Upload scriptje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/06/2015 22:21:18
Quote Anchor link
Welke code heb je nu, en wat gaat er fout? Kan je misschien wat concreter zijn?
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 03:53:23
 
Sander Jansen

Sander Jansen

29/06/2015 22:23:44
Quote Anchor link
nou ik ben steeds opnieuw begonnen van het bestaande skript en vanuit daar dingen geprobeerd... en als het fout ging... weer clean en dan wat anders proberen... dus heb niet echt een andere versie...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/06/2015 22:26:10
Quote Anchor link
Werkt dit voorbeeld dan niet?

http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/upload-scriptje/98165/1/#706022
Alleen nog even een unieke naam verzinnen voor de uploads.
Gewijzigd op 29/06/2015 22:27:23 door - Ariën -
 
Sander Jansen

Sander Jansen

29/06/2015 22:28:17
Quote Anchor link
dit is de code die ik nu aan het gebruiken ben ... het probleem is dat deze files vervangt... dus het idee was dat er indien bestaand, er een 1-tje achter de naam gezet wordt...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/06/2015 22:33:11
Quote Anchor link
Dat legt Ivo daarboven toch al uit? Probeer het eens in te bouwen.

Komt er feitelijk op neer dat je $sometarget de juiste map/bestandsnaam moet geven.
 
Sander Jansen

Sander Jansen

29/06/2015 22:38:19
Quote Anchor link
dat is net wat mij niet wil lukken... op het moment dat ik extra dingen erin ga zetten dan werkt het niet meer omdat mijn huidige skript niet met variable werkt... of in ieder geval niet op de manier hoe ik het aan het proberen ben... dat is ook de rede dat ik nog steeds aan het vragen ben of iemand het voor me kan doen...

ik heb telkens ruzie met de " en ' dingetjes en gewoon syntax fouten...
Gewijzigd op 29/06/2015 22:39:36 door Sander Jansen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/06/2015 22:49:15
Quote Anchor link
Even uit mijn hoofd, ongetest.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
<?php

// A list of permitted file extensions
$allowed = array('png', 'jpg', 'gif');

if(isset($_FILES['upl']) && $_FILES['upl']['error'] == 0){

    $extension = pathinfo($_FILES['upl']['name'], PATHINFO_EXTENSION);

    if(!in_array(strtolower($extension), $allowed)){
        echo '{"status":"error"}';
        exit;
    }


    $counter = 1;
    $sometarget= 'uploads/'.$_FILES['upl']['name'];
    $target = $sometarget;

    while(file_exists($sometarget)) {
      $sometarget = $target . $counter;
      $counter++;
    }

    if(move_uploaded_file($_FILES['upl']['tmp_name'], $sometarget)){
        echo '{"status":"success"}';
    }
else {
        echo '{"status":"error"}';
        exit;
    }
}


echo '{"status":"error"}';
exit;
?>
 
Sander Jansen

Sander Jansen

29/06/2015 23:55:04
Quote Anchor link
dit is inderdaad wat het idee was... het enigste nadeeltje is dat het .jpg1, .jpg2 wordt maar ben al lang blij dat ik niets meer kwijt raak...

bedankt voor de moeite :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2015 00:24:24
Quote Anchor link
Lijn 20: $counter en $target omwisselen.
 
Sander Jansen

Sander Jansen

30/06/2015 00:33:51
Quote Anchor link
als ik dat doe dan wordt alleen de eerste opgeslagen en elke dubbele wordt niks mee gedaan? hij vervangt niet maar er wordt ook geen "nieuwe" file aangemaakt...

ik heb gedaan:
van:
$sometarget = $target . $counter;
naar:
$sometarget = $counter . $target;
Gewijzigd op 30/06/2015 00:35:05 door Sander Jansen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2015 00:35:58
Quote Anchor link
Ach ja, logisch, dan moet je even het pad uit $sometarge exploden of met array_pop() de bestandsnaam ophalen, en daar die $counter voorzetten. Je hebt er immers niks aan als die prefix voor het pad komt ;-)
Gewijzigd op 30/06/2015 00:36:40 door - Ariën -
 
Sander Jansen

Sander Jansen

30/06/2015 00:48:12
Quote Anchor link
moet het dan zoiets worden als:

$pad = explode(" ", $sometarget);
$sometarget = $counter . $pad;


ahhh volgens mij klopt er helemaal niks van... ik moet echt eens php op gaan pakken... sorry -.-
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2015 00:49:03
Quote Anchor link
Waarom explode je op spaties? Een pad bestaat uit slashes.
Gewijzigd op 30/06/2015 00:58:30 door - Ariën -
 
Sander Jansen

Sander Jansen

30/06/2015 01:02:06
Quote Anchor link
dat is wat ik bedoel... ik kan het niet schrijven... alleen lezen zolang t simpel blijft... het stond zo in het voorbeeld en heb de variable aangepast...

voor hoe ik het script lees, is $sometarget en $target het zelfde... en in welke volgorde dan het pas en de bestandsnaam erin staan en onderscheiden worden ... geen idee...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2015 01:04:02
Quote Anchor link
Op dat punt kan het geen kwaad het één en ander te echo'en.
Zo weet je precies hoe de structuur opgebouwd wordt.
 
Sander Jansen

Sander Jansen

30/06/2015 01:07:57
Quote Anchor link
ik ga zeker php op pakken en gewoon dingen proberen... maar dan zal ik van voor af aan moeten beginnen... zou je me misschien nog een beetje willen helpen en de code geven? dan kan ik dit project tenminste afronden...


en het helpt niet echt dat ik wel basic ken... veel dingen komen overeen met php qua standaard dingen zoals variablen en if, then, when enzo... maar zodra het specifieken php dingen worden dan ben ik echt de draad kwijt...
Gewijzigd op 30/06/2015 01:09:17 door Sander Jansen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2015 01:10:38
Quote Anchor link
Zet eerst eens op een rijtje wat de waardes van de variabelen zijn. ;-)
 
Sander Jansen

Sander Jansen

30/06/2015 01:22:17
Quote Anchor link
$allowed \\toegestane extensies
$_files \\idere losse upload file?
$extension \\ de extensie van de file
$counter \\ het volgnummer indien nodig
$sometarget \\het doel pad en de bestandsnaam
$target \\gelijk aan $sometarget?
wanneer bestaand:
$sometarget \\ wordt $target (pad+naam) + $counter (volgnummer)
$counter \\ indien nodig +1

zoiets?
 
Ivo P

Ivo P

30/06/2015 02:36:25
Quote Anchor link
$target zit erin, omdat je anders iets krijgt als

foto.jpg bestaat > foto.jpg1

bestaat ook, dus foto.jpg11
etc

dus je moet even vasthouden wat de eerste naam is die je script wil gebruiken.

zie ook http://php.net/pathinfo om de filename en het path uit elkaar te trekken zonder te exploden.
 
Sander Jansen

Sander Jansen

30/06/2015 12:11:17
Quote Anchor link
$path = pathinfo($sometarget);
$filename = $path['filename'];
$sometarget = $filename . $counter;

iets in deze richting?
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.