jQuery Plugin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Joakim Broden

Joakim Broden

01/11/2010 13:40:08
Quote Anchor link
Ik zoek een jQuery plugin, alleen weet niet hoe ik het moet omschrijven/vinden.

Het onderstaande moet hij ongeveer kunnen, ik heb 2 divs/tables naast elkaar staan met 2 pijltjes er tussen in en dan wil ik dat je een item in die divs/tables selecteert en dan op een pijltje druk dat hij naar de andere div/table gaat.

Ter verduidelijking:
Afbeelding
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 15:47:45
 
SilverWolf NL

SilverWolf NL

01/11/2010 15:02:25
Quote Anchor link
Lijkt mij een goed om dat te doen in combinatie met draggable (jQuery UI). Maak divs en zorg dat er bij het verplaatsen een lijst aangepast wordt welke waarde er wel en niet in staan. Je kan met event handlers een heel eind komen, maar ik weet niet of er zo een losse plugin is die dat doet...
Gewijzigd op 01/11/2010 15:23:23 door SilverWolf NL
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 09:35:28
Quote Anchor link
Iemand nog meer steekworden of iets dergelijke?
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 09:44:19
Quote Anchor link
Wat heb je al geprobeerd?

Want met deze site en een beetje kennis van jquery, kom je er toch zo.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 10:04:50
Quote Anchor link
Ja klopt, maar het liefste wil ik echt met knoppen werken (in dit geval die pijltjes) en misschien is iemand zoiets op internet tegen gekomen?
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 10:32:49
Quote Anchor link
Wij zijn geen zoekmachine voor jou he!

Door simpelweg wat voorbeelden op de jquery site te bekijken en de bijhorende documentatie eens te bekijken kom je al ver.
link

Moest je er echt niet uit komen, vraag je het hier nog maar eens. Vergeet ook niet aan te geven wat je al geprobeerd hebt (eventueel met wat voorbeeld code).
Gewijzigd op 02/11/2010 10:34:10 door Moe BE
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 11:01:57
Quote Anchor link
Offtopic:

Moe BE op 02/11/2010 10:32:49:
Wij zijn geen zoekmachine voor jou he!


ogh mensen kap nou eens met die stomme 'nutteloze' reacties, als je iedereen en alles doorverwijst naar google stop dan gewoon met deze website. ALLES is wel op google te vinden. We zijn hier om elkaar te helpen daarom is het ook phpHULP.

ik vraag niet om uitgebreid te zoeken, 'misschien is iemand zoiets op internet tegen gekomen?' ik vraag gewoon of iemand toevallig zoiets weet of iets dergelijke.
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 11:45:59
Quote Anchor link
OFFTOPIC, COMPLEET NUTTELOOS MAAR WEL VOLLEDIGE WAARHEID:

Oetzie = lui

ONTOPIC:

De documentatie waarnaar ik verwezen heb zou je al een stuk verder moeten helpen. Gewoon stap voor stap proberen, geraak je er dan niet uit. Dan helpen we je graag verder.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 12:01:41
Quote Anchor link
Offtopic:

Moe BE op 28/10/2010 12:19:00:
Moest er iemand nog een css optie kennen die bovenstaand probleem had kunnen oplossen, dan mag dit nog steeds vermeld worden.


Moe BE op 20/10/2010 12:17:19:
Bestaat er een mogelijkheid om bij het event op het kind element te negeren?


Google!


omg eigenlijk best zielig dat ik hier nog op jou reageer...
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

02/11/2010 12:49:16
Quote Anchor link
Opzich als je een beetje van jQuery afweet heb je hier geen plugin voor nodig

Je kan bijvoorbeeld eerst een laten selecteren door de optie click en daardoor weer ophalen bij het veranderen van zijde.

Je kijkt dan simpel weg naar degene die geselecteerd zijn in het vak waar ze uit gehaalt moeten worden en laat ze overgezet worden. Je kan bijv de div een detroy geven en opnieuw laten maken in het andere tabel
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 13:15:20
Quote Anchor link
Tim klopt, zo heel moeilijk is het ook weer niet, alleen waarom zou ik het gelijk gaan maken? waarschijnlijk bestaat het al. Misschien is iemand het tegengekomen op internet weet toevallig nog waar te vinden.

Dus als iemand nog iets weet hoor ik het graag, en anders moet ik het zelf maar maken.
Gewijzigd op 02/11/2010 13:15:44 door Joakim Broden
 
Jacco Engel

Jacco Engel

02/11/2010 13:19:20
Quote Anchor link
No offence maar dit is zo simpel met jQuery dat ik me niet kan voorstellen dat iemand er tijd in gestoken heeft er een plugin van te maken.

http://dpatri.com/technology/jquery/move-list-box-items-from-left-to-right-using-jquery/


als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)
Gewijzigd op 02/11/2010 13:22:10 door Jacco Engel
 
Wouter J

Wouter J

02/11/2010 14:06:44
Quote Anchor link
Jacco Engel op 02/11/2010 13:19:20:
als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)

Als wij al voor hem moeten gaan googlen....
 
Jacco Engel

Jacco Engel

02/11/2010 14:13:01
Quote Anchor link
Wouter de Jong op 02/11/2010 14:06:44:
Jacco Engel op 02/11/2010 13:19:20:
als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)

Als wij al voor hem moeten gaan googlen....


ach ik heb zo vaak dat ik net ff niet de goeie term om op te googelen weet :)
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 14:14:00
Quote Anchor link
Ogh 'schijnheilige' wouter... Komt dit je nog bekend voor?

Wouter de Jong op 31/10/2010 14:25:30:
Ik lees hier op het forum vaak dat een script niet veilig is. Vaak wordt daar ook SQL injection bij genoemt.

Ik ben een beginner en heb de taal redelijk onder de knie, nu vraag ik mij af welke onveilige dingen er nog meer kunnen zijn en hoe je die kunt vermijden?
Hebben jullie daar misschien goede tutorials over of hebben jullie goede functie's die je kan gebruiken?

Alvast bedankt!


GOOGLE GOOGLE GOOGLE!

echt wat moet ik me hier soms zo erg verlagen tot een niveau dat ik niet snap waarom ik nog reageer.

Oh wacht ik verwijs mij zelf even door naar google! Dat is de beste hulp wat er is.

Toevoeging op 02/11/2010 14:18:49:

Jacco Engel op 02/11/2010 14:13:01:
Wouter de Jong op 02/11/2010 14:06:44:
Jacco Engel op 02/11/2010 13:19:20:
als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)

Als wij al voor hem moeten gaan googlen....


ach ik heb zo vaak dat ik net ff niet de goeie term om op te googelen weet :)


Aaaah met jou kan ik praten!
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 14:38:20
Quote Anchor link
Weet je wat het probleem is Oetzie.

Hier zitten heel veel mensen die je willen helpen als je met problemen zit en kunt aantonen dat je al geprobeerd hebt.

Dat laatste deed jij niet, waardoor je zulke reacties krijgt en dat vindt ik niet meer dan normaal.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 14:46:33
Quote Anchor link
Moe BE op 02/11/2010 14:38:20:
Weet je wat het probleem is Oetzie.

Hier zitten heel veel mensen die je willen helpen als je met problemen zit en kunt aantonen dat je al geprobeerd hebt.

Dat laatste deed jij niet, waardoor je zulke reacties krijgt en dat vindt ik niet meer dan normaal.


Nee weet jij wat het probleem is? Jij helpt zelden iemand, het vaakste wat jij in een topic zegt is: Wat heb je al geprobeerd... En let eens op hoe vaak iemand door gewezen word naar google.

Mijn vraag was gewoon: Ik zoek een jQuery plugin, alleen weet niet hoe ik het moet omschrijven/vinden.

Om te laten zien wat ik al gedaan heb moet ik dan al mijn google zoekopdrachten tonen? Als je toch iemand door wilt verwijzen naar google reageer dan gewoon niet op een topic, anders kun je wel in ELK topic de TS doorverwijzen naar google, oh wacht we stoppen met phphulp want alles is op google te vinden... blagh!
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

02/11/2010 15:32:53
Quote Anchor link
Nou laat ik maar even het goeie voorbeeld geven dan, Oetzi kun je even het HTML gedeelte voor me POSTEN hier zodat ik er een leuk systeem achter kan zetten.
Zal erbij ook even uitleg geven wat ik doe en waarom, Hoop dat je er dan wat van opsteekt en ook ziet waarom mensen hier geen plugins voor maken.

Voor de rest mensen, Dit is een hulp forum, ik zie ook vaak dingen waarbij ik denk, google effe, maar ik stel ook zelf vragen waar mensen zeggen google het effe, uiteraard doen mensen dit of willen gewoon een specifieke Nederlandse uitleg erbij.
En als je een google opmerking wil geven of kritiek op mensen wil voeren, zoals ik ook vaak wil doen, bespaar de moeite en reageer gewoon niet, Laat mensen in hun waarde. Niet iedereen is even slim you know. zelfs ik haha.
 

02/11/2010 16:28:53
Quote Anchor link
Heb je dan Jacco's link dan al geprobeert? Wel nuttig om dat effe te vermelden i.p.v. verder ruzie te maken.

Verder ben ik het wel met Moe eens, er wordt vaak niet nagedacht of niet gezocht.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/11/2010 16:37:24
Quote Anchor link
Vanaf hier graag enkel weer on-topic reacties.

De link die Jacco geeft lijkt mij een antwoord op de vraag?
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 16:38:06
Quote Anchor link
Karl Karl op 02/11/2010 16:28:53:
Heb je dan Jacco's link dan al geprobeert? Wel nuttig om dat effe te vermelden i.p.v. verder ruzie te maken.


Daar ga ik van de week mee bezig, ondertussen kunnen mensen die nog wat voorbeelden/plugins hebben gewoon in dit topic.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.