Foutmelding in enquêtte formulier.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Ton Boers

Ton Boers

03/11/2007 10:08:00
Quote Anchor link
En hoe moet ik het dan oplossen?

Graag een paar tips wat het makkelijkste is.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 09:17:27
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/11/2007 10:12:00
Quote Anchor link
Het makkelijkst is het vervangen van de header() door een meta-refresh. Op de regel waar die header staat zet je dan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;url=outro.php" />';
?>

Maar netter zou het zijn om geen iframe te gebruiken maar een <div> waarin je de pagina include.

Op die manier is het mogelijk om logica en output strict gescheiden te houden waardoor dit soort fouten niet optreden.
 
Ton Boers

Ton Boers

03/11/2007 10:14:00
Quote Anchor link
Wie heeft er een paar tips hoe ik dit het beste kan oplossen?
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/11/2007 10:24:00
Quote Anchor link
OMG, die geef ik je toch net?!
 
Ton Boers

Ton Boers

03/11/2007 10:37:00
Quote Anchor link
Ja sory ik had de 2 pagina niet gezien
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/11/2007 10:52:00
Quote Anchor link
En? Heeft dat gewerkt?
 
Ton Boers

Ton Boers

03/11/2007 11:15:00
Quote Anchor link
Ik heb het nu verandert ,maar omdat ik gen connecties met de database krijgt gemaakt op mijn eigen server had ik het met een iframe gedaan maar hoe kan ik vanuit mijn website de database aanroepen van mijn andere website, dus wat moet er dan tussen mysql_connect(' Hier ?? ', staan?
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

03/11/2007 11:23:00
Quote Anchor link
volgens mij had ik er in het script expres bijgezet datj e dat niete hoefde te veranderen? oftewel gewoon localhost neerzetten
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/11/2007 11:24:00
Quote Anchor link
Quote:
vanuit mijn website de database aanroepen van mijn andere website, dus wat moet er dan tussen mysql_connect(' Hier ?? ', staan?
Dan zul je het directe adres naar de database server moeten weten. Je zou dit eens bij je host op kunnen vragen.

Voorwaarde is wel dat de database server ook connecties van buitenaf accepteert.
 
Ton Boers

Ton Boers

03/11/2007 11:26:00
Quote Anchor link
Ja maar mijn eigen database doet het niet en op de website van solcon(provider van 2e website) staat dat ik het moest aanroepen met msql.solcon.nl maar dit werkt niet.
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

03/11/2007 11:28:00
Quote Anchor link
Ton Boers schreef op 03.11.2007 11:26:
Ja maar mijn eigen database doet het niet en op de website van solcon(provider van 2e website) staat dat ik het moest aanroepen met msql.solcon.nl maar dit werkt niet.


dat komt omdat die server geen externe verbindingen accepteerd waarschijnlijk. wat werkt er niete aan de database op je eigen server dan?

Tip:
Laat je site overigens eens nakijken op spelfouten. Daar klopt echt geen hol van. Kopieer / plak het in word, vraag je moeder (doe ik zelf ook) of ze er even naar kijkt ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/11/2007 11:32:00
Quote Anchor link
Tja, hier kan ik je verder niet mee helpen. Voor deze informatie zul je echt bij je host moeten zijn...
 
Winston Smith

Winston Smith

03/11/2007 11:50:00
Quote Anchor link
Quote:
msql.solcon.nl
Klopt dat adres? Is het niet mysql.solcon.nl bijvoorbeeld?

Tip: doe ook wat aan je taalgebruik. Je site zit vol met spelfouten, wat zéér onprofessioneel overkomt. Laat iemand daarnaar kijken en zet spellingscontrole bv. aan.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.