BAD GATEWAY meldingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer / C# / miljarden berichten / Zorgse

Functieomschrijving Zit jij aan je plafond als .NET C# Developer? Wil jij de stap maken naar dé .NET software organisatie van Tilburg? Lees dan nu verder! Bedrijfsomschrijving werken bij een organisatie waar je met het volgende in aanraking komt: High-intensity dataverkeer, meer dan 2,7 miljard berichten per jaar; Development aan .NET applicaties die maandelijks miljoenen euro's verwerken; Salaris als developer tot bijna 70.000 euro op jaarbasis; Geen partij in de omgeving van Tilburg die zo'n complex .NET applicatielandschap heeft; Werken aan meer dan 50 diensten, verdeeld over 10 Scrum teams; Focus op o.a.: C# en ASP.NET in een Agile organisatie;

Bekijk vacature »

C# developer gezocht, hardware component, inhouse,

Ben je een C# developer en zoek je een baan in Rotterdam waar je systemen ontwikkeld die communiceren met hardware? Bij een klein bedrijf met korte lijnen, een open cultuur en veel vrijheid? Wellicht dat dit dan iets voor je is. Voor een klant in Rotterdam zijn we op zoek naar een ervaren C# developer. Het gaat hier om een bedrijf dat gericht is om voor overheden en ondernemingen informatie vanuit bepaalde meetsystemen te verwerken en te presenteren. Zo is bijvoorbeeld een van de projecten waar je als ontwikkelaar aan gaat werken; het bouwen van een website waar gebruikers informatie

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Complexe software ontwikkelen: dat is jouw ding! Voor onze vestiging in Hoogeveen zoeken wij fanatieke junior en senior .NET Developers die met de laatste Microsoft-tools en -technieken willen werken. Jij bent gemotiveerd en draagt graag verantwoordelijkheid voor je 'eigen' software, die wordt ingezet in ziekenhuizen door heel Nederland. Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in een klein team. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi tier framework. Tijdens een

Bekijk vacature »

Senior iOS Developer vacature

Je bent innovatief. Je bent creatief. Jij gaat voor een topbaan. Mobile apps ontwerpen, uitwerken en realiseren, dat is jouw passie! Met grote toewijding richt jij je dan ook op een app waarmee consumenten met een gezichtsscan betalen. Of je stort je je op een app die de temperatuur in huis op afstand kan regelen. Het spreekt voor zich dat jouw apps top of the bill zijn als het gaat om gebruiksvriendelijkheid en veiligheid. Ze hebben impact. Je voelt je als een vis in het water in een iOS-omgeving maar, veelzijdig als je bent, kun je ook met andere platforms

Bekijk vacature »

Gezocht: ervaren PHP developer die next level wil!

Functieomschrijving Hier werken betekent dat jij je expertise op het gebied van PHP verder kan uitbouwen en een waardevolle bijdrage gaat leveren binnen deze kleine maar prettige organisatie. Voornamelijk zul je hier gaan werken op de Backend met Laravel, mocht je Symfony kennis hebben en je wil ook graag Laravel leren dan kan dat hier zeker! Binnen een team van experts ga jij in Scrumverband verder het succes uitbouwen van het bedrijf. Het is belangrijk dat je zowel een teamplayer bent als zelfstandig te werk gaan, want ze kunnen niet de hele dag je handje vasthouden om alles uit te

Bekijk vacature »

C/C++ Developer - English

SOFTWARE ENGINEER: C/C++ DEVELOPER - ENGLISH Ref. number 19-0324 Region Enschede Description ICT/Internet Salary Depends on Experience Language(s) required English Start date ASAP Contract info Recruitment Duration 1 year with possible extension Our client, a newly established IT company, is looking for a Software Engineer:C/C++ Developer to join their team in Enschede. They offer web-hosting providers a fully automated SaaS solution to find security risks and resolve them by automatically applying safe backported patches and by defusing malware. Are you eager to proactively protect and secure every website on the planet and revolutionise the hosting industry? How about being part

Bekijk vacature »

Junior .Net Developer voor geautomatiseerde emailm

Onze klant is een Email Marketing Automation ontwikkelaar voor vele grote klanten in Nederland en België. Met hun marketingsoftware weten zij dagelijks miljoenen mensen te bereiken voor hun klanten. Als Junior .Net Developer van het jonge en informele Innovatie Team breng jij het platform naar een hoger niveau. Je bent hierbij als junior vanaf dag 1 volledig betrokken bij het team. Je bent betrokken de volledige software development life cycle en gaat dan ook mee naar de grote klanten. Terwijl je wordt ingewerkt en dagelijks spart met je 15 gezellige collega’s, werk je aan zowel de front-end als back-end van

Bekijk vacature »

Senior Java Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: jij bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developers for the SSM Informatio

Junior Front-End Developers for the SSM Information Management System Location Frankfurt am Main, Germany Closing date for applications 17 January 2020 Your team You will be part of the Prudential Domain Services Division in the Directorate General Information Systems. We are a team of approximately 25 IT professionals delivering tailored IT solutions for European banking supervision (SSM) to support financial stability and collect supervisory statistics. Working as part of an agile team of software developers, you will take over the development and maintenance of the SSM Information Management System (IMAS) from an external supplier. Currently, the custom-built IMAS web application

Bekijk vacature »

Software Developer / C#

Functieomschrijving Heb jij ervaring als Software Developer en is C# jou zeer bekend? Zou jij graag de stap willen zetten richting de industriële automatisering binnen een bedrijf waar je werkt aan software gericht op machine besturing? Lees dan deze vacature! Je werkt als Software Developer aan industriële software / software gericht op machine besturing en maakt gebruik van C# en C; Je denkt mee over de architectuur en het design; Je weet requirements te vertalen naar de technische oplossing; Je onderzoekt issues en lost storingen op waar nodig; Je denkt mee over de doorontwikkeling van de software en adviseert de

Bekijk vacature »

Java Developer Digital

At KLM, we prefer to call back-end developers Java developers. It's because of our love of travel. The world we live in is changing rapidly, and as a developer, you're in the cockpit. Will you join us on a digital journey around the world? About the job What will your task be? You are the indispensable link in the big picture. Most of all, you will help make innovations a reality. For example, you can proudly stand next to the check-in that you have made possible. Because let's be honest: we are at the cutting edge of innovation, but without

Bekijk vacature »

Full-stack .NET developer gezocht, Goeree-Overflak

Ben je een .NET software developer en op zoek naar een professionele werkomgeving binnen een wat groter innovatief en ambitieus bedrijf? Waar sprake is van een uitgebreid applicatielandschap met elke dag nieuwe uitdagingen, waar alles mogelijk is, binnen een goede collegiale sfeer? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakke zijn we momenteel op zoek naar een ervaren software developer. De IT afdeling bestaat uit circa 60 mensen waarvan zo'n 15 developers. Voor de recente architectuur wordt gebruikt gemaakt van de nieuwste technieken waaronder .NET Core, Docker en Angular. Echter bestaat het applicatielandschap uit een groot aantal verschillende applicaties waarbij

Bekijk vacature »

Software Engineer medior

Over de functie Als Software Engineer ben je met jouw scrumteam van A tot Z betrokken bij het (door)ontwikkelen van de software. Naast het ontwikkelen en testen van de software geef je ook passend advies aan onze klanten. Je maakt daarbij gebruik van de nieuwste technieken waaronder o.a. Azure, Angular,.Net core, MS-SQL server en de elastic search stack. Om je kennis up-to-date te houden verdiep je je regelmatig in nieuwe ontwikkelingen omtrent je vakgebied en probeer je deze effectief te vertalen naar mogelijkheden voor ons bedrijf. Jij als medior bent gedreven om dagelijks de mooiste ontwikkelingen te realiseren en neemt

Bekijk vacature »

Senior Python Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: je bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Junior Java Developer / DevOps / Cloud / Financi&e

Functieomschrijving Wil jij graag aan de slag als Java Developer? Heb jij affiniteit met de financiële branche? Wil jij systemen ontwikkelen die een grote impact hebben en binnen de gehele organisatie gebruikt worden? Solliciteer dan nu! Als Developer ben je primair verantwoordelijk voor het ontwerpen, bouwen en testen van software in al zijn facetten: Het designen en developen/ontwikkelen in Java van nieuwe software en nieuwe features op bestaande functionaliteiten; Het reviewen en overzien van de geschreven code; Het continu verbeteren van de richtlijnen en standaarden voor het geleverde werk binnen het team; Het bijdragen aan het verder automatiseren van de

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/01/2016 23:08:00
Quote Anchor link
In navolging van dit topic stel ik voor om wanneer je een "Bad gateway" scherm te zien krijgt dit hieronder te melden zodat er een duidelijk overzicht ontstaat. Bas (de eigenaar van dit forum) kan dan aan de hand daarvan actie ondernemen.

Graag melden: datum, tijdstip en URL

Voorbeeld:

27-01-2016 23:00 www.phphulp.nl

Alvast bedankt voor de medewerking!

PHP hulp

PHP hulp

25/01/2020 19:12:49

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 01:08:05
Quote Anchor link
28-01-2016 01:07 www.phphulp.nl

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

28/01/2016 10:06:18
Quote Anchor link
Wil iedereen die hierop reageert ook even zijn IP adres via een PM aan mij sturen? Dan kan ik dit makkelijker vinden in de logs.

Edit door Ariën
Zie ook: http://www.watismijnip.nl/ om je IP-adres te kunnen achterhalen.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:46:20 door - Ariën -

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 12:29:09
Quote Anchor link
@Bas, die informatie heb je toch al in principe? Of houd je dat niet bij in je ledeninformatie?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 13:39:34
Quote Anchor link
In de ledenadministratie staat niet aangegeven wanneer iemand een 'Gateway error' kreeg, en ip-adressen bij de gegeven tijden opzoeken, kan best tijdrovend zijn, lijkt me.

Dus gewoon even per PM sturen, tenzij Bas anders aangeeft.

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 14:09:49
Quote Anchor link
Zucht.

Even in Jip en Janneke taal.

Hennie maakt hier een melding van een Bad Gateway error.

Vervolgens snor je het IP op van Hennie in de ledenadministratie, als er zoiets wordt bijgehouden, waar ik naar informeerde.

Daarna gebruik je dit IP-adres om te spitten in je log.

Effort much? Het aantal stappen lijkt mij hetzelfde? Of je leest een additionele PM, of je voert een query uit. Vraag is wel of dit kan (of je die informatie uberhaupt hebt). Vandaar, nogmaals, mijn vraag.

Ik zie niet helemaal waarom we alle informatie op een zilveren dienblad aan moeten leveren als je deze met vergelijkbare moeite zelf op kan zoeken. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je deze informatie simpelweg niet hebt. Maar dan vraag ik mij wel af wat voor administratie je dan (wel) voert.

Wederom lijkt de crew van phphulp zich niet te realiseren dat inzage bijdraagt aan het begrip. Geef je geen inzage, reken dan ook niet op begrip. Daarom vraag ik naar het waarom van dingen, zodat ik de beweegredenen van acties kan begrijpen.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:24:04 door Thomas van den Heuvel

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 14:42:29
Quote Anchor link
Ik heb geen zin om dit topic in een discussie te laten verzanden, maar een gebruiker kan meerdere IP's hebben. Denk aan werk, thuis, school. Je moet een query bedenken om dit op te kunnen halen, eventueel een interface schrijven.
Het wordt hier gewoon vriendelijk gevraagd, dus als die informatie geleverd kan worden... graag. Als iemand het echt niet weet, dan lijkt een melding in dit topic alleen ook voldoende.

Bas heeft liever deze keuze, en het is aan hem om eventueel anders te besluiten. Een discussie op deze plek vind ik het niet waard. Dus gaarne hier alleen de data noemen. Dan komen we vanzelf wel bij een oplossing.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:45:16 door - Ariën -

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 14:55:03
Quote Anchor link
Okay, het kwam mij alleen over als een luie oplossing.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2016 00:30:19
Quote Anchor link
29-01-16 00:28 www.phphulp.nl, zelfde ip als vorige melding.

29-01-16 00:30 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/1/#715276

29-01-16 00:34 & 00:35 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/
Gewijzigd op 29/01/2016 00:35:43 door - Ariën -

Yoop Overmaat

Yoop Overmaat

29/01/2016 06:41:50
Quote Anchor link
Het komt de laatste tijd vaker voor, zal het als ik weer tegen kom wel melden.

Ben van Velzen

Ben van Velzen

29/01/2016 13:23:58
Quote Anchor link
Het komt vaker voor, en meestal begint het voor mij vlak na 12 uur 's nachts, alsof er bijvoorbeeld een lopende backup in de weg zit.

Ivo P

Ivo P

29/01/2016 13:55:52
Quote Anchor link
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
grep 503 delogfile.log

moet je daar toch een overzicht van kunnen maken?

Willem vp

Willem vp

30/01/2016 00:41:19
Quote Anchor link
2016-01-30 00:38 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/probleem-met-htmlentities-in-php-56/98932/last/

2016-01-30 00:55 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/1/#715306
(2x achter elkaar, en daarna nog een keer toen ik dit bericht wilde wijzigen.)

Toevoeging op 30/01/2016 00:44:53:

Ivo P op 29/01/2016 13:55:52:

Lijkt me niet, want het zijn Nginx-meldingen. ;-)
Gewijzigd op 30/01/2016 00:57:48 door Willem vp

Ben van Velzen

Ben van Velzen

30/01/2016 01:05:27
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 00:41:19:

Met ook nog een apache backend, want af en toe komen er ook apache meldingen naar boven

2016-01-30 01:03 http://www.phphulp.nl
2016-01-30 01:03 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/

Toevoeging op 30/01/2016 01:25:09:

2016-01-30 01:23 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/warning-invalid-argument-supplied-for-foreach/
2016-01-30 01:24 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/ (3 keer achter elkaar)

Willem vp

Willem vp

30/01/2016 02:11:52
Quote Anchor link
> Met ook nog een apache backend, want af en toe komen er ook apache meldingen naar boven

Jup, maar dat zullen dan waarschijnlijk geen bad gateway-meldingen zijn.

Overigens kreeg ik bij mijn laatste refresh van deze pagina geen foutmelding, maar mis ik van bijna iedereen het avatar-plaatje.

Edit:
en bij het submitten van mijn bericht kreeg ik wel weer een bad gateway.

2016-01-30 02:11 http://www.phphulp.nl/forum/reply/99377/
Gewijzigd op 30/01/2016 02:13:51 door Willem vp

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

30/01/2016 09:07:35
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 02:11:52:
Overigens kreeg ik bij mijn laatste refresh van deze pagina geen foutmelding, maar mis ik van bijna iedereen het avatar-plaatje.

Dat zal hoogstvermoedelijk ook een gateway-error zijn bij nét deze request.

Gisteravond om 0:10 en 0:12 had ik ze ook op www.phphulp.nl

Ivo P

Ivo P

30/01/2016 15:36:55
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 00:41:19:

Duh, dat mag je dan lezen als "de logs van de webserver". Lijkt me sterk dat Nginx geen logfiles heeft.

Wel zie je bij het googelen op 503 meldingen topics langskomen waarbij een verbinding met een proxy de problemen oplevert.
En een combinatie van Nginx en Apache wordt wel gebruikt in een proxy toepassing. Daarbij zorgt de ene server voor de statische content en de andere voor de dynamische.
Bijvoorbeeld de snelle Nginx doet alle statische afbeeldingen, js, css etc, en die besteedt dan weer de php-scripts uit aan Apache.

Gaat die verbinding fout, dan zou dat wel eens een 503 fout kunnen opleveren.
Vraag is, of een site als phphulp een dergelijke setup nodig zou hebben.

Ben van Velzen

Ben van Velzen

31/01/2016 00:37:33
Quote Anchor link
2016-01-31 00:35 http://www.phphulp.nl - een aantal keren achter elkaar 503 uit Apache, gevolgd door 502 uit Nginx

- SanThe -

- SanThe -

31/01/2016 00:37:35
Quote Anchor link
Zojuist weer een paar Bad Gateway's tussen 00:15 en 00:36 op 31-01-2016
En nu weer twee keer een nieuwe melding:

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Apache Server at www.phphulp.nl Port 80

Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/01/2016 00:53:09
Quote Anchor link
Zojuist ook weer een Bad Gateway op http://www.phphulp.nl/

@Bas Kreleger en/of iemand anders van de crew

Ik neem aan dat er nu inmiddels genoeg meldingen zijn gedaan om het probleem voldoende inzichtelijk te krijgen?

Ben van Velzen

Ben van Velzen

31/01/2016 00:55:21
Quote Anchor link
Zou ik ook hopen. Zelfs zonder de logs te zien zie ik een overduidelijk patroon ontstaan.

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.