Maak jij onze phonegap app?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Developer / C# .NET

Functieomschrijving Heb je op je studie of hobbymatig ervaring met C#.NET development en wil je hier je carriere van maken? Werk je graag bij een bedrijf met een gemoedelijke sfeer en een down to earth mentaliteit? Reageer dan nu! In de functie van Junior C#.NET Developer ga je aan de slag met onderstaande taken. Mocht je deze taken en werkzaamheden nog niet helemaal zelfstandig uit kunnen voeren dan leren jouw directe collega's je hoe dit moet en kunnen zij jouw vragen beantwoorden! Het doorontwikkelen van het inhouse gebouwde maatwerk TMS-pakket met bedrijfskritische gegevens op het gebied van orders, klanten en

Bekijk vacature »

Developer DataPower Message Queuing Message Broker

Functieomschrijving Wil jij werken in een organisatie waar alleen de beste DataPower developers werken? Deze organisatie heeft één van de grootste en meest complexe omgevingen van Nederland. Wil je verantwoordelijk zijn voor een gateway waar miljoenen externe en interne gebruikers gebruik van maken? Lees dan snel verder! Ontwerpen, bouwen en testen van alle diensten m.b.t. DataPower, MQ, Broker en Cross File Transfer Constant verbeteren van de omgeving Nauw samenwerken met je collega's Functie-eisen Hbo werk- en denk niveau, gelieve in de richting van IT Aantoonbare werkervaring met DataPower of een vergelijkbaar systeem Kennis over IBM MQ en Message Broker is

Bekijk vacature »

Junior Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière bij Coolblue, door meteen mee te werken in een van de mobile teams. Hoe word ik Junior Developer bij Coolblue? Je maakt een goede start van je carrière bij Coolblue, door 5 weken lang getraind te zijn in Android- en IOS-technologieën voordat je bij een team komt en jezelf verder ontwikkelt. Na de formatieperiode ziet je routine er zo uit: Je dag begint met de dagelijkse stand-up; samen met je teamgenoten maak je een plan voor de komende dag. Door de opgedane kennis direct toe te passen, draag je ook bij aan

Bekijk vacature »

Java developer senior

Functie­omschrijving ''Ik werk voor de douane en houd mij bezig met het proces Binnenbrengen, Uitgaan en Provianderen. In de Rotterdamse haven komen de grootste containerschepen binnen en alles op het schip moet aangegeven worden. Als er dan iets fout gaat met de aangiftes ontstaat er een file op de A15 van vrachtwagens die de containers willen ophalen. Je pakketje uit China is dan nóg langer onderweg. Kortom een boeiend proces waarbij heel veel verschillende technieken om de hoek komen kijken.'' Bert Gritter - Senior Java developer. Bij de Belastingdienst ontwikkelen we applicaties die direct van zeer grote invloed zijn op

Bekijk vacature »

.NET Developer Medicatie / Apotheek

Jij krijgt een kick van het ontwikkelen van complexe software. Voor onze vestiging in Heerenveen zoeken wij een .NET Developer Medicatie / Apotheek die graag met de laatste Microsoft-tools en -technieken wil werken. Interessant? Lees snel verder! Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van de module Medicatie / Logistiek & Apotheek. Je gaat nauw samen werken met zowel de interne als externe klant om nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen om onze klanten te ondersteunen in hun werkproces. Het gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. ChipSoft maakt

Bekijk vacature »

Ervaren .NET developer gezocht, api development, .

Ben je een ervaren .NET developer en op zoek naar baan waarbij je je ook meer kunt gaan richten op architectuur? Binnen een leuke, sociale en betrokken werkomgeving? Met technieken als .NET Core en Azure? Dan zou deze baan wellicht iets voor jou kunnen zijn. Voor een organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar eens ervaren .NET ontwikkelaar. De organisatie bevindt zich in de financiële branche en is een van de grotere spelers in hun vakgebied. De organisatie bestaat uit circa 600 medewerkers en heeft verschillende vestigingen in Nederland. Het hoofdkantoor zit in Rotterdam en daar is ook de

Bekijk vacature »

DWH / ETL developer

DWH / ETL developer will work closely with the Solution/ Data Architect to design, build interfaces and integrate data from a variety from internal and external data sources into the Enterprise Data Warehouse environment with the use of MS SQL SSIS. Client Details MUFG Bank Europe N.V. (MBE) is a fully-owned subsidiary of Mitsubishi UFJ Financial Group (MUFG), one of the largest ranked Financial Groups in the world in terms of assets. A world-class set of businesses and more than 180,000 employees in 50 markets. MUFG offers stability in an ever-changing market, providing services to high-profile clients worldwide. For more

Bekijk vacature »

Java developer

Functie­omschrijving Dé Java developer van de Belastingdienst. Onze 300 Java developers realiseren applicaties die direct van zeer grote invloed zijn op de Nederlandse samenleving! De online aangifte-applicatie is er bijvoorbeeld één waarmee we miljoenen mensen bereiken en waarmee we zelfs de Computable award wonnen voor het beste ICT-project binnen de overheid. En onze Javabouwers werken ook voor de Douane of de FIOD van de Belastingdienst. Dat gebeurt in zo'n 70 groot- en kleinschalige projecten in bijna 100 multidisciplinaire scrumteams. We werken in een Agile-ontwikkelomgeving met standaardisatie op proven technology, dat houvast en zekerheid biedt om die zo belangrijke en goed

Bekijk vacature »

Fullstack .Net Developer voor int. marktleider met

Voor een internationale marktleider in metaalbewerking ben ik op zoek naar een junior / midlevel Fullstack .Net developer. Wat je gaat doen: Onze klant maakt gebruik van hun zelf gebouwde logistieke applicatie. Nu willen zij deze sterk uitbreiden. Zo willen ze o.a. een klant portaal maken, een online factuur systeem bouwen en een mobiele applicatie bouwen. Alles om beter zaken te doen met hun klanten. Je werkt hierbij in .Net C# en later ook Azure. Wie jij bent: MBO / HBO afgestudeerd 2 - 6 jaar ervaring met C# en .NET applicaties Design ervaring is een plus Spreekt Nederlands en

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer vacature

Senior Mobile Developer Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. Op bijna elke mobiele telefoon in Nederland is wel een app te vinden die door Sogeti is ontwikkeld of waar Sogeti aan mee heeft gewerkt. Wil jij meehelpen met het ontwikkelen van mobiele applicaties voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven? Als Senior Mobile Developer ben jij verantwoordelijk voor het implementeren en testen van nieuwe features. Je bent medeverantwoordelijk voor de codebase en moet deze code dus ook goed onderhouden. Doordat je thuis bent in het mobiele landschap kun je gemakkelijk sparren met

Bekijk vacature »

Software Developer / PHP

Functieomschrijving Werk jij graag in een vooruitstrevende en groeiende organisatie aan een eigen ontwikkeld platform dat door steeds meer bedrijven in Nederland gebruikt wordt? Ligt jouw passie bij software development en heb jij ervaring met PHP? Dan zijn wij op zoek naar jou voor dit bedrijf in regio Eindhoven! Je werkt samen met het ontwikkelteam aan de ontwikkeling van het platform, o.a. met Symfony, Docker, API's en Git; Je denkt mee over verbeteringen, doorontwikkeling en schaalbaarheid van het platform; Je werkt in sprints van twee weken; Je spreekt met diverse betrokkenen om samen een optimaal product neer te zetten. Functie-eisen

Bekijk vacature »

Noordoost Java Developer vacature

Java Developer Noordoost Word onderdeel van een topteam met ervaren Java Developers. Loop voorop in de ontwikkelingen en help mee innoveren. Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen Java Community. Dit betekent bijvoorbeeld dat we aanwezig zijn op veel conferenties; Oracle Code One, Devoxx en JFall. We organiseren ook onze eigen collegiale sessies en hackatons waar we kennis en plezier combineren.

Bekijk vacature »

(Sr) Full-stack .Net/Angular Developer -inhouse pr

Voor een informele agile organisatie in regio oost Goeree-Overflakkee zoeken we .Net developers met Angular ervaring. In deze rol werk je in een hecht projectteam op kantoor aan diverse applicaties. Je hebt veel vrijheid en mogelijkheden in je functie flexibele werktijden keuze in werkzaamheden mogelijkheden tot klant bezoek in Europa een lease auto of mobiliteitsvergoeding. Deze stabiele en groeiende club bouwt meer dan 25 jaar maatwerkoplossingen voor start-up’s tot en met de bekendste multinationals. Wegens groei zoeken zij ontwikkelaars voor het ontwerpen, bouwen, implementeren en onderhouden van applicaties na oplevering. De organisatie bouwt applicaties zoals Sales Planning tools, complexe ERP

Bekijk vacature »

Back-end developer

Voor onze opdrachtgever ben ik op zoek naar een Senior Back-end Developer. Als Back-end Developer ben jij samen met jouw team verantwoordelijk voor het gehele ontwikkelproces (van idee tot realisatie). Jouw werkomgeving is binnen een informele sfeer waarin jij gestimuleerd wordt om zelf bedachte optimalisaties te realiseren. Op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen is zeer belangrijk binnen deze sector, interesse in deze branche is gewenst. Je bent in teamverband verantwoordelijk voor het ontwikkelen, bedenken en beheren van API-applicaties. Ervaring met Python en .Net is een vereiste. Ervaringen met PHP, HTML/CSS, SQL zijn pre's. In het bezit van een hbo

Bekijk vacature »

Full-stack .NET developer gezocht, Goeree-Overflak

Ben je een .NET software developer en op zoek naar een professionele werkomgeving binnen een wat groter innovatief en ambitieus bedrijf? Waar sprake is van een uitgebreid applicatielandschap met elke dag nieuwe uitdagingen, waar alles mogelijk is, binnen een goede collegiale sfeer? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakke zijn we momenteel op zoek naar een ervaren software developer. De IT afdeling bestaat uit circa 60 mensen waarvan zo'n 15 developers. Voor de recente architectuur wordt gebruikt gemaakt van de nieuwste technieken waaronder .NET Core, Docker en Angular. Echter bestaat het applicatielandschap uit een groot aantal verschillende applicaties waarbij

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 09:23:48
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 08:53:10:
Ik heb de app machine geprobeeerd, maar hij laat geen externe feeds in.

En dit dan?

https://support.appmachine.com/hc/en-us/articles/203646166-Import-your-data-via-a-web-service?mobile_site=true

PHP hulp

PHP hulp

21/09/2020 02:51:19

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 11:32:25
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 19/07/2017 18:05:32:
Ik heb het bedrag verhoogd naar 300 euro.

Ik heb een website waar dagelijks artikelen op verschijnen en die mensen dagelijks een mail stuurt. Nu ben ik op zoek naar een freelancer die mij - voor een redelijke prijs ik denk aan 150 euro - wil helpen en een app wil maken voor Android en de iPhone. En indien mogelijk ook voor windows. Daar moeten de artikelen in komen te staan. Een voorbeeld is de nu.nl app, maar minder complex.

Je hebt een titel met plaatje, klik je daarop kom je bij het artikel met een grotere foto erboven. Klinkt simpel toch.

Dit is niet voor een bedrijf, dit is voor mij persoonlijk, vandaar ook de prijs. De app zal ook geupdate moeten worden, dus als je goed werk levert kan dat tot meer leiden. Voorwaarde is dat je de code wel aan mij geeft.

Mocht je geinteresseerd zijn, stuur een mailtje naar christian@nolles.org

Peter K

Peter K

20/07/2017 11:53:04
Quote Anchor link
Ik denk dat je het nog niet eens gaat redden met €2500,- voor een custom app cross platform.

Met Appmachine durf ik je bijna te garanderen dat je werkend moet kunnen krijgen wat je wilt.
Zoals ik eerder aangaf, maak maar eens een app en verwijs die naar een website. Ofwel je eigen website. Dan heb je volgens mij alles direct functioneel en scheelt je een pak ontwikkelwerk.

Je kunt indien gewenst zoals hierboven aangegeven ook werken met webservices, alhoewel dit wel iets complexer is. Je moet dan goed uitzoeken hoe je je feed wilt aanleveren en uitlezen.

Mijn mening: maak een app met webbrowser en stel deze default naar je website in.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 12:04:41
Quote Anchor link
Zelf denk ik ook dat met een zeer laag budget Appmachine de beste uitkomst is.
Onthoud ook dat een developers-account voor iOS-app's ook al bijna 100 euro kost. Met Appmachine zijn die kosten denk ik al gedekt.

Je moet echt zelf weten, maar ik geef zelf weinig tot geen kans dat je met 300 euro een cross-platform app gaat redden.

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 13:55:41
Quote Anchor link
Goed. Ik ga het anders doen. Ik bouw een website die gewoon lijkt op een app en dezelfde functionaliteit heeft met jquery. Ik weet dat ik de app dan bij phonegap kan laten bouwen, maar dan is het geen dynamische site. Hoe pak ik dat aan? Hoe krijg ik een apk die letterlijk naar de website gaat?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 14:24:44
Quote Anchor link
Je kan altijd content dynamisch inladen met jQuery en de ajax() functie.
Met 'build --release' kan je uiteindelijk je apk builden. Duik de manual eens in, en ga eens wat ermee proberen. ;-)

Peter K

Peter K

20/07/2017 14:36:17
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 13:55:41:
Goed. Ik ga het anders doen. Ik bouw een website die gewoon lijkt op een app en dezelfde functionaliteit heeft met jquery. Ik weet dat ik de app dan bij phonegap kan laten bouwen, maar dan is het geen dynamische site. Hoe pak ik dat aan? Hoe krijg ik een apk die letterlijk naar de website gaat?

Waarom niet gewoon Appmachine gebruiken dan? Of wil je liever het wiel zelf weer uitvinden?

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 14:37:49
Quote Anchor link
Dat heb ik geprobeerd. Het vervelende is dat gebruikers dan eerst een menu krijgen. Ik wil dat er meteen een lijst met artikelen zichtbaar is.

Toevoeging op 20/07/2017 14:44:57:

Vraagje trouwens. Kunnen apps uit de appmachine in de PlayStore?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 14:51:20
Quote Anchor link
Niet rot bedoeld, maar met 3 tellen Googlen vond ik het antwoord:
http://www.appmachine.com/nl/tour/publiceer-in-de-app-store-en-google-play/

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 14:54:36
Quote Anchor link
Hahahaha. Dank je wel.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 15:00:12
Quote Anchor link
Houd wel rekening dat je wat geld moet neerleggen voor een paar developeraccounts dan.
Of het blijft een unsigned APK.
Gewijzigd op 20/07/2017 15:00:45 door - Ariën -

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 15:10:03
Quote Anchor link
Wat bedoel je daarmee? Ik weet dat je een maandelijks bedrag moet betalen, 50 dollar toch?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 15:15:25
Quote Anchor link
Eenmalig minimaal 99 US dollar voor Apple Store
Eenmalig 25 dollar voor de Google Play store.
Gewijzigd op 20/07/2017 15:15:56 door - Ariën -

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 15:31:14
Quote Anchor link
Ja, maar je moet ook nog 39 euro minimaal per maand betalen. http://www.appmachine.com/pricing/

En dan zit ik nog met het probleem dat ik er een menu bij krijg... Ik wil alleen een overzicht van de artikelen en de pagina waar het artikel op staat.

Anders was dit een hele aantrekkelijke optie.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 15:41:34
Quote Anchor link
Ik heb rondgeneusd in hun developers-docs en blogs, en kom tot de conclusie dat het niet mogelijk is.
Je kan het vragen aan de helpdesk van hun of daar mogelijkheden voor zijn? Misschien dat ze het in een update kunnen aanbieden? Wie weet is het wel een gevraagde functie die snel wordt uitgerold? En anders moet je het er mee doen.

Als je weinig budget hebt moet je vaak gewoon roeien met de riemen die je hebt.
Gewijzigd op 20/07/2017 15:42:47 door - Ariën -

PHP JS

PHP JS

20/07/2017 15:50:20
Quote Anchor link
Zie hier het ionic framework:
https://ionicframework.com/

Gezien de minimale wensen die de TS heeft, zou dit een mogelijkheid kunnen zijn.
JE maakt een pagina in html, css en javascript. En ionic zorgt dat het geport wordt naar ieder platform.
Met het ionic framework kan je ook gebruik maken van het toestel, dus niet alleen een simpele webpagina inladen.
https://ionicframework.com/docs/native/

Wil je erna nog een cross platform desktop applicatie?
Dan kan je precies dezelfde code gebruiken in https://electron.atom.io/

Al dat moeilijke gedoe in dit topic, het is 2017 mensen!
Gewijzigd op 20/07/2017 15:54:09 door PHP JS

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 16:15:31
Quote Anchor link
Dank je PHP JS. Is het dus de bedoeling dat je een bestaande html pagina importeert? Ik zie namelijk dat je zo een lijst kunt aanmaken, maar niet dat je een feed of json file aankunt bieden om de lijst te vullen. Het is een beetje verwarrend.

PHP JS

PHP JS

20/07/2017 16:26:07
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 16:15:31:
Dank je PHP JS. Is het dus de bedoeling dat je een bestaande html pagina importeert? Ik zie namelijk dat je zo een lijst kunt aanmaken, maar niet dat je een feed of json file aankunt bieden om de lijst te vullen. Het is een beetje verwarrend.

Je ontwikkelt je app op dezelfde manier als een webpagina, het framework zet alles in een app voor je.
Je kan gewoon ajax calls maken en je data importeren.

Op deze link vind je een aantal voorbeelden gemaakt met ionic.
http://showcase.ionicframework.com/apps/top

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 16:31:36
Quote Anchor link
Dat ziet er netjes uit. Ik begrijp dus dat ik zelf geen losse website in elkaar hoef te flansen. Ik zie alleen niet waar je data kunt importeren en ik heb echt goed gezocht.

Toevoeging op 20/07/2017 16:32:36:

Je hebt components, zoals een lijst, maar ik zie nergens waar je de ajax calls kunt maken.

Peter K

Peter K

21/07/2017 08:23:36
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 15:31:14:
Ja, maar je moet ook nog 39 euro minimaal per maand betalen. http://www.appmachine.com/pricing/

En dan zit ik nog met het probleem dat ik er een menu bij krijg... Ik wil alleen een overzicht van de artikelen en de pagina waar het artikel op staat.

Anders was dit een hele aantrekkelijke optie.

Dit is te doen met wat custom Javascript ;)

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.