Ledensysteem help!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

22/03/2007 16:33:00
Quote Anchor link
ik wil graag een ledensysteem...
ik heb 3 mogelijkheden voor te gebruiken...
PHP zonder MYSQL
HTML
Javascript

kep nog ff wat extras te vertellen :P BELANGRIJK!
SQL ken ik niet, het kan wel in een txt bestandje want het is niej voor meer dan 30 mensen als het niet minde
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 06:19:38
 
- wes  -

- wes -

22/03/2007 16:35:00
Quote Anchor link
gebruik SQL. Doe jezelf een lol, doe het

success!
 
Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

22/03/2007 16:37:00
Quote Anchor link
IK WIL GEEN SQL GEBRUIKEN!!!
 
Baarr

Baarr

22/03/2007 22:51:00
Quote Anchor link
Tsja, ligt er een beetje aan wat je onder "ledensysteem" verstaat, maar zo gauw een lid meer dan 2 eigenschappen heeft zou ik toch snel SQL inschakelen.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

22/03/2007 22:52:00
Quote Anchor link
@Jasper waarom niet :)?
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

22/03/2007 22:54:00
Quote Anchor link
Je zou in een soort van CSV bestand gebruikersgegevens kunnen bijhouden.. maar nadeel is dat als iemand de URL naar dat bestand weet, hij al je gegevens in 1x kan uitlezen :( maar het is te doen..
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/03/2007 23:38:00
Quote Anchor link
Een ledensysteem met een client-side taal als javascript lijkt me een leuke uitdaging, alhoewel... statische html... hmm... dat is waarschijnlijk ook nog niet eerder gedaan.
 
Koen B

Koen B

22/03/2007 23:57:00
Quote Anchor link
javascript kan niet, ze bestaan wel, maar codes zijn te vinden in de broncode (nee die kan je NIET verbergen)
Inlogsysteem met alleen html? Dat is gewoon onmogelijk
php zonder mysql kan, maar is nog steeds zwaar onveilig, gebruik dan gewoon htaccess (zoeken met google, klaar binnen een paar sec)

Als je toch met php iets wil, zou ik je toch echt mysql aan willen raden! Omdat dit het de enige veilige manier is. Maar met een textbestand is niet onmogelijk!
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

23/03/2007 00:26:00
Quote Anchor link
koen schreef op 22.03.2007 23:57:
Omdat dit het de enige veilige manier is.

Dat is natuurlijk grote onzin, maar verder is je punt duidelijk.

En je kan maar beter toegeven voordat Frank dit topic ontdekt, want hij geeft je er genadeloos van langs. Het is dat ik te moe ben, anders was ik was begonnen :P
 
PHP erik

PHP erik

23/03/2007 00:38:00
Quote Anchor link
Er wordt hier echt te veel onzin gelult. Je kunt het in een tekstbestand bijhouden, beveiligen met htaccess en klaar ben je. Dit is ook gewoon 100% veilig. MySQL is handiger in gebruik maar verder maakt het niet veel uit.

Willem-Jan zegt intelligente dingen.
 
Frank -

Frank -

23/03/2007 00:44:00
Quote Anchor link
Quote:
Spreken is zilver, zwijgen is goud.


Ik kies vandaag voor het goud van PostgreSQL...
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

23/03/2007 09:44:00
Quote Anchor link
jasper schreef op 22.03.2007 16:37:
IK WIL GEEN SQL GEBRUIKEN!!!

Als je zeker weet dat je het niet met mysql doet, kun je altijd nog met .txt bestanden gaan werken en zorgen dat je het wachtwoord in md5 codeerd. Dan ben je al een stukje veiliger. Zelf doe ik alles met txt, maar voor loginsystemen zie ik er van af... Maargoed, als jij het wilt. Ik kan je wel eens helpen voor wanneer het moet.
 
Axel de Mol

Axel de Mol

23/03/2007 10:20:00
Quote Anchor link
jasper schreef op 22.03.2007 16:37:
IK WIL GEEN SQL GEBRUIKEN!!!

nou nou nou, misschien eens wat minder kinderachtig :P maar, misschien toch een tip om wat SQL basis te leren. Die andere methodes kunnen misschien dan ook, maar dan ben je waarschijnlijk nog langer bezig.
 
- wes  -

- wes -

23/03/2007 10:24:00
Quote Anchor link
Ik wil graag een vliegtuig maken, maar ik wil er geen vleugels op want dat vind ik stom.... fyi, das hetzelfde als wat jij wil
 
Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

23/03/2007 15:34:00
Quote Anchor link
ik snap geen bal van al die mysql
is fer geen mogelijkheid gewoon een registreer (naam wachtwoord)
login en een beveiligde pagina te maken???
zonder mysql dus in een textbestandje...

met een klein vliegtuigje met houten vleugels kun je opstijgen he Wes :P

het zijn voor niet meer als 20 mensen...
 
Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

23/03/2007 15:37:00
Quote Anchor link
Wat die moderator is wel waar...
van javascript uitdaging
ik heb bij mijn vorige een soort klein ding gedaan alleen werd dat allemaal:
versturen naar mijn email
lang wachten
maar als je een registreerwebpage maakt die automatisch een script BIJ de JS bestand zet...
wat zou er dan uitkomen?
 
Joren de Wit

Joren de Wit

23/03/2007 15:38:00
Quote Anchor link
Jasper, als je nu de tijd neemt om te leren werken met een database zul je daar later veel voordeel van hebben. En dat 'later' is al zodra jij dit script wilt gaan schrijven.

Natuurlijk kan het allemaal met een tekstbestandje, maar de complexiteit van je script zal vele malen groter zijn dan wanneer je met een database werkt. En dan hebben we het nog niet eens over de veiligheid die, mits goed gescript natuurlijk, sneller te wensen over laat dan wanneer je een database gebruikt.

Kijk eens op www.w3schools.com voor een tutorial over PHP icm MySQL. Daar kun je
 
Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

23/03/2007 15:40:00
Quote Anchor link
:S met jullie is ook geen haak te slaan of zoiets :S
 
Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

23/03/2007 15:41:00
Quote Anchor link
oke ik zal wel ff proberen
maar hoe werkt mysql registreren?
en tabellen maken?
 
Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

23/03/2007 15:43:00
Quote Anchor link
is een .sql bestand ook met registreren?
 
Joren de Wit

Joren de Wit

23/03/2007 15:47:00
Quote Anchor link
Die uitdrukking ken ik niet. Maar goed, ik zeg niet dat het onmogelijk is om met tekst bestandjes te werken, maar dat het imo niet verstandig is.

Kijk bijvoorbeeld naar de reactie van Pholeron, die geeft grotendeels al een antwoord op je vraag. Je kunt een CSV bestandje bijhouden met daarin de gegevens van je gebruikers (dit komt natuurlijk op hetzelfde neer als een tabel in je database).

Met behulp van verschillende php functies om te lezen uit en te schrijven in bestanden (zie php handleiding!) kun je dan aanpassingen aan dat CSV bestand maken. Het uitlezen gebruik je bij het inloggen van een gebruiker, het schrijven gebruik je bij het registreren van een gebruiker.

Maar goed, ik wil je nogmaals op het hart drukken dat nu een paar uurtjes tijd steken in het leren van de beginselen van sql (meer heb je op dit moment nog niet nodig) zal het je straks veel tijd besparen met scripten. Maar de keuze is natuurlijk altijd aan jou.

ps. Jasper, stoppen met bumpen. En ga nou eerst eens wat dingen zelf lezen. Want de vragen die je nu stelt kun je allemaal zelf beantwoorden als je de basisbeginselen van het werken met een database kent!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.