[Review]sitebeta

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:22:00
Quote Anchor link
Die grijze kleur komt waarschijnlijk door de background-color die je div#maincontainer meegeeft. Verder wordt die ruimte tussen je content en je menu toch echt veroorzaakt door die margin-top die in div#content staat...
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 03:00:15
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:25:00
Quote Anchor link
na het verwijderen van dat behoud ik die ruimte niet. En vervloed het weer tot 1 geheel.
Die grijze kleur MMM eens zien
En dat was hij dus ook :s.Weeral dom van me.

Maar BTW hoe vind je hem nu eig ?.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:29:00
Quote Anchor link
Hoe vind ik wat?
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:33:00
Quote Anchor link
Zo supergoeie hersenen :)

Neen , ik bedoel de site nu ?
Breedte achtergrond allemaal anders hoor.!
 
Kwastie

Kwastie

02/02/2008 23:34:00
Quote Anchor link
ik weet niet of het al gezegt is: Contact formulier Captcha toevoegen? en veld namen veranderen.. (random 'name')
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:36:00
Quote Anchor link
@Kwastie : captcha neen. Ik heb al dergelijk iets. Je eerste keer kan gespamd worden. maar ik heb staan in script
set_session();
Maar moet ik hier dan gewoon 3600 sec zetten voor je 1 uur te laten wachten ?
 
Marien xD

Marien xD

02/02/2008 23:37:00
Quote Anchor link
Om me bij deze verhalen aan te sluiten:

Mijn eerste indruk toen ik op de website kwam was: o, weer iemand die weet hoe die HTML en CSS schrijft en dit graag aan de buitenwereld wil showen door te zeggen dat het een 'design bedrijf' is.

Mijn advies, ga een concept uitwerken, word creatief. Ik ben ooit ook zo begonnen. Ook ik heb moeite gedaan om alles te leren. En stom gezegd kan dit gewoon niet.

Kijk ook even naar je teksten, die staan barstensvol spelling fouten. Even je tekst door Word heen halen ruimt al een heel stuk op.

Neem gewoon alle reacties eens serieus en leer ervan. Steek je kop niet in het zand.

Ik laat het hierbij. Veel succes in de toekomst.
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:40:00
Quote Anchor link
@Marien : Ik ben niet zomaar een lieveling. Wij willen echt service geven hoor.
ik ben niet alleen in het bedrijfje , en met een vereniging zoals de boerinnenbond schop je al meteen wat succes.

Ik zal de teksten controleren kan zijn door het snel typen een foutje te maken. Ik typ vaak blindelings :)
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:41:00
Quote Anchor link
Blanche schreef op 02.02.2008 23:29:
Hoe vind ik wat?
Hahaha, het was een lange dag. Ik las 'vinden' in de betekenis van zoeken->vinden, maar goed...

Het wordt al iets beter, maar zoals hierboven ook gezegd wordt ben je er nog lang niet.

ps. Wat betreft het taalgebruik, kijk ook eens naar de grammatica. Je lijkt wel een duitser met het gebruik van al die hoofdletters bij zelfstandig naamwoorden...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
- -

- -

02/02/2008 23:50:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 02.02.2008 23:40:
@Marien : Ik ben niet zomaar een lieveling. Wij willen echt service geven hoor.
ik ben niet alleen in het bedrijfje , en met een vereniging zoals de boerinnenbond schop je al meteen wat succes.

Ik zal de teksten controleren kan zijn door het snel typen een foutje te maken. Ik typ vaak blindelings :)


Als jij een service wilt geven zou ik toch echt eerst eens serieus overkomen en een mooi design maken wat bijvoorbeeld wat meer richting web2.0 gaat. Je teksten moeten wat volwassener overkomen.

Over het design zelf: saai, en hij lijkt mij oud.
Qua inhoud: doe in godsnaam Eens Wat Aan het Gebruik van die Tussentijdse Hoofdletters in je Zinnen. Staat niet professioneel.
Verder moet je eens letten op je zinsbouw. Klopt niet echt. En ja, het is er vanaf te lezen dat je onder de 15 bent.

Als je je layout hebt veranderd, heb ik nog een tip voor je Portfolio: maak gebruik van lightbox (AJAX). Ziet er netjes uit zeker als je design ook richting web2.0 gaat ;-)
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:51:00
Quote Anchor link
Ik heb het door de word gehaald. er waren hoogstens 5 foutjes van woordkeuze zelf. op dt fouten controleer ik niet nog niet dus.

Zn's Oei ? Even boekje zoeken :)
Het wordt beter :)
er zijn mogelijke klanten die graag layer 7 zien :).


Lightbox ! Idd die moet ik hebben...
Had ik al aan gedacht, maar moet nog een uitvoering zoeken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:54:00
Quote Anchor link
De spellingscontrole van word is maar een hulpmiddel, absoluut geen garantie dat je tekst grammaticaal en spellingstechnisch correct is. Daar zul je toch echt je eigen hersenen voor moeten gebruiken. En als je daar zelf niet goed genoeg in bent, het door iemand laten doen die dat wel kan...

Neem maar van mij aan dat het zoals het nu is, echt een drama is.
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:56:00
Quote Anchor link
Ok , Blanche. Hier even FF wordbook toevoegen die controleert ook al een deeltje. Maar heb alleen nog niet gevonden hoe teksten controleren zelf.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/02/2008 00:02:00
Quote Anchor link
Vergeet al die hulpmiddelen, die zullen jouw grammatica fouten er echt niet uithalen. Het FF woordenboek zal hooguit een matige spellingscontrole opleveren meer niet. Het zal jou er zeker niet op wijzen dat zinnen als
Quote:
Hij hielp niet veel omdat hij denk ik uit mijn standpunt ook wou dat ik het leerde.
gewoon een grammaticaal drama zijn. Dat zul je toch zelf moeten inzien.

Dus mijn tip: ga Nederlands leren of laat je teksten door iemand controleren die de Nederlandse taal wel beheerst. Dit is niet lullig bedoeld overigens...
 
Wouter K

Wouter K

03/02/2008 00:06:00
Quote Anchor link
Ik zal NU teksten lezen.
herbekijken en nog eens herbekijken.!
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

03/02/2008 00:29:00
Quote Anchor link
Ubuntu Linux Firefox 2.0.0.10 de layout valt helemaal uit elkaar.
 
Wouter K

Wouter K

03/02/2008 00:30:00
Quote Anchor link
Screen ?.
 
Crispijn -

Crispijn -

03/02/2008 10:15:00
Quote Anchor link
Hey wouter! Nog maar weer een layout aan het klussen?

Ik heb even je teksten doorgelezen en ik weet niet of het gezegt is maar die moet je echt goed herlezen. Vertel alleen wat nodig is. Veel van je geschiedenis op het gebied van webdesign zegt me helemaal niks.

Verder zou ik in je portfolio alleen website's plaatsen die ook daadwerkelijk online zijn gekomen. Dit heb je volgens mij niet verder uitgewerkt dan een plaatje in photoshop.
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

03/02/2008 10:34:00
Quote Anchor link
wouter doe je wel eens aan opmaak?
Design
Wou
Design, css,

nouja kijk zelf maar wat ik bedoel..
Screen

Ps. je portfolio pagina? niet doen!
laat OF voledige designs zien. OF zeg niet wouter design, css, html maar wouter' photoshop (ziet er niet uit als photoshop trouwens)

het is niet beledigend bedoeld.. en ik weet wel, zo was ik ook 2 jaar geleden.. maar toen werd ik ook recht gezet met zulke topics als deze ^^.


Met vriendelijke groet,
DirkJan Heinen
 
Wouter K

Wouter K

03/02/2008 12:06:00
Quote Anchor link
1. Ik snap de header totaal niet :s.
2. Wat bedoel je met opmaak
3. Portfolio :
-> Ik heb 2 gemaakte online dingen.
-> Ik wil dat de potentiële klant ziet hoe ik ong. werk. Styl en dergelijke.
-> Verder kunnen ze deze plaatjes verder laten uitwerken.
-> En wat als ik nu de mooiste uitwerk en online zet is dat mss beter ?.
4. Heinen , en dergelijke van opleiding webdesign.
Voor jullie is het pakken makkelijker omdat jullie opleiding doen.
Ik Overweeg zelfs een cursus TE gaan volgen. Zodat ik mee kan volgen.
5. Niks of dan ook niks van mijn portfolio is uitgewerkt met PS.

@ Crispijn : Ik wil het nog hebben over uitgewerkt online.
Als je pas begint heb je niet meteen succes. dus ik moet in het begin eigenlijk het zo doen.

+++++++++++++
Verdere Updates
-----------------------
-Pakketten Verkopen.
-Hoe ik dit nog ga doen zoek ik nog eventjes uit.
-About pagina veranderen.
+++++++++++++
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.