Bugs

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 volgende »

16/05/2010 21:18:00
Anchor link
Ja, ik bedoelde dus <br> maar zat nog aan die spatie te denken. Zie mijn uitleg nu...
In dat codeboxje scroll helemaal naar rechts.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 06:51:00
 
Pepijn Zoekthelp

Pepijn Zoekthelp

16/05/2010 21:27:48
Anchor link
Ik maak geen nieuw account aan, ik log gewoon met mijn oude account in.
 
B a s
Beheerder

B a s

16/05/2010 21:54:54
Anchor link
Super, thanks guys! Ik heb het weten op te lossen. Precies wat Jelmer zei :-)

Pepijn:
Hallo iedereen! Fijn dat phphulp weer terug is.

Ik probeerde net met mijn oude account: crocopep[at]gmail[dot]com in te loggen, vervolgens moet ik wat gegevens aanvullen. Dan krijg ik te horen: e-mailadres is al in gebruik bij een ander account! Terwijl ik net met datzelfde email adres heb ingelogd!

Dit account is waardeloos.

EDIT:
Plaatje ter verduidelijking:
http://pbogaard.nl/phphulp/phphulp_doet_gek.png


Je had twee accounts, uit 2007. Heb de gene die je niet gebruikt verwijderd.

Scripts RSS feed werkt nu ook weer.

Bij edit of reply topic gaat het nu goed met het springen naar het bericht. Als je nu via de tracker aan de linkerkant op een topic klikt, word je doorgestuurd naar de laatste pagina.
Gewijzigd op 16/05/2010 22:23:30 door B a s
 
Mui ter

Mui ter

16/05/2010 23:02:46
Anchor link
Bas:
Als je nu via de tracker aan de linkerkant op een topic klikt, word je doorgestuurd naar de laatste pagina.


Goed bezig!
 
Alfred -

Alfred -

16/05/2010 23:15:49
Anchor link
Klein detail; als iemand zijn bericht wijzigd, en je hovert over de naam van de auteur; komt de title tag niet goed. Staat een quote te veel in de code..
 
B a s
Beheerder

B a s

16/05/2010 23:27:15
Anchor link
Dank u Rafael. Is aangepast.
 
Thomas Verschoof

Thomas Verschoof

16/05/2010 23:46:35
Anchor link
Ik weet niet of het al genoemd is, maar het feit dat alleen php code in een code blok wordt gezet is vrij irri als men een andere persoon probeert te helpen en daarbij eerst html opgenoemd wordt en daartussenin een blok php code. Dat maakt de structuur een beetje onduidelijk. Iemand enig idee wat de tags hier zijn voor een code blok? is dat nog gewoon <code></code> ?
 
L B

L B

17/05/2010 09:27:39
Anchor link
Volgens mij doet de zoekfunctie het nog niet echt goed. Want als ik in google intyp: mysqli tutorial. Dan kom ik daar wel uit bij phphulp. Maar als ik dat hier intyp dan krijg ik helemaal niks.
En dit is bij meerdere zoekwoorden zo.
 
Chris -

Chris -

17/05/2010 10:00:48
Anchor link
Quote:
Quote:
Dubbele
Quote:
Quotes
werken niet helemaal...


b i[/b] i [/b]

Edit: De UBB-class heeft dus nog wat werk nodig. Kan me er een herinneren van Richard die erg goed werkte ^^
Gewijzigd op 17/05/2010 10:01:58 door Chris -
 
Synaps Framework

Synaps Framework

17/05/2010 13:57:13
Anchor link
Als je bij je profiel geen intresses plaatst, komt je e-mail adres er voor in de plaats. Lijkt me niet de bedoeling ;)
 
Roel -

Roel -

17/05/2010 13:58:44
Anchor link
Ik kan nog steeds geen PHP-bestanden uploaden :S
 
Chris -

Chris -

17/05/2010 14:05:02
Anchor link
Roel, waar wil jij PHP-bestanden uploaden dan?
 
B a s
Beheerder

B a s

17/05/2010 14:05:08
Anchor link
Roel, ik had het even geprobeerd met je pastebin. Maar dat werkt gewoon. Wil je de bestanden eens naar mij e-mailen die je probeert up te loaden?

Ik PM je nu mijn email adres.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

17/05/2010 16:33:26
Anchor link
Parse error: syntax error, unexpected '"', expecting ']' in /var/www/vhosts/phphulp.nl/httpdocs/classes/ubb.inc.php(285) : regexp code on line 8 in http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/multiple-updates/70908/last/
 
Chris -

Chris -

17/05/2010 16:40:02
Anchor link
PM versturen; Typo (vesturen ipv versturen) Opgelost =)

Overigens, lijkt alsof de oude UBB-class wordt gebruikt! Klopt dat?
Gewijzigd op 17/05/2010 17:05:42 door Chris -
 
Steff   an

Steff an

17/05/2010 16:46:55
Anchor link
Bas! Zet je error reporting nu eens uit!!! Straks wordt je website wéér gehackt omdat er gebruikers zijn die teveel info krijgen. En gebruik alsjeblieft andere code voor het UBB-verhaal, straks wordt het weer gebruikt om de inloggegevens van je DB te achterhalen.
Gewijzigd op 17/05/2010 16:51:11 door Steff an
 
Steff   an

Steff an

17/05/2010 16:49:01
Anchor link
Gewijzigd op 17/05/2010 16:53:05 door Steff an
 
Synaps Framework

Synaps Framework

17/05/2010 16:58:08
Anchor link
-.- nvm
Gewijzigd op 17/05/2010 16:58:58 door Synaps Framework
 
Steff   an

Steff an

17/05/2010 16:59:03
Anchor link
Klaasjan:
.. del [hier stond dus een error]

Dat Pepijn?
Gewijzigd op 17/05/2010 17:01:38 door Steff an
 
B a s
Beheerder

B a s

17/05/2010 17:06:13
Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Test
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.