EigenServer de kosten ervan ????

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

- wes  -

- wes -

15/11/2007 16:40:00
Quote Anchor link
erik met een joint op , aggresief, geweldadig en ready to kill
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 08:33:02
 
TJVB tvb

TJVB tvb

15/11/2007 16:44:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 15.11.2007 16:35:
Pascal schreef op 13.11.2007 15:39:
ja dat is wel allemaal leuk tot dat er een keer komt dat je 'dataverkeer' overschreden is. Heb me eigen dedicated server het kost wat meer maar dan heb je ook wat en het is een stuk sneller en je krijgt geen gezeur en dreig mails ‘dat je onmiddellijk je dataverkeer moet verminderen gaat moeilijk als je veel bezoekers hebt hea’ ;-)
En sinds wanneer hebben dedicated servers geen dataverkeer 'limiet'?

Ik heb geen limiet, ik krijg gewoon een rekening voor de overschrijding. Dus als dat het geval is moet ik het op tijd zien en koop ik dataverkeer bij.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

15/11/2007 17:56:00
Quote Anchor link
Als ik óóit een nieuwe pc krijg wil ik van dit pctje ook een server maken. Maar dan gewoon voor filehost van grote bestanden en als gameserver.

Dit is dus een P4, 1 GB RAM, 160 GB HDD. Dat is een uitstekende server voor die doeleinden. Als ik een nieuwe pc krijg krijgen we ook snelste abonnement van KPN InternetPlusBellen (80€ p/m, wordt door m'n vaders bedrijf betaald, gratis bellen). Ik weet niet of je hier wat aan hebt. Ik zou hem uitzetten als hij echt niet gerijkbaar bent. Ik laat al zeker 2 jaar mijn pc dag en nacht aan staan. Nooit last van ouders die zeuren of ik hem uit doe omdat rekening te hoog is, kan ook aan hun liggen.

Wel heb ik dat FireFox na een tijdje gewoon op 500 MB gaat zitten aan RAM :S, dan even fastkill en sessie herstellen.

Als ik er een server van maak, zet ik er geen scherm aan, geen muis en keyboard ect. Ook sluit ik hem aan op een auto accu, die sluit ik vervolgens weer aan op stroomnet. Zo laad hij eerst de accu op en server gebruikt stroom uit accu. Dit heb ik al bij experiabox mee zitten knutselen, want die regelt telefoon en ADSL, maar als het alarm af gaat, belt het alarm hier thuis een aantal mensen, maar dat gaat niet als er geen stroom op zit, dus daarom heb ik even met wat stroomschema's zitten knutselen. Ook koop ik een 2e HDD van 160 gig en zet ik in RAID 0 of 1.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.