Beoordeling website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 16:51:57
Quote Anchor link
Ik heb een website gemaakt als webdesigner dus er zit wel veel van webdesign in, alleen wil ik weten wat de wereld ervan vindt.
Het duurt erg lang voordat de site geladen is dus de afbeeldingen enzo moet je wel even afwachten..
Site.


Alvast bedankt ! (de site is in het Engels en zouden de mensen die reageren ermee rekening kunnen houden dat ik nog maar 13 jaar ben..)

EDIT : In internet Explorer werkt die nog niet zo goed...
Gewijzigd op 14/08/2011 16:54:26 door Ahmed Ano
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 19:49:41
 
Gerhard l

gerhard l

14/08/2011 16:54:25
Quote Anchor link
Het laden van de site duurt me al te lang, sorry.
 
Eric Wagener

Eric Wagener

14/08/2011 16:55:52
Quote Anchor link
"Even wachten" is een eufemisme.

"De wachttijd voor de verbinding is verstreken"
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 16:56:13
Quote Anchor link
Ik ga even de site ergens anders uploaden...
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/08/2011 16:56:16
Quote Anchor link
laden duurt inderdaad veel te lang, de gemiddelde persoon zal al lang weer weg zijn voordat de pagina geladen is. het gaat met 2 kbps

ook is de pagina te breed, ik heb een scrollbalk

Quote:
Because we're young, the sites we make are very cheap...

zo ziet het er ook wel uit eerlijk gezegt
Gewijzigd op 14/08/2011 16:58:47 door Vincent Huisman
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:00:08
Quote Anchor link
okey ik zal aan de breedte en lengte werken.
Bedankt voor je feedback in ieder geval ;)

Toevoeging op 14/08/2011 17:03:30:

De nieuwe site

Ik heb hem geupload en hij is daar, in internet explorer werkt hij niet 100% dus zou je alleen willen reageren als je firefox of iets waar het wel in werkt gebruikt.
 
Write Down

Write Down

14/08/2011 17:05:38
Quote Anchor link
Veel te druk, leest echt niet prettig.

Je links zijn niet opgemaakt? Fouten in je HTML evenals in je CSS. CSS niet in apart bestand. En het ergste van al, design opgemaakt met tabellen: not-done.

Verder sluit ik me aan bij Vincent, het ziet er cheap uit.

Toevoeging op 14/08/2011 17:09:51:

De nieuwe link is nog niet actief.
Gewijzigd op 14/08/2011 17:10:54 door Write Down
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 17:11:28
Quote Anchor link
Voor de mensen die 'm niet kunnen zien, hier een screenshot:

klik

Toen jij schreef "Ik heb een website gemaakt als webdesigner dus er zit wel veel van webdesign in" waren mijn verwachtingen hoog. Na het zien van de website helaas niet meer. Het lijkt wel een kleurboek van een kleuter. Sorry, dat klinkt niet heel aardig... maar het is ook echt niet zo heel goed....
Gewijzigd op 14/08/2011 17:12:04 door Ozzie PHP
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:14:38
Quote Anchor link
Dus jullie raden het af om alle info op een pagina te zetten ?

btw : bedankt dat je een screenshot hebt gemaakt ;)
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/08/2011 17:30:23
Quote Anchor link
alle info kan bet op 1 pagina. Maar niet zo druk zoals het nu is
 
Write Down

Write Down

14/08/2011 17:37:38
Quote Anchor link
Verder ook wel vreemd, volledig in het Engels maar wel een Nederlands klinkende titel "Webtechneut".

Toevoeging op 14/08/2011 17:40:54:

En ik kan me idd voorstellen dat hij voor sommige mensen nogal breed uitvalt. Ikzelf heb een 24" scherm, en hij pakt aardig wat ruimte in.
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:42:15
Quote Anchor link
Titel = Naam
Ik weet dat een naam internationaal ook gewoon moet kunnen klinken alleen het is nu gewoon een soort van voorbeeld naam met een voorbeeld site
 
Write Down

Write Down

14/08/2011 18:06:36
Quote Anchor link
Off: Een naam van een boek / een titel van een boek. Een naam van een website / een titel van een website.

Maar dus het design wat minder druk maken, een meer standaard lettertype gebruiken, betere code gebruiken, minder breed gaan.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/08/2011 18:14:29
Quote Anchor link
Waarom in het Engels? En als je dan toch zo nodig in het Engels wilt doen, zorg dan in ieder geval dat het foutloos is. "Look at us portfolio" is volgens mij in ieder geval niet goed en zo zijn er meer teksten waarbij ik mijn vraagtekens plaats.

Daarnaast: ik vind het een opmaak van een 13 jarige. Speels/kinderlijk. Prima, maar als je dit zakelijk wilt gaan doen, zou ik ook voor een zakelijkere uitstraling kiezen.
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 18:33:46
Quote Anchor link
Ja deze website was dan echt voor een kleurrijke design.
Ik denk niet dat ik het zakelijk ga doen, maar ik maak gewoon een paar websites in de vakantie als ik niets te doen heb.
En me Engels, dat is bijna een drama daar heb je gelijk over :)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 18:36:05
Quote Anchor link
Ahmed Ano op 14/08/2011 18:33:46:
En me Engels, dat is bijna een drama daar heb je gelijk over :)

Niet alleen je Engels :-)

Zo dus:
En mijn Engels is bijna een drama, daar heb je gelijk in! :)
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 19:22:59
Quote Anchor link
Dankjewel voor correctie !:D

Even de cijfers :
Nederlands : Gem. 6.4
Engels : 8.7
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 19:42:53
Quote Anchor link
Je hebt in ieder geval gevoel voor humor! :-D
 
Joey Drieling

Joey Drieling

14/08/2011 20:10:29
Quote Anchor link
Als je site gewoon W3C valid is werkt je site ook gewoon in IE. Veder zijn de plaatjes veel te zwaar, en killing voor het laaden van de pagina. En warom zo groote koppen gebruiken? Je heb alleen de @fon-face in TTF betand, om een font in alle browsers te laaten werken moet je ook TTF, EOT, WOFF en SVG hebben kan je gratis maaken op http://www.fontsquirrel.com/fontface/generator
Gewijzigd op 14/08/2011 20:17:57 door Joey Drieling
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 22:14:31
Quote Anchor link
Bedankt voor de tips en commentaar, ik zal deze website zo houden als die nu is als een Foute Site en ik zal aan een nieuwe site beginnen.

Gr.
Ahmed
 
Maarten PHP

Maarten PHP

15/08/2011 07:17:49
Quote Anchor link
Ik vraag me af ga je nog wat aan het design is IE doen. Ziet er erg beroerd uit.

Screenshot: http://i56.tinypic.com/167jm6u.png
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.