Proxy

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Radio Dancemania

Radio Dancemania

09/10/2010 22:45:51
Quote Anchor link
Hallo,

heeft iemand enig idee of er een php of javascript bestaat, waarmee je proxy's blokkeert?

Ik heb half google afgezocht maar kan er zeer weinig vinden.. ja de standaard van http_forward e.d. maar deze werken dus niet.

Mijn vraag is of iemand enig idee heeft of dit uberhaupt bestaat.

En dat mocht dit bestaan iemand mij hiermee zou kunnen helpen;)
Gewijzigd op 09/10/2010 22:52:02 door Radio Dancemania
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 16:09:49
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

09/10/2010 22:48:17
Quote Anchor link
Quote:
heeft iemand enig idee of er een php of javascript bestaat om het meeste gedeelte van proxy's te blokkeren?


en nu nog de vraag stellen zodat ie begrepen kan worden
 

09/10/2010 22:51:49
Quote Anchor link
Euh?
Denk het niet?
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

09/10/2010 23:01:07
Quote Anchor link
Gokje dan maar:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
if (   $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']  
    ||
$_SERVER['HTTP_X_FORWARDED']  
    ||
$_SERVER['HTTP_FORWARDED_FOR']  
    ||
$_SERVER['HTTP_CLIENT_IP']  
    ||
$_SERVER['HTTP_VIA']  
    ||
in_array($_SERVER['REMOTE_PORT'], array(8080,80,6588,8000,3128,553,554))  
    || @
fsockopen($_SERVER['REMOTE_ADDR'], 80, $errno, $errstr, 30)) {    
       exit('Proxy detected');
}

?>


dit zal redelijkerwijs moeten detecteren of iemand achter een proxy server zit. Let wel dat er geen waterdichte controle samen te stellen is en dat er altijd er een paar doorheen zullen komen.
Gewijzigd op 09/10/2010 23:02:35 door Noppes Homeland
 
Radio Dancemania

Radio Dancemania

09/10/2010 23:10:01
Quote Anchor link
@noppes homeland je bent geweldig.. een 100% waterdicht systeem zal er nooit zijn. Maar dit houd toch wel een groot gedeelte tegen!

Toevoeging op 09/10/2010 23:16:15:

enige nadeel lijkt.. dat me site erg traag word
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

09/10/2010 23:17:40
Quote Anchor link
Oh en deze is wel erg slordig van opgezet, te lui geweest voor de isset()
 
- -

- -

09/10/2010 23:30:25
Quote Anchor link
@Noppes: Als ik nu thuis een webservertje (op poort 80) heb draaien ben ik volgens jou een proxy?
 
Bram Boos

Bram Boos

09/10/2010 23:39:32
Quote Anchor link
Als ik jouw was zou ik het dit niet gebruiken. Dit gaat bezoekers kosten... Bijvoorbeeld: scholen en bedrijven hebben meestal een webserver draaien, dit hoeft nog niet te betekenen dat ze een proxy gebruiken/zijn...

Afbeelding
 
Radio Dancemania

Radio Dancemania

09/10/2010 23:51:49
Quote Anchor link
@ bram boos .. zou er een andere oplossing voor zijn dan? Het is overigens niet voor mijn eigen site maar voor die van een vriend van mij, en die word gespammed door een aantal gasten die zijn verbannen. En die zitten steeds op proxy. Dus vandaar mijn vraag
 
- SanThe -

- SanThe -

10/10/2010 00:31:34
Quote Anchor link
Wat heeft een webserver met een proxyserver te maken?
 
Radio Dancemania

Radio Dancemania

10/10/2010 00:32:32
Quote Anchor link
Het gaat hun om die poort 80..

maar mij gaat het nu op dit moment ook om de traagheid van het script wat hier gepost staat..

Ik snap niet geheel waarom hij zo traag laad e.d. iemand enig idee waarom dit zou zijn?
 

10/10/2010 09:20:59
Quote Anchor link
Radio Dancemania op 09/10/2010 23:51:49:
@ bram boos .. zou er een andere oplossing voor zijn dan? Het is overigens niet voor mijn eigen site maar voor die van een vriend van mij, en die word gespammed door een aantal gasten die zijn verbannen. En die zitten steeds op proxy. Dus vandaar mijn vraag


Twee andere veel betere opties: Niet verbannen of zorgen dat er niet gespamt kan worden.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/10/2010 10:31:15
Quote Anchor link
Of maak het minder aantrekkelijker voor de spammers en belhamels.

Je kan natuurlijk ook alle accounts handmatig activeren, of een vertraging inbouwen in het sturen van de activatiemail.

Ook zou je kunnen kijken welk domein ze gebruiken voor het ontvangen van de mails. Vaak zijn het slapjanussen die gmail.com of hotmail.com/.nl of live.com/.nl gebruiken.

Daar kan je bijv. voor die domeinen dwingen om account handmatig te laten activeren.

Proxies blokkeren is altijd nog zinloos. Er zitten ook goeie mensen tussen namelijk, en het is stom als je die met de 'kwaden' meetelt.
Gewijzigd op 10/10/2010 10:31:48 door - Ariën -
 
Radio Dancemania

Radio Dancemania

10/10/2010 13:20:06
Quote Anchor link
Karl Karl op 10/10/2010 09:20:59:
Radio Dancemania op 09/10/2010 23:51:49:
@ bram boos .. zou er een andere oplossing voor zijn dan? Het is overigens niet voor mijn eigen site maar voor die van een vriend van mij, en die word gespammed door een aantal gasten die zijn verbannen. En die zitten steeds op proxy. Dus vandaar mijn vraag


Twee andere veel betere opties: Niet verbannen of zorgen dat er niet gespamt kan worden.


het gaat hier niet alleen om spammen maargoed..

Toevoeging op 10/10/2010 13:20:50:

Aar anoniem op 10/10/2010 10:31:15:
Of maak het minder aantrekkelijker voor de spammers en belhamels.

Je kan natuurlijk ook alle accounts handmatig activeren, of een vertraging inbouwen in het sturen van de activatiemail.

Ook zou je kunnen kijken welk domein ze gebruiken voor het ontvangen van de mails. Vaak zijn het slapjanussen die gmail.com of hotmail.com/.nl of live.com/.nl gebruiken.

Daar kan je bijv. voor die domeinen dwingen om account handmatig te laten activeren.

Proxies blokkeren is altijd nog zinloos. Er zitten ook goeie mensen tussen namelijk, en het is stom als je die met de 'kwaden' meetelt.


er worden zo'n 500 aanmeldingen per dag gedaan dus denk niet dat je daar als beheerder op zit te wachten..
 

10/10/2010 13:29:36
Quote Anchor link
Radio Dancemania op 10/10/2010 13:20:06:
Karl Karl op 10/10/2010 09:20:59:
Radio Dancemania op 09/10/2010 23:51:49:
@ bram boos .. zou er een andere oplossing voor zijn dan? Het is overigens niet voor mijn eigen site maar voor die van een vriend van mij, en die word gespammed door een aantal gasten die zijn verbannen. En die zitten steeds op proxy. Dus vandaar mijn vraag


Twee andere veel betere opties: Niet verbannen of zorgen dat er niet gespamt kan worden.


het gaat hier niet alleen om spammen maargoed..

(...)

Waar ging het dan om?
Die proxy blocker zullen ze ook vast kunnen omzeilen. Ze zelfs niet eens een proxy te gebruiken. Nu ben je ook op IP aan het blokkeren denk ik, daarmee kunnen ook onschuldige mensen de dupe worden.
 
Radio Dancemania

Radio Dancemania

10/10/2010 13:31:58
Quote Anchor link
Het gaat erom dat ze steeds via proxy terugkomen en tuurlijk dit kan niet 100% tegengehouden worden maar wel voor een groot gedeelte...

Nu gebruik ik deze code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?PHP
if (
        $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']
    ||
    $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED']
    ||
    $_SERVER['HTTP_FORWARDED_FOR']
    ||
    $_SERVER['HTTP_VIA']
    ||
in_array($_SERVER['REMOTE_PORT'], array(8080,80,6588,8000,3128,553,554))
    || @
fsockopen($_SERVER['REMOTE_ADDR'], 80, $errno, $errstr, 30))
{

   exit('je gebrukt een proxy server!');
}

?>


alleen als je dus zonder proxy zit dan laad hij heel erg traag.. dus dit is geen oplossing.

En om handmatig alle proxy's te gaan zitten blokkeren ziet de eigenaar niet zitten.
 

10/10/2010 13:34:43
Quote Anchor link
Radio Dancemania op 10/10/2010 13:31:58:
Het gaat erom dat ze steeds via proxy terugkomen en tuurlijk dit kan niet 100% tegengehouden worden maar wel voor een groot gedeelte...

(...)


Dat is een sub-probleem. Het hoofd-probleem is dat die mensen verbannen zijn omdat ze spamde, althans dat zei je.
Dus mijn oplossing is: Die mensen niet verbannen en / of zorgen dat ze niet spammen.
 
- SanThe -

- SanThe -

10/10/2010 13:47:04
Quote Anchor link
Steeds een connection maken via fsockopen naar een onbekende machine kost uiteraard veel tijd (timeouts).
 
Radio Dancemania

Radio Dancemania

10/10/2010 13:53:40
Quote Anchor link
Karl Karl op 10/10/2010 13:34:43:
Radio Dancemania op 10/10/2010 13:31:58:
Het gaat erom dat ze steeds via proxy terugkomen en tuurlijk dit kan niet 100% tegengehouden worden maar wel voor een groot gedeelte...

(...)


Dat is een sub-probleem. Het hoofd-probleem is dat die mensen verbannen zijn omdat ze spamde, althans dat zei je.
Dus mijn oplossing is: Die mensen niet verbannen en / of zorgen dat ze niet spammen.


Dat is niet mijn vraag hier lijkt mij? Overigens zijn die gasten te ver gegaan om ze niet te verbannen.. En bij deze dus ook geen oplossing.



Toevoeging op 10/10/2010 13:56:36:

SanThe Nvt op 10/10/2010 13:47:04:
Steeds een connection maken via fsockopen naar een onbekende machine kost uiteraard veel tijd (timeouts).


is er een mogelijkheid om dit anders te doen?
 

10/10/2010 14:03:09
Quote Anchor link
Radio Dancemania op 10/10/2010 13:53:40:
Karl Karl op 10/10/2010 13:34:43:
Radio Dancemania op 10/10/2010 13:31:58:
Het gaat erom dat ze steeds via proxy terugkomen en tuurlijk dit kan niet 100% tegengehouden worden maar wel voor een groot gedeelte...

(...)


Dat is een sub-probleem. Het hoofd-probleem is dat die mensen verbannen zijn omdat ze spamde, althans dat zei je.
Dus mijn oplossing is: Die mensen niet verbannen en / of zorgen dat ze niet spammen.


Dat is niet mijn vraag hier lijkt mij? Overigens zijn die gasten te ver gegaan om ze niet te verbannen.. En bij deze dus ook geen oplossing.

(...)

Het heeft wel met je probleem te maken lijkt mij...
 
Radio Dancemania

Radio Dancemania

10/10/2010 14:52:29
Quote Anchor link
nu heb ik in plaats van :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
 @fsockopen($_SERVER['REMOTE_ADDR'], 80, $errno, $errstr, 30))
dit gedaan:
 @
fsockopen($_SERVER['REMOTE_ADDR'], 80, $errno, $errstr, 0))

?>


of het verstandig is weet ik niet..maar hij is wel een stuk minder traag met inladen
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.