Vernieuwd ontwerp van website

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Aad B

Aad B

27/10/2016 20:36:00
Anchor link
Bereikbaarheid zoals gewone NAW ontbreekt en websites zonder NAW wekken nooit direct de indruk betrouwbaar te zijn. Maar wellicht loop ik voor de muziek uit, je bent er nog mee bezig....
Indirect komt het wel een beetje boven water en voor vestigingsadres kan ik ook naar de KvK via je KvK nummer en met mijn KvK login maar waarom niet gewoon vermeld?
Als men helemaal bovenin op Contact klikt dan flitst er een onnavolgbare film voorbij?
En verder, met alle respect, de teksten zijn van een relatief hoog blabla gehalte.
Gewijzigd op 27/10/2016 20:52:49 door Aad B
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 01:48:40
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

27/10/2016 21:25:29
Anchor link
@Aad dit is een topic is bijna 1,5 jaar oud, en hoewel ik het met je eens ben over de teksten etc heeft het nu denk ik geen zin meer :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/10/2016 22:03:54
Anchor link
Dan sluit ik dit topic maar. Daphne mag een nieuw topic aanmaken in plaats van eentje te kapen.
 

Pagina: « vorige 1 2

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.