[Review]sitebeta

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Crispijn -

Crispijn -

03/02/2008 13:16:00
Quote Anchor link
@wouter:

ik ben bang dat je totaal de plank mis gaat slaan met dit 'bedrijfje'. Je bent 14 (wel stoer dat je dit soort ambities hebt) maar wat denk je dat reeel is? Waarom wil je risico's gaan lopen door hostingpakketen te gaan verkopen? Waarom ga je niet eerst gewoon eens in je vrienden/bekenden kring eens wat website's maken waar je ervaring mee op doet. Je neemt nu wel een duik van een hele hoge duikplank in een heel diep bad. Maak zelf eens een grote website met verschillende mogelijkheden. Je moet weten wat een klant van je later tegen het lijf kan lopen. Wil je service geven, dan moet je ook ervaring hebben.

Mijn tip: verzin eens een origineel idee voor een website. werk dit eens op papier uit en ontwerp een toepasselijke layout die aansluit bij de doelgroep. Daarna lekker gaan knutselen met php en mysql...

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 11:17:17

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 14:09:00
Quote Anchor link
Ik ga geen hostingpakketen verkopen :s .
Ik heb al bijna opnieuw een opdracht in vrienden kring.
Mijn service is helemaal niet door mij gegeven hoor.
Ik denk dat jij te weinig weet van mij en daarop dit zegt.

Even ter vermelding.
Wij hebben een eigen host in familie voor 500 euro / jaar. (gedeeld met vrienden).
Mijn neef is programmeur fulltime , en is Webdesigner.
Ik probeer dit bedrijfje fair te houden. Iedereen gelijke inkomts/uitgaven.
Service :
domeinnaam laat ik registreren door mijn neef.
Hosting ook , of door een vriend.

Ik loop geen echte risico's want ik weet nu al dat ik minder succes ga hebben doordat ik weinig mensen heb. enz..Ik wil het ook niet groot maken het is alleen puur voor mensen wat te bieden wat ze graag willen.

Je mag me kritiseren geen probleem.
Maar laat me dan vrij in wat ik wil doen.
door dit leer ik ook uit mijn fouten in Css. Dit is voor mij een ervaring. Alsnog omdat ik geen php echt kan. en liever dit doe.
Je moet mijn standpunt snappen.
Ik kan geen layer's maken voor mezelf. Ik heb er nu al veel. en ik kan er niets meedoen. dus probeer ik ze te verkopen logisch toch ,?.

Miss had ik eigenlijk gehoopt een Review te hebben Ipv het onderwerp te bespreken.

Crispijn -

Crispijn -

03/02/2008 14:24:00
Quote Anchor link
Oke, dit is geheel jou keus. Ik vind het zelf maar niks maar daar heb jij niks aan. Je vroeg om een site review. Die heb je gekregen. Zowel technisch als inhoudelijk. Ik hoop dat je er van geleerd hebt en dat je in de toekomst alle tips zal meenemen.

En over vrijlaten: ik laat je geheel vrij! Ik wil je alleen de juiste kant op sturen en een beetje reeel te laten denken.

Succes ermee,

Cris

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 14:25:00
Quote Anchor link
Dank je cris.
Ja , ik heb de review gehad welliswaar niet van veel mensen maar swoit ok.

Ik ga het topic wat laten rusten. En zien dat ik ergens de Key vind voor PS te unlocke ;)

- -

- -

03/02/2008 19:14:00
Quote Anchor link
@ Wouter. Nou zeg je FF woordenboek te hebben geinstalleerd. Gebruik die dan ook of doe gewoon normale zinnen maken. Ik hoop wel dat je weet dat als mensen je gaan googlen, ze op je profiel uitkomen en topics gaan nakijken. En dat ze dan dit ook zien ;-)

Aaa Trump

aaa Trump

03/02/2008 19:16:00
Quote Anchor link
@Crispijn

Volledig met je eens, verder ben ik begonnen met een "bedrijfje" op mijn 13e. Ook ken ik nog wat mensen hier en daar die het ook doen, in hosting valt niks meer te verdienen. Darom moet je iet's orgineels hebben, of iet's kunnen wat niemand anders kan. (of bijna niemand).

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 19:50:00
Quote Anchor link
'robin:
@Crispijn

Volledig met je eens, verder ben ik begonnen met een "bedrijfje" op mijn 13e. Ook ken ik nog wat mensen hier en daar die het ook doen, in hosting valt niks meer te verdienen. Darom moet je iet's orgineels hebben, of iet's kunnen wat niemand anders kan. (of bijna niemand).

@Robin : Lees een berichtje verder. Dat helpt !

Orhan

Orhan

03/02/2008 21:05:00
Quote Anchor link
'Kruidnootje.nl:
@ Wouter. Nou zeg je FF woordenboek te hebben geinstalleerd. Gebruik die dan ook of doe gewoon normale zinnen maken. Ik hoop wel dat je weet dat als mensen je gaan googlen, ze op je profiel uitkomen en topics gaan nakijken. En dat ze dan dit ook zien ;-)

"..of doe gewoon normale zinnen maken." Dat klopt ook niet ech hé?

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 21:06:00
Quote Anchor link
@Orhan en een review keurig beantwoorden helpt
Dank u.!

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 22:23:00
Quote Anchor link
'Jurgen:
Ubuntu Linux Firefox 2.0.0.10 de layout valt helemaal uit elkaar.

Ik denk dat het probleem helemaal verholpen is. Door de IE hack van de 7 eruit te halen.
Grtz.

Sebastiaan

Sebastiaan

03/02/2008 22:39:00
Quote Anchor link
Bij de portfoilo vind ik geen layout mooi, zelfs ik zonder (Photoshop) ervaring kan ik zoiets maken..

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 22:40:00
Quote Anchor link
Ja , probeer maar. Maar dan moet je al sterk zijn met paint.

Will

Will

04/02/2008 17:06:00
Quote Anchor link
Ik begrijp wel dat je succes hebt bij je vriendekring..

Om je site even te reviewen:
NEGATIEF:
- header is gewoon gepikt van www.sxc.hu/ en is verder inspiratieloos
- jou lettertypes trekken op niets (ook de variëteit ervan)
- je hebt geen gevoel van stijl
- je spelling & gramatica...
- weinig mensen gaan ooit een 14 jarige serieus nemen
- de codering van je site is afschuwelijk

POSITIEF:
- je droom

Dit mag misschien wat negatief klinken maar het is gewoon mijn mening, zonder enige persoonlijke afbraak te impliceren..

EDIT:
Oh en ivm met die serial voor PS, echt niet slim hoor :/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Will

Wouter K

Wouter K

04/02/2008 17:12:00
Quote Anchor link
@ Will :
Ik zal op alles zo eerlijk antwoorden.
1. Header. gelijk maar daarom niet negatief !.
2. Lettertypes en in wat typ jij Times new roman zeker goh leer eens iets !.
het is Verdana dude.
3. Jij hebt dat misschien niet ik wel. maar als je verder kijkt als je neus lang is zie je dat ik graag met PS zou werken. en dan zal alles mooier worden. Beloofd !
4. Loop nog wat mee met de rest. je hebt de nieuwe update niet gezien. of de oude... dat hele blok tekst is nu aangepast door een nieuwe.
5. Dat moet zij weten. Ik kan wel serieus omgaan. Als heel mijn team ouder is als mij :s.
6. ah ja , suggereer me een nieuwe maak een nieuwe dat wil ik zien.
ik script volgens de normen dude

7. Droom word werkelijkheid. Maar ik ga hier geen beroep van maken.
8. Ben jij dat op die foto ik lach je uit :s dude .

Will

Will

04/02/2008 17:19:00
Quote Anchor link
1: inspiratieloos is wel negatief
2: verdana is op zich een heel mooi lettertype, maar dat mix je gewoon niet met het lettertype van je titels & footer.
3: de enige die jou design mooi vindt ben jijzelf.. ik denk echt wel niet dat je het zo kunt stellen.
4:
Quote:
Klik op de Afb. Voor meer zicht. Heeft u vragen over een uitwerking. Met voorbeeld de 1ste word verzorgt met javascript daarom lijkt het dat het design niet af is.
Dit zegt genoeg denk ik?
5: Ik vind jou gedrag heel eigenwijs aan je leeftijd en zou hier persoonlijk niet zo goed mee omkunnen.
6: Je script volgens welke normen?
7: Ik hoop het voor jou, ik hoop dat ik ook ooit 3 keer achter elkaar de lotto win.
8: No comment.

Joren de Wit

Joren de Wit

04/02/2008 17:23:00
Quote Anchor link
Wouter, het commentaar van Will omvat precies waar het bij jou om draait. Zo'n respectloos antwoord is dan ook helemaal niet op zijn plaats!

Maar goed, droom lekker verder...

Wouter K

Wouter K

04/02/2008 17:24:00
Quote Anchor link
@ Will : Ik wil eens iets van jou zien. ik gedraag me zo tegen jou. Omdat je respectloos en zeker niemand iets wil geven, toezeggen. Jan koehoorn is mss ouder als jou. Maar die wil helpen, die heeft tenminste respect en zal je ook verbeteren op de vlakken waar je hapert.
Maar jij :s Gewoon afkraken en de dikke nek uithangen.

succes in een vriendenkring ja en ?. Ik hoor hier veel negatief. en bij de vriendenkring positief. Weet je. Wij checken een site anders als hun. en zij zijn tenslotte de bezoekers en niet jij. want je hebt er toch niets aan .!
:s
Ik wou dit topic laten zakken dus haal het dan ook niet terug op :s

Vincent

Vincent

04/02/2008 17:53:00
Quote Anchor link
Hoelang ben je nou al met designen bezig?
t ziet er niet uit..
en t zwakste is nog dat je niet eens tegen commentaar kan..

p.s.
'wouter:
@ Will :

Nu ben ik heel geinteresseerd in jou foto, als je beetje lef hebt -> show it

- -

- -

04/02/2008 18:01:00
Quote Anchor link
'Vincent:
Hoelang ben je nou al met designen bezig?
t ziet er niet uit..
en t zwakste is nog dat je niet eens tegen commentaar kan..

p.s.
'wouter:
@ Will :

Nu ben ik heel geinteresseerd in jou foto, als je beetje lef hebt -> show it

Nee, dat durft hij niet omdat er geen enkele browser zijn kop aankan...

Zoals gezegt Wouter: "Dream on"

Jan geen

Jan geen

04/02/2008 18:05:00
Quote Anchor link
Sorry maat maar will heeft volkomen gelijk je bakt er NIKS van! Je bent er gewoon weer zo 1 die om kritiek vraagt maar er eigenlijk niet tegen kan. Je vind jezelf heel erg volwassen en serieus maar lees je reacties eens na, klopt geen barst van.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.