepakt word :p)
@Jasper, @Jordi
Inderdaad, ik zou het dan voor mezelf houden. Nu heb je veel kans dat hij 'verlult' wordt.
Inderdaad, ik zou het dan voor mezelf houden. Nu heb je veel kans dat hij 'verlult' wordt.
ik zou de sleutel gewoon terug gebracht hebben. (altijd braaf he (a) :p)
Ik neem aan dat die goser dat ook gedaan heeft.. Anders is hij wel erg dom..*niet slim*
Gewijzigd op 16/03/2011 20:36:48 door Niels K
Hij had de 'echte' sleutel de volgende dag weer mee en bood zijn excuses aan. Het leuke is nog, de sleutel werkt op 3 van de 4 locatie's. Ik heb mijn broertje even aan het werk gezet ;)
Pakkans is klein hoor, wat willen ze doen? Mijn schoenen gaan doorzoeken?? Hahah
Pakkans is klein hoor, wat willen ze doen? Mijn schoenen gaan doorzoeken?? Hahah
@bram of er moet toevallig nu een congierge hier geregistreerd zijn xD
Jordi kroon op 16/03/2011 21:51:39:
@bram of er moet toevallig nu een congierge hier geregistreerd zijn xD
Er is er maar 1, het is maar een school van 300 leerlingen...
Dat is opzich best een
Kleine school
Kleine school
Bram Boos op 16/03/2011 16:21:16:
Hmm, ja ik heb nog iets leuks meegemaakt;
Ach, sommige lopers kan je gewoon kant en klaar kopen. Moet je het merk even weten en de reeks en je kunt het kopen. Het is zelfs zo dat je bepaalde reeksen zelf kan namaken, zonder origineel.
Wauw, wel twee pakken latex handschoenen, die je bij iedere drogist en iedere doe-het-zelf zaak kan halen.
Sommige van die kasten hebben ook gewoon lopers...
Jordi kroon op 16/03/2011 16:37:17:
Haha dat is slim
Als je een goede pdf printer hebt dan kan je gewoon doc bestanden er naar toe sturen en die voegt ze samen.
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 53 volgende »