' geeft lege input

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

03/08/2012 16:20:30
Quote Anchor link
Als er in een textarea een ' wordt getypt dan wordt het veld bij de update leeggemaakt. En ik dacht dat ik dit zo goed deed:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<input class= \"textfield\" type=\"text\" name=\"tekst1\" size =\"40\" value=\"".htmlspecialchars($editactie_titel['tekst'])."\">


Wat kan ik hier aan doen?

Toevoeging op 03/08/2012 16:24:00:

Sorry, het veld veranderd niet zie ik nu. Als hij leeg is, blijft hij leeg. Als er een waarde aanwezig was, blijft deze waarde staan. Met een ' wordt er niet geüpdatet.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 17:02:09
 
Stefan WM

Stefan WM

03/08/2012 16:25:24
Quote Anchor link
kun je even het hele stuk er om heen ook posten, dit is niet echt duidelijk. Daarnaast is dit geen textarea ;)

Ik vermoed dat je dit wilt:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<input class= "textfield" type="text" name="tekst1" size ="40" value=<?=htmlspecialchars($editactie_titel['tekst']) ?>">
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

03/08/2012 16:29:47
Quote Anchor link
Dit moet dus buiten php gebeuren?

Klopt dit is een 1 rij veld.
Gewijzigd op 03/08/2012 16:30:04 door Ferdi Verbeek
 
Stefan WM

Stefan WM

03/08/2012 16:33:19
Quote Anchor link
als je goed kijkt staat het php stuk tussen PHP tags ;)
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

03/08/2012 16:35:19
Quote Anchor link
Ja sorry, de hele pagina is php... een klein stukje meer.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
echo "<form id=\"editactie_form\" action=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."\" method=\"post\">
      <table id=\"editactie\">
      <tr>
          <td class=\"editactie\">
            Titel
        </td>
        <td>
              <input class= \"textfield\" type=\"text\" name=\"tekst1\" size =\"40\" value=\"".htmlspecialchars($editactie_titel['tekst'])."\">
        </td>


Toevoeging op 03/08/2012 16:35:42:

Waarom werkt het niet, is de functie alleen niet voldoende?
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

03/08/2012 16:37:12
Quote Anchor link
Gebruik bij een echo ' zodat je " in html kunt gebruiken. Scheelt je een berg \

$_SERVER['PHP_SELF'] is onveilig. Gebruik liever ""

Ik vermoed dat het fout gaat bij de actie naar/vanuit de database.
Hoe ziet je update-query er uit?
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

03/08/2012 16:38:40
Quote Anchor link
Ik weet dat er veel andere fouten zijn. Ik heb boeken gekocht en in de toekomstige sites zal het beter gaan. Ik hoop dat we ons alleen kunnen richten op dit specifieke probleem.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
if ($_POST['submit'] == "Opslaan" && $editactie_titel > 0)
    {
        $query = "UPDATE $tab_teksten SET tekst='$tekst1' WHERE beschrijving = 'actie_titel'";
          $result = mysql_query($query);

        $query = "UPDATE $tab_teksten SET tekst='$tekst2' WHERE beschrijving = 'actie_tekst'";
          $result = mysql_query($query);

        $query = "UPDATE $tab_teksten SET tekst='$tekst3' WHERE beschrijving = 'actie_datum'";
          $result = mysql_query($query);

        $query = "UPDATE $tab_teksten SET tekst='$tekst4' WHERE beschrijving = 'actie_volgende'";
          $result = mysql_query($query);
        
              echo "<script language=\"javascript\">location.href='editactie.php';</script>";
    }


Toevoeging op 03/08/2012 16:50:14:

Als ik het goed begrijp maakt de functie van alle speciale tekens een code toch? Maar dit gebeurt niet?

Toevoeging op 03/08/2012 16:51:58:

Of juist andersom? Maakt hij van de codes weer de tekens?
 
Stefan WM

Stefan WM

03/08/2012 17:24:06
Quote Anchor link
Ferdi Verbeek op 03/08/2012 16:38:40:
Ik hoop dat we ons alleen kunnen richten op dit specifieke probleem.


Ik denk niet dat veel mensen zo zin hebben om te reageren.
Iedereen doet zijn best je te helpen en je verder op weg te helpen, het zijn allemaal bruikbare tips!
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

03/08/2012 17:26:42
Quote Anchor link
Klopt, maar dit zie ik vaak gebeuren en ik weet en heb al meerdere malen verteld dat ik veel niet goed doe en daar aan werk.

Ik wil graag dit ene punt oplossen zodat ik me daarna kan richten op me 'studie'. En dit bedoel ik niet verkeerd. Ik waardeer jullie tips, maar hoop we degene die mij willen helpen kunnen kijken naar dit specialchars gebeuren.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

03/08/2012 18:17:45
Quote Anchor link
Ferdi Verbeek op 03/08/2012 16:38:40:
Ik hoop dat we ons alleen kunnen richten op dit specifieke probleem.


Struisvogelpolitiek. Doe het goed, zodat je fouten voorkomt.

Je script lijkt overigens erg veel op wat staat in http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/1-knop-voor-2-queries/85939/

Kopieer dan ook maar mijn reactie:
Obelix en Idefix op 01/08/2012 16:39:30:
Even wat praktische tips: gebruik variabelen buiten quotes.
Regel 1 t/m 3 is kopiëren van variabelen. Speciale reden voor?
Gebruik binnen php ' en in html " --> scheelt je een heleboel keren \
$_SERVER['PHP_SELF'] is onveilig.
Een formulier maak je tegenwoordig liever niet meer met een tabel-opmaak, maar met css. inline stylen is eigenlijk ook niet meer echt van deze tijd.
Gebruik geen * maar geef de velden op die je wilt.
Mis in je query's foutafhandeling.
Laat het hier maar even bij ;-)


En als 'bonus' : je script is lek.
Debuggen: kijk wat je querys laten zien. Gaat dat goed?
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

03/08/2012 19:45:50
Quote Anchor link
...

Vervelende kerel.

Ik zoek mijn antwoord zelf wel.

Toevoeging op 03/08/2012 19:51:04:

Ik ben op vrijwillige basis voor iemand een website aan het maken. Ik weet dat er veel fout aan is en heb dat ook meerdere malen herhaalt. Ik wil deze graag afronden, omdat hij zeer ver is en ik dan zelf wil studeren naar PHP (ik heb daar spullen voor gekocht) etc. Ik kan deze niet laten wachten.

Ik kom hier met een probleem, maar vervolgens ga je opnoemen (en meerdere lui hier) wat er nog meer fout aan is. Daar heb ik toch geen ene reet aan?
 
Eddy E

Eddy E

03/08/2012 19:51:13
Quote Anchor link
Succes dan.


Geef dan even waar de professionele/deskundige om vraagt.
Jouw probleem zit ergens anders dan in de HTML.
Obelix vraagt daar naar, maar jij geeft geen (volledig) antwoord.
In dit geval is het spreekwoord: "Eigen schuld, dikke bult" denk ik wel van toepassing.
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

03/08/2012 19:53:04
Quote Anchor link
Eddy Erkelens op 03/08/2012 19:51:13:
Jouw probleem zit ergens anders dan in de HTML.
Obelix vraagt daar naar, maar jij geeft geen (volledig) antwoord.


Daar vraagt hij zeker niet naar. Wat hebben de css, *, / of de variabelen daar nou mee te maken?
Gewijzigd op 03/08/2012 19:53:37 door Ferdi Verbeek
 
Eddy E

Eddy E

03/08/2012 20:01:39
Quote Anchor link
Het script is meer dan die ene regel die jij niet werkend krijgt door iets heel simpels.

Maar met al die boeken ga je het vast zelf vinden hoor...... Luisteren naar ervaren mensen moet je vooral niet doen.



Kortom: ik zal Obelix maar even citeren... Blijkbaar lees je er strak overheen en/of wil je het niet zien.
Obelix en Idefix op 03/08/2012 16:37:12:
Hoe ziet je update-query er uit?
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

03/08/2012 20:10:59
Quote Anchor link
Ferdi Verbeek op 03/08/2012 19:45:50:
Vervelende kerel.

Toevoeging op 03/08/2012 19:51:04:
Ik ben op vrijwillige basis voor iemand een website aan het maken.

Ferdi Verbeek op 03/08/2012 19:45:50:
Toevoeging op 03/08/2012 19:51:04:
Ik kan deze niet laten wachten.


Doe het wel. Laat je opdrachtgever (even) wachten en lever iets wat goed is.
Noem mij een vervelende kerel; ik wil je alleen maar duidelijk maken dat je script niet goed is. Als je het gebruikt voor jezelf om te testen/leren, vind ik het nog tot daar aan toe, maar je gaat dit toch niet echt als website publiceren. Al doe je het vrijwillig. Dit moet je een ander niet willen aandoen.

Ferdi Verbeek op 03/08/2012 19:45:50:
Toevoeging op 03/08/2012 19:51:04:
ik dan zelf wil studeren naar PHP (ik heb daar spullen voor gekocht) etc.

De meeste boeken zullen je zaken verkeerd aanleren. Doorgaans wordt er niet gesproken over foutafhandeling, wordt geselecteerd met *, etc. Juist allemaal zaken waar je op dit forum (al meerdere malen) op gewezen bent.

@Eddy: in zijn post van 03/08/2012 16:38:40 staat een update-query.
Maar, zoals eerder aangegeven, op die code (en query) is het nodige aan te merken.

Ferdi Verbeek wil echter alleen maar iets klaar hebben. Of het goed en veilig is, maakt (kennelijk) niets uit.
In mijn post van 03/08/2012 18:17:45 geef ik o.a. aan: foutafhandeling en een tip om te debuggen. Zolang je niets doet met de tips die gegeven worden, zie ik niet echt veel nut om je verder te helpen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/08/2012 20:18:08
Quote Anchor link
Ferdi Verbeek op 03/08/2012 19:45:50:
...

Vervelende kerel.

Ik zoek mijn antwoord zelf wel.

Toevoeging op 03/08/2012 19:51:04:

Ik kom hier met een probleem, maar vervolgens ga je opnoemen (en meerdere lui hier) wat er nog meer fout aan is. Daar heb ik toch geen ene reet aan?

Kom op mensen, ga hier toch niet zoveel aandacht aan besteden. Iemand die op deze manier zijn mede forumgenoten te woord staat ("Vervelende kerel.") daar ga je toch niet zoveel tijd en energie in steken. Laat het hem gewoon lekker zelf uitzoeken als ie dat zo graag wil. Iemand die zo praat is de tijd en moeite niet waard.
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

03/08/2012 22:38:28
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 03/08/2012 20:10:59:
maar je gaat dit toch niet echt als website publiceren. Al doe je het vrijwillig. Dit moet je een ander niet willen aandoen.


Waarom niet? De website werkt verder prima en ziet er goed uit. Je moet niet overdrijven. Jammer dat er zo wordt gereageerd weer. In de toekomst zal ik hem aanpassen en beter maken. Ik maak er een goede backup van en erg gecompliceerd is de website niet.

De website geeft ook alleen enkele notices (door definities van variabelen, wat ik nog niet begrijp) en geen echte foutmeldingen. Natuurlijk is de coding niet netjes, maar hij werkt en doet wat hij moet doen. In de toekomst wil ik niet zo verder natuurlijk.

En dat gezeur over boeken en hoe goed jullie wel niet zijn, is nu wel duidelijk hoor. Maar ik ga graag mijn eigen weg.

Toevoeging op 03/08/2012 23:07:49:

Goed even voor de mensen met hetzelfde probleem:

Ik heb dit opgelost door gebruik te maken van mysql_real_escape_string. Iets wat je blijkbaar beter altijd moet gebruiken.
Gewijzigd op 03/08/2012 22:39:02 door Ferdi Verbeek
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/08/2012 23:10:29
Quote Anchor link
Prima, maar kom niet klagen als het problemen oplevert door een upgrade op de server of wat dan ook. Vroeger bouwden we plaggenhutjes maar tegenwoordig kan dit niet meer. Dit voorbeeld geldt ook bij programmeren. Als je het doet, doe het dan liever goed.
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

03/08/2012 23:12:17
Quote Anchor link
Ja precies, en dat realiseerde ik me ook en hierna zou ik toch gaan 'studeren' om dit in de toekomst wel goed te doen? Of heb je me andere 5 posts ook al gemist.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

03/08/2012 23:49:38
Quote Anchor link
En in eerdere posts wordt ook al uitgelegd dat je vaak beter geen boeken moet gebruiken om het te leren aangezien het daar vaar verkeerd in staat
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

03/08/2012 23:51:03
Quote Anchor link
Ja precies, dus jullie leggen niets uit en noemen zo veel mogelijk fouten op. Vervolgens vertellen (in eerder topic) dat ik moet zoeken naar boeken en goede uitleg op internet. En vervolgens is dat ook niet goed. Wordt nog leuk zo.

:)
Gewijzigd op 03/08/2012 23:54:00 door Ferdi Verbeek
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.