Include probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mr Beronne

Mr Beronne

28/07/2010 14:17:29
Quote Anchor link
Beste Lezer,

ik zit met een include probleem.

ik heb een contact script die bestaat uit:
contact.php
captcha.php
style.css
(mapje) fonts

en in mijn host heb ik zo zitten
/public_html/php/contactform/ HIER STAAN DAN DE BESTANDEN VAN HET CONTACT SCRIPT


in mijn html bestand zet ik dit neer:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php include("php/contactform/contact.php"); ?>


het probeel is dat ie wel de contact pagine weer geeft
maar zonder de style.cc, captcha.php en fonts.
hoe zorg ik er nu voor dat alles word gepakt uit dat mapje
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 01:28:46
 

28/07/2010 14:21:28
Quote Anchor link
Zorgen dat de css path juist is in je html bestand o.i.d.
 
Mr Beronne

Mr Beronne

28/07/2010 14:24:16
Quote Anchor link
ik zal even wat uitgebreider vertellen:

nee de pagina zit niet in de map php omdat de pagina in de root zit bij index .php en andere paginas
zoals ik al zei

ik heb in de root index.php
vereniging.php
.......
......
.....
.....
contact.php
MAPJE: CSS
MAPJE: IMAGES
MAPJE: PHP (hier wil ik eigenlijk al mijn php scripts inzetten)

dus in dit gevaal hem ik dus MAPJE php/MAPJE contactform/ HIER CONTACT BESTANDEN ZOALS:

contact.php
captcha.php
style.css
(mapje) fonts

dus inlucude ik contact php met dit
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php include("php/contactform/contact.php"); ?>

dan geeft ie wel zeg maar het contact form weer: http://rbvhoogeveen.webatu.com/contact.php
maar dan zonder de style.css en capcha.

ik hoop dat ik zou het duidelijk heb verteld
 
Leon Vosmeijer

Leon Vosmeijer

28/07/2010 14:24:33
Quote Anchor link
probeer relatieve paden te vermijden en absolute paden te gebruiken. Op die manier weet je zeker dat de juiste bestanden op de juiste momenten geladen worden.
 
Mr Beronne

Mr Beronne

28/07/2010 14:26:01
Quote Anchor link
hoe bedoel je dat leon vosmeijer snap ik ff niet
 
- SanThe -

- SanThe -

28/07/2010 14:40:34
Quote Anchor link
Je moet alle include's die in php/contactform staan dus ook dat hele path meegeven.
 
Mr Beronne

Mr Beronne

28/07/2010 14:41:33
Quote Anchor link
is het niet mogelijk om een hele map te includen want dan doe ik het zeg maar zo

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php include("php/contactform"; ?>


nu pakt hij dan alle bestanden uit het mapje contactform, en moet ik dan van contact.php misschien index.php maken
 
Joren de Wit

Joren de Wit

28/07/2010 14:41:47
Quote Anchor link
Absolute paden gaan uit van de document root van je website en hebben daardoor altijd dezelfde waarde. Relatieve paden gaan uit van de huidige locatie van het uitgevoerde script. De waarde kan dus veranderen als het ene script in het andere geïnclude wordt...

Als de style.css in je document root staat, gebruik dan '/style.css' als absoluut pad.
 
Daniel H

Daniel H

28/07/2010 14:44:28
Quote Anchor link
Nouw in contact.php staat nu wss dat style.css geinclude word.
Maar als je contact.php include in de root, dan kan contact.php die style.css niet vinden. Omdat die in de ¨php/contactform/¨ map staat. Dus wat doe je dan zet in je cin de contact.php ¨php/contactform/style.css¨ ipv ¨style.css¨ en dan werkt het.
 
Mr Beronne

Mr Beronne

28/07/2010 14:46:07
Quote Anchor link
`maar de style.css staat niet in mijn root.

Mijn root bestaat uit

index.php (hoofdpagina)
vereniging.php (pagina)
gallery.php (pagina)
wedstrijden.php (pagina)
gastenboek.php (pagina)
contact.php

Images (hier staan alles afbeeldingen in
Css (hiet staat de css in van de index.php, vereniging.php gallery.php,wedstrijden,php, gastenboek.php, contact.php)
Php (hier komen al mijn php scripts.)
 
- SanThe -

- SanThe -

28/07/2010 14:48:19
 
Mr Beronne

Mr Beronne

28/07/2010 14:49:14
Quote Anchor link
Daniel nvt op 28/07/2010 14:44:28:
Nouw in contact.php staat nu wss dat style.css geinclude word.
Maar als je contact.php include in de root, dan kan contact.php die style.css niet vinden. Omdat die in de ¨php/contactform/¨ map staat. Dus wat doe je dan zet in je cin de contact.php ¨php/contactform/style.css¨ ipv ¨style.css¨ en dan werkt het.



dat heb ik gedaan, maar wat toch makkelijkre is om toch een hele map te includen of is dit niet mogenlijk want zo hoef je maar in zin te schijfen en die pakt dan alles bestanden uit 1 map
 
Joren de Wit

Joren de Wit

28/07/2010 14:49:24
Quote Anchor link
Ja, dan include je je style.css dus met het pad '/css/style.css' (let op die / aan het begin van het pad). Dan maakt het niet uit waar het script met betreffende include aangeroepen wordt, het pad naar style.css blijft altijd hetzelfde...
 
Mr Beronne

Mr Beronne

28/07/2010 14:53:17
Quote Anchor link
ik kom er niet meer uit
 
- SanThe -

- SanThe -

28/07/2010 14:53:39
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 28/07/2010 14:48:19:
 
Mr Beronne

Mr Beronne

28/07/2010 14:55:02
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 28/07/2010 14:53:39:
SanThe Nvt op 28/07/2010 14:48:19:




daar word ik ook niet echt wijzer van snap dat voorbeeld niet
 
Joren de Wit

Joren de Wit

28/07/2010 14:57:04
Quote Anchor link
Bertin vanden ham op 28/07/2010 14:53:17:
ik kom er niet meer uit

En wat heb je nu geprobeerd dan? Het is een kwestie van wat verschillende paden (absoluut of relatief) proberen en kijken of het werkt...
 
Mr Beronne

Mr Beronne

28/07/2010 14:59:52
Quote Anchor link
Blanche PHP op 28/07/2010 14:57:04:
Bertin vanden ham op 28/07/2010 14:53:17:
ik kom er niet meer uit

En wat heb je nu geprobeerd dan? Het is een kwestie van wat verschillende paden (absoluut of relatief) proberen en kijken of het werkt...



ik heb dit aan mijn head toegevoed
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="php/contactform/style.css" />

dus nu werkt de style ook maar dan nog heb ik steeds het mapje fonts en captcha.php
 
Daniel H

Daniel H

28/07/2010 15:01:11
Quote Anchor link
doe het zelfde met de fonts en de ccaptcha dus gewoon als pad ¨/php/contactform/¨.
 
John D

John D

28/07/2010 15:02:18
Quote Anchor link
Vraag: ik lees mapje CSS, Css en css ?
Zijn dit gewoon typo's of gebruik je echt upper en lowercase in je "mapjes" ?
Let op dat dit wel degelijk verschil kan maken en dat files niet te vinden zijn.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

28/07/2010 15:02:35
Quote Anchor link
Tja, je zult moeten zorgen dat in contact.php de paden naar de captcha en de fonts kloppen...
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.