[GEZOCHT]Webdesigners en PHP'ers[GEZOCHT]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

26/01/2009 09:35:00
Quote Anchor link
Denk dat mijn uurloon zijn zakgeld per kwartaal is?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 07:32:31
 
Robert Deiman

Robert Deiman

26/01/2009 09:39:00
Quote Anchor link
Dit is weer een heerlijk topic en een heerlijk voorbeeld van hoe we hier dus NIET met elkaar om dienen te gaan. Zonder dat jullie zijn echte leeftijd weten en dergelijke zijn er al allemaal conclusies getrokken.
SanThe zijn eerste reactie was prima, want het topic voldoet niet aan de criteria van een vacature hier. En daarna gaat het ineens de verkeerde kant op.

Ik geef toe dat het geen vertrouwen schept, zo'n profiel en een niet werkende website, maar geef zo'n jongen dan op zijn minst de kans om e.e.a. te verduidelijken zonder zelf zo snel de conclusies te trekken.

Ik noem geen namen of wat dan ook, het is een algemene opmerking binnen dit topic en "Wie de schoen past, trekke hem aan".
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

26/01/2009 09:39:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 26.01.2009 09:35:
Denk dat mijn uurloon zijn zakgeld per kwartaal is?


Cool ik krijg geen zakgeld. Ik moet alles zelf verdienen bij de AH :P
 

26/01/2009 09:54:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 26.01.2009 09:39:
Chris Kortaan schreef op 26.01.2009 09:35:
Denk dat mijn uurloon zijn zakgeld per kwartaal is?


Cool ik krijg geen zakgeld. Ik moet alles zelf verdienen bij de AH :P

Ik werk ook ja :) (Bij een bedrijf full-time lol..)
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

26/01/2009 19:12:00
Quote Anchor link
@Tommy,

Een bedrijf is toch weer iets heel anders. Het is niet alleen werken en geld verdienen, er komt een hele financiële rompslomp bij kijken. Met zulke dingen moet je leren omgaan, je zult nu denken dat je veel al weet maar dat dacht ik toen ik 16 was ook, er komt gewoon veel meer bij kijken dan je kan voorstellen.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

26/01/2009 19:25:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 26.01.2009 09:39:
Chris Kortaan schreef op 26.01.2009 09:35:
Denk dat mijn uurloon zijn zakgeld per kwartaal is?


Cool ik krijg geen zakgeld. Ik moet alles zelf verdienen bij de AH :P


Jumboooo....... :-)

Haha, nee, als iemand in zijn e-mailadres een jaartal heeft staan van nog geen 11 jaar geleden, en diegene wil mensen in dienst nemen, is de ongeloofwaardigheid voor mij compleet.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

27/01/2009 14:34:00
Quote Anchor link
Boeie,

meedoen of niet?
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

27/01/2009 14:36:00
Quote Anchor link
Ik wil best voor je scripten, kost € 50,- per uur excl. BTW.
Hoe jij dat aan jou klanten door berekend mag je zelf weten ;)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

27/01/2009 14:57:00
Quote Anchor link
Ik doe het voor €20,- per uur, (zit alleen dan wel 30 min. koffie pauze bij).
Maar misschien is het wel een strak idee, om i.i.g. een tipje van je marketing-sluier op te lichten?
Of ben je een ondernemer die op hoop van zege een bedrijf begint,
En dan maar als een kip zonder kop over de markt rennen, in de hoop dat je tegen iemand oploopt die wel interesse heeft voor een bedrijf zonder doel / motivatie.
Kijk misschien eens naar de reclame van Logica
Misschien is het ook een idee om een cursus marketing en bedrijfskunde te volgen.
Misschien kan je ook wel wat serieuzer over komen, als ik een baas heb, die na een discussie / puntje van kritiek zegt: BOEIE, dan hoeft het van mij niet meer zo erg.
Als hij nou eens gewoon het één en ander duidelijk uitlegt, dan kan ik het i.i.g. begrijpen, of ik het moet accepteren maakt mij dan niks meer uit, maar dan weet je tenminste waarom iets gedaan word, en wat je nou precies aan het doen bent.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

27/01/2009 15:02:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 26.01.2009 19:12:
@Tommy,

Een bedrijf is toch weer iets heel anders. Het is niet alleen werken en geld verdienen, er komt een hele financiële rompslomp bij kijken. Met zulke dingen moet je leren omgaan, je zult nu denken dat je veel al weet maar dat dacht ik toen ik 16 was ook, er komt gewoon veel meer bij kijken dan je kan voorstellen.


Ik weet ook niet alles, zeker niet al die shit met de KvK, VAR, etc.. Maar daar heb ik mn moeder voor. En sowieso mijn ouders zijn nogal voorzichtig met al dat soort dingen dus ze houden mij wel aan het handje en helpen mij daarmee, ook als ik bijna 16 ben.
 
- SanThe -

- SanThe -

27/01/2009 15:08:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 25.01.2009 17:38:
Beetje vaag is het wel.
Lees de criteria eens door.

Aangezien de enige reactie van TS 'Boeien' is neem ik dit topic niet serieus meer.
Ik sluit dit topic dan ook.

SanThe.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.