Linkbuilding CMS Demo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 14:50:38
Quote Anchor link
Ik heb zojuist me CMS verbeterd met behulp van mensen op dit forum en zou graag willen weten wat jullie van dit systeem vinden.

http://sanderpals.nl/linkbuilding/

Er zijn een paar kleine dingetjes die niet werken (wordt nog gemaakt) en de layout is inderdaad niet mooi, maar is ook administratie systeem.

Beheerder: DemoAdmin
Wachtwoord: Demo

Linkbuilder: DemoLinkbuilder
Wachtwoord: Demo

Een linkbuilder heeft trouwens minder opties!

Tips altijd welkom :)
Gewijzigd op 17/04/2014 11:17:21 door Racoon smasher
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 02:42:35
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

16/04/2014 14:54:51
Quote Anchor link
Op dit moment schrijf ik een review.
 
Michael -

Michael -

16/04/2014 14:56:55
Quote Anchor link
pepijn, boeiend? Waarom moet je dat melden. Fipo?

racoon, hoe doe je validatie van je notities?
Ik kan notities toevoegen maar als ik als laatste
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script>

toevoeg, zijn alle notities weg....
 
Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 15:00:03
Quote Anchor link
Dit is de code (nog niet toegepast op de tips van andere topic):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
if(isset($_POST['submit']))
{
    $notitie = mysql_real_escape_string($_POST['notitie']);
    $marking = mysql_real_escape_string($_POST['marking']);
    
    if (strlen($notitie)<30)
    {
        $melding = 'Je moet minimaal 30 tekens invoeren!';
    }
    else
    {
        $queryInsert = mysql_query("INSERT INTO notities VALUES('', '$username', '$notitie', NOW(), '$marking')");
        
        if($queryInsert)
        {
            echo '<script type="text/javascript">';
            echo 'window.location = "notities.php"';
            echo '</script>';
        }
    }

}
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

16/04/2014 15:01:06
Quote Anchor link
Op "admin" kan ik niet inloggen vanaf hier, pagina verfrist gewoon.
 
Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 15:02:43
Quote Anchor link
Pepijn --- op 16/04/2014 15:01:06:
Op "admin" kan ik niet inloggen vanaf hier, pagina verfrist gewoon.


Let erop dat Demo met hoofdletter D is want ik kom er wel in
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

16/04/2014 15:02:52
Quote Anchor link
Ik zou uw dingen beveiligen, zolang dat nog niet klaar is, review ik niks.
 
Michael -

Michael -

16/04/2014 15:07:02
Quote Anchor link
Wat doe je op regel 16,17,18... dat is wel een vreemde toevoeging van javascript.
Zorg dat je code logisch is opgebouwd en gebruik header location voor doorverwijzingen.

In ieder geval gaan er dingen mis wanneer ik script tags toevoeg. Niet alleen bij de notities.
 
Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 15:08:22
Quote Anchor link
Michael - op 16/04/2014 15:07:02:
Wat doe je op regel 16,17,18... dat is wel een vreemde toevoeging van javascript.
Zorg dat je code logisch is opgebouwd en gebruik header location voor doorverwijzingen.

In ieder geval gaan er dingen mis wanneer ik script tags toevoeg. Niet alleen bij de notities.


ik gebruikt die javascript, omdat er al een header code op elke website van me staan en je er geen 2 kan gebruiken, want dan krijg je een error. Zou ik dat probleem met script kunnen oplossen met htmlspecialchars() ?
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

16/04/2014 15:10:32
Quote Anchor link
Welligt werkt dit?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?php
if(isset(htmlentities($_POST['submit'])))
{

    $notitie = mysql_real_escape_string($_POST['notitie']);
    $marking = mysql_real_escape_string($_POST['marking']);
    
    if (strlen($notitie)<30)
    {

        $melding = 'Je moet minimaal 30 tekens invoeren!';
    }

    else
    {
        $queryInsert = mysql_query("INSERT INTO notities VALUES('', '$username', '$notitie', NOW(), '$marking')");
        
        if($queryInsert)
        {

             header('location: notitie.php');
        }
    }

}

?>


Toevoeging op 16/04/2014 15:11:20:

Dat je er geen 2 kan gebruiken is onzin, je moet ze enkel goed uitvoeren, ik zoek even een linkje voor je.

Toevoeging op 16/04/2014 15:13:31:

Linkje: http://www.phphulp.nl/php/tutorial/php-algemeen/header-already-sent/738/
Ik hoop dat u er wat aan heeft, zoniet google dan zelf even.
Gewijzigd op 16/04/2014 15:14:32 door - Pepijn -
 
Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 15:19:41
Quote Anchor link
Pepijn die werkt blijkbaar niet, want krijg de error:
Fatal error: Can't use function return value in write context in /home/sandecv3/domains/sanderpals.nl/public_html/linkbuilding/notities_add.php on line 39
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

16/04/2014 15:27:00
Quote Anchor link
Kan u mij de volledige pagina sturen?

Toevoeging op 16/04/2014 15:27:56:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?php
if(htmlentities(isset($_POST['submit'])))
{

    $notitie = mysql_real_escape_string($_POST['notitie']);
    $marking = mysql_real_escape_string($_POST['marking']);
    
    if (strlen($notitie)<30)
    {

        $melding = 'Je moet minimaal 30 tekens invoeren!';
    }

    else
    {
        $queryInsert = mysql_query("INSERT INTO notities VALUES('', '$username', '$notitie', NOW(), '$marking')");
        
        if($queryInsert)
        {

             header('location: notitie.php');
        }
    }

}

?>
Gewijzigd op 16/04/2014 15:28:30 door - Pepijn -
 
Michael -

Michael -

16/04/2014 16:08:16
Quote Anchor link
Pepijn; Waarom??? if(htmlentities(isset($_POST['submit'])))

Verander dit liever in
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")
 
Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 16:16:39
Quote Anchor link
Ik heb de bug bij notities opgelost en zal hem later in alle pagina's fixen. sws moet ik alle tips die ik heb gekregen aan elke pagina wijzigen.

Toevoeging op 16/04/2014 16:17:35:

Michael - op 16/04/2014 16:08:16:
Pepijn; Waarom??? if(htmlentities(isset($_POST['submit'])))

Verander dit liever in
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")


Michael ik heb op het internet lopen kijken, maar het maakt niet uit of je een request gebruikt of een post submit. kan je me uitleggen waarom ik het beste een request kan doen?
 
Ivo P

Ivo P

16/04/2014 16:27:21
Quote Anchor link
if(post['submit'] zegt iets over het aanwezig zijn van een bepaalde submit .

Dat is vaak de button. Een form dat middels Enter verstuurd wordt voldoet daar niet aan.
Ten tweede: als je een keer je button een andere naam geeft, is niet "submit" aanwezig, maar "verstuur" oid.

Dus, wat wil je weten? Of die knop aanwezig is, of dat de form gesubmit is?

---
En dan nog: htmlentities() heeft daar niets mee te maken.

Binnen isset() zou het een fout moeten leveren als je button niet aanwezig blijkt.

om isset() is het raar, want isset() geeft true of false terug.
 
Racoon smasher

racoon smasher

17/04/2014 09:26:55
Quote Anchor link
Ik ben nu alles aan het aanpassen, maar ik had de vraag of de onderstaande code ook juist is om te gebruiken?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
if(isset($_GET['id']))
    {
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/04/2014 09:31:20
Quote Anchor link
Dat is gewoon juist, je wilt immers weten of $_GET['id'] (?id=nummer) in de URL bestaat. Als je deze controle niet gebruikt, levert dat 'leuke' notice-meldingen op.
 
Ivo P

Ivo P

17/04/2014 09:53:13
Quote Anchor link
vaak wil je ook weten of die get-id dan ook een nummer is:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php

if(filter_input(INPUT_GET, 'id', FILTER_VALIDATE_INT)) {

}


?>
Gewijzigd op 17/04/2014 09:53:47 door Ivo P
 
Racoon smasher

racoon smasher

17/04/2014 10:19:47
Quote Anchor link
Ivo P op 17/04/2014 09:53:13:
vaak wil je ook weten of die get-id dan ook een nummer is:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php

if(filter_input(INPUT_GET, 'id', FILTER_VALIDATE_INT)) {

}


?>


Kan zeker injecties voorkomen?
 
Michael -

Michael -

17/04/2014 10:30:25
Quote Anchor link
>> Kan zeker injecties voorkomen?

Dat doet 't wel ja, want 'id' kan alleen een integer zijn, dus nooit een injection.
 
Ivo P

Ivo P

17/04/2014 10:38:59
Quote Anchor link
maar neemt niet weg dat het geen kwaad kan om toch mysql_real_escape_string toe te passen in de query
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.