[review] dutchgimpers.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Leendert

leendert

20/01/2007 19:17:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben eergisteren begonnen met een site over GIMP.
De enige Nederlandse website volledig over GIMP en met forum, tutorials enz.

De website draait op het cms-systeem Guppy. Zullen de meeste wel niet kennen maar het is een gratis cms systeem die geen gebruik maakt van mysql.

Ik heb een paar aanpassingen gedaan en zelf een skin gebouwd.

Wat vinden jullie er zo van? tips?

En misschien is GIMP ook wel interresant voor de webdesigners hier die geen genoeg geld voor Photoshop hebben of tot nu toe illegaal Photoshop gebruiken.

Ik sta open voor al het commentaar!

link: http://www.dutchgimpers.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leendert
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 11:34:43
 
Leo

Leo

20/01/2007 19:26:00
Quote Anchor link
Een link zou handig zijn.
 
Leendert

leendert

20/01/2007 19:27:00
Quote Anchor link
Chef schreef op 20.01.2007 19:26:
Een link zou handig zijn.

id :p er bij gezet
 
Danny K

Danny K

20/01/2007 19:29:00
Quote Anchor link
Je kon hem ook uit de topic titel halen.. Verder kijken dan je neus lang is..
 
Lukke

lukke

20/01/2007 19:30:00
Quote Anchor link
Zeer overzichtelijke en rustige site.

Zijn er meerdere admins??
Anders vind ik het nogal onproffesioneel dat er een link admin in je menu staat..

Ik zou het plaatje boven je menu's eventueel nog aanpassen, een overlay met schuine strepen ofzo.

Heb het volste vertrouwen in dat deze site indien genoeg reclame een succes kan worden!
 
Raymond ---

Raymond ---

20/01/2007 19:31:00
Quote Anchor link
Even buiten het design:
Ik mis een een beetje de intoductie voor niet GIMP gebruikers.
Ik ken bijvoorbeeld het programma niet, weet nu aan de hand van de website dat het een beetje photoshop-achtig is. In je voorpagina-tekst zeg je al dat je niet GIMP gebruikers wil stimuleren het programma te gebruiken. Echter zie ik alleen maar een aantal tutorials. Ik heb op het eerste gezicht nu niet het idee van "Dat is echt interresant, laat ik dat NU downloaden".
Conclusie: Vertel waarom ik GIMP zou moeten downloaden (evt. met het oog op Photoshop gebruikers".

Let Op! dit is enkel mijn mening!

Edit:
Nieuwspagina:
Quote:
We zijn nu online op www.dutchgimpers.nl!
Dank aan het hostingbedrijf: Everyone's Internet
die deze site sponsord!
Is sponsort dacht ik...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

20/01/2007 19:34:00
Quote Anchor link
Wil je hier meningen over alles of enkel de tekst. Ik kan eigenlijk geen mening geven over het design en het systeem omdat je het niet zelf hebt gebouwd.
 
Leendert

leendert

20/01/2007 19:38:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties!

@lukke: er zijn 2 admins, maar het is inderdaad beter dat die link weg gaat
en ik zal kijken of ik nog wat met de banner kan doen

@Raymond: inderdaad een goed idee, ga ik ook aan werken

@jurgen: Ik heb de layout wel zelf gemaakt.
ik ben nu bezig met een plugin te scripten: een gallery
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

20/01/2007 19:42:00
Quote Anchor link
Ik vind het een erg nette site.
En ik denk dat je het wel eens druk zou kunnen gaan krijgen daar.

succes

KLaasjan
 
Leendert

leendert

20/01/2007 20:18:00
Quote Anchor link
Als er genoeg mensen registreren wel ja ;)
Het lastigste is nog het reclame maken :(
 
ArendJan

ArendJan

20/01/2007 20:35:00
Quote Anchor link
Ik ga alleen even op de layout in en dan merk ik dit op:

-Eentonige (minder-aantrekkelijke) layout
-Weinig onderscheid tussen menu/tekst/e.d. (mag wel wat meer met kleuren gedaan worden)
-Ik zie weinig ondersteunende afbeeldingen etc.
-Teksten kunnen beter (hoeft niet tussen elke regel een witregel,let op typfouten)
-Header kan veel leuker,frisser

Ga wat meer spelen met kleur/afbeelding/contrast...

Succes!
ArendJan
 
Leendert

leendert

20/01/2007 20:48:00
Quote Anchor link
@arendJan:

layout heb ik eigenlijk bewust eenvoudig en rustig gehouden. Ik kijk het even aan of meerdere dit niet mooi vinden want veel houden juist van een rustige layout.

aan de banner word gewerkd;) teksten ook.

bedankt voor je tips!
 

20/01/2007 20:52:00
Quote Anchor link
Tot exact 152px van boven komt de site helder duidelijk goed doeltreffend over. Daarna ben ik de weg kwijt.
Ik zie te veel boxjes, kan geen onderscheid maken wat belangrijk is en wat niet.

Je tutorials menu is een waanzinige gekte van lettertypes, grotes en effecten.

Voor een site met zo'n grafisch onderwerp had eigenlijk wel iets meer gemogen.

De hoofdtekst van je site is duidelijk leesbaar en bespeur ik daar padding? Ja echt waar (maar het mag nog wel wat meer)

Als ik mij nu registeer, wat heb ik dan? De jackpot? Een miljoen. Ik zie geen nut van de registratie en denk ook dat het prima zonder kan.

Ik zelf heb een hekel aan text met een lijntje erboven en onder.

Ik vind het idee van de site trouwens erg goed en orgineel. Alleen mis ik nog een hele grote link naar Gimp.org
 
Vincent

Vincent

20/01/2007 20:57:00
Quote Anchor link
Mooie site! maar 1 ding weet niet of het aan mij ligt. Ik gebruikt FF en als ik met mijn muis op het rechte uiterste randje van de links:
* - Glassy Abstract
* - abstract twister
ga dan gaan ze heel erg trillen ofzo....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
 
Leendert

leendert

20/01/2007 20:59:00
Quote Anchor link
@webmakerij:
Jij weer met je padding :D

Als je, je registreer heb je toegang tot het forum! kan je vragen stellen aan andere leden en creaties laten zien, meedoen met wedstrijdjes, tutorials schrijven....

Op het forum heb je (later, nu nog niet) ook toegang tot andere tips, info en bronnen.

verder ga ik met je tips aan de slag! Bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door leendert
 
Leendert

leendert

20/01/2007 21:03:00
Quote Anchor link
Vincent schreef op 20.01.2007 20:57:
Mooie site! maar 1 ding weet niet of het aan mij ligt. Ik gebruikt FF en als ik met mijn muis op het rechte uiterste randje van de links:
* - Glassy Abstract
* - abstract twister
ga dan gaan ze heel erg trillen ofzo....

Bij mij trilt er niks ;) Maar komt misschien omdat de grote verandert van
de tekst, ik ga dat nu ook gelijk maar wijzigen.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

20/01/2007 21:19:00
Quote Anchor link
het zal wel weer eens aan miojn liggen maar de site is te breed..
k haat t om constant van links naar rechts te moeten want daar heb k, volgens mijn, geen scroller voor.
voor de rest over de inhoud van de content

Quote:
Nog nooit GIMP gebruikt? Leer de basisbeginselen hier: http://willempen.org/gimp/ of in de officiele Nederlandse handleiding: http://docs.gimp.org/nl/


zet die basisbeginselen op je eige site dat is veel aantrekkelijker voor de bezoekers denk ik.. want k heb ook het liefst alleen mischien een ps tut, google en ps zelf onder m'n balk

voor de rest weet k niet waarom k nou GIMP zou kiezen als je photoshop kan hacken

en die link van forum is irritant..
ik wil er wel heen en dan zie je daar nog eens dat je geregistreerd moet zijn..
haal dan gewoon die link weg als je niet ingelogd bent of laat de leden ook de forum berichten lezen en niet kunnen replyen
 
Leendert

leendert

20/01/2007 21:28:00
Quote Anchor link
@nico,
Welke resolutie heb jij dan?

basisbeginselen zullen wel op de site komen maar dan zal ik eerst wat tijd vrij moeten maken om een handleiding te schrijven.

Photoshop kost ongeveer 1000 euro, is best veel terwijl ik nog niets tegen gekomen ben wat ik wel op Photoshop dee maar wat ik nu niet meer kan doen. Andere voordelen van GIMP: de gratis scripts, veel minder geheugen nodig dan Photoshop, ook voor linuxgebruikers...

Hmm ik zie het irritante van de forumlink niet, moet je maar registreren ;)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

20/01/2007 21:45:00
Quote Anchor link
Vind het een leuk idee, en kom zeker nog een keer kijkje nemen. Maar is er ook een mogelijkheid om die plugin uit te schakelen?
 
Leendert

leendert

20/01/2007 22:21:00
Quote Anchor link
Nee, die plugin regelt het ledensyteem. Het standaart ledensysteem van Guppy stelt namelijk niet veel voor.

Trouwens leuk dat je geregistreerd ben!

Ik hoop volgende week nog wat tutorials te maken dus dan heb je ook weer wat te doen ;)
 
Leendert

leendert

22/01/2007 12:26:00
Quote Anchor link
Okj,
het volgende heb ik nu al gedaan:
- admin link in menu weg gehaald.
- nieuwe kop word gemaakt door leden via forum
- effect dat de letters van de tutorials bij mouseover groter worden weg gehaald.
- aan de layout ga ik zelf nog wat sleutelen
- ik ga zo snel mogelijk een beginnerscursusje schrijven

Iedereen bedankt voor de tips!
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.