meerdere login accounts

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »
Arjan

Arjan

25/01/2008 08:53:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<?php

$the_right_user
  = "admin";
$the_right_password  = "admin";   //login user en pass


if (!isset($_SERVER['PHP_AUTH_USER']))
{

  Header("WWW-Authenticate: Basic realm=\"Admin access\"");  //login venster
  
  echo "<font color='red'>Canceled by user</font>";
  exit;
}

else
{

  if($_SERVER['PHP_AUTH_USER'] != $the_right_user OR $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] != $the_right_password)
  {

    echo  ("<script type=\"text/javascript\">window.location='loginfout.php';</script>");  // als login gegevens niet kloppen wordt deze doorgelinkt naar deze pagina!

  }
  else
  {
    echo "<font color='green'>Access granted!</font>";  // als login gegevens kloppen kom je op deze pagina!
  }
}

?>



Hoe krijg ik hier meerdere login accounts?

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 09:18:08
 
Lorenzo

lorenzo

25/01/2008 09:21:00
Quote Anchor link
met array


maar weet niet zeker!
 
Arjan

Arjan

25/01/2008 09:28:00
Quote Anchor link
had ik al geprobeert het inlogscherm komt wel maar ik kan niet inloggen met de juiste gegevens dan
 
Pim Vernooij

Pim Vernooij

25/01/2008 09:28:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php

$users
= array(
    "user1" => "password1",
    "user2" => "password2",
    "user3" => "password3"
);

if( array_key_exists( $_SERVER['PHP_AUTH_USER'], $users) && $users[$_SERVER['PHP_AUTH_USER']] == $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] ) {
    echo "Login OK!";
}

else {
    echo "Login Fout";
}


?>
 
Arjan

Arjan

25/01/2008 09:38:00
Quote Anchor link
en hoe krijg ik dit vast aan het login venster?
 
Pim Vernooij

Pim Vernooij

25/01/2008 09:54:00
Quote Anchor link
Dat mag je zelf uitzoeken ;-) Ik ga niet alles voorkouwen.
 
Arjan

Arjan

25/01/2008 09:56:00
Quote Anchor link
alsjeblieft :-P ik moet het vandaag afhebben en loop daar op vast :(
 
- wes  -

- wes -

25/01/2008 09:59:00
Quote Anchor link
Heb je geen handen of ogen oid?
Doe zelf eens wat lui varken.
 
Erik Rijk

Erik Rijk

25/01/2008 10:12:00
Quote Anchor link
@ Arjan,

Probeer het zelf eens in je script te integreren.
Mocht je er echt niet uitkomen, plaats hier dan een stuk relevante code en een eventuele foutmelding dan ziet iedereen dat je tenminste moeite doet en zal je worden geholpen maar laat zien dat je zelf ook moeite doet.
 
Arjan

Arjan

25/01/2008 10:14:00
Quote Anchor link
ik krijg wel het login scherm alleen als ik willekeurig wat in toets kom ik er wel in en als ik bv met user1 password1 dan kom ik er niet in...

excuses voor de beperkte kennis in php
 
Arjan

Arjan

25/01/2008 10:32:00
Quote Anchor link
oke, het loginscherm komt ik kan inloggen maar ook met willekeurige users en passworden die er niet in staat dus hij laat alles door...

ik heb nu dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php

$users
= array(
    "user1" => "password1",
    "user2" => "password2",
    "user3" => "password3"
);

if (!isset($_SERVER['PHP_AUTH_USER']))
{

  Header("WWW-Authenticate: Basic realm=\"Admin access\"");  //login venster
  Header("HTTP/1.0 401 Unauthorized");
  echo "<font color='red'>Canceled by user</font>";
  exit;
}

else
{

  if ( array_key_exists($_SERVER['PHP_AUTH_USER'], $users) && $users == $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] )
  {

    echo  ("<script type=\"text/javascript\">window.location='loginfout.php';</script>");  // als login gegevens niet kloppen wordt deze doorgelinkt naar deze pagina!

  }
  else
  {
    echo "<font color='green'>Access granted!</font>";  // als login gegevens kloppen kom je op deze pagina!
  }
}

?>
 
Pim Vernooij

Pim Vernooij

25/01/2008 10:41:00
Quote Anchor link
Als de if conditie TRUE geeft, is de user ingelogd. Jij doet het nu precies andersom.

/edit: Ow, en je hebt m'n script niet goed overgenomen, de if conditie die ik gaf was correct. Nu check je of de array $users gelijk is aan het ingevoerde password... Dat gaan natuurlijk niet werken...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pim Vernooij
 
Arjan

Arjan

25/01/2008 10:57:00
Quote Anchor link
sorry, maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<?php
if ( array_key_exists($_SERVER['PHP_AUTH_USER'], $users) && $users == $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] ) ?>


zo staat het toch ook in jouw script?
sorry dat ik zo Newbie ben nog
 
Pim Vernooij

Pim Vernooij

25/01/2008 11:02:00
Quote Anchor link
Vergelijk jouw regel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
if ( array_key_exists($_SERVER['PHP_AUTH_USER'], $users) && $users == $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] )

Eens met die van mij:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
if( array_key_exists( $_SERVER['PHP_AUTH_USER'], $users) && $users[$_SERVER['PHP_AUTH_USER']] == $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] )
 
Arjan

Arjan

25/01/2008 11:43:00
Quote Anchor link
het is gelukt bedankt!!

dom foutje ik keek er overheen

Bedankt voor jullie hulp!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.