[review] Elektronica webwinkel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP developer gezocht voor brandveiligheid!

Functieomschrijving We zoeken een ervaren PHP ontwikkelaar die door wil groeien naar een rol als team-lead. De eigenaar is zelf geen techneut en we zoeken iemand die de collega ontwikkelaars mee kan nemen bij het nog beter maken van de huidige en toekomstige systemen. Je krijgt uiteraard veel inbreng in met welke technologie jullie in de toekomst verder gaan. Er is een bestaande applicatie en die kan helemaal opnieuw gemaakt worden en dan gericht op het verwerken van heel veel data. De brandveiligheidsystemen geven namelijk steeds informatie door en elke storing en melding moet opgemerkt worden. Het is een uitdagende

Bekijk vacature »

.NET Developer Datawarehouse

Bouw jij graag mee aan de nieuwe generatie van het datawarehouse-framework voor de zorg? En kent programmeren in C# geen geheimen voor jou? Dan pas jij perfect in ons team in Amsterdam. We bieden jou de kans om complexe uitdagingen op te lossen en te werken met de nieuwste technieken. Jouw baan Zorgprofessionals nemen belangrijke beslissingen op basis van data uit ons datawarehouse. Als .NET Developer Datawarehouse ontwikkel jij een nieuwe generatie van het achterliggende framework. Je werkt dagelijks met zeer grote en complexe datasets en krijgt te maken met uitdagende issues, waarbij diepgaand onderzoek nodig is. Je faciliteert de

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Front-end Developer bij Capgemini Bij Capgemini DCX bouwen we niet zomaar webapplicaties en mobiele apps waar onze opdrachtgevers en hun klanten mee overweg kunnen. Nee, we ontwikkelen applicaties voor miljoenen gebruikers en dan ook nog apps waar men écht gelukkig van wordt. Van de medewerkers in de organisatie zelf tot aan de eindgebruikers. En als Front-end Developer ben jij hierbij onmisbaar! De rol Van het bouwen van nieuwe functionaliteiten, het behouden, bewaken en verbeteren van de huidige infrastructuur en applicaties tot aan het ontwikkelen van nieuwe innovaties. Als Front-end Developer ben je de (lead) developer binnen jouw scrumteam en werk

Bekijk vacature »

Java Custom Software Developer

Jouw rol Als Java developer houd jij van uitdagende maatwerk oplossingen. Het liefste bouw je aan aan complexe en grootschalige oplossingen. Laatst zag je bijvoorbeeld nog een slimme oplossing voorbij komen die je graag zou willen uitwerken. Moet je daarvoor nieuwe technologie leren kennen, dan school jij jezelf bij. Soms moet je je collega's en de klant overtuigen om jouw idee te omarmen. Als jij dan het door jou aangebrachte idee ziet draaien dan kijk jij er alweer naar uit om de volgende oplossing te bouwen. Plaats in de organisatie Binnen onze Custom Software Development practice (CSD) werken we gezamenlijk

Bekijk vacature »

.NET C# ontwikkelaar gezocht (C# Winforms, Xamarin

.NET C# ontwikkelaar bij een slagvaardig en hard groeiend bedrijf met korte lijnen? In een omgeving waar je onder andere direct samen met de oprichter werkt aan het verder ontwikkelen van een vernieuwend product? Dan is deze vacature zeker iets voor jou. Voor een bedrijf in Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# ontwikkelaar. Het gaat om klein bedrijf dat op een punt is aanbeland waar de vraag naar hun software flink aan het toenemen is. Hierdoor zijn ze op zoek naar meerdere .NET ontwikkelaars die samen met de oprichter en nog verschillende andere collega’s hun software

Bekijk vacature »

Senior C#.Net / Ontwikkelaar / Developer / Softwar

Functieomschrijving C#.Net / Ontwikkelaar / Developer / Software Engineer Ontwerpen van nieuwe applicaties; Herschrijven van bestaande applicaties; Meedraaien in uitdagende projecten; Code reviewen; Communiceren met de business. Functie-eisen Afgeronde HBO opleiding richting Informatica of vergelijkbaar; Minimaal 8 jaar ervaring als Fullstack Software Engineer; Ervaring met C#.Net en SQL server zijn een eis; Je hebt ervaring met het werken in een Scrum / Agile omgeving; Ervaring in het coachen van collega's; Heb je al kennis van Micrsoft Azure, dan is dit een belangrijke pré; Kennis van ASP .NET, MVC, Rest, Xamarin, XML/JSON en HTML5/CSS3 zijn mooi meegenomen. Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is

Bekijk vacature »

C# .NET Developer / Amsterdam / Financiële om

Functieomschrijving Ben jij een senior C# .NET Developer en wil jij een bijdrage leveren aan een grote Noord-Europese financiële organisatie door innovatieve features te implementeren? Wil jij werken met C# en krijg jij energie van requirements uit de business vertalen naar concrete mogelijkheden? Lees dan nu verder! Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen

Bekijk vacature »

Traineeship Pega Developer De Mandemakers Groep &a

Heb je een ICT gerelateerde HBO/ WO opleiding afgerond, interesse in Business Process Management, vind je persoonlijke ontwikkeling belangrijk en wil je deel uitmaken van een ambitieus familiebedrijf? Dan is het Traineeship tot Pega Developer van De Mandemakers Groep (DMG) en BPM Company iets voor jou! Met een opleidingsprogramma en begeleiding op maat –zowel vanuit De Mandemakers Groep als BPM Company- zorgen we ervoor dat jij je optimaal kan ontwikkelen. De eerste 2 maanden ben je bezig met het behalen van je Pega certificeringen (Certified System Architect (CSA) en Certified Senior System Architect (CSSA)). Hierin zal je door BPM Company

Bekijk vacature »

Ervaren C# developer gezocht, Barendrecht

Voor een bedrijf in Barendrecht zijn we momenteel op zoek naar een ervaren C# developer. Het bedrijf heeft een webapplicatie ontwikkeld waarmee hun doelgroep bepaalde administratieve processen makkelijk kan afhandelen. Met hun systeem zijn ze binnen hun sector koploper op het gebied van innovatie en gebruiksvriendelijkheid. Door het succes van hun product en de mogelijkheid deze verder op te schalen, zijn ze momenteel op zoek naar een verdere uitbreiding van hun team. Het huidige team bestaat uit circa 20 mensen waarvan 7 .NET developer. Ondanks dat het een relatief jong team is, bezitten de meeste mensen behoorlijk wat kennis en

Bekijk vacature »

Cloud Software Developer

Als Cloud Software Developer ga je aan de slag met onze SaaS-dienst Zorgplatform. Voor de ontwikkeling hiervan gebruiken wij Microsoft technologie. Zie jij dit als een uitdaging? Lees dan verder! Jouw baan Als Cloud Software Developer ga je werken aan ons Zorgplatform. Dit is een veilige service die uitgebreide ondersteuning biedt voor transmurale samenwerking. Wij ontwikkelen dit in C# in een ASP.NET Core framework. Je gaat aan de slag met het opzetten van microservices voor de verschillende processen die Zorgplatform ondersteunt. Je maakt bijvoorbeeld de integratie voor het inkijken van het medisch dossier mogelijk aan de hand van toelatingen, geregistreerd

Bekijk vacature »

Software Developer Zorg-ICT

Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Developer Zorg-ICT? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Ontwikkelaar? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in teamverband. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi-tier framework. Tijdens een interne opleiding brengen wij je snel bij hoe je binnen deze architectuur je ontwikkelkunsten

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer / Maven / Spring /Amster

Functieomschrijving Ben jij een Full Stack Java Developer die in het mooie Amsterdam wil werken, voor een bedrijf dat verantwoordelijk is voor verschillende soorten data en applicaties? Solliciteer dan nu! Ontwikkelen, uitbouwen en verbeteren van applicaties in Java 8; Sparren met de business en jouw SCRUM team aangaande functionaliteiten. Functie-eisen Je bent in het bezit van minimaal een MBO-diploma met HBO werk- en denk niveau; Je hebt ervaring met Java (8); Je hebt ervaring met Maven; Je hebt ervaring met Spring Framework; Je hebt bent bekent met Azure (PaaS/IaaS); Je hebt ervaring met JFS, Angular; Je hebt kennis van Messaging

Bekijk vacature »

.NET C# developer, .NET CORE, Typescript, React, K

Voor een ambitieuze en snelgroeiende organisatie de regio Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# developer. De organisatie bestaat inmiddels ruim 15 jaar en heeft een systeem ontwikkeld waarmee bedrijven de informatie van grote en complexe projecten beter kunnen managen. Dit systeem is geheel webbased. Om hun globale ambities waar te maken zijn ze recentelijk begonnen het systeem geheel te herbouwen met de nieuwste technieken. Denk hierbij aan technieken als .NET CORE, Typescript, React, Kubernetes en Azure. Niet alleen betekent voldoende nieuwe technische uitdaging maar ook betekent dit dat je voor 80 tot 90% van je tijd

Bekijk vacature »

Windows Systeembeheerder

Als jij ICT in- en uitademt, dan zijn wij op zoek naar jou! Voor ons team zijn wij op zoek naar een: Windows systeembeheerder Omschrijving: Voor onze klanten, allemaal MKB-bedrijven uit de regio, verzorgen wij de ICT-omgeving. Zowel remote als bij de klant op de vloer. Wij helpen onze klanten met alle voorkomende ICT-zaken en zorgen dat het op rolletjes loopt. Wij zoeken een no-nonsense collega die plezier haalt uit het oplossen van ICT-problemen, groot en klein. Herken jij jezelf in het profiel van Windows Systeembeheerder ? Je vindt klanten helpen leuk en bent klantgericht Je houdt van verantwoordelijkheid Je

Bekijk vacature »

Software Engineer medior

Over de functie Als Software Engineer ben je met jouw scrumteam van A tot Z betrokken bij het (door)ontwikkelen van de software. Naast het ontwikkelen en testen van de software geef je ook passend advies aan onze klanten. Je maakt daarbij gebruik van de nieuwste technieken waaronder o.a. Azure, Angular,.Net core, MS-SQL server en de elastic search stack. Om je kennis up-to-date te houden verdiep je je regelmatig in nieuwe ontwikkelingen omtrent je vakgebied en probeer je deze effectief te vertalen naar mogelijkheden voor ons bedrijf. Jij als medior bent gedreven om dagelijks de mooiste ontwikkelingen te realiseren en neemt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Bram Boos

Bram Boos

29/04/2011 14:34:35
Quote Anchor link
Aangezien ik niet de beste designer ben heb ik het design van mijn nieuwe webshop uitbesteed aan iemand anders. Nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden zodat het nog aangepast kan worden...

Klikkerdeklik

PHP hulp

PHP hulp

29/01/2020 16:15:17

Dennis meijer

dennis meijer

29/04/2011 14:47:09
Quote Anchor link
De layout vind ik er gaaf uitzien...

ALLEEN: pfff die lange lijn naar onderen:S

Daar zul je een oplossing voor moeten vinden want dat is gewoon lelijk:P

Voor de rest ziet die er lekker uit.

Daniel O

Daniel O

29/04/2011 14:51:14
Quote Anchor link
Vind het nogal ... eh grijs. Ik zou een verzoek doen om er wat meer kleur in te brengen. Strak is prima, maar dit is een beetje doods. Verder is het optisch een beetje vervelend dat de linker en rechter kolom niet lijnen met de kop.
Verder ziet het er prima uit.

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

29/04/2011 15:07:46
Quote Anchor link
Erg grijs en zwart. Ik zou iets meer spelen met kleuren, hoewel dit er natuurlijk erg strak en zakelijk uit ziet.

De dikke lijn om dat zoek-formulier vind ik echt te dik. Misschien kan je nog iets doen met wat meer ronde vormen?

Verder: ziet er goed uit!

Maarten PHP

Maarten PHP

29/04/2011 18:44:47
Quote Anchor link
categorieen en winkelwagentje vakken wat langer

Joris van Rijn

Joris van Rijn

29/04/2011 18:47:45
Quote Anchor link
Ik weet niet, maar het geeft mij het 'webshop' gevoel niet.
Ik denk dat het heel erg zou helpen op er iets meer icoontjes door heen te gooien!

Jordy nvt

Jordy nvt

29/04/2011 21:05:02
Quote Anchor link
Ja, ben het zeker met Joris eens.

Verder zou zo'n flash banner misschien wat kunnen doen, zoals bij bol.com ofzo. Dat brengt al veel meer leven in de website.

Mark Tielemans

Mark Tielemans

29/04/2011 22:10:04
Quote Anchor link
Die middelste bar die ver naar onder door loopt wordt wss gevuld met variable content?

Hoe dan ook lijkt mij dat je die beter in een een div met overflow auto kunt zetten kunt zetten, zodat die pagina scrollbars krijgt. Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak, veel mensen hebben dat liever niet. Ik vind het als gebruiker fijner omdat alle links links boven en rechts binnen mijn bereik blijven, zonder dat ik terug naar boven hoef te scrollen bij lange pagina's.

Tobias Tobias

Tobias Tobias

30/04/2011 09:52:31
Quote Anchor link
Opmaak: Erg strak en zakelijk. Ikzelf vind het mooi, maar ik denk dat het net iets té is voor potentiele kopers.
Ik zou de kop waar nu duum.nl staat vervangen door een afbeelding, of in ieder geval iets van lijnen of andere vulling, is nu een beetje leeg
Bijvoorbeeld:
http://images2.layoutsparks.com/1/37967/grey-lines-black-design.jpg(van google-afbeeldingen, ik weer niet of er auteursrecht op zit
Wat me verder opvalt is dat je voor €2000,- in je winkelwagen hebt zitten, en bovenin staat: totaalbedrag €203,-
Gewijzigd op 30/04/2011 09:54:55 door Tobias Tobias

- Mark -

- Mark -

30/04/2011 15:17:09
Quote Anchor link
13 in een dozijn om eerlijk te zijn. Het is zeker niet lelijk, ik heb veel slechter gezien. Maar de gemiddelde template die je kan kopen voor een paar euro ziet er moderner en frisser uit dan dit naar mijn menig.

Bram Boos

Bram Boos

30/04/2011 21:55:54
Quote Anchor link
Allen bedankt! Hier heb ik veel aan, ik heb de verbeterpunten doorgemaild en ik laat volgende week een logo ontwerpen... Ik houd jullie op de hoogte!

Bram Boos

Bram Boos

06/05/2011 14:12:58
Quote Anchor link
Ik heb net het logo binnen: http://duum.nl/duum2.jpg

Wat vinden jullie ervan en past het bij de layout?

Maikel  B

Maikel B

06/05/2011 14:19:34
Quote Anchor link
Logo ziet er leuk uit. Goed dat er al meer kleur in zit.
Misschien een idee om nu in je layout ook op sommige plekken die gele kleur van het logo terug te laten komen. Dat geeft dan alleen gelijk een wat frissere look.

Jason  van der Zeeuw

Jason van der Zeeuw

06/05/2011 14:21:20
Quote Anchor link
Wat is het idee achter het logo? het lijkt een stuk fietsketting?
Verder, de kleuren staan er heel mooi bij, maar bij dat beeldmerk denk ik persoonlijk niet meteen aan een elektronica webshop.. (kan aan mij liggen)

-Jason
Gewijzigd op 06/05/2011 14:22:09 door Jason van der Zeeuw

Michael -

Michael -

06/05/2011 15:44:41
Quote Anchor link
Jason van der Zeeuw op 06/05/2011 14:21:20:
Wat is het idee achter het logo? het lijkt een stuk fietsketting?
Verder, de kleuren staan er heel mooi bij, maar bij dat beeldmerk denk ik persoonlijk niet meteen aan een elektronica webshop.. (kan aan mij liggen)

-Jason

Bij 't logo dacht ik gelijk aan tandwielen. Dan past 't wel weer bij elektronica.
Vind 't wel een leuk simpel logo. Inderdaad die geel ook gebruiken in je website.

Bram Boos

Bram Boos

06/05/2011 18:09:45
Quote Anchor link
Die zogenaamde 'tandwielen' moeten een verbining in een elektronica circuit voorstellen...

Jordy nvt

Jordy nvt

06/05/2011 18:14:34
Quote Anchor link
Je zou kunnen overwegen om in het logo duum.nl op te nemen in plaats van alleen duum. Dat zie je namelijk vaak, zoals bij wehkamp.nl of bol.com.

- Mark -

- Mark -

06/05/2011 18:17:00
Quote Anchor link
Het logo is niets zeggend naar mijn mening. Als ik moest gokken wat het was dan zou ik inderdaad richting ketting/vreemde worm denken. Ik ben op papier elektricien maar ik zie de link niet echt. De naam is lekker kort maar helpt voor de rest niet echt mee.

Jason  van der Zeeuw

Jason van der Zeeuw

06/05/2011 20:11:03
Quote Anchor link
de naam duum is inderdaad wat vreemd,
maarja als je bijv wehkamp.nl hoort(om maar even wat te noemen :P)
dan denk je in eerste instantie ook niet meteen aan kleding o.i.d.

Je zal er altijd voor moeten zorgen dat je naam bekend word, dan is dit een heel makkelijk te onthouden naam. Dus de naam maakt niks uit

Maar weer even terug over het logo..
Probeer het beeldmerk nog wat duidelijker te maken, probeer er dingen in te verwerken die mensen in het alledaagse leven tegenkomen bij elektronica, bijv. een stekker, elektriciteit, kabels... een elektronica circuit is wel erg ver gezocht! Mensen moeten bij het beeldmerk meteen denken aan elektronica, dat is tenslotte het doel van een beeldmerk...
Gewijzigd op 06/05/2011 20:15:45 door Jason van der Zeeuw

Joey Drieling

Joey Drieling

06/05/2011 20:29:41
Quote Anchor link
Tandwielen doen mij denken aan een meganisme/meganika, niet elektronica.
Gewijzigd op 06/05/2011 20:30:33 door Joey Drieling

Bram Boos

Bram Boos

09/05/2011 16:00:07

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.