Ledensysteem help!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

22/03/2007 16:33:00
Quote Anchor link
ik wil graag een ledensysteem...
ik heb 3 mogelijkheden voor te gebruiken...
PHP zonder MYSQL
HTML
Javascript

kep nog ff wat extras te vertellen :P BELANGRIJK!
SQL ken ik niet, het kan wel in een txt bestandje want het is niej voor meer dan 30 mensen als het niet minde

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 01:34:40

- wes  -

- wes -

22/03/2007 16:35:00
Quote Anchor link
gebruik SQL. Doe jezelf een lol, doe het

success!

Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

22/03/2007 16:37:00
Quote Anchor link
IK WIL GEEN SQL GEBRUIKEN!!!

Baarr

Baarr

22/03/2007 22:51:00
Quote Anchor link
Tsja, ligt er een beetje aan wat je onder "ledensysteem" verstaat, maar zo gauw een lid meer dan 2 eigenschappen heeft zou ik toch snel SQL inschakelen.

Jacco Engel

Jacco Engel

22/03/2007 22:52:00
Quote Anchor link
@Jasper waarom niet :)?

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

22/03/2007 22:54:00
Quote Anchor link
Je zou in een soort van CSV bestand gebruikersgegevens kunnen bijhouden.. maar nadeel is dat als iemand de URL naar dat bestand weet, hij al je gegevens in 1x kan uitlezen :( maar het is te doen..

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/03/2007 23:38:00
Quote Anchor link
Een ledensysteem met een client-side taal als javascript lijkt me een leuke uitdaging, alhoewel... statische html... hmm... dat is waarschijnlijk ook nog niet eerder gedaan.

Koen B

Koen B

22/03/2007 23:57:00
Quote Anchor link
javascript kan niet, ze bestaan wel, maar codes zijn te vinden in de broncode (nee die kan je NIET verbergen)
Inlogsysteem met alleen html? Dat is gewoon onmogelijk
php zonder mysql kan, maar is nog steeds zwaar onveilig, gebruik dan gewoon htaccess (zoeken met google, klaar binnen een paar sec)

Als je toch met php iets wil, zou ik je toch echt mysql aan willen raden! Omdat dit het de enige veilige manier is. Maar met een textbestand is niet onmogelijk!

Willem Jan Z

Willem Jan Z

23/03/2007 00:26:00
Quote Anchor link
'koen:
Omdat dit het de enige veilige manier is.

Dat is natuurlijk grote onzin, maar verder is je punt duidelijk.

En je kan maar beter toegeven voordat Frank dit topic ontdekt, want hij geeft je er genadeloos van langs. Het is dat ik te moe ben, anders was ik was begonnen :P

PHP erik

PHP erik

23/03/2007 00:38:00
Quote Anchor link
Er wordt hier echt te veel onzin gelult. Je kunt het in een tekstbestand bijhouden, beveiligen met htaccess en klaar ben je. Dit is ook gewoon 100% veilig. MySQL is handiger in gebruik maar verder maakt het niet veel uit.

Willem-Jan zegt intelligente dingen.

Frank -

Frank -

23/03/2007 00:44:00
Quote Anchor link
Quote:
Spreken is zilver, zwijgen is goud.

Ik kies vandaag voor het goud van PostgreSQL...

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

23/03/2007 09:44:00
Quote Anchor link
'jasper:

Als je zeker weet dat je het niet met mysql doet, kun je altijd nog met .txt bestanden gaan werken en zorgen dat je het wachtwoord in md5 codeerd. Dan ben je al een stukje veiliger. Zelf doe ik alles met txt, maar voor loginsystemen zie ik er van af... Maargoed, als jij het wilt. Ik kan je wel eens helpen voor wanneer het moet.

Axel de Mol

Axel de Mol

23/03/2007 10:20:00
Quote Anchor link
'jasper:

nou nou nou, misschien eens wat minder kinderachtig :P maar, misschien toch een tip om wat SQL basis te leren. Die andere methodes kunnen misschien dan ook, maar dan ben je waarschijnlijk nog langer bezig.

- wes  -

- wes -

23/03/2007 10:24:00
Quote Anchor link
Ik wil graag een vliegtuig maken, maar ik wil er geen vleugels op want dat vind ik stom.... fyi, das hetzelfde als wat jij wil

Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

23/03/2007 15:34:00
Quote Anchor link
ik snap geen bal van al die mysql
is fer geen mogelijkheid gewoon een registreer (naam wachtwoord)
login en een beveiligde pagina te maken???
zonder mysql dus in een textbestandje...

met een klein vliegtuigje met houten vleugels kun je opstijgen he Wes :P

het zijn voor niet meer als 20 mensen...

Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

23/03/2007 15:37:00
Quote Anchor link
Wat die moderator is wel waar...
van javascript uitdaging
ik heb bij mijn vorige een soort klein ding gedaan alleen werd dat allemaal:
versturen naar mijn email
lang wachten
maar als je een registreerwebpage maakt die automatisch een script BIJ de JS bestand zet...
wat zou er dan uitkomen?

Joren de Wit

Joren de Wit

23/03/2007 15:38:00
Quote Anchor link
Jasper, als je nu de tijd neemt om te leren werken met een database zul je daar later veel voordeel van hebben. En dat 'later' is al zodra jij dit script wilt gaan schrijven.

Natuurlijk kan het allemaal met een tekstbestandje, maar de complexiteit van je script zal vele malen groter zijn dan wanneer je met een database werkt. En dan hebben we het nog niet eens over de veiligheid die, mits goed gescript natuurlijk, sneller te wensen over laat dan wanneer je een database gebruikt.

Kijk eens op www.w3schools.com voor een tutorial over PHP icm MySQL. Daar kun je

Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

23/03/2007 15:40:00
Quote Anchor link
:S met jullie is ook geen haak te slaan of zoiets :S

Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

23/03/2007 15:41:00
Quote Anchor link
oke ik zal wel ff proberen
maar hoe werkt mysql registreren?
en tabellen maken?

Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

23/03/2007 15:43:00
Quote Anchor link
is een .sql bestand ook met registreren?

Joren de Wit

Joren de Wit

23/03/2007 15:47:00
Quote Anchor link
Die uitdrukking ken ik niet. Maar goed, ik zeg niet dat het onmogelijk is om met tekst bestandjes te werken, maar dat het imo niet verstandig is.

Kijk bijvoorbeeld naar de reactie van Pholeron, die geeft grotendeels al een antwoord op je vraag. Je kunt een CSV bestandje bijhouden met daarin de gegevens van je gebruikers (dit komt natuurlijk op hetzelfde neer als een tabel in je database).

Met behulp van verschillende php functies om te lezen uit en te schrijven in bestanden (zie php handleiding!) kun je dan aanpassingen aan dat CSV bestand maken. Het uitlezen gebruik je bij het inloggen van een gebruiker, het schrijven gebruik je bij het registreren van een gebruiker.

Maar goed, ik wil je nogmaals op het hart drukken dat nu een paar uurtjes tijd steken in het leren van de beginselen van sql (meer heb je op dit moment nog niet nodig) zal het je straks veel tijd besparen met scripten. Maar de keuze is natuurlijk altijd aan jou.

ps. Jasper, stoppen met bumpen. En ga nou eerst eens wat dingen zelf lezen. Want de vragen die je nu stelt kun je allemaal zelf beantwoorden als je de basisbeginselen van het werken met een database kent!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.