[review] dutchgimpers.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Leendert

leendert

20/01/2007 19:17:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben eergisteren begonnen met een site over GIMP.
De enige Nederlandse website volledig over GIMP en met forum, tutorials enz.

De website draait op het cms-systeem Guppy. Zullen de meeste wel niet kennen maar het is een gratis cms systeem die geen gebruik maakt van mysql.

Ik heb een paar aanpassingen gedaan en zelf een skin gebouwd.

Wat vinden jullie er zo van? tips?

En misschien is GIMP ook wel interresant voor de webdesigners hier die geen genoeg geld voor Photoshop hebben of tot nu toe illegaal Photoshop gebruiken.

Ik sta open voor al het commentaar!

link: http://www.dutchgimpers.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leendert
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 13:05:45
 
Leo

Leo

20/01/2007 19:26:00
Quote Anchor link
Een link zou handig zijn.
 
Leendert

leendert

20/01/2007 19:27:00
Quote Anchor link
Chef schreef op 20.01.2007 19:26:
Een link zou handig zijn.

id :p er bij gezet
 
Danny K

Danny K

20/01/2007 19:29:00
Quote Anchor link
Je kon hem ook uit de topic titel halen.. Verder kijken dan je neus lang is..
 
Lukke

lukke

20/01/2007 19:30:00
Quote Anchor link
Zeer overzichtelijke en rustige site.

Zijn er meerdere admins??
Anders vind ik het nogal onproffesioneel dat er een link admin in je menu staat..

Ik zou het plaatje boven je menu's eventueel nog aanpassen, een overlay met schuine strepen ofzo.

Heb het volste vertrouwen in dat deze site indien genoeg reclame een succes kan worden!
 
Raymond ---

Raymond ---

20/01/2007 19:31:00
Quote Anchor link
Even buiten het design:
Ik mis een een beetje de intoductie voor niet GIMP gebruikers.
Ik ken bijvoorbeeld het programma niet, weet nu aan de hand van de website dat het een beetje photoshop-achtig is. In je voorpagina-tekst zeg je al dat je niet GIMP gebruikers wil stimuleren het programma te gebruiken. Echter zie ik alleen maar een aantal tutorials. Ik heb op het eerste gezicht nu niet het idee van "Dat is echt interresant, laat ik dat NU downloaden".
Conclusie: Vertel waarom ik GIMP zou moeten downloaden (evt. met het oog op Photoshop gebruikers".

Let Op! dit is enkel mijn mening!

Edit:
Nieuwspagina:
Quote:
We zijn nu online op www.dutchgimpers.nl!
Dank aan het hostingbedrijf: Everyone's Internet
die deze site sponsord!
Is sponsort dacht ik...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

20/01/2007 19:34:00
Quote Anchor link
Wil je hier meningen over alles of enkel de tekst. Ik kan eigenlijk geen mening geven over het design en het systeem omdat je het niet zelf hebt gebouwd.
 
Leendert

leendert

20/01/2007 19:38:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties!

@lukke: er zijn 2 admins, maar het is inderdaad beter dat die link weg gaat
en ik zal kijken of ik nog wat met de banner kan doen

@Raymond: inderdaad een goed idee, ga ik ook aan werken

@jurgen: Ik heb de layout wel zelf gemaakt.
ik ben nu bezig met een plugin te scripten: een gallery
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

20/01/2007 19:42:00
Quote Anchor link
Ik vind het een erg nette site.
En ik denk dat je het wel eens druk zou kunnen gaan krijgen daar.

succes

KLaasjan
 
Leendert

leendert

20/01/2007 20:18:00
Quote Anchor link
Als er genoeg mensen registreren wel ja ;)
Het lastigste is nog het reclame maken :(
 
ArendJan

ArendJan

20/01/2007 20:35:00
Quote Anchor link
Ik ga alleen even op de layout in en dan merk ik dit op:

-Eentonige (minder-aantrekkelijke) layout
-Weinig onderscheid tussen menu/tekst/e.d. (mag wel wat meer met kleuren gedaan worden)
-Ik zie weinig ondersteunende afbeeldingen etc.
-Teksten kunnen beter (hoeft niet tussen elke regel een witregel,let op typfouten)
-Header kan veel leuker,frisser

Ga wat meer spelen met kleur/afbeelding/contrast...

Succes!
ArendJan
 
Leendert

leendert

20/01/2007 20:48:00
Quote Anchor link
@arendJan:

layout heb ik eigenlijk bewust eenvoudig en rustig gehouden. Ik kijk het even aan of meerdere dit niet mooi vinden want veel houden juist van een rustige layout.

aan de banner word gewerkd;) teksten ook.

bedankt voor je tips!
 

20/01/2007 20:52:00
Quote Anchor link
Tot exact 152px van boven komt de site helder duidelijk goed doeltreffend over. Daarna ben ik de weg kwijt.
Ik zie te veel boxjes, kan geen onderscheid maken wat belangrijk is en wat niet.

Je tutorials menu is een waanzinige gekte van lettertypes, grotes en effecten.

Voor een site met zo'n grafisch onderwerp had eigenlijk wel iets meer gemogen.

De hoofdtekst van je site is duidelijk leesbaar en bespeur ik daar padding? Ja echt waar (maar het mag nog wel wat meer)

Als ik mij nu registeer, wat heb ik dan? De jackpot? Een miljoen. Ik zie geen nut van de registratie en denk ook dat het prima zonder kan.

Ik zelf heb een hekel aan text met een lijntje erboven en onder.

Ik vind het idee van de site trouwens erg goed en orgineel. Alleen mis ik nog een hele grote link naar Gimp.org
 
Vincent

Vincent

20/01/2007 20:57:00
Quote Anchor link
Mooie site! maar 1 ding weet niet of het aan mij ligt. Ik gebruikt FF en als ik met mijn muis op het rechte uiterste randje van de links:
* - Glassy Abstract
* - abstract twister
ga dan gaan ze heel erg trillen ofzo....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
 
Leendert

leendert

20/01/2007 20:59:00
Quote Anchor link
@webmakerij:
Jij weer met je padding :D

Als je, je registreer heb je toegang tot het forum! kan je vragen stellen aan andere leden en creaties laten zien, meedoen met wedstrijdjes, tutorials schrijven....

Op het forum heb je (later, nu nog niet) ook toegang tot andere tips, info en bronnen.

verder ga ik met je tips aan de slag! Bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door leendert
 
Leendert

leendert

20/01/2007 21:03:00
Quote Anchor link
Vincent schreef op 20.01.2007 20:57:
Mooie site! maar 1 ding weet niet of het aan mij ligt. Ik gebruikt FF en als ik met mijn muis op het rechte uiterste randje van de links:
* - Glassy Abstract
* - abstract twister
ga dan gaan ze heel erg trillen ofzo....

Bij mij trilt er niks ;) Maar komt misschien omdat de grote verandert van
de tekst, ik ga dat nu ook gelijk maar wijzigen.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

20/01/2007 21:19:00
Quote Anchor link
het zal wel weer eens aan miojn liggen maar de site is te breed..
k haat t om constant van links naar rechts te moeten want daar heb k, volgens mijn, geen scroller voor.
voor de rest over de inhoud van de content

Quote:
Nog nooit GIMP gebruikt? Leer de basisbeginselen hier: http://willempen.org/gimp/ of in de officiele Nederlandse handleiding: http://docs.gimp.org/nl/


zet die basisbeginselen op je eige site dat is veel aantrekkelijker voor de bezoekers denk ik.. want k heb ook het liefst alleen mischien een ps tut, google en ps zelf onder m'n balk

voor de rest weet k niet waarom k nou GIMP zou kiezen als je photoshop kan hacken

en die link van forum is irritant..
ik wil er wel heen en dan zie je daar nog eens dat je geregistreerd moet zijn..
haal dan gewoon die link weg als je niet ingelogd bent of laat de leden ook de forum berichten lezen en niet kunnen replyen
 
Leendert

leendert

20/01/2007 21:28:00
Quote Anchor link
@nico,
Welke resolutie heb jij dan?

basisbeginselen zullen wel op de site komen maar dan zal ik eerst wat tijd vrij moeten maken om een handleiding te schrijven.

Photoshop kost ongeveer 1000 euro, is best veel terwijl ik nog niets tegen gekomen ben wat ik wel op Photoshop dee maar wat ik nu niet meer kan doen. Andere voordelen van GIMP: de gratis scripts, veel minder geheugen nodig dan Photoshop, ook voor linuxgebruikers...

Hmm ik zie het irritante van de forumlink niet, moet je maar registreren ;)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

20/01/2007 21:45:00
Quote Anchor link
Vind het een leuk idee, en kom zeker nog een keer kijkje nemen. Maar is er ook een mogelijkheid om die plugin uit te schakelen?
 
Leendert

leendert

20/01/2007 22:21:00
Quote Anchor link
Nee, die plugin regelt het ledensyteem. Het standaart ledensysteem van Guppy stelt namelijk niet veel voor.

Trouwens leuk dat je geregistreerd ben!

Ik hoop volgende week nog wat tutorials te maken dus dan heb je ook weer wat te doen ;)
 
Leendert

leendert

22/01/2007 12:26:00
Quote Anchor link
Okj,
het volgende heb ik nu al gedaan:
- admin link in menu weg gehaald.
- nieuwe kop word gemaakt door leden via forum
- effect dat de letters van de tutorials bij mouseover groter worden weg gehaald.
- aan de layout ga ik zelf nog wat sleutelen
- ik ga zo snel mogelijk een beginnerscursusje schrijven

Iedereen bedankt voor de tips!
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.