Maak jij onze phonegap app?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 09:23:48
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 08:53:10:
Ik heb de app machine geprobeeerd, maar hij laat geen externe feeds in.

En dit dan?

https://support.appmachine.com/hc/en-us/articles/203646166-Import-your-data-via-a-web-service?mobile_site=true
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 10:09:53
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 11:32:25
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 19/07/2017 18:05:32:
Ik heb het bedrag verhoogd naar 300 euro.

Ik heb een website waar dagelijks artikelen op verschijnen en die mensen dagelijks een mail stuurt. Nu ben ik op zoek naar een freelancer die mij - voor een redelijke prijs ik denk aan 150 euro - wil helpen en een app wil maken voor Android en de iPhone. En indien mogelijk ook voor windows. Daar moeten de artikelen in komen te staan. Een voorbeeld is de nu.nl app, maar minder complex.

Je hebt een titel met plaatje, klik je daarop kom je bij het artikel met een grotere foto erboven. Klinkt simpel toch.

Dit is niet voor een bedrijf, dit is voor mij persoonlijk, vandaar ook de prijs. De app zal ook geupdate moeten worden, dus als je goed werk levert kan dat tot meer leiden. Voorwaarde is dat je de code wel aan mij geeft.

Mocht je geinteresseerd zijn, stuur een mailtje naar [email protected]
 
Peter K

Peter K

20/07/2017 11:53:04
Quote Anchor link
Ik denk dat je het nog niet eens gaat redden met €2500,- voor een custom app cross platform.

Met Appmachine durf ik je bijna te garanderen dat je werkend moet kunnen krijgen wat je wilt.
Zoals ik eerder aangaf, maak maar eens een app en verwijs die naar een website. Ofwel je eigen website. Dan heb je volgens mij alles direct functioneel en scheelt je een pak ontwikkelwerk.

Je kunt indien gewenst zoals hierboven aangegeven ook werken met webservices, alhoewel dit wel iets complexer is. Je moet dan goed uitzoeken hoe je je feed wilt aanleveren en uitlezen.

Mijn mening: maak een app met webbrowser en stel deze default naar je website in.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 12:04:41
Quote Anchor link
Zelf denk ik ook dat met een zeer laag budget Appmachine de beste uitkomst is.
Onthoud ook dat een developers-account voor iOS-app's ook al bijna 100 euro kost. Met Appmachine zijn die kosten denk ik al gedekt.

Je moet echt zelf weten, maar ik geef zelf weinig tot geen kans dat je met 300 euro een cross-platform app gaat redden.
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 13:55:41
Quote Anchor link
Goed. Ik ga het anders doen. Ik bouw een website die gewoon lijkt op een app en dezelfde functionaliteit heeft met jquery. Ik weet dat ik de app dan bij phonegap kan laten bouwen, maar dan is het geen dynamische site. Hoe pak ik dat aan? Hoe krijg ik een apk die letterlijk naar de website gaat?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 14:24:44
Quote Anchor link
Je kan altijd content dynamisch inladen met jQuery en de ajax() functie.
Met 'build --release' kan je uiteindelijk je apk builden. Duik de manual eens in, en ga eens wat ermee proberen. ;-)
 
Peter K

Peter K

20/07/2017 14:36:17
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 13:55:41:
Goed. Ik ga het anders doen. Ik bouw een website die gewoon lijkt op een app en dezelfde functionaliteit heeft met jquery. Ik weet dat ik de app dan bij phonegap kan laten bouwen, maar dan is het geen dynamische site. Hoe pak ik dat aan? Hoe krijg ik een apk die letterlijk naar de website gaat?


Waarom niet gewoon Appmachine gebruiken dan? Of wil je liever het wiel zelf weer uitvinden?
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 14:37:49
Quote Anchor link
Dat heb ik geprobeerd. Het vervelende is dat gebruikers dan eerst een menu krijgen. Ik wil dat er meteen een lijst met artikelen zichtbaar is.

Toevoeging op 20/07/2017 14:44:57:

Vraagje trouwens. Kunnen apps uit de appmachine in de PlayStore?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 14:51:20
Quote Anchor link
Niet rot bedoeld, maar met 3 tellen Googlen vond ik het antwoord:
http://www.appmachine.com/nl/tour/publiceer-in-de-app-store-en-google-play/
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 14:54:36
Quote Anchor link
Hahahaha. Dank je wel.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 15:00:12
Quote Anchor link
Houd wel rekening dat je wat geld moet neerleggen voor een paar developeraccounts dan.
Of het blijft een unsigned APK.
Gewijzigd op 20/07/2017 15:00:45 door - Ariën -
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 15:10:03
Quote Anchor link
Wat bedoel je daarmee? Ik weet dat je een maandelijks bedrag moet betalen, 50 dollar toch?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 15:15:25
Quote Anchor link
Eenmalig minimaal 99 US dollar voor Apple Store
Eenmalig 25 dollar voor de Google Play store.
Gewijzigd op 20/07/2017 15:15:56 door - Ariën -
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 15:31:14
Quote Anchor link
Ja, maar je moet ook nog 39 euro minimaal per maand betalen. http://www.appmachine.com/pricing/

En dan zit ik nog met het probleem dat ik er een menu bij krijg... Ik wil alleen een overzicht van de artikelen en de pagina waar het artikel op staat.

Anders was dit een hele aantrekkelijke optie.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 15:41:34
Quote Anchor link
Ik heb rondgeneusd in hun developers-docs en blogs, en kom tot de conclusie dat het niet mogelijk is.
Je kan het vragen aan de helpdesk van hun of daar mogelijkheden voor zijn? Misschien dat ze het in een update kunnen aanbieden? Wie weet is het wel een gevraagde functie die snel wordt uitgerold? En anders moet je het er mee doen.

Als je weinig budget hebt moet je vaak gewoon roeien met de riemen die je hebt.
Gewijzigd op 20/07/2017 15:42:47 door - Ariën -
 
PHP JS

PHP JS

20/07/2017 15:50:20
Quote Anchor link
Zie hier het ionic framework:
https://ionicframework.com/

Gezien de minimale wensen die de TS heeft, zou dit een mogelijkheid kunnen zijn.
JE maakt een pagina in html, css en javascript. En ionic zorgt dat het geport wordt naar ieder platform.
Met het ionic framework kan je ook gebruik maken van het toestel, dus niet alleen een simpele webpagina inladen.
https://ionicframework.com/docs/native/

Wil je erna nog een cross platform desktop applicatie?
Dan kan je precies dezelfde code gebruiken in https://electron.atom.io/

Al dat moeilijke gedoe in dit topic, het is 2017 mensen!
Gewijzigd op 20/07/2017 15:54:09 door PHP JS
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 16:15:31
Quote Anchor link
Dank je PHP JS. Is het dus de bedoeling dat je een bestaande html pagina importeert? Ik zie namelijk dat je zo een lijst kunt aanmaken, maar niet dat je een feed of json file aankunt bieden om de lijst te vullen. Het is een beetje verwarrend.
 
PHP JS

PHP JS

20/07/2017 16:26:07
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 16:15:31:
Dank je PHP JS. Is het dus de bedoeling dat je een bestaande html pagina importeert? Ik zie namelijk dat je zo een lijst kunt aanmaken, maar niet dat je een feed of json file aankunt bieden om de lijst te vullen. Het is een beetje verwarrend.


Je ontwikkelt je app op dezelfde manier als een webpagina, het framework zet alles in een app voor je.
Je kan gewoon ajax calls maken en je data importeren.


Op deze link vind je een aantal voorbeelden gemaakt met ionic.
http://showcase.ionicframework.com/apps/top
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 16:31:36
Quote Anchor link
Dat ziet er netjes uit. Ik begrijp dus dat ik zelf geen losse website in elkaar hoef te flansen. Ik zie alleen niet waar je data kunt importeren en ik heb echt goed gezocht.

Toevoeging op 20/07/2017 16:32:36:

Je hebt components, zoals een lijst, maar ik zie nergens waar je de ajax calls kunt maken.
 
Peter K

Peter K

21/07/2017 08:23:36
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 15:31:14:
Ja, maar je moet ook nog 39 euro minimaal per maand betalen. http://www.appmachine.com/pricing/

En dan zit ik nog met het probleem dat ik er een menu bij krijg... Ik wil alleen een overzicht van de artikelen en de pagina waar het artikel op staat.

Anders was dit een hele aantrekkelijke optie.


Dit is te doen met wat custom Javascript ;)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.