Beoordeling website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 16:51:57
Quote Anchor link
Ik heb een website gemaakt als webdesigner dus er zit wel veel van webdesign in, alleen wil ik weten wat de wereld ervan vindt.
Het duurt erg lang voordat de site geladen is dus de afbeeldingen enzo moet je wel even afwachten..
Site.


Alvast bedankt ! (de site is in het Engels en zouden de mensen die reageren ermee rekening kunnen houden dat ik nog maar 13 jaar ben..)

EDIT : In internet Explorer werkt die nog niet zo goed...
Gewijzigd op 14/08/2011 16:54:26 door Ahmed Ano
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 04:23:18
 
Gerhard l

gerhard l

14/08/2011 16:54:25
Quote Anchor link
Het laden van de site duurt me al te lang, sorry.
 
Eric Wagener

Eric Wagener

14/08/2011 16:55:52
Quote Anchor link
"Even wachten" is een eufemisme.

"De wachttijd voor de verbinding is verstreken"
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 16:56:13
Quote Anchor link
Ik ga even de site ergens anders uploaden...
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/08/2011 16:56:16
Quote Anchor link
laden duurt inderdaad veel te lang, de gemiddelde persoon zal al lang weer weg zijn voordat de pagina geladen is. het gaat met 2 kbps

ook is de pagina te breed, ik heb een scrollbalk

Quote:
Because we're young, the sites we make are very cheap...

zo ziet het er ook wel uit eerlijk gezegt
Gewijzigd op 14/08/2011 16:58:47 door Vincent Huisman
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:00:08
Quote Anchor link
okey ik zal aan de breedte en lengte werken.
Bedankt voor je feedback in ieder geval ;)

Toevoeging op 14/08/2011 17:03:30:

De nieuwe site

Ik heb hem geupload en hij is daar, in internet explorer werkt hij niet 100% dus zou je alleen willen reageren als je firefox of iets waar het wel in werkt gebruikt.
 
Write Down

Write Down

14/08/2011 17:05:38
Quote Anchor link
Veel te druk, leest echt niet prettig.

Je links zijn niet opgemaakt? Fouten in je HTML evenals in je CSS. CSS niet in apart bestand. En het ergste van al, design opgemaakt met tabellen: not-done.

Verder sluit ik me aan bij Vincent, het ziet er cheap uit.

Toevoeging op 14/08/2011 17:09:51:

De nieuwe link is nog niet actief.
Gewijzigd op 14/08/2011 17:10:54 door Write Down
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 17:11:28
Quote Anchor link
Voor de mensen die 'm niet kunnen zien, hier een screenshot:

klik

Toen jij schreef "Ik heb een website gemaakt als webdesigner dus er zit wel veel van webdesign in" waren mijn verwachtingen hoog. Na het zien van de website helaas niet meer. Het lijkt wel een kleurboek van een kleuter. Sorry, dat klinkt niet heel aardig... maar het is ook echt niet zo heel goed....
Gewijzigd op 14/08/2011 17:12:04 door Ozzie PHP
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:14:38
Quote Anchor link
Dus jullie raden het af om alle info op een pagina te zetten ?

btw : bedankt dat je een screenshot hebt gemaakt ;)
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/08/2011 17:30:23
Quote Anchor link
alle info kan bet op 1 pagina. Maar niet zo druk zoals het nu is
 
Write Down

Write Down

14/08/2011 17:37:38
Quote Anchor link
Verder ook wel vreemd, volledig in het Engels maar wel een Nederlands klinkende titel "Webtechneut".

Toevoeging op 14/08/2011 17:40:54:

En ik kan me idd voorstellen dat hij voor sommige mensen nogal breed uitvalt. Ikzelf heb een 24" scherm, en hij pakt aardig wat ruimte in.
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:42:15
Quote Anchor link
Titel = Naam
Ik weet dat een naam internationaal ook gewoon moet kunnen klinken alleen het is nu gewoon een soort van voorbeeld naam met een voorbeeld site
 
Write Down

Write Down

14/08/2011 18:06:36
Quote Anchor link
Off: Een naam van een boek / een titel van een boek. Een naam van een website / een titel van een website.

Maar dus het design wat minder druk maken, een meer standaard lettertype gebruiken, betere code gebruiken, minder breed gaan.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/08/2011 18:14:29
Quote Anchor link
Waarom in het Engels? En als je dan toch zo nodig in het Engels wilt doen, zorg dan in ieder geval dat het foutloos is. "Look at us portfolio" is volgens mij in ieder geval niet goed en zo zijn er meer teksten waarbij ik mijn vraagtekens plaats.

Daarnaast: ik vind het een opmaak van een 13 jarige. Speels/kinderlijk. Prima, maar als je dit zakelijk wilt gaan doen, zou ik ook voor een zakelijkere uitstraling kiezen.
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 18:33:46
Quote Anchor link
Ja deze website was dan echt voor een kleurrijke design.
Ik denk niet dat ik het zakelijk ga doen, maar ik maak gewoon een paar websites in de vakantie als ik niets te doen heb.
En me Engels, dat is bijna een drama daar heb je gelijk over :)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 18:36:05
Quote Anchor link
Ahmed Ano op 14/08/2011 18:33:46:
En me Engels, dat is bijna een drama daar heb je gelijk over :)

Niet alleen je Engels :-)

Zo dus:
En mijn Engels is bijna een drama, daar heb je gelijk in! :)
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 19:22:59
Quote Anchor link
Dankjewel voor correctie !:D

Even de cijfers :
Nederlands : Gem. 6.4
Engels : 8.7
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 19:42:53
Quote Anchor link
Je hebt in ieder geval gevoel voor humor! :-D
 
Joey Drieling

Joey Drieling

14/08/2011 20:10:29
Quote Anchor link
Als je site gewoon W3C valid is werkt je site ook gewoon in IE. Veder zijn de plaatjes veel te zwaar, en killing voor het laaden van de pagina. En warom zo groote koppen gebruiken? Je heb alleen de @fon-face in TTF betand, om een font in alle browsers te laaten werken moet je ook TTF, EOT, WOFF en SVG hebben kan je gratis maaken op http://www.fontsquirrel.com/fontface/generator
Gewijzigd op 14/08/2011 20:17:57 door Joey Drieling
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 22:14:31
Quote Anchor link
Bedankt voor de tips en commentaar, ik zal deze website zo houden als die nu is als een Foute Site en ik zal aan een nieuwe site beginnen.

Gr.
Ahmed
 
Maarten PHP

Maarten PHP

15/08/2011 07:17:49
Quote Anchor link
Ik vraag me af ga je nog wat aan het design is IE doen. Ziet er erg beroerd uit.

Screenshot: http://i56.tinypic.com/167jm6u.png
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.