jQuery Plugin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Joakim Broden

Joakim Broden

01/11/2010 13:40:08
Quote Anchor link
Ik zoek een jQuery plugin, alleen weet niet hoe ik het moet omschrijven/vinden.

Het onderstaande moet hij ongeveer kunnen, ik heb 2 divs/tables naast elkaar staan met 2 pijltjes er tussen in en dan wil ik dat je een item in die divs/tables selecteert en dan op een pijltje druk dat hij naar de andere div/table gaat.

Ter verduidelijking:
Afbeelding
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 02:05:29
 
SilverWolf NL

SilverWolf NL

01/11/2010 15:02:25
Quote Anchor link
Lijkt mij een goed om dat te doen in combinatie met draggable (jQuery UI). Maak divs en zorg dat er bij het verplaatsen een lijst aangepast wordt welke waarde er wel en niet in staan. Je kan met event handlers een heel eind komen, maar ik weet niet of er zo een losse plugin is die dat doet...
Gewijzigd op 01/11/2010 15:23:23 door SilverWolf NL
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 09:35:28
Quote Anchor link
Iemand nog meer steekworden of iets dergelijke?
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 09:44:19
Quote Anchor link
Wat heb je al geprobeerd?

Want met deze site en een beetje kennis van jquery, kom je er toch zo.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 10:04:50
Quote Anchor link
Ja klopt, maar het liefste wil ik echt met knoppen werken (in dit geval die pijltjes) en misschien is iemand zoiets op internet tegen gekomen?
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 10:32:49
Quote Anchor link
Wij zijn geen zoekmachine voor jou he!

Door simpelweg wat voorbeelden op de jquery site te bekijken en de bijhorende documentatie eens te bekijken kom je al ver.
link

Moest je er echt niet uit komen, vraag je het hier nog maar eens. Vergeet ook niet aan te geven wat je al geprobeerd hebt (eventueel met wat voorbeeld code).
Gewijzigd op 02/11/2010 10:34:10 door Moe BE
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 11:01:57
Quote Anchor link
Offtopic:

Moe BE op 02/11/2010 10:32:49:
Wij zijn geen zoekmachine voor jou he!


ogh mensen kap nou eens met die stomme 'nutteloze' reacties, als je iedereen en alles doorverwijst naar google stop dan gewoon met deze website. ALLES is wel op google te vinden. We zijn hier om elkaar te helpen daarom is het ook phpHULP.

ik vraag niet om uitgebreid te zoeken, 'misschien is iemand zoiets op internet tegen gekomen?' ik vraag gewoon of iemand toevallig zoiets weet of iets dergelijke.
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 11:45:59
Quote Anchor link
OFFTOPIC, COMPLEET NUTTELOOS MAAR WEL VOLLEDIGE WAARHEID:

Oetzie = lui

ONTOPIC:

De documentatie waarnaar ik verwezen heb zou je al een stuk verder moeten helpen. Gewoon stap voor stap proberen, geraak je er dan niet uit. Dan helpen we je graag verder.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 12:01:41
Quote Anchor link
Offtopic:

Moe BE op 28/10/2010 12:19:00:
Moest er iemand nog een css optie kennen die bovenstaand probleem had kunnen oplossen, dan mag dit nog steeds vermeld worden.


Moe BE op 20/10/2010 12:17:19:
Bestaat er een mogelijkheid om bij het event op het kind element te negeren?


Google!


omg eigenlijk best zielig dat ik hier nog op jou reageer...
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

02/11/2010 12:49:16
Quote Anchor link
Opzich als je een beetje van jQuery afweet heb je hier geen plugin voor nodig

Je kan bijvoorbeeld eerst een laten selecteren door de optie click en daardoor weer ophalen bij het veranderen van zijde.

Je kijkt dan simpel weg naar degene die geselecteerd zijn in het vak waar ze uit gehaalt moeten worden en laat ze overgezet worden. Je kan bijv de div een detroy geven en opnieuw laten maken in het andere tabel
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 13:15:20
Quote Anchor link
Tim klopt, zo heel moeilijk is het ook weer niet, alleen waarom zou ik het gelijk gaan maken? waarschijnlijk bestaat het al. Misschien is iemand het tegengekomen op internet weet toevallig nog waar te vinden.

Dus als iemand nog iets weet hoor ik het graag, en anders moet ik het zelf maar maken.
Gewijzigd op 02/11/2010 13:15:44 door Joakim Broden
 
Jacco Engel

Jacco Engel

02/11/2010 13:19:20
Quote Anchor link
No offence maar dit is zo simpel met jQuery dat ik me niet kan voorstellen dat iemand er tijd in gestoken heeft er een plugin van te maken.

http://dpatri.com/technology/jquery/move-list-box-items-from-left-to-right-using-jquery/


als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)
Gewijzigd op 02/11/2010 13:22:10 door Jacco Engel
 
Wouter J

Wouter J

02/11/2010 14:06:44
Quote Anchor link
Jacco Engel op 02/11/2010 13:19:20:
als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)

Als wij al voor hem moeten gaan googlen....
 
Jacco Engel

Jacco Engel

02/11/2010 14:13:01
Quote Anchor link
Wouter de Jong op 02/11/2010 14:06:44:
Jacco Engel op 02/11/2010 13:19:20:
als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)

Als wij al voor hem moeten gaan googlen....


ach ik heb zo vaak dat ik net ff niet de goeie term om op te googelen weet :)
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 14:14:00
Quote Anchor link
Ogh 'schijnheilige' wouter... Komt dit je nog bekend voor?

Wouter de Jong op 31/10/2010 14:25:30:
Ik lees hier op het forum vaak dat een script niet veilig is. Vaak wordt daar ook SQL injection bij genoemt.

Ik ben een beginner en heb de taal redelijk onder de knie, nu vraag ik mij af welke onveilige dingen er nog meer kunnen zijn en hoe je die kunt vermijden?
Hebben jullie daar misschien goede tutorials over of hebben jullie goede functie's die je kan gebruiken?

Alvast bedankt!


GOOGLE GOOGLE GOOGLE!

echt wat moet ik me hier soms zo erg verlagen tot een niveau dat ik niet snap waarom ik nog reageer.

Oh wacht ik verwijs mij zelf even door naar google! Dat is de beste hulp wat er is.

Toevoeging op 02/11/2010 14:18:49:

Jacco Engel op 02/11/2010 14:13:01:
Wouter de Jong op 02/11/2010 14:06:44:
Jacco Engel op 02/11/2010 13:19:20:
als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)

Als wij al voor hem moeten gaan googlen....


ach ik heb zo vaak dat ik net ff niet de goeie term om op te googelen weet :)


Aaaah met jou kan ik praten!
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 14:38:20
Quote Anchor link
Weet je wat het probleem is Oetzie.

Hier zitten heel veel mensen die je willen helpen als je met problemen zit en kunt aantonen dat je al geprobeerd hebt.

Dat laatste deed jij niet, waardoor je zulke reacties krijgt en dat vindt ik niet meer dan normaal.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 14:46:33
Quote Anchor link
Moe BE op 02/11/2010 14:38:20:
Weet je wat het probleem is Oetzie.

Hier zitten heel veel mensen die je willen helpen als je met problemen zit en kunt aantonen dat je al geprobeerd hebt.

Dat laatste deed jij niet, waardoor je zulke reacties krijgt en dat vindt ik niet meer dan normaal.


Nee weet jij wat het probleem is? Jij helpt zelden iemand, het vaakste wat jij in een topic zegt is: Wat heb je al geprobeerd... En let eens op hoe vaak iemand door gewezen word naar google.

Mijn vraag was gewoon: Ik zoek een jQuery plugin, alleen weet niet hoe ik het moet omschrijven/vinden.

Om te laten zien wat ik al gedaan heb moet ik dan al mijn google zoekopdrachten tonen? Als je toch iemand door wilt verwijzen naar google reageer dan gewoon niet op een topic, anders kun je wel in ELK topic de TS doorverwijzen naar google, oh wacht we stoppen met phphulp want alles is op google te vinden... blagh!
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

02/11/2010 15:32:53
Quote Anchor link
Nou laat ik maar even het goeie voorbeeld geven dan, Oetzi kun je even het HTML gedeelte voor me POSTEN hier zodat ik er een leuk systeem achter kan zetten.
Zal erbij ook even uitleg geven wat ik doe en waarom, Hoop dat je er dan wat van opsteekt en ook ziet waarom mensen hier geen plugins voor maken.

Voor de rest mensen, Dit is een hulp forum, ik zie ook vaak dingen waarbij ik denk, google effe, maar ik stel ook zelf vragen waar mensen zeggen google het effe, uiteraard doen mensen dit of willen gewoon een specifieke Nederlandse uitleg erbij.
En als je een google opmerking wil geven of kritiek op mensen wil voeren, zoals ik ook vaak wil doen, bespaar de moeite en reageer gewoon niet, Laat mensen in hun waarde. Niet iedereen is even slim you know. zelfs ik haha.
 

02/11/2010 16:28:53
Quote Anchor link
Heb je dan Jacco's link dan al geprobeert? Wel nuttig om dat effe te vermelden i.p.v. verder ruzie te maken.

Verder ben ik het wel met Moe eens, er wordt vaak niet nagedacht of niet gezocht.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/11/2010 16:37:24
Quote Anchor link
Vanaf hier graag enkel weer on-topic reacties.

De link die Jacco geeft lijkt mij een antwoord op de vraag?
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 16:38:06
Quote Anchor link
Karl Karl op 02/11/2010 16:28:53:
Heb je dan Jacco's link dan al geprobeert? Wel nuttig om dat effe te vermelden i.p.v. verder ruzie te maken.


Daar ga ik van de week mee bezig, ondertussen kunnen mensen die nog wat voorbeelden/plugins hebben gewoon in dit topic.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.