Checkbox formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Martijn L

Martijn L

05/09/2011 23:41:03
Quote Anchor link
Ik heb een vraag over een checkbox.

Na een aantal avonden te hebben besteed aan het zoeken naar mijn antwoord toch maar een topic openen.

Ik had wel een een tutorial gevonden maar die was volgens een aantal mensen heel slecht:
http://www.html-form-guide.com/php-form/php-form-checkbox.html

Wat is mijn vraag?

Hoe verwerk ik data vanuit een checkbox met php.

Wat ik hierbij wil is een beveiliging.

Deze beveiliging moet uit de database kijken of bij het aangevinkte bericht (mogelijk veranderd via een browser) bij die ID van dat bericht ook zijn Gebruikersnaam staat. En als dit niet het geval is de volledige actie afbreken en dit vermelden:

Een van de door jou geselecteerde berichten is niet van jou.

Als je het zou doen met een ander soort formulier zou ik dit hebben:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
<?php
if(isset($_POST['verwijder'])){
$controles     = mysql_query("SELECT * FROM `berichten` WHERE `ID`='$_POST['berichtnummer']' AND `owner`='{$_SESSION['login']}'");
$controle     = mysql_num_rows($controles);

if($controle < 1){
    echo'
        <tr>
            <td class="mainTxt" colspan="8">
                Een van de door jou geselecteerde auto\'s is niet van jou!.
            </td>
        </tr>
    '
;
}

else{
mysql_query("DELETE FROM `berichten` WHERE `ID`='$_POST['berichtnummer']' AND`gebruiker`='{$_SESSION['login']}'");
    echo'
        <tr>
            <td class="mainTxt" colspan="8">
                Je bericht is verwijderd!.
            </td>
        </tr>
    '
;
}
}

        echo'
                <form method="post">
                    <input type="text" name="berichtnummer" />
                                <br />
                        <input type="submit" name="verwijder" value="verwijder" />
                </form>
        '
;
?>


Ook heb ik een vraag over een aanmerking van iemand die op mij is gegeven maar waar ik geen verbetering bij kreeg.

Volgens dit desbetreffende persoon zijn mijn mysql_query's niet beveiligd. Ik begrijp niet wat hij/zij bedoeld. Als ik hierop op google zoek vind ik hoe je een server kan beveiligen.
Gewijzigd op 06/09/2011 22:55:19 door Martijn L
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 07:22:30
 
- SanThe -

- SanThe -

05/09/2011 23:54:23
Quote Anchor link
Gebruik geen backtics in je query's. Hou $vars buiten de quotes. Je script in nu inderdaad lek => sql-injection. (Gebruik mysql_real_escape_string()). Waarom eerst selecteren en dan pas verwijderen? Als het verwijderen niet lukt (0 records) is dat toch ook duidelijk.
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 00:07:14
Quote Anchor link
- SanThe - backtics beschermen je query toch tegen het gebruik van bijvoorbeeld als je een tabel hebt die update heet SELECT * FROM update dat die dan die tabel selecteert ipv per ongelijk updaten?


Hou $vars buiten de quotes

Bedoel je hierbij $_POST['verwijder']? dus het moet $_POST[verwijder] worden?
En wat is er verkeerd aan.

Ik wil niet eigenwijs zijn maar ben benieuwd.
Dus jij zou zeggen:

$safeid = mysql_real_escape_string($_POST[berichtnummer]);

mysql_query("DELETE FROM `berichten` WHERE `ID`='$safeid' AND`gebruiker`='{$_SESSION['login']}'");
 
- SanThe -

- SanThe -

06/09/2011 00:21:38
Quote Anchor link
Het is gewoon niet aan te raden om de reserved words van sql als tabel- of veldnaam te gebruiken. Een vergissing is dan zo gemaakt. $vars buiten quotes, zie mijn voorbeeld. Wat jij nu doet is de quotes om de key weghalen en die moeten juist blijven. Foutafhandeling ontbreekt ook.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$sql
= "SELECT * FROM berichten
    WHERE ID = '"
. mysql_real_escape_string($_POST['berichtnummer']) . "'
    AND owner = '"
. mysql_real_escape_string($_SESSION['login']) . "'";
$result = mysql_query($sql);
if(!$result)
{

    // error
}
else
{
    // ga verder
}
?>
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 12:18:29
Quote Anchor link
Dank je voor de zinvolle reactie (niet sarcastisch), heb je misschien ook een uitkomst voor m'n andere vraag?

Ik heb de tijd ik zou mijn query's eerst even moeten aanpassen.
Gewijzigd op 06/09/2011 12:26:12 door Martijn L
 
- SanThe -

- SanThe -

06/09/2011 14:04:13
Quote Anchor link
Martijn L op 06/09/2011 12:18:29:
heb je misschien ook een uitkomst voor m'n andere vraag?


Zie ik iets over het hoofd, welke vraag was dat?
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 15:30:47
Quote Anchor link
- SanThe - op 06/09/2011 14:04:13:
Martijn L op 06/09/2011 12:18:29:
heb je misschien ook een uitkomst voor m'n andere vraag?


Zie ik iets over het hoofd, welke vraag was dat?


Hoe verwerk ik data vanuit een checkbox met php.

Wat ik hierbij wil is een beveiliging.

Deze beveiliging moet uit de database kijken of bij het aangevinkte bericht (mogelijk veranderd via een browser) bij die ID van dat bericht ook zijn Gebruikersnaam staat. En als dit niet het geval is de volledige actie afbreken en dit vermelden:

Een van de door jou geselecteerde berichten is niet van jou.

Deze vraag als je hem niet begrijpt probeer ik hem nog anders te formuleren
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

06/09/2011 18:45:04
Quote Anchor link
Die beveiliging heb je er al in. Door op beide zaken te selecteren. OWNER zal trouwens waarchijnlijk een reserved word zijn
 
- SanThe -

- SanThe -

06/09/2011 19:18:16
Quote Anchor link
Klaasjan Boven op 06/09/2011 18:45:04:
OWNER zal trouwens waarchijnlijk een reserved word zijn


Volgens mij niet.
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

06/09/2011 19:26:25
Quote Anchor link
En daarbij is er niets mis met backticks, zolang als je maar een MySQL-server gebruikt. Santhe vind gewoon dat het er niet hoort :+).
 
Roel -

Roel -

06/09/2011 20:28:32
Quote Anchor link
Gereserveerde woorden gebruiken is spelen met vuur.
En wat doet een onervaren 'hoi-ik-gebruik-ob-start-voor-header-error-noob' dan? Natuurlijk, backticks ipv een fatsoenlijke naam!
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

06/09/2011 20:31:05
Quote Anchor link
Gewoon beiden gebruiken, ik vind backticks juist fijn voor de overzichtelijkheid.
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 21:04:23
Quote Anchor link
Klaasjan Boven op 06/09/2011 18:45:04:
Die beveiliging heb je er al in. Door op beide zaken te selecteren. OWNER zal trouwens waarchijnlijk een reserved word zijn


Ja maar dit is voor een ander soort formulier dan dat ik wil.
Ik wil weten hoe je een Checkbox formulier verwerkt via php

En volgens dit overzicht is owner geen reserved word

http://dev.mysql.com/doc/refman/5.5/en/reserved-words.html
Gewijzigd op 06/09/2011 21:06:49 door Martijn L
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

06/09/2011 21:52:24
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 22:06:00
Quote Anchor link
Ik kan mijn topic niet aanpassen:S overal staat een editknopje behalve daar:S en ja ik ben ingelogd en ja hier staat die wel
 
Roel -

Roel -

06/09/2011 22:21:29
Quote Anchor link
Gewoon een nieuwe reactie posten.
Je topic aanpassen is nergens voor nodig.
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 22:32:25
Quote Anchor link
Roel van de Water op 06/09/2011 22:21:29:
Gewoon een nieuwe reactie posten.
Je topic aanpassen is nergens voor nodig.


Ze vonden mijn vraag niet goed geformuleerd dus dan pas ik meestal de vraag aan waardoor de vraag duidelijker wordt?

Maar heeft iemand een goede tut om de gegevens van een checkbox te verwerken via php?
Gewijzigd op 06/09/2011 22:33:08 door Martijn L
 
- SanThe -

- SanThe -

08/09/2011 15:49:37
Quote Anchor link
Maak een checkbox:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo '<input type="checkbox" name="box" value="blabla">';
?>


Check de checkbox:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
if(isset($_POST['box']))
{

    // aangevinkt
}
else
{
    // niet aangevinkt
}
?>
 
Martijn L

Martijn L

08/09/2011 16:17:19
Quote Anchor link
Nou ik heb een formulier via een checkbox. (ingekort)

En nu wil ik dus als ik meerdere berichten heb aangevinkt dat hij deze verwijderd uit de database.

En ik vraag me af of iemand dit weet hoe dit moet?

Maar aangezien je via chrome en misschien meerdere browsers html kan wijzigen wil ik een beveiliging erin zoals:

Je berichten zijn niet verwijderd omdat een aantal niet van jou waren. Of tenminste dat ze niet verwijderd worden.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?php
$sql
        =     "SELECT * FROM berichten
                WHERE ID='"
.mysql_real_escape_string($_POST['berichtnummer'])."' AND owner='".mysql_real_escape_string($_SESSION['login'])."'";
$berichten  = mysql_query($sql);
$berichtnr     = mysql_num_rows($controles);
    echo'
        <table>
    '
;
if($berichtnr < 1){
    echo'
        <tr>
            <td>
                Je hebt geen berichten in je inbox.
            </td>
        </tr>
    '
;    
}

else{
    while($berichtinfo = mysql_fetch_object($berichten)){
        echo'
            <tr>
                <td>
                    '
.$berichtinfo->afzender.'
                </td>
                <td>
                    '
.$berichtinfo->onderwerp.'
                </td>
                <td>
                    <input type="checkbox" name="berichtnummer" value="'
.$berichtinfo->ID.'" />
                </td>
            </tr>
        '
;
    }
}

    echo'
            <tr>
                <td>
                    <input type="submit" value="Verwijder" name="verwijder" />
                </td>
            </tr>
        </table>
    '
;
?>
 
- SanThe -

- SanThe -

08/09/2011 16:41:30
Quote Anchor link
Dat kan toch zo: (LET OP: Zorg dat elk $berichtinfo->ID wel het juiste nummer heeft)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
// formulier
echo '<input type="checkbox" name="berichtnummer[]" value="' . $berichtinfo->ID1 . '" />';
echo '<input type="checkbox" name="berichtnummer[]" value="' . $berichtinfo->ID2 . '" />';
echo '<input type="checkbox" name="berichtnummer[]" value="' . $berichtinfo->ID3 . '" />';
?>


Afhandeling: (LET OP: Hier zit nog geen check op of het wel allemaal getallen zijn)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
// totaal aangevinkt
$totaal = count($_POST['berichtnummer'];
$alle_idnummers = implode(',', $_POST['berichtnummer']);
$sql = "DELETE FROM ...
        WHERE owner = '"
. mysql_real_escape_string($_SESSION['login']) . "'
        AND ID IN ("
. $alle_idnummers . ")";
$result = mysql_query($sql);
if(!$result)
{

    // error
}
else
{
    $gelukt = mysql_affected_rows();
    echo 'Aangevinkte records: ' . $totaal . ', waarvan verwijderd: ' . $gelukt;
}

?>

Ben jij dus niet de owner, dan zal het ook niet worden verwijderd.
 
Martijn L

Martijn L

08/09/2011 16:47:55
Quote Anchor link
Dank je voor je uitleg, ik ga het proberen.

En de tut die ik bovenaan heb staan is een totaal verkeerde manier?


Toevoeging op 08/09/2011 17:04:01:

Aangevinkte records: 2, waarvan verwijderd: 2

Dank je voor je hulp.


Toevoeging op 08/09/2011 20:15:44:

Mag ik uit het onderstaande script concluderen dat $game veilig is voor een mysql_query zonder injecties enz.?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?php
    $games
= ctype_digit($_GET['game']);
        if($games     == '1'){
            $sql      = "SELECT * FROM users WHERE game='{$_GET['game']}'";
            $check    = mysql_query($sql);
            if(!$check){
                echo'
                    Error!
                '
;
            }

            else{
                $setsave = mysql_fetch_object($check);
                $game = $setsave->game;
            }
        }

        else{
            echo'
                Je bent bezig met onveilig gedrag. Stop hiermee!
            '
;
        }

?>
Gewijzigd op 08/09/2011 17:03:53 door Martijn L
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.