[Review]sitebeta

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

W W

W W

02/02/2008 22:12:00
Quote Anchor link
'wouter:
Neej , je begrijpt het woord ontwerp niet. Dat is de persoon die uittekend en daarom niet maken.
Divtussen. Dus als ik die weghaal en dan mijn content een
Margin-top en margin-bottom meegeef is hij denk je cross ?.

Kerel, ik denk dat Blanche het woord design beter begrijpt dan dat jij dat doet! En over de Divtussen, ik zou het gewoon proberen. Ergens een div tussen gooien om een soort van margin te creeëren is niet echt de juiste techniek.

En ga nu niet andere mensen afkraken omdat ze negatief zijn. Ze geven hun mening (waar jij om gevraagd(t?) hebt!).

En wat wil je nu met dat IP log? Iemand heeft je gemailed en je contact script getest. Hoera!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 10:12:20

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 22:16:00
Quote Anchor link
'Blanche:
Of het daarmee crossbrowser zal worden betwijfel ik. Ik zeg alleen maar dat die twee divs compleet nutteloos zijn...

Mocht je nu terug kijken 2x div is weg in css. en het is opgelost. Bedankt voor de tip blanche. Degene die dan toch echt nuttig is !.

Ik had eerlijk gehoopt dat jullie de 2 met elkaar gingen vergelijken.
En geef nu zelf toe er zijn er wel mooie tussen .!

grtz

Edit
@ Pepijn : simpele review van jou site.
Er is echt niks aan :s.. fel groen wat mijn ogen uitbrand. en dan iets dom wit erbij. Noem je dat nu Afwerking ? of de puntjes op de I ?

Die mail komt van een hopeloze spammer die de eerste keer al tegen de beveiliging is gelopen. Enkel moet ik nog het langdurig spammen stoppen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K

W W

W W

02/02/2008 22:20:00
Quote Anchor link
'wouter:
'Blanche:
Of het daarmee crossbrowser zal worden betwijfel ik. Ik zeg alleen maar dat die twee divs compleet nutteloos zijn...

Mocht je nu terug kijken 2x div is weg in css. en het is opgelost. Bedankt voor de tip blanche. Degene die dan toch echt nuttig is !.

Ik had eerlijk gehoopt dat jullie de 2 met elkaar gingen vergelijken.
En geef nu zelf toe er zijn er wel mooie tussen .!

grtz

Edit
@ Pepijn : simpele review van jou site.
Er is echt niks aan :s.. fel groen wat mijn ogen uitbrand. en dan iets dom wit erbij. Noem je dat nu Afwerking ? of de puntjes op de I ?

Die mail komt van een hopeloze spammer die de eerste keer al tegen de beveiliging is gelopen. Enkel moet ik nog het langdurig spammen stoppen.

Vraag ik om jouw mening? Nee, ik laat dingen reviewen als het af is. Grow up, shut up and pimp je eigen site.

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 22:20:00
Quote Anchor link
Mooit dat het gelukt is. En nu verder met de kleuren, lettertypen, etc.

Overigens is je site, zoals ik al eerder zei, erg smal. Als ik hem hier fullscreen bekijk, kan hij met gemak 3x naast elkaar op mijn scherm. Nou zal dat niet voor iedereen representatief zijn, maar van een minimale resolutie van 1024x768 mag je toch echt wel uitgaan. Een breedte van nog geen 650px vind ik dan wat aan de lage kant...

W W

W W

02/02/2008 22:23:00
Quote Anchor link
'Blanche:
Mooit dat het gelukt is. En nu verder met de kleuren, lettertypen, etc.

Overigens is je site, zoals ik al eerder zei, erg smal. Als ik hem hier fullscreen bekijk, kan hij met gemak 3x naast elkaar op mijn scherm. Nou zal dat niet voor iedereen representatief zijn, maar van een minimale resolutie van 1024x768 mag je toch echt wel uitgaan. Een breedte van nog geen 650px vind ik dan wat aan de lage kant...

Over de breedte, ik vind dat dat geheel ligt aan wat het doel van de website is. Voor een erg uitgebreide site met veel content is een minimale breedte van 768px een must. Voor een portfolio of een kleine website kun je het wel smal houden. Ik hou meestal 760px aan. (ivm FF vs IE gezeur).

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 22:24:00
Quote Anchor link
677px om percies te zijn :)..
Kleuren. Zou het misschien wat zijn iets lichter grijs. met zo'n schuine strepen ? Waardoor de content er meer door komt ?.
Bij mij kan hij er toch geen 2 keer op hoor. 1,5 wel.

Lettertype staat nu op Verdana 12 pixel.
en een breedte van 800 ? Zegt je dat misschien iets meer ?

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 22:28:00
Quote Anchor link
Als je een website ontwerpt met een vaste breedte en uitgaat van een minimale resolutie van 1024x768, kun je toch echt wel voor een breedte van 900-950px gaan. Op die manier houdt je voldoende marge over aan de zijkanten voor scrollbalken of weet ik veel wat...

ps. @Wouter: volgens mij heb je nog meer teksten op je site staan die om een ander lettertype schreeuwen. Verder heb je ook nog steeds niets met padding gedaan, dat ais ook echt broodnodig...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 22:31:00
Quote Anchor link
Ik denk dat ik hem ga uitbreiden tot 750 pixel breed.
Ik heb ook comment gelezen dat .be.tt onprof staat.

hier komt weldra nog wel verandering in. Ik moet nog cash ontvangen van een Privé opdracht. en daar kan ik al een jaartje .be van betalen of .com

Tegen 11 uur zal hij al wel online deftig staan.!

Bart van der veen

bart van der veen

02/02/2008 22:35:00
Quote Anchor link
op het punt van breedte ben ik het met pepijn eens, niet alleen op zijn grond maar ook gewoon op het basis van ontwerp vrijheid.

Teven wil ik even inhaken op het gebruik van css hacks, zolang ze er in browser land niet uit kunnen komen hoe css het beste te interpreteren lijken mij hacks onvermijdelijk.

om weer terug om het start onderwerp van het topic, weer een voorbeeld van hoe ontwerp niet in mekaar moet zitten. ik heb niets tegen minimalisme, maar dit is geen ontwerp dit is een opeenstapeling van html elementen...

dus ik zou zeggen kijk eens rond op het wereld wijde web, (css import in het archief om eens schop in de goede richting te geven, koop een boek (dit is dan een hele leuke) en vraag je dan af of je op de goede weg zit...

ontwerpen blijft toch een tallent, ik heb het wel en anderen niet... (geen idee of hier mee weg kom maar we laten het wel even zo voor mijn eigen ego)

verder sucses...

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 22:41:00
Quote Anchor link
Mss is mijn site niet zo oogend maar mss wel 3-4 voorbeelden in Portfolio en daar draait hij ook om. en een klant hoeft niet te kopen verre van. hij mag ook zijn keuze tekenen enof dergelijke.

een DesignBoek ik wil mss wel ee cursus volgen moest dat nodig zijn.!
De echte nieuwe design zijn echte Web2.0 en als je mijn design grond PS't kom je er ook hoor.

Ik breid uit naat 760 en dan stop ik ermee.!

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 22:47:00
Quote Anchor link
Wouter, je site is het eerste dat potentiële klanten van je zien, en het is de eerste indruk die telt! Als je eigen site er al niet uit ziet, zullen de meeste klanten echt niet verder kijken naar je portfolio.

Kortom, ga eerst eens zorgen dat je eigen site er gelikt uit komt te zien. Met de huidige versie krijg ik niet het vertrouwen dat jij een mooie site voor mij kan maken. Ik zou er dan ook geen cent aan uit durven geven...

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 22:52:00
Quote Anchor link
Neen , dat komt omdat ik geen Vaste PS'r ben. Ik kan het niet ik zoek nog een serial Key voordat ik kan beginnen te leren. En vanaf dan !!! Begint het zelfstandig.

Misschien blanche zal ik meer info moeten geven op Homepage.
Want wij verzorgen ook CMS systemen .! Houd hier ook rekening bij hoor.!
Ik ben geen dure designer dat zag je aan de vorige site de gemmidelde prijs was 20 - 25 euro. En geef nu zelf toe als je iets wilt laten samenstellen doe je dat en wacht je het resultaat af. vind je het niet goed. ok dan beginnen we opnieuw.!

Update
-760 px breed
-Verdana ingesteld
-Groter Logo

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 22:57:00
Quote Anchor link
Adobe Photoshop serial

Je serail kun je via bovenstaande link verkrijgen. Als je overigens student bent kun je misschien ook nog wel een student license krijgen...

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:01:00
Quote Anchor link
Hier staat toch dat je hem moet kopen ? Of zie ik niet goed.

Update
- Verandering achtergrond waardoor content aandacht krijgt.

Nadeel.
- Ik krijg bovenste margin niet weg :s
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:04:00
Quote Anchor link
'wouter:
Hier staat toch dat je hem moet kopen ? Of zie ik niet goed.
Juistem! Helemaal als webdesigner die het programma gebruikt om geld te verdienen, zul je in het bezit moeten zijn van een legale licentie!

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:06:00
Quote Anchor link
Maar je zegt iets voor student license ?
Wat is het voordeel ? Goedkoper gok ik dan ?

Nu nog iemand die kan helpen mijn dingetje juist te krijgen ?

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:08:00
Quote Anchor link
Welke margin heb je het over? Verder zie ik nog steeds die divtussen in je html code staan?

Om recht te hebben op een student license zul je wel ingeschreven moet staan bij een opleiding waarbij je dit pakket nodig zou hebben. De instelling waar je de opleiding volgt kan je hier dan meer informatie over verschaffen.

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:09:00
Quote Anchor link
Ja die zie je nog maar in de css niet.
De margin van menu overlopen naar content het grijze stukje.
Ik haal even overal die overbodige divtussen weg.

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:14:00
Quote Anchor link
Ik zie in je div#content nog steeds een margin-top van 5px staan hoor...

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:15:00
Quote Anchor link
#content{
width: 760px;
min-height: 200px;
height: auto !important;
height: 200px;
padding-bottom: 3px;
background-color: white;
margin-top: 5px;
margin-bottom: 5px;
}

Hoe denk je dat ik anders het verschil kan maken ?.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.