Cannot modify header information

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 13:51:23
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik ben bezig met een site die in meerdere talen kan worden weergegeven.
Op mijn localhost werkt alles maar zodra ik hem upload krijg ik de error:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/mbdesigner.nl/mbdesigner.nl/httpd.www/Fair/functions/main.functions.php:119) in /customers/mbdesigner.nl/mbdesigner.nl/httpd.www/Fair/pages/dynamic/language.php on line 32

(regel 119 in main.functions.php is het sluit teken van PHP ( ? > ) en op regel 32 in language.php staat: setcookie("language", 'nl', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));)

Hoe het werkt:

Er staat ergens een URL die er zo uit ziet:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="?page=language&language=nl&page2=<?php echo $_GET['page']; ?>">VLAGGETJE NEDERLANDS</a>


Hij wordt dan doorverwezen naar de language.php pagina:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
<?php
if (!isset($frame_check)){ header('location: ../../index.php'); }

if (!isset($_GET['language']) || empty ($_GET['language']))
{

    echo '<b>'.LANGUAGE.'</b>';
    echo "<br/><br/>";
    echo NOLANGUAGE;
}

else
{
    $language = $_GET['language'];
    switch ($language)
    {

        // Standaard
        default:
        if (!isset($_COOKIE['language']))
        {

            setcookie("language", 'nl', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

        else
        {
            setcookie("language", "", time()-3600);
            setcookie("language", 'nl', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

        echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=?page='.$_GET['page2'].'" />';
        break;
        
        // Nederlands
        case 'nl':
        if (!isset($_COOKIE['language']))
        {

            setcookie("language", 'nl', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

        else
        {
            setcookie("language", "", time()-3600);
            setcookie("language", 'nl', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

        echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=?page='.$_GET['page2'].'" />';
        break;    
        
        // Engels
        case 'en':
        if (!isset($_COOKIE['language']))
        {

            setcookie("language", 'en', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

        else
        {
            setcookie("language", "", time()-3600);
            setcookie("language", 'en', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

        echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=?page='.$_GET['page2'].'" />';
        break;    
        
        // Duits
        case 'de':
        if (!isset($_COOKIE['language']))
        {

            setcookie("language", 'de', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

        else
        {
            setcookie("language", "", time()-3600);
            setcookie("language", 'de', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

        echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=?page='.$_GET['page2'].'" />';
        break;    
    }
}


?>


En als de cookie is geplaatst/gezet gaat hij weer naar de pagina waar je op stond (is $_GET['page2']) En op die pagina staat bovenaan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php check_language(); // Taal zoeken ?>


Die hoort bij de functie:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
function check_language()
{

    // Bestaat de cookie met de language waarde (nl,en of de)
    if (!isset($_COOKIE['language']))
    {

        require_once('languages/nl.php');
    }

    else
    {
        require_once('languages/'.$_COOKIE['language'].'.php');
    }    
}

?>


Hopelijk snapt iemand er nog iets van en kan hij/zij mij helpen.

Alvast bedankt!

Edit: Sporen van 'weinig kennis' verwijderd. --> MD5 troep
Gewijzigd op 30/12/2010 14:05:24 door P-ter AA
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 05:02:16
 

30/12/2010 13:53:27
Quote Anchor link
wtf is dit voor onzin:
case ''.md5('en').'':
 
P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 13:55:13
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 13:53:27:
wtf is dit voor onzin:
case ''.md5('en').'':


Haha, ja dat was/is een test om er voor te zorgen dat de pagina niet zichtbaar is. Maar dat maakt voor de fout niks uit. Ik verzin daar nog een andere oplossing voor.
Gewijzigd op 30/12/2010 13:55:51 door P-ter AA
 

30/12/2010 13:56:09
Quote Anchor link
Die onzin duid er bij mij al op dat je scripting kennis niet erg groot is.
Vanwaar die quotes?
 
P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 13:58:45
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 13:56:09:
Die onzin duid er bij mij al op dat je scripting kennis niet erg groot is.
Vanwaar die quotes?


Oke.

Bij case bedoel je? Omdat in mijn vorige script (van een tijd geleden) een string stond tussen ''. Dus ik heb het er gewoon tussen gezet. Maar het kan dus schijnbaar ook zonder?
Gewijzigd op 30/12/2010 13:58:58 door P-ter AA
 

30/12/2010 14:02:03
Quote Anchor link
Wat doet de . operator, die plakt variabelen e.d. aan elkaar.
Dus wat zeg jij ?
plak NIKS aan een md5-string met NIKS erachter.
Know your basics!
 
P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 14:06:41
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 14:02:03:
Wat doet de . operator, die plakt variabelen e.d. aan elkaar.
Dus wat zeg jij ?
plak NIKS aan een md5-string met NIKS erachter.
Know your basics!


Ik weet wat ze betekenen. Ik heb er alleen niet bij stil gestaan. Ik heb de code van eerder gewoon overgenomen..
(ik heb de MD5 onzin zoals jij dat noemt verwijderd.)
 

30/12/2010 14:10:36
Quote Anchor link
Ik zeg niet dat je die md5 zooi niet moet gebruiken, ik zeg dat hoe je het deed onzinnig was.
 
P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 14:15:02
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 14:10:36:
Ik zeg niet dat je die md5 zooi niet moet gebruiken, ik zeg dat hoe je het deed onzinnig was.


Ooh oke. Maar hoe moet ik het dan doen?

Ik moet even terug komen op wat ik eerder in het topic over de PHP Hulp slogan zei; Ik had misschien genuanceerder moeten reageren. Je bent gewoon duidelijk, en of je daar nou op zit te wachten of niet, het helpt wel. Nou zeg ik dit niet omdat ik wil dat je me nu helemaal gaat helpen maar omdat ik het nu anders ervaar

Maar nu weer ontopic.
 
Pim -

Pim -

30/12/2010 14:15:29
Quote Anchor link
Maar dit alles heeft niet zo veel met de gestelde vraag te maken...

Het betekent dat er al text (of witruimte) geëchod is voordat je die redirect doet. Om dit tegen te gaan moet je die dus allemaal weghalen en zorgen dat de < ?php tag altijd op het eerste karakter in de pagina staat.
Gewijzigd op 30/12/2010 14:15:45 door Pim -
 

30/12/2010 14:17:17
Quote Anchor link
Wat ook een manier is om nergens meer php sluit tags te doen.
Die md5's moet je gewoon doen zonder die quotes er omheen.
0+2+1+0 = 3, dus kan je ook 2+1=3 doen.
 
P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 14:26:11
Quote Anchor link
Pim - op 30/12/2010 14:15:29:
Maar dit alles heeft niet zo veel met de gestelde vraag te maken...

Het betekent dat er al text (of witruimte) geëchod is voordat je die redirect doet. Om dit tegen te gaan moet je die dus allemaal weghalen en zorgen dat de < ?php tag altijd op het eerste karakter in de pagina staat.


Dat is raar want die 'language check' staat bovenaan op de index pagina (waar door middel van require_once andere pagina's in geladen worden). Dit staat bovenaan op de index:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
session_start();
ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
require_once('functions/main.functions.php');
check_language(); // Taal kijken
connect(); // Connectie met de database;
if (!isset($_COOKIE['language'])){ $language = 'nl';}else{ $language = $_COOKIE['language'];}
if (!isset($_GET['page'])) { $page = md5("home"); }else { $page = $_GET['page']; }
?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "......


En die error verschijnt in language.php (ook hier is nog niks geëchod, zie hierboven de code van language.php)

Dus dat is vreemd. :S
(Ik krijg de code trouwens ook als ik de meta-tag refresh weg haal)


Karl Karl op 30/12/2010 14:17:17:
Wat ook een manier is om nergens meer php sluit tags te doen.
Die md5's moet je gewoon doen zonder die quotes er omheen.
0+2+1+0 = 3, dus kan je ook 2+1=3 doen.


oke bedankt! Ik zal het veranderen. :)
Gewijzigd op 30/12/2010 14:27:38 door P-ter AA
 
Kris Peeters

Kris Peeters

30/12/2010 14:46:43
Quote Anchor link
Gewoon even melden:

if (!isset($_GET['language']) || empty ($_GET['language']))

De functie empty() doet al een isset() controle.

Dit
if (empty ($_GET['language']))
volstaat
 
- SanThe -

- SanThe -

30/12/2010 15:10:20
Quote Anchor link
Maurice vB op 30/12/2010 14:26:11:
En die error verschijnt in language.php (ook hier is nog niks geëchod, zie hierboven de code van language.php)


Daar staan heel wat echo's in.
 
P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 15:12:39
Quote Anchor link
- SanThe - op 30/12/2010 15:10:20:
Maurice vB op 30/12/2010 14:26:11:
En die error verschijnt in language.php (ook hier is nog niks geëchod, zie hierboven de code van language.php)


Daar staan heel wat echo's in.


Maar die worden toch niet 'uitgevoerd' voor de redirect?
 
Mike Smit

Mike Smit

30/12/2010 15:14:28
Quote Anchor link
Je mag helemaal geen output hebben voor een header in php.
 
- SanThe -

- SanThe -

30/12/2010 15:16:42
Quote Anchor link
Ik denk dat je in main.functions.php moet zoeken.
 

30/12/2010 15:18:22
Quote Anchor link
- SanThe - op 30/12/2010 15:16:42:
Ik denk dat je in main.functions.php moet zoeken.


Ja.
En hij geeft aan dat het op de laatste regel is, dus php zal wel moeilijk doen rond de ? >
 
P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 15:22:09
Quote Anchor link
Maar er wordt gesproken over header(), maar die gebruik ik toch alleen in language.php bovenaan? verder nergens, en daarboven word niks geëchod..
 
Kris Peeters

Kris Peeters

30/12/2010 15:23:40
Quote Anchor link
In Drupal laten ze die laatste ?> gewoon altijd weg in php files waar functies staan.
 
Mike Smit

Mike Smit

30/12/2010 15:24:18
Quote Anchor link
Laat anders je main.functions.php eens zien? Mogelijk heb je daarin output boven een header.
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.