Website promoten?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Mitchel V

Mitchel V

12/12/2010 18:19:14
Quote Anchor link
Zou iemand me dat kunnen vertellen?
ik heb nu bv
www.website.nl/home/

www.website.nl/ramen/


Is het verstandig om per pagina ook andere meta tags te doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 14:57:51
 
Wouter J

Wouter J

12/12/2010 18:22:05
Quote Anchor link
Ja, google gebruik nog nauwelijks meta tags. En als de meta tags het zelfde zijn gebruik google ze al helemaal niet.
 
Joplin lefrandt

joplin lefrandt

29/12/2010 15:27:47
Quote Anchor link
website promoten bestaat uit veel onderdelen. natuurlijk moet je de juiste keywords hebben die voor jouw site van belang zijn. daarnaast moeten de zoekmachines hem goed kunnen lezen door een site map. maar je ontkomt er niet aan om ook aan link building en dus link marketing te gaan doen. hier zijn veel verschillende manieren voor en dat heeft ook veel met tijd te maken. hoeveel tijd wil je besteden aan het opbouwen van backlinks en weegt dat op tegen het laten doen van backlink marketing daar een partij die dat dagelijks doet. via de site www.linkpagina.net gaat het heel snel en tegen een goede prjs. dus waag het daar eens. kan een hoop tijs schelen en die kan je dan weer in het beheer van je site steken.
 
Wouter J

Wouter J

29/12/2010 15:42:09
Quote Anchor link
joplin behoor jij tot de categorie schoenenspammers of tot de categorie SPAM?
 
Koen B

Koen B

29/12/2010 15:53:55
Quote Anchor link
Tobias Witmer op 27/11/2010 16:12:55:
Iemand tijd en zin om hier een overzichtelijke tutorial van te maken? Ik denk dat dit iets is waar iedere websitemaker tegen aan (hoort te) lopen


Natuurlijk wil google dat: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=35291
Klikken op de text "Search Engine Optimization Starter Guide!" bovenaan en je hebt een mooie tutorial.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

29/12/2010 16:22:24
Quote Anchor link
Koen B op 29/12/2010 15:53:55:
Tobias Witmer op 27/11/2010 16:12:55:
Iemand tijd en zin om hier een overzichtelijke tutorial van te maken? Ik denk dat dit iets is waar iedere websitemaker tegen aan (hoort te) lopen


Natuurlijk wil google dat: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=35291
Klikken op de text "Search Engine Optimization Starter Guide!" bovenaan en je hebt een mooie tutorial.


Ik zal als ik een keer tijd heb een vertaling maken en hier posten bij de tuts
 
Koen B

Koen B

30/12/2010 10:49:34
Quote Anchor link
Tobias Witmer op 29/12/2010 16:22:24:
Ik zal als ik een keer tijd heb een vertaling maken en hier posten bij de tuts


Natuurlijk wil google dat ook wel: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hlrm=en&answer=35291

Deze ziet er alleen anders uit dus dit zal een oudere/andere versie zijn. Maja, genoeg nuttige informatie.

:Edit:
Ik zie net dat de URL's hetzelfde zijn. Onderaan is een select veldje waarin de taal op Nederlands gezet kan worden. Dan krijg je een Nederlandse tutorial.
Gewijzigd op 30/12/2010 10:51:32 door Koen B
 
Wouter J

Wouter J

30/12/2010 11:36:05
Quote Anchor link
Ik heb pas geleden met alle dingen die hier werden verteld en op het andere forum een tutorial gemaakt:
http://www.sitemasters.be/tutorials/8/1/586/nieuw/SEO:_De_basis

Misschien wel handig om door te lezen.
Gewijzigd op 30/12/2010 11:36:57 door Wouter J
 
Mitchel V

Mitchel V

10/02/2011 16:45:37
Quote Anchor link
Mitchel V op 27/11/2010 15:37:19:
Ok bedankt voor zo ver.

Nu krijg ik heel veel op mn schoot geworpen, maar waar moet ik beginnen?
Ik heb BV de website WEGHALEN dat is de website van mn vader.
Ik wil graag dat hij goed gevonden kan worden, maar nu.

Ik heb de volgende key words toegevoegd:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
...


Hoe en waar moet ik beginnen met SEO?

Edit:
ik heb niet zelf de website gemaakt, wat hij is bagger in elkaar gezet!
maar ik gebruik het puur om te kijken hoe ik mijn websites in elkaar moet zetten zodat ze ook goed te vinden zijn.


kan een mod even de link weg halen?
Als ik zoek naar de naam komt deze pagina best hoog....
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/02/2011 16:50:24
Quote Anchor link
Mitchel V op 10/02/2011 16:45:37:
Als ik zoek naar de naam komt deze pagina best hoog....

Ja... da's nou een mooi voorbeeldje van "Website promoten" :)
 
Wouter J

Wouter J

10/02/2011 16:54:46
Quote Anchor link
Als je ingelogd bent kan je je eigen bericht ook bewerken en zelf de link weghalen.
Gewijzigd op 10/02/2011 16:54:55 door Wouter J
 
- SanThe -

- SanThe -

10/02/2011 16:56:24
Quote Anchor link
Wouter J op 29/12/2010 15:42:09:
joplin behoor jij tot de categorie schoenenspammers of tot de categorie SPAM?


Schijnbaar wel, inderdaad.
 
Johan Dam

Johan Dam

10/02/2011 17:24:06
Quote Anchor link
Ik kan je ook adviseren om een paar blogs te volgen over SEO, er zijn er vast genoeg die aanbevelingen willen doen, ikzelf volg vooral SEOBullshit (google het maar) het is een leuke blog waar mythes en broodjes-aap verhalen worden ontkracht. Best leuk.

Nog wat nuttigere tips..
zoek websites die iets aan de info op de website hebben en stel link-exchange voor (jij linkt naar hun, zij naar jou) Maar doe dit dan natuurlijk niet voor je de bedrijven die je wilt 'verslaan'

Spreek over je websites, laat mensen ernaar googlen (niet altijd de link vermelden dus!) Als veel mensen opeens allemaal naar keywords gaan zoeken waar jij voorkomt en ze eindigen hun zoek-reis bij jou.. dan denkt google dat je interesant bent en dus score je hoger.

Nog een tip uit de praktijk,
Mijn zus heeft een eigen webshop en ik gaf haar wel eens commentaar over hoe ze niet de goede keywords voor haar webshop gebruikte (het is een online dierenwinkel, maar 'online dierenwinkel' kwam niet eens voor! Toch kreeg ze best aardig wat mensen en dat kwam omdat mensen niet naar 'online dierenwinkel' gingen zoeken.. maar naar 'hondenvoer van merk X'
Haar homepagina was nogal begraven in google.. haar product-pagina's deden het een stuk beter.
Dit kwam vooral omdat dát hetgene waar ze op gezocht wilde worden. Want dan landen mensen meteen op de pagina waar ze moeten weten, kunnen ze meteen bestellen en dat is weer meer omzet.
Ik zou de link naar haar website wel willen geven, maar volgens mij valt dat onder reclame maken?
 
Mitchel V

Mitchel V

06/03/2011 01:49:38
Quote Anchor link
Ok wat ik tot nu toe heb:

- Meta tags, op elke pagina andere of aanvullende meta tags die over een komen met de pagina.
- url rewriting de urls worden netjes gemaakt /nieuws/1
- <h1> belangrijke dingen <h2> minder belangrijk dan 1 maar wel belangrijk <h3> zelfde, <h4>t/m <h6> minder...
- sitemap zodat de bot een goed overzicht ziet
- robots.txt vertellen wat de bot wel en niet mag
- Pagina titels veranderen (pagina - jewebste.nl) op elke pagina anders.
- link partners met goed gerankte websites

Wat zou ik nu nog meer kunnen doen om een website hoog te brengen op BV google..

als ik zoek "Kunststof kozijnen" zie ik de website die ik heb gemaakt nog niet in de eerste 11 paginas..
Gewijzigd op 06/03/2011 01:51:47 door Mitchel V
 
Wouter J

Wouter J

06/03/2011 09:06:47
Quote Anchor link
Geduld hebben is ook een belangrijk iets. De bot komt niet heel vaak langs op een website. Verder is goede content en content dat vaak gewijzigd wordt ook belangrijk.

Om te kijken wat de google bot op jou pagina vind zou je eens op de Google Webmaster Central kunnen kijken.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

06/03/2011 10:06:41
Quote Anchor link
Mitchel V op 06/03/2011 01:49:38:
als ik zoek "Kunststof kozijnen" zie ik de website die ik heb gemaakt nog niet in de eerste 11 paginas..


Nou is 'kunststof kozijnen' ook een redelijk onderscheidende combinatie als zoekterm....
 
Guus Pol

Guus Pol

07/04/2011 17:02:11
Quote Anchor link
klein idee maar het werkt wel telefoonnummer in de tags en op de pagina plaatsen.
En de plaatsnaam en provincie kan ook schelen.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

07/04/2011 19:03:18
Quote Anchor link
Zorg wel dat je verkeerde SEO manieren voorkomt: http://www.html-site.nl/5-foute-seo-manieren
 
Wouter J

Wouter J

07/04/2011 19:25:15
Quote Anchor link
Voor plaatsnaam en provincie heb je de geo.meta tags. Die moet je daarvoor gebruiken. (zie ook mijn uitleg daarover)

Wat ook werkt is microformats gebruiken.
Voorbeeldje over PHPhulp (als PHPhulp een organisatie is :P):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<div class="vcard">
  <div class="fn org">PHPhulp</div>
  <div class="country-name">Netherlands</div>
  <div class="email">[email protected]</div>
  <div class="url">http://www.phphulp.nl/</div>
</div>
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.